abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2004 @ 15:48:22 #176
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_20227732
Nee, was 12 minuten, maar het verschilt vanaf waar je vertrekt dacht ik. Wat ik me ervan herinner ging geen een van de tours over de stad, allemaal een rondje over de rivier. Enige verschil zat 'm in de lengte van de rondjes....

edit: zie bijvoorbeeld ook hier:
http://www.tropicalisland.de/newyork.html

Vliegen ze ook om de stad hen, alleen is die vanaf de 6th Street, en wij gingen vanaf 12th ave (rond 33rd)

[ Bericht 20% gewijzigd door matthijst op 27-06-2004 16:01:05 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_20235657
Een impressie van onze 5-daagse reis 2003.
(Credits voor de foto's gaan grotendeels naar mijn broer, ik heb er maar een paar gemaakt):
*edit* ik heb er even thumbnails van gemaakt wegens dataverkeer. Zijn alleen nogal onscherp geworden.
Klik op de foto voor een grote (scherpe) versie.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kontiki op 28-06-2004 14:40:53 ]
  zondag 27 juni 2004 @ 22:53:28 #178
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_20238184
quote:
Op zondag 27 juni 2004 21:31 schreef Kontiki het volgende:
Een impressie van onze 5-daagse reis 2003.
(Credits voor de foto's gaan grotendeels naar mijn broer, ik heb er maar een paar gemaakt):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk!! Ik heb er spijt van dat ik haast geen foto's van de straten heb genomen. In deze foto's zie je goed de sfeer van manhattan.

Het is alleen wel lastig om een foto te maken midden op een avenue of street, want je moet weer snel doorlopen voordat de auto's beginnen te rijden

btw, welk park is dat waarop je esb op de achtergrond ziet?

En die nachtfoto van de skyline van manhattan is genomen van esb of niet? Kvind h'm heel mooi. Toen ik er was wouden we ook savonds op esb gaan, maar moesten anderhalf uur in de rij staan. Dan vond ik iets te veel van het goede

[ Bericht 2% gewijzigd door The.PhantoM op 27-06-2004 22:58:51 ]
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_20239153
quote:
Op zondag 27 juni 2004 22:53 schreef The.PhantoM het volgende:
btw, welk park is dat waarop je esb op de achtergrond ziet?
Dat is Battery Park, niet zo gek ver weg van Ground Zero. Een heerlijke boulevard in het uiterste zuiden van Manhattan. Op de foto lijkt het alleen veel groter
*edit* mmm ik weet niet helemaal zeker meer of dit wel Battery Park was. Het ESB lijkt daarvoor te dichtbij.
quote:
En die nachtfoto van de skyline van manhattan is genomen van esb of niet? Kvind h'm heel mooi. Toen ik er was wouden we ook savonds op esb gaan, maar moesten anderhalf uur in de rij staan. Dan vond ik iets te veel van het goede
Yups, we hebben erg gelachen om de mensen die gingen flitsen vanaf het panoramaterras naar beneden
De rij viel bij ons wel mee, maar als je eenmaal binnen bent gaat het nog erg langzaam. De liften zijn verbazendwekkend klein, en bovenin moet je nog een paar keer van lift wisselen en in de rij staan. Maar het was het wel waard! Prachtig.
  maandag 28 juni 2004 @ 00:17:53 #180
28167 matthijst
pi_20240702
Coole foto's, vooral die chinatown en soho!
pi_20249037
Ik vond net nog een site met foto's van iemand toen ik de vorige topics aan het doorlezen was:

http://www.langenhuisen.nl/photoNewYork.php

van S3n
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  maandag 28 juni 2004 @ 14:02:37 #183
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_20250131
quote:
Op zondag 27 juni 2004 23:25 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Dat is Battery Park, niet zo gek ver weg van Ground Zero. Een heerlijke boulevard in het uiterste zuiden van Manhattan. Op de foto lijkt het alleen veel groter
*edit* mmm ik weet niet helemaal zeker meer of dit wel Battery Park was. Het ESB lijkt daarvoor te dichtbij.
[..]

Yups, we hebben erg gelachen om de mensen die gingen flitsen vanaf het panoramaterras naar beneden
De rij viel bij ons wel mee, maar als je eenmaal binnen bent gaat het nog erg langzaam. De liften zijn verbazendwekkend klein, en bovenin moet je nog een paar keer van lift wisselen en in de rij staan. Maar het was het wel waard! Prachtig.
battery park is het niet. Mss battery park city...

Ik ben alleen overdag op esb geweest. Maarja, volgende keer beter
pi_20250325
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:02 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

battery park is het niet. Mss battery park city...

Ik ben alleen overdag op esb geweest. Maarja, volgende keer beter
Ik ben ook alleen overdag op ESB geweest, dat was ook zeker de moeite waard hoor, maar als ik dan die nacht beelden zie...
Life sucks
pi_20250778
Ik zit nu ff te zoeken naar een hotel op newyork.com en als ik dan op The Morning Side Inn klik, krijg ik allemaal virusmeldingen. Trojan bla bla. Ben ik de enige die dat heeft?

http://www.morningsideinn-ny.com/
New Yorker in spe
pi_20250822
soo dan, nee dat krijg ik ook!! Kutt alles gaat mis hier!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tallz op 28-06-2004 14:41:35 ]
-
-
  maandag 28 juni 2004 @ 14:30:29 #187
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_20250962
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:23 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zit nu ff te zoeken naar een hotel op newyork.com en als ik dan op The Morning Side Inn klik, krijg ik allemaal virusmeldingen. Trojan bla bla. Ben ik de enige die dat heeft?

http://www.morningsideinn-ny.com/
nee ik heb geen problemen met de site... Hotel op 107 street is best wel ver lijkt mij. Mss wel wat goedkoper dat in het centrum maarja... Wij zouden eerst ergens rond 92nd street zitten, (3 sterren ofzo) maar die zat vol, toen moesten voor een hotel op times square (1 ster) nog zelfs bij betalen. Maar ik ben blij dat we zo centraal zaten...
pi_20251118
107 is wel erg noordelijk inderdaad. Wij zaten op 96th / Broadway en dat is al een roteind van het centrum af. Maar de metro doet wonderen, en Central Park was wel vrijwel naast de deur.
pi_20251306
Ik ben alle budget hotels aan het langslopen op newyork.com en daar zat die ook tussen. Ben naar het kijken naar prijs en locatie en zal er niet één nemen die zo noordelijk zit.
New Yorker in spe
pi_20251366
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Kontiki het volgende:
107 is wel erg noordelijk inderdaad. Wij zaten op 96th / Broadway en dat is al een roteind van het centrum af. Maar de metro doet wonderen, en Central Park was wel vrijwel naast de deur.
Ja oke maar gewoon tijd door manhattan lopen is ook een ervaring opzich...
-
-
pi_20251419
Op bimanair.nl staat dat Brussel - JFK 253 euro kost, wat een mooie prijs is. Hoeveel wordt dat uiteindelijk incl. seizoentoeslagen, tax etc? Ik zag nl. dat iemand hier met bimanair ging.
New Yorker in spe
pi_20251563
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:46 schreef Tallz het volgende:

[..]

Ja oke maar gewoon tijd door manhattan lopen is ook een ervaring opzich...
Nou ja, de afstand is het probleem niet. Met de metro zat je in 10 a 15 minuten op Times Square. Maar ik vond dat noordelijke gedeelte (96th street) nou niet echt boeiend. Het is erg rustig, 's avonds is het zelfs ronduit dood te noemen. En dan zaten wij op Broadway! Dat laatste zegt niet zoveel overigens, Broadway is 16 km lang geloof ik.
pi_20251630
Wat is een handige site voor hostels in NYC? Van ymca.org wordt je nl. ook niet veel wijzer.
New Yorker in spe
pi_20251673
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Jeroenus het volgende:
Wat is een handige site voor hostels in NYC? Van ymca.org wordt je nl. ook niet veel wijzer.
Op newyork.pagina.nl staan er vast wel een hoop
  maandag 28 juni 2004 @ 15:03:17 #195
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_20251792
leuke filmpjes en foto's
Blinker gaat volgend jaar
  maandag 28 juni 2004 @ 16:28:55 #196
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_20253852
zo, kheb een filmpje ontvangen van een vriend die mee was naar nyc. Het is alleen nog niet zo een goede kwaliteit. Welk proggie gebruiken jullie om film van de camera op de pc te zetten. Bij windows movie maker is 8 sec film 8 mb, is dat bij elk ander programma ook zo? Ik weet dat je het naar divx kan omzetten maar als er programma's zijn die het gelijk compressen dan zou dat wel fijn zijn...

Filmpje van times square,: http://members.chello.nl/~fj.holtrop/NYC2004/Times%20square.WMV

let niet op onze gesprekken . Het beeld schokt best wel, het is natuurlijk moeilijk om de camera stil te houden terwijl je loopt, en aantal fps is niet echt denderend (maar dat komt omdat we het filmpje op een lage kwaliteit hebben gezet, straks zullen een vele betere kwaliteit en resolutie gebruiken)

btw, we lopen op 42nd street tussen 7 en 8 ave

[ Bericht 4% gewijzigd door The.PhantoM op 28-06-2004 16:35:29 ]
pi_20254415
Probeer het eens met Windows Media Encoder. Kan je kleine WMV-bestanden mee maken (van AVI).
  maandag 28 juni 2004 @ 18:10:22 #198
28167 matthijst
pi_20256651
Ik heb premiere gebruikt en toen met TMPGENC omgezet naar divx.
pi_20256669
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:48 schreef Jeroenus het volgende:
Op bimanair.nl staat dat Brussel - JFK 253 euro kost, wat een mooie prijs is. Hoeveel wordt dat uiteindelijk incl. seizoentoeslagen, tax etc? Ik zag nl. dat iemand hier met bimanair ging.
Incl. alle kosten en toeslagen : ¤339
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Jeroenus het volgende:
Wij hebben ons ho(s)tel geboekt via www.hostelworld.com
pi_20256964
poe wat ziet dit er mooi uit!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')