Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef Toet het volgende:
Slarioux![]()
Van mijn invites, als ze komen, gaan er 2 naar Fok!
Maakt niet uit, ben inmiddels voorzien. Kan dus naar de volgende in de lijstquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef thefella het volgende:
Man_made_god sorry voor de troubles er was blijkbaar wat fout gegaan bij mij.
ik ga is ff kijken of ik al invites heb..
Jo doe rustig. Ik doe er ook 2 naar FOK! en ik kan er ook voor kiezen om er geen 1 naar FOK! te doen. Ik doe er ook eentje richting familie, zodat die met hun eigen invites ook weer andere mensen kunnen uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.
graag gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ben m nu aan het activeren! Super bedankt.
Wanneer ik invites heb, meld ik het hier wel
Als ik een invite krijg geef ik er ook 2 aan Fok! en 1 aan m'n vriendin. Eén invite aan iemand anders geven die niet op Fok! zit is toch helemaal not zo erg. Stel je dus niet zo aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.
jaloers? ik geef er lekker ook maar 2 wegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
EN OF je daar meer voor moet doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef splendor het volgende:
Mag ik ook op de lijst of moet je er nog meer voor doen als alleen hier vragen?
Ohja, ik geef er wel 2 aan fok! en 1tje aan een vriend maar die maak ik metteen lid van fok![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef splendor het volgende:
Mag ik ook op de lijst of moet je er nog meer voor doen als alleen hier vragen?
Ohja, ik geef er wel 2 aan fok! en 1tje aan een vriend maar die maak ik metteen lid van fok![]()
ik voeg je zo meteen toequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Nimitz het volgende:
ik zou ook graag meedoen:
Nimitz m_meijer(A)gmx.net
Echt welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef keijz het volgende:
[..]
jaloers? ik geef er lekker ook maar 2 weg![]()
Sommige mensen hebben naast FOK! andere personen die een significante positie in hun leven innemen. Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal dat deze mensen inderdaad geen rekening hoeven te houden met het wachtlijstje van FOK!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:39 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Echt welAlleen iedereen moet wachten en hun dan zeker niet?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:42 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben naast FOK! andere personen die een significante positie in hun leven innemen. Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal dat deze mensen inderdaad geen rekening hoeven te houden met het wachtlijstje van FOK!
had je je maar eerder aan moeten melden
Huilie![]()
En nu weer ontopic
staat in je mailbox.. tnxquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
ik voeg je zo meteen toe
Splendor: kan je even je mailadres plaatsen? of als je het niet publiekelijk wil, mag je het altijd mailen naar het e-mailadres uit men profiel
Yep je krijgt 3 invites, en daarvan MOET je ze allemaal aan mensen op FOK! gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:48 schreef splendor het volgende:
[..]
staat in je mailbox.. tnx![]()
dus wanneer ik gmail heb dan moet ik zelf even kijken en uit de top2 de email adressen nemen en die inviten?
ik zal straks eens alles wat meer in detail doorlezen want ik zit op het werk nu
je bent coolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Rio het volgende:
Mag ik ook op de wannabe list? meelrio [AT] hotmail [PUNT] com
Would be cool!
ik snap hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep je krijgt 3 invites, en daarvan MOET je ze allemaal aan mensen op FOK! geven![]()
of niet natuurlijk, maar 2 zou wel netjes zijn, dan blijft het ene beetje rouleren
Mjah dat is een offtopic discussie. Heb geen zin om daar nu over te bekvechten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef Tha_T het volgende:
eentje kan ik ook nog inkomen maar twee niet meer
Je krijgt een link met een URL, en die URL bevat een unieke code die drie weken geldig isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef splendor het volgende:
[..]
ik snap het![]()
maaru nog 1 vraagdat inviten, krijg ik dan een mailtje van gmail met daarin een link naar de registratiepagina? of moet ik al een account hebben die op dat moment word geactiveert?
zo makkelijk is het nog nooit geweest.. gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je krijgt een link met een URL, en die URL bevat een unieke code die drie weken geldig is
ik ga er denk ik 2 weggeven buiten fok, maar een van die gasten die van mij zo'n invite krijgt heeft al gezegd dat hij er 2 aan fok ter beschikking zou stellen. zo komen er via mij toch gewoon 3 invites om de wachtrij in te kortenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:56 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb er ook één zelf weggegeven. Is geen probleem hoor.
Godver, ik heb m al naar dolby gestuurd en naar vincent valentinequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb weer een invite (de 4e alweer), deze gaat naar dolby
hey kevin, wat rot voor je dat jij dat vind...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
slar, link naar volgend topicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef Tha_T het volgende:
Wie zou als laatste posten?
Rus rus rus, dolby heeft er 2, hopen dat ie hier eventjes post, dat ie er 2 heeft gekregen en dat ie 1 van de 2 doorstuurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:02 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Godver, ik heb m al naar dolby gestuurd en naar vincent valentine![]()
![]()
en was veel eerder dan jou!
![]()
![]()
zo verspillen we dus lekker invites!
Zie: Gmail van Google [Deel 7]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |