Ik mag hopen dat ze hem opsluiten in de voorraadkast. Die gast presteert absoluut B.U.D. Al zeven maanden niet meer gescoord voor Nederland, haalt telkens een onvoldoende als hij speelt voor Oranje, kan niet samenwerken met andere spitsen, is allang niet meer het technisch wonder wat hij was, ballen springen van zijn voeten, laat zich te snel vallen, liever lui dan moe, zit op de bank bij zijn club, mag weg voor 1,8 miljoen en nog steeds wil geen enkele topclub hem hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef Onderbroek het volgende:
Verdomme Bouma!!
Ik hoop toch stiekem dat Petje meedoet
Obsessed... Zelfs als ie niet speelt zoek je Kluivert op. Ik weet het al, je bent verliefd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad man.. Kluivert.. whahaha die zien we niet meer tijdens dit EK. Ja, misschien tijdens een mislukte invalbeurt waarin ie rood krijgt omdat ie iemand een elleboog in z'n gezicht duwt ofzo. Achterlijk arrogant pismenneke.
It's all about de vorm van het seizoen, topscorer of niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
leuk om te zien hoe de topscorer allertijden van het nederlands elftal afgeserveerd wordt in dit topic
twee doelpuntjes en hij is ineens weer de beste spits die we hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
leuk om te zien hoe de topscorer allertijden van het nederlands elftal afgeserveerd wordt in dit topic
In Jong Ajax was hij een sterspeler, en volgens mijn opa was het bier voor de oorlog veel lekkerder. ik wil nog wel een keertje herhalen waarom kluivert absoluut niet in de basis hoort:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
Aanvullend: Het is vooral die geveinsde indruk dat hij het zo moeilijk heeft in het veld die hij wil doen overkomen. Kijk maar eens wanneer meneer kluivert wil koppen. Hij kopt in eerste instantie alleen als het een mooi plaatje kan opleveren, trekt na die afweging een moeilijk gezicht, springt op, kromt zijn armen, balt zijn vuisten en met al zijn kopkracht schampt hij de bal waardoor de snelheid van de bal te zwak is om zijn medespeler te bereiken. Aanval afgelopen en de medespeler krijgt de schuld omdat de geniale kluivert niet begrepen wordt. Dit gebeurt zo vaak als die clown in de basis staat!quote:Ik mag hopen dat ze hem opsluiten in de voorraadkast. Die gast presteert absoluut B.U.D. Al zeven maanden niet meer gescoord voor Nederland, haalt telkens een onvoldoende als hij speelt voor Oranje, kan niet samenwerken met andere spitsen, is allang niet meer het technisch wonder wat hij was, ballen springen van zijn voeten, laat zich te snel vallen, liever lui dan moe, zit op de bank bij zijn club, mag weg voor 1,8 miljoen en nog steeds wil geen enkele topclub hem hebben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef Dauntless het volgende:
w.b.t Bouma, ik vind die gast niet eens zo slecht, hij wordt niet voor niks zomaar opgesteld, iedereen denkt het maar beter te weten.
Ow wat zit het diep bij sommigen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In Jong Ajax was hij een sterspeler, en volgens mijn opa was het bier voor de oorlog veel lekkerder. ik wil nog wel een keertje herhalen waarom kluivert absoluut niet in de basis hoort:
[..]
Aanvullend: Het is vooral die geveinsde indruk dat hij het zo moeilijk heeft in het veld die hij wil doen overkomen. Kijk maar eens wanneer meneer kluivert wil koppen. Hij kopt in eerste instantie alleen als het een mooi plaatje kan opleveren, trekt na die afweging een moeilijk gezicht, springt op, kromt zijn armen, balt zijn vuisten en met al zijn kopkracht schampt hij de bal waardoor de snelheid van de bal te zwak is om zijn medespeler te bereiken. Aanval afgelopen en de medespeler krijgt de schuld omdat de geniale kluivert niet begrepen wordt. Dit gebeurt zo vaak als die clown in de basis staat!
De afgelopen 5 keer dat kluivert in de basis heeft gestaan is hij trouwens door diverse kranten telkens met een onvoldoende beoordeelt, met als Belgie een absoluut dieptepunt: een 3.
Dat is de realiteit. Hoepel op met je kluivert.
We hebben de lijm mof, de mof met machet, de overschuifmof. En dan natuurlijk in allerlei diametersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef BobRooney het volgende:
de helft van die moffen ken ik niet....
Van der Meijde kent ze trouwens ook niet
Juist!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:50 schreef RuudGullit het volgende:
Pleur toch op met die Bouma en vd Meijder..
Sneijder en Robben erin!
IDD, wacht maar af vanavond. Bouma gaat het gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef Dauntless het volgende:
w.b.t Bouma, ik vind die gast niet eens zo slecht, hij wordt niet voor niks zomaar opgesteld, iedereen denkt het maar beter te weten.
Je wil toch niet beweren dat Kluivert het afgelopen jaar ook maar iets bijzonders heeft laten zien? Kennelijk zit het bij jou diep, anders zou je hem niet zo verdedigen. Persoonlijk vind ik hem al een paar jaar te gemakkelijk en lui spelen. En ik vind het zeer veelzeggend dat hij al anderhalf jaar voor 1,8 miljoen (een schijntje) weg mag bij Barca en werkelijk geen één topclub wil hem. Alleen Middlesbrough is serieus in het nieuws geweest als gegadigde.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ow wat zit het diep bij sommigen...
Kluivert heeft al zeven maanden niet meer gescoord in het Nederlands Elftal zeg je he... Nou troost je, RvN heeft dat al zes maanden niet meer en staat ook al 4 wedstrijden droog.
Kluivert heeft in die 6 wedstrijden als je naar de zuivere speelminuten kijkt slechts 1 helft meer gespeeld dan RvN in die 4 wedstrijden.
Dat is de realiteit. Dus hoepel op met je geblaat.
ben het wel met deze opstelling eensquote:Na dagen van speculeren meldt de Telegraaf dat de opstelling van het Nederlands elftal voor de kraker van vanavond tegen Duitsland bekend is. Hierbij heeft Dick Advocaat gekozen voor het 4-3-3 systeem, waarin de spelers zich lekker voelen.
De opstelling:
Doel: Edwin van der Sar.
Verdediging: Johnny Heitinga, Jaap Stam, Wilfried Bouma en Giovanni van Bronckhorst.
Middenveld: Rafael van der Vaart, Phillip Cocu en Edgar Davids.
Aanvallers: Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooy en Boudewijn Zenden.
Um...halve finale tegen Italië vorig EK? Ring a bell?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:13 schreef pietpaaltjens het volgende:
WAAROM ZENDEN ? Die snuiterd heeft ook nog nooit iets laten zien in Oranje
precies! Sneijder in de basis!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef Schurk het volgende:
Leuke opstelling, alleen Robben erin voor Zenden. En Sneijder voor Bouma en dan Cocu naar achter.
Kluivert laat een paar wedstrijden niks zien en wordt gelijk verbannen. Zenden laat 4 jaar niks zien en mag gewoon meedoen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Um...halve finale tegen Italië vorig EK? Ring a bell?
(Ik snap nog steeds niet waarom Rijkaard hem eruit haalde...)
Nee dat klopt ook al ben ik van overtuigd dat Kluiver nog wel een keer in topvorm terugkomt, maar dat is hij gewoon nu niet, punt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je wil toch niet beweren dat Kluivert het afgelopen jaar ook maar iets bijzonders heeft laten zien? Kennelijk zit het bij jou diep, anders zou je hem niet zo verdedigen. Persoonlijk vind ik hem al een paar jaar te gemakkelijk en lui spelen. En ik vind het zeer veelzeggend dat hij al anderhalf jaar voor 1,8 miljoen (een schijntje) weg mag bij Barca en werkelijk geen één topclub wil hem. Alleen Middlesbrough is serieus in het nieuws geweest als gegadigde.
Je kan niet eeuwig blijven teren op resultaten uit het verleden.
Jaaaaah, jij smokkelt he! Eerst had-ie nog nooit iets laten zien en nu is het maar 4 jaar...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Kluivert laat een paar wedstrijden niks zien en wordt gelijk verbannen. Zenden laat 4 jaar niks zien en mag gewoon meedoen...
De basisplaats van Zenden begrijp ik ook niet echt, maar van de keuze om Sneijder om de reservebank te laten beginnen kan ik wel iets begrijpen. Advocaat kiest voor één creatieve aanvallende middenvelder (Van der Vaart) die Van Nistelrooij moet ondersteunen en de aanval moet aanspelen, Davids en Cocu zijn degenen die op het middenveld de gaten moeten dichten en die creatieve aanvallende middenvelder de ruimte moeten geven. In plaats van Bouma zou ik eerder Heitinga naar het centrum laten verhuizen en Reiziger op de plek van Heitinga laten spelen, maar dat is in mijn ogen niet echt een verschrikkelijk belangrijke verandering.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef Schurk het volgende:
Leuke opstelling, alleen Robben erin voor Zenden. En Sneijder voor Bouma en dan Cocu naar achter.
Ja ik smokkelquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaaaaah, jij smokkelt he! Eerst had-ie nog nooit iets laten zien en nu is het maar 4 jaar...
Ik ben er overigens voor om tegen de moffen Makaay erin te zetten, daar heb je veel meer aan tegen die Duitse verdediging. Die kan veel meer betekenen voor de anderen om zich heen (bij voorkeur met VDVaart in zijn rug dan)
misschien heeft hij wel geleerd van zijn fouten...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:39 schreef Doc het volgende:
Bouma gaat blunderen.
Hij heeftal zo vaak geblunderd en er niets van geleerd, dat ik daar niet meerop reken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel geleerd van zijn fouten...
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel geleerd van zijn fouten...
Jaaa, Makaay moet er gewoon in!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaaaaah, jij smokkelt he! Eerst had-ie nog nooit iets laten zien en nu is het maar 4 jaar...
Ik ben er overigens voor om tegen de moffen Makaay erin te zetten, daar heb je veel meer aan tegen die Duitse verdediging. Die kan veel meer betekenen voor de anderen om zich heen (bij voorkeur met VDVaart in zijn rug dan)
Probleem opgelost (voor de twee resterende wedstrijden dan...)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij heeftal zo vaak geblunderd en er niets van geleerd, dat ik daar niet meerop reken.
Ik verwacht dat Bouma een doorbrekende man tackled en rood gaat krijgen.
Maar dan speel je met 3 linksbenige spelers op het middeveld. En sneijder kan goede openingen creeerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De basisplaats van Zenden begrijp ik ook niet echt, maar van de keuze om Sneijder om de reservebank te laten beginnen kan ik wel iets begrijpen. Advocaat kiest voor één creatieve aanvallende middenvelder (Van der Vaart) die Van Nistelrooij moet ondersteunen en de aanval moet aanspelen, Davids en Cocu zijn degenen die op het middenveld de gaten moeten dichten en die creatieve aanvallende middenvelder de ruimte moeten geven. In plaats van Bouma zou ik eerder Heitinga naar het centrum laten verhuizen en Reiziger op de plek van Heitinga laten spelen, maar dat is in mijn ogen niet echt een verschrikkelijk belangrijke verandering.
Het plaatje:
[afbeelding]
Hij scoorde in ieder geval tegen Griekenland. Heeft daarnaast een goed overlappend spel met Van Bronckhorst. Van Bronkhorst is geen top-back, maar met Zenden voor zich valtdat altijd minderopomdat Zenden ook kan verdedigen, itt Robben bijvoorbeeld. Als Gio z'n plek verlaat kan Zenden die overnemen aangezien hij ook daar gespeeld heeft. Ze vullen elkaar goed aan. Daarnaast heeft Zenden ook een goed seizoen gedraaid bij Boro en heeft ook meer ritme dan Robben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:13 schreef pietpaaltjens het volgende:
WAAROM ZENDEN ? Die snuiterd heeft ook nog nooit iets laten zien in Oranje
Ik vind het jammer dat de variant met Makaay niet goed uitpakte een tijdje terug, maar voor mij zou dit de perfecte opstelling zijn:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
ijzersterke verdediging? slechts denkbare opstelling ooit? avond met hoge ballen op de aanvallers?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef CANARIS het volgende:
Ik vind het de denkbaar slechteste opstelling
Hier in Oostenrijk lees ik verschilende duiste en oostenrijkse bladen en iedereen schudt met zijn hoofd.
Medelevend schudden ze met hun hoofd.
Zoveel goede spelers en een bondscoach die er niets van kan maken.
Moet je even verteren
we hebben een Makaay die in Duitsland alles aan gort heeft geschoten . EEn van Hooidonk die in Turkije goalgetter van het jaar is, Sneijder die ons überhaupt naar dit toernooi heeft geschoten en wat stellt Dickie op......?
2 volledig uit vorm zijnde vleugel spitsen , tegen een 3er kette met Libero !!!!!!!!!!!!
v d eMijde speellt in zijn hoog vorm , doorsnee .
Zenden heeft al jaren niet meer in hoog vorm gespeelt en toch hebben beide een basis plaats en moeten dus in hun eentje aan de zijlijnen de ijzersterke verdediging gaan breken .
Het wordt dus een avond met hoge ballen op een aanvaller die alles kan behalve goed koppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanuit het middenevld gaat niets komen omdat we 6 verdedigers hebben staan.
Enkelt v d Vaart (onervaren in dit soort toernooien) moet dus Ruud door het midden gaan bespelen .
En wie gaat v d vaart bespelen ?
Waar komt de pressie vanuit het middenveld vandaan ?
Een bespottelijke opstelling
Tipisch Advokaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |