Ik heb al gezegd dat iedereen welkom is in de Coffeeshop. De SC reeks in UVTquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zeg Daggla, kan een van jouw fora ons als reeks niet adopteren ?

En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja !
Al die mooie momenten met PR met wcpapier in zijn bh, en NiNi die nu mijn boek leest, en Inso's hondje, en knagen, en en en.....
Ik heb daar net eens gekeken. Maar ik vind het een beetje eng. Deze reeks is zo'n heerlijk warm badje enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat iedereen welkom is in de Coffeeshop. De SC reeks in UVT.
Gewoon allemaal rustig integreren.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb daar net eens gekeken. Maar ik vind het een beetje eng. Deze reeks is zo'n heerlijk warm badje enzo.. En ik denk ook niet dat de mensen daar zo blij zijn als er opeens zo'n bult mensen uit deze reeks daar binnen komt stormen.
Jamaar jamaar !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jamaar jamaar !
Het WAS gewoon zo ! Jij KWAM gewoon met zo'n goocheme bek opeens aan terwijl je dat tasje uit je binnenzak smiespelde: "Kijk ! Handig !"
Naja, justice is done.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef Stranger het volgende:
Op zich best jammer.
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat ik helemaal in een stuip lag om jou verhaaltje over de meet...
Laat ons nou gewoon even zitten op ons virtuele parkbankje, allemaal met een hondje aan onze 80-jarige voeten, en een pijp in onze mond, leunend op onze wandelstokken, samen lekker mopperen over de oorlog enzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:28 schreef jogy het volgende:Recycletopics
![]()
Uhm, sorry?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, justice is done.
You got what you wanted..
Smiespelgrieken, blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?
Neh, het was al hard op weg naar middelmatigheid, op zich.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef Stranger het volgende:
Op zich best jammer.
Dat deze reeks conform de regels aan z'n eind komt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Stranger het volgende:
[..]
Uhm, sorry?
Brokkelbakjesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Had ik nog wat leuks gemist op de meet?
Ja, Stranger was ook echt de aanzet voor de sluiting.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, justice is done.
You got what you wanted..
Dan heb je me toch helemaal verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat deze reeks conform de regels aan z'n eind komt..
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, Stranger was ook echt de aanzet voor de sluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |