Wishful thinking, het zijn er 5quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
5000 duitse voetbalfans opgepakt? Hoor ik dat goed?
Maar engelen bestaan niet maar vrouwen zoals jij...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, en dan schrijven we onze eigen songtekst op de melodie van "engelen bestaan niet" van Ron Brandsteder en dat gaan we zingen terwijl we in een kringetje rondom het bruidspaar staan.
Dag, nu kunnen we elkaar nooit meer treffen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ga jullie verlaten..
Tot morgen..
Ja, ik zie toch meer heil in mijn idee, kernmerken: gracht, bankje, zitten, mensen bekijken, dranken en spijzen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
Ja, en dan schrijven we onze eigen songtekst op de melodie van "engelen bestaan niet" van Ron Brandsteder en dat gaan we zingen terwijl we in een kringetje rondom het bruidspaar staan.
"Nee @@@ vergaat niet,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Trouwens, na het nauwkeurig bekijken van het fotomateriaal kwam ik erachter dat we ook nog een doos hadden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En een hoop plastic tasjes van de Appie.
BRILJANTquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Nee @@@ vergaat niet,
ook al is het nu voorbij.
Ins en Daggla gaan nu trouwen,
en dat maakt ons immens blij.
Je ruikt de rozegeuren,
je ziet de maneschijn.
@@@ is nu ten onder.
Nee een reeks, zoals deze
zal er nooit of te nimmer meer zijn."
Mooi mên.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Nee @@@ vergaat niet,
ook al is het nu voorbij.
Ins en Daggla gaan nu trouwen,
en dat maakt ons immens blij.
Je ruikt de rozegeuren,
je ziet de maneschijn.
@@@ is nu ten onder.
Nee een reeks, zoals deze
zal er nooit of te nimmer meer zijn."
Droog je tranen Pierre-O, Oh Pierre-O!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:04 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik ga jullie verlaten..
Tot morgen..
We zullen elkaar nooit meer zien of spreken..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dag, nu kunnen we elkaar nooit meer treffen!
En nog een reserve-.
Ze blijven maar komen, ik laat ze maar gaan...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Droog je tranen Pierre-O, Oh Pierre-O!.
dat duurt nog 2 jaar, minimaal!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef Mahavishnu het volgende:
Deutschland Weltmeister.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:12 schreef Dance-Commander het volgende:
is t nu al voorbij?
kun je niet gewoon die reeksenstop opheffen???
Don't let go, Jack...Don't let go....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
We zullen elkaar nooit meer zien of spreken...
Vaarwel, schoonheid..
.
I'll never let you go, Rosequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef NiNi het volgende:
[..]
Don't let go, Jack...Don't let go....
![]()
Idee !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we deze gewoon niet vullen en open houden tot in de lengte der dagen!
Vandaar dat dit mijn laatste post is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |