Ik mag hopen dat ze hem opsluiten in de voorraadkast. Die gast presteert absoluut B.U.D. Al zeven maanden niet meer gescoord voor Nederland, haalt telkens een onvoldoende als hij speelt voor Oranje, kan niet samenwerken met andere spitsen, is allang niet meer het technisch wonder wat hij was, ballen springen van zijn voeten, laat zich te snel vallen, liever lui dan moe, zit op de bank bij zijn club, mag weg voor 1,8 miljoen en nog steeds wil geen enkele topclub hem hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef Onderbroek het volgende:
Verdomme Bouma!!
Ik hoop toch stiekem dat Petje meedoet
Obsessed... Zelfs als ie niet speelt zoek je Kluivert op. Ik weet het al, je bent verliefd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad man.. Kluivert.. whahaha die zien we niet meer tijdens dit EK. Ja, misschien tijdens een mislukte invalbeurt waarin ie rood krijgt omdat ie iemand een elleboog in z'n gezicht duwt ofzo. Achterlijk arrogant pismenneke.
It's all about de vorm van het seizoen, topscorer of niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
leuk om te zien hoe de topscorer allertijden van het nederlands elftal afgeserveerd wordt in dit topic
twee doelpuntjes en hij is ineens weer de beste spits die we hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
leuk om te zien hoe de topscorer allertijden van het nederlands elftal afgeserveerd wordt in dit topic
In Jong Ajax was hij een sterspeler, en volgens mijn opa was het bier voor de oorlog veel lekkerder. ik wil nog wel een keertje herhalen waarom kluivert absoluut niet in de basis hoort:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Linz het volgende:
Aanvullend: Het is vooral die geveinsde indruk dat hij het zo moeilijk heeft in het veld die hij wil doen overkomen. Kijk maar eens wanneer meneer kluivert wil koppen. Hij kopt in eerste instantie alleen als het een mooi plaatje kan opleveren, trekt na die afweging een moeilijk gezicht, springt op, kromt zijn armen, balt zijn vuisten en met al zijn kopkracht schampt hij de bal waardoor de snelheid van de bal te zwak is om zijn medespeler te bereiken. Aanval afgelopen en de medespeler krijgt de schuld omdat de geniale kluivert niet begrepen wordt. Dit gebeurt zo vaak als die clown in de basis staat!quote:Ik mag hopen dat ze hem opsluiten in de voorraadkast. Die gast presteert absoluut B.U.D. Al zeven maanden niet meer gescoord voor Nederland, haalt telkens een onvoldoende als hij speelt voor Oranje, kan niet samenwerken met andere spitsen, is allang niet meer het technisch wonder wat hij was, ballen springen van zijn voeten, laat zich te snel vallen, liever lui dan moe, zit op de bank bij zijn club, mag weg voor 1,8 miljoen en nog steeds wil geen enkele topclub hem hebben.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef Dauntless het volgende:
w.b.t Bouma, ik vind die gast niet eens zo slecht, hij wordt niet voor niks zomaar opgesteld, iedereen denkt het maar beter te weten.
Ow wat zit het diep bij sommigen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In Jong Ajax was hij een sterspeler, en volgens mijn opa was het bier voor de oorlog veel lekkerder. ik wil nog wel een keertje herhalen waarom kluivert absoluut niet in de basis hoort:
[..]
Aanvullend: Het is vooral die geveinsde indruk dat hij het zo moeilijk heeft in het veld die hij wil doen overkomen. Kijk maar eens wanneer meneer kluivert wil koppen. Hij kopt in eerste instantie alleen als het een mooi plaatje kan opleveren, trekt na die afweging een moeilijk gezicht, springt op, kromt zijn armen, balt zijn vuisten en met al zijn kopkracht schampt hij de bal waardoor de snelheid van de bal te zwak is om zijn medespeler te bereiken. Aanval afgelopen en de medespeler krijgt de schuld omdat de geniale kluivert niet begrepen wordt. Dit gebeurt zo vaak als die clown in de basis staat!
De afgelopen 5 keer dat kluivert in de basis heeft gestaan is hij trouwens door diverse kranten telkens met een onvoldoende beoordeelt, met als Belgie een absoluut dieptepunt: een 3.
Dat is de realiteit. Hoepel op met je kluivert.
We hebben de lijm mof, de mof met machet, de overschuifmof. En dan natuurlijk in allerlei diametersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef BobRooney het volgende:
de helft van die moffen ken ik niet....
Van der Meijde kent ze trouwens ook niet
Juist!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:50 schreef RuudGullit het volgende:
Pleur toch op met die Bouma en vd Meijder..
Sneijder en Robben erin!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |