Reeksen zijn vrij voor iedereen om mee te posten, mits ze zich normaal gedragen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:23 schreef Dance-Commander het volgende:
Inso, ze verneuken mijn onze reeks!
Iedereen heeft toch nog wel een zooi nutteloze naamtopics rondslingeren die nooit vol zijn gekomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef Insomaniac het volgende:
Oud baggertopic van mij, waar nog heul veul posts in passen!
Uiers! Verdammt!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben er verdomme nèt!
Wheeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Ouagadougou het volgende:
[afbeelding]

Als DAT ook in onze reeks gaat posten, ga ik officieel protest indienen bij danny ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:28 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik ben er verdomme nèt!
Daar heb ik dan weer minder last van.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch nog wel een zooi nutteloze naamtopics rondslingeren die nooit vol zijn gekomen?
ja en dan is onze volgende sub ook "the end"quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Als DAT ook in onze reeks gaat posten, ga ik officieel protest indienen bij danny ofzo
hehheh. Idee!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja en dan is onze volgende sub ook "the end"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |