leuk!! Ik heb er spijt van dat ik haast geen foto's van de straten heb genomen. In deze foto's zie je goed de sfeer van manhattan.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:31 schreef Kontiki het volgende:
Een impressie van onze 5-daagse reis 2003.
(Credits voor de foto's gaan grotendeels naar mijn broer, ik heb er maar een paar gemaakt):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is Battery Park, niet zo gek ver weg van Ground Zero. Een heerlijke boulevard in het uiterste zuiden van Manhattan. Op de foto lijkt het alleen veel groterquote:Op zondag 27 juni 2004 22:53 schreef The.PhantoM het volgende:
btw, welk park is dat waarop je esb op de achtergrond ziet?
Yups, we hebben erg gelachen om de mensen die gingen flitsen vanaf het panoramaterras naar benedenquote:En die nachtfoto van de skyline van manhattan is genomen van esb of niet? Kvind h'm heel mooi. Toen ik er was wouden we ook savonds op esb gaan, maar moesten anderhalf uur in de rij staan. Dan vond ik iets te veel van het goede
battery park is het niet. Mss battery park city...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:25 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat is Battery Park, niet zo gek ver weg van Ground Zero. Een heerlijke boulevard in het uiterste zuiden van Manhattan. Op de foto lijkt het alleen veel groter
*edit* mmm ik weet niet helemaal zeker meer of dit wel Battery Park was. Het ESB lijkt daarvoor te dichtbij.
[..]
Yups, we hebben erg gelachen om de mensen die gingen flitsen vanaf het panoramaterras naar beneden![]()
De rij viel bij ons wel mee, maar als je eenmaal binnen bent gaat het nog erg langzaam. De liften zijn verbazendwekkend klein, en bovenin moet je nog een paar keer van lift wisselen en in de rij staan. Maar het was het wel waard! Prachtig.
Ik ben ook alleen overdag op ESB geweest, dat was ook zeker de moeite waard hoor, maar als ik dan die nacht beelden zie...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:02 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
battery park is het niet. Mss battery park city...
Ik ben alleen overdag op esb geweest. Maarja, volgende keer beter
nee ik heb geen problemen met de site... Hotel op 107 street is best wel ver lijkt mij. Mss wel wat goedkoper dat in het centrum maarja... Wij zouden eerst ergens rond 92nd street zitten, (3 sterren ofzo) maar die zat vol, toen moesten voor een hotel op times square (1 ster) nog zelfs bij betalen. Maar ik ben blij dat we zo centraal zaten...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:23 schreef Jeroenus het volgende:
Ik zit nu ff te zoeken naar een hotel op newyork.com en als ik dan op The Morning Side Inn klik, krijg ik allemaal virusmeldingen. Trojan bla bla. Ben ik de enige die dat heeft?
http://www.morningsideinn-ny.com/
Ja oke maar gewoon tijd door manhattan lopen is ook een ervaring opzich...quote:Op maandag 28 juni 2004 14:36 schreef Kontiki het volgende:
107 is wel erg noordelijk inderdaad. Wij zaten op 96th / Broadway en dat is al een roteind van het centrum af. Maar de metro doet wonderen, en Central Park was wel vrijwel naast de deur.
Nou ja, de afstand is het probleem niet. Met de metro zat je in 10 a 15 minuten op Times Square. Maar ik vond dat noordelijke gedeelte (96th street) nou niet echt boeiend. Het is erg rustig, 's avonds is het zelfs ronduit dood te noemen. En dan zaten wij op Broadway! Dat laatste zegt niet zoveel overigens, Broadway is 16 km lang geloof ik.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:46 schreef Tallz het volgende:
[..]
Ja oke maar gewoon tijd door manhattan lopen is ook een ervaring opzich...
Op newyork.pagina.nl staan er vast wel een hoopquote:Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Jeroenus het volgende:
Wat is een handige site voor hostels in NYC? Van ymca.org wordt je nl. ook niet veel wijzer.
Incl. alle kosten en toeslagen : ¤339quote:Op maandag 28 juni 2004 14:48 schreef Jeroenus het volgende:
Op bimanair.nl staat dat Brussel - JFK 253 euro kost, wat een mooie prijs is. Hoeveel wordt dat uiteindelijk incl. seizoentoeslagen, tax etc? Ik zag nl. dat iemand hier met bimanair ging.
Wij hebben ons ho(s)tel geboekt via www.hostelworld.comquote:Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Jeroenus het volgende:
Wat is een handige site voor hostels in NYC? Van ymca.org wordt je nl. ook niet veel wijzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |