HET OFFICIELE WACHTENDEN LIJSTJE!quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
![]()
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.
Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er één toch?
![]()
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?![]()
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om óók een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus één of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.
Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!![]()
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
![]()
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede
Slashdot
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
gisteren ook 20 plaatsen opgeschoven. morgen komen er een boel invites vrij van de mensen dan gisteren. en vandaag ook wel een paar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:42 schreef D-Devil het volgende:
Damn, die lijst is inderdaad nu wel extreem lang, dat wordt servers plaatsten strakjes bij Google!.
Topic op slot tiefenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:44 schreef Jump het volgende:
[..]
gisteren ook 20 plaatsen opgeschoven. morgen komen er een boel invites vrij van de mensen dan gisteren. en vandaag ook wel een paar.
deze voormiddag kan ik het lijstje niet updaten want ik ben gans de voormiddag weg. mss is GQ of slar wel in de buurt. anders dubbele invites als er opeens veel komen
tochtje in uitgesteld, dus nog ff aanwezigquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Topic op slot tiefen.
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:47 schreef Maffioso het volgende:
Kan ik ook op het lijstje?
cosablaze at hotmail dot com
liever niet, als het topic op slot zit kan de wachtlijst niet meer bijgewerkt worden en kunnen er dus geen (of weinig) invites verstuurd worden. dan duurt het nog langerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:45 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Topic op slot tiefen.
gisteren ging het nog vlot. misschien omdat we met twee waren toen ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:04 schreef McDanger het volgende:
[..]
liever niet, als het topic op slot zit kan de wachtlijst niet meer bijgewerkt worden en kunnen er dus geen (of weinig) invites verstuurd worden. dan duurt het nog langer![]()
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:04 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
kan ik er ook op?
bhd1984[at]hotmail.com
dat is het betere werk, weer een plekje hogerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:05 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Invite verstuurd naar Nicknec.
Veel plezier ermee!
nicknec verplaatst naar de gelukkigequote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:05 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Invite verstuurd naar Nicknec.
Veel plezier ermee!
en je staat er ook bijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:06 schreef Hello_Kitty het volgende:
mag ik ook mee op de wachtlijst?
kerschot at yahoo dot com
aangepastquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:08 schreef maarten.toomcafe het volgende:
En ook eentje naar Anandus
Ook jij veel plezier ermee
Thnx!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:02 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:11 schreef Bat266 het volgende:
mag ik er ook op![]()
![]()
-knip mail-
en _t-i-m_ ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:13 schreef _t-i-m_ het volgende:
Invites dus he,.... En ik maar wachten tot ik mij kon inschrijven als de test periode over was
Ik zou ook graag in aanmerking komen : -knip mail-
Alvast bedankt
en nog iemandquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:13 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
gelieve mij ook toevoegen op het lijstje![]()
![]()
![]()
![]()
-knip mail-![]()
grtz en alvast bedankt mocht ik (ooit) de invite krijgen![]()
vier in één keerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:15 schreef Cornerman het volgende:
Ik wil der eigelijk oowk wel bij.. -knip mail-
Alvast Bedankt
ja, we weten dat je gmail hebt, je hoeft het er niet in te wrijvenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:20 schreef Niwa het volgende:
De verwijder functie zit heel erg verstopt in Gmail..
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:22 schreef Niwa het volgende:
Ah, sorry. Ff showen.
Yep, inviten is genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:22 schreef McDanger het volgende:
[..]
ja, we weten dat je gmail hebt, je hoeft het er niet in te wrijven![]()
Ik denk dat Google het eik zo wel wil.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:23 schreef Bat266 het volgende:
gaat idd snel binnenkort kan fok dagelijks duizenden gmail accounts per dag vergeven
het gaat rap vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:17 schreef Baklap het volgende:
Zou ik er ook bij kunnen?![]()
Thx alvast![]()
-knip mail-
zeer rapquote:
en schwa78 ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:22 schreef schwa78 het volgende:
Mag ik er ook bij?
-knip mail-
heb het eventjes aangepast. miischien als google het ziet dat het mailadres niet bestaat dat je je invite terugkrijgtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:25 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt
Ik heb een invite naar Nicknec [at] wanadoo . com gestuurd terwijl het .nl moest zijn
Invite verspeeld![]()
Mag Nicknec weer even bovenaan dan ?
dat heet trashquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:20 schreef Niwa het volgende:
De verwijder functie zit heel erg verstopt in Gmail..
dus ie mag terug van de lijst ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:27 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Ok ik ga et opnieuw proberen kreeg het mailtje weer terug
Nicknec moet maar even aangeven of het gaat evengoed gaat werken
Ik denk niet dat je me nog inhaalt Tiemiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:18 schreef Tiemie het volgende:
het schiet al aardig op.
En de invites die jij krijgt, wat doe je daar mee dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:28 schreef LazyD het volgende:
hiya, ik zou het zeer op prijs stellen ook op de lijst te komen staan
lazyd2003 AT hotmail dot commetje
en degene die me invite je bent mijn![]()
cheers![]()
uitdelen op fok natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En de invites die jij krijgt, wat doe je daar mee dan?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:29 schreef pinominie het volgende:
pinominie wil ook graag op de lijst, -knip mail-
Beiden erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:30 schreef gateway het volgende:
mag ik er ook bij? -knip mail-
zie reactie van Slarioux want je bent ervoor speciaal aangemeldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:28 schreef LazyD het volgende:
hiya, ik zou het zeer op prijs stellen ook op de lijst te komen staan
lazyd2003 AT hotmail dot commetje
en degene die me invite je bent mijn![]()
cheers![]()
heb er nog geen, maar ik dacht na 2 dagen krij gje je invites. in hoeveel ze komen geen idee. heb kan ook zijn dat google zelf beslist wanneer er invites gegeven wordt. zoals gisteren precies een invite bomquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Even nog een vraagje, misschien is het al langsgekomen en heb ik het over het hoofd gezien.
Krijg je eenmalig 3 invites of krijg je er bv eenpaar dagen later weer een paar om uit te delen?
mogen ze vaker doen,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:38 schreef Jump het volgende:
[..]
heb er nog geen, maar ik dacht na 2 dagen krij gje je invites. in hoeveel ze komen geen idee. heb kan ook zijn dat google zelf beslist wanneer er invites gegeven wordt. zoals gisteren precies een invite bom
er staan er (nog) geen 133 op de lijst hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Begint een beetje op UPC te lijken: Nog 132 wachtenden voor u..
Maar wat ik bedoel is dan toch wel duidelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:44 schreef Jump het volgende:
[..]
er staan er (nog) geen 133 op de lijst hoor
heb hem bij de gelukkige geplaatst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:46 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Nicknec heeft nu wel een mailtje ontvangen van mij. Op het moment dat hij aangeeft dat ie het toch niet doet (is nu namelijk een soort forward mailtje geworden) mag ie weer bovenaan (neem ik aan).
heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:48 schreef NijnKonijn het volgende:
NijnKonijn wil d'r ook 1 hebben
-knip mail-
spendeer ze aan fok ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:49 schreef D-Devil het volgende:
Collega gebruikt zijn Gmail niet, een vriend van hem werkt bij Google in ierland en hij heeft gewoon 3 mails in zijn mail staan, hij zegt gewoon "ik heb geen invites, of ik weet niet hoe dat werkt. " Ga ik kijken, heeft ie gewoonweg 2 invites over
.
Zeg dat tegen hemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:50 schreef Slarioux het volgende:
Nou, geef ze weg!
Dus je laat de lijst weer 2 plekjes kleiner worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:49 schreef D-Devil het volgende:
Collega gebruikt zijn Gmail niet, een vriend van hem werkt bij Google in ierland en hij heeft gewoon 3 mails in zijn mail staan, hij zegt gewoon "ik heb geen invites, of ik weet niet hoe dat werkt. " Ga ik kijken, heeft ie gewoonweg 2 invites over
.
F_O_K in morse is toegevoegdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* Jump wil ook op de lijst
-knip mail-
toegevoegd. nick veranderen in slaggy? of gewoon nick laten staanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:57 schreef SlaggY het volgende:
* Jump wilt ook graag op de lijst![]()
nick [at] slaggy.nl
ticket nummer 135. alstublieftquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:01 schreef freako het volgende:
kan ik ook toegevoegd worden?
freek1980 at hotmail punt com
moet maar zeggen als de bovenste van de lijst magquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:13 schreef woeeiiii het volgende:
JAAAAAAAA ik heb een INVITE![]()
![]()
EINDELIJK
Show search options Create a filter Invite a friend to join Gmail!
die staan vanbovenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:16 schreef woeeiiii het volgende:
doe ik dolby en vincent valentine?
ik voeg je zometen toequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:16 schreef G-Bas het volgende:
joeriebas (at) hotmail punt com..........:D
Probleem had ik ook, de topics gingen gewoon te snel ik heb me in deel 4 en in deel 5 nog eens een keertje opgegeven maar uiteindelijk pas bij Topic 6 werd het gelezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:21 schreef Arinna het volgende:
*Check*
Ik zou tussen du_ke en fuxl moeten staan (op dit moment 82-83)
paar dagen wachten zie je onder die zoekbalk invite a friend!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:25 schreef anandus het volgende:
Woei!
Ik heb er eentje gekregen van Maarten.Toomcafé!
Maarre..... hoe kan ik nu andere mensen inviten, dan?![]()
heb je nog een linkje daarnaartoe ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:17 schreef Arinna het volgende:
Hoe bijgewerkt is die lijst aan het begin van het topic?
Zie mezelf niet staan en heb me twee deeltjes geleden opgegeven... Of ben ik nu scheel![]()
donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:25 schreef Psycho_Flip het volgende:
Doe mij dan ook maar erbij planten aub bvd:
flipfluitketel2002 at yahoo punt com
ook donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Kan ik er ook bij ? peejie @ mannetje001.com !
Bedankt!
(En is het zo dat je alledrie je invite's weer moet weggeven aan fok! of mag je er ook stiekum 2 doen ? )
Dat scheelt lelijk veel plaatsies...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Probleem had ik ook, de topics gingen gewoon te snel ik heb me in deel 4 en in deel 5 nog eens een keertje opgegeven maar uiteindelijk pas bij Topic 6 werd het gelezen.
Werd dinsdag 00:15u pas ge-add, kan gebeuren tochquote:Op maandag 14 juni 2004 08:09 schreef D-Devil het volgende:
Damn, dat zou inderdaad wel rieleks zijn ja! Als er ooit iemand een invite over heeft dan hou ik me aanbevolen!
clsddevil @ hotmail . com
ik was je bijna vergete:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:16 schreef G-Bas het volgende:
joeriebas (at) hotmail punt com..........:D
donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:29 schreef Niox het volgende:
Mag ik ook op het lijstje?
niox27 [at] hotmail [dot] com
daar heb ik dus overgekekenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:32 schreef Arinna het volgende:
Gmail van Google [Deel 5]
Gaat als het goed is naar de betreffende post
Liefquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:34 schreef Jump het volgende:
[..]
daar heb ik dus overgekeken
eens zien als ik je kan tussenvoegen waar je toen gevraagd had in het topic
donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:36 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst willen staan
sitethief at msn dot com
Goed topic trouwens
naar wie heb je die invite dan gestuurd ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:28 schreef anandus het volgende:
Ow, ik heb ook een invite van DeTulp050, die kan dus naar iemand anders
Het eerste plekje waar ik je kon invoegen in 73. paar plekjes dichter bij 1 dan verwacht. Hopelijk is het niet erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:36 schreef Arinna het volgende:
[..]
Lief![]()
hij staat bij de gelukkigenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb weer een invite (de 4e alweer), deze gaat naar dolby
sorryquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:49 schreef __Saviour__ het volgende:
ehm, mag hij nog even terug? ik had z'n mailadres nog niet ingetypt
98quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:54 schreef GenesiZ het volgende:
Woei. 100 -> 99 Dit gaat lekkah.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:57 schreef Nitai het volgende:
mag ikke ook?nitai AT xs4all PUNT nl
en nu maar wachten op een invitequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:56 schreef Da_Koen het volgende:
Ik wil ook graag een invite
Mail staat in mijn profie: (voor de minder valide mensen onder ons: koen.driessen {a} planet.nl )
Je drukt op F5 en er zijn weer een zooi post bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:55 schreef Jump het volgende:
[..]
98
Nog lieverquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Het eerste plekje waar ik je kon invoegen in 73. paar plekjes dichter bij 1 dan verwacht. Hopelijk is het niet erg.
hopelijk ben ik nu niemand meer vergeten![]()
![]()
![]()
Mag hij dat zelf niet weten?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:11 schreef Troel het volgende:
Even je email veranderen Jeffjuh!
de drie bovenste. medl even als ze af de lijst mogenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:12 schreef kepler het volgende:
en ik kan er weer 3 inviten, ik ga ff kijken wie er aan de beurt zijn
donequote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:07 schreef Gabez het volgende:
Mag ik hierbij ook op het lijstje?
Mijn email is nu: richard_nmgn at hotmail dot com
moet die _punt_ veranded worden in een punt of niet ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef JeFFJuH het volgende:
Ik wil graag een invite hebben.
Username: JeFFJuH
e-Mail: jeffjuh_punt_nl (apenstaartje) hotmail.com
ze staan bij de gelukkigenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
ik heb vincent, bupathi en gieling een invite gestuurd
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef Jump het volgende:
moet die _punt_ veranded worden in een punt of niet ?
kepler....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
ik heb vincent, bupathi en gieling een invite gestuurd
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
kepler....![]()
Stuur hem naar Man_Made_God. Door een misverstand heeft hij er geen gekregen toen hij eerste stond.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef dolby het volgende:
ik heb invite over, gewoon naar de 1ste op lijstje?
yepquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef dolby het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef dolby het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Stuur hem naar Man_Made_God. Door een misverstand heeft hij er geen gekregen toen hij eerste stond.
Meest gestelde vraag in dit topicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef Maffioso het volgende:
Als je eenmaal zo'n mailacount hebt gekregen, hoelang duurt het dan voordat je mensen kan inviten?
heb je al een account dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:29 schreef dolby het volgende:
als je nou het topic even leestquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef dolby het volgende:
angel_of_dth heeft invite
Het is geen jeffjuh.nl@hotmail.com maar gewoon jeffjuh_punt_nl@hotmail.comquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef JeFFJuH het volgende:
Ik wil graag een invite hebben.
Username: JeFFJuH
e-Mail: jeffjuh_punt_nl@hotmail.com
Tnx,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:55 schreef Jump het volgende:
@ slaggy hieronder:
[..]
toegevoegd. nick veranderen in slaggy? of gewoon nick laten staan
Gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef __Saviour__ het volgende:
ow, stuur die van mij dan door
Man_Made_God mag weer naar plaats nr 1. De dubbele invite die naar een ander ging is niet doorgestuurd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:40 schreef Jump het volgende:
dus wie heeft nu naar wie een invite gestuurd en wie heeft al een invite gekregen. ben nu eventjes niet meer mee
en die's al van de lijst. mooi.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:41 schreef dolby het volgende:
nope angel_of_dth lol
je staat erbij. had eventjes het topic overlopen en zag dat ik je vergeten wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef maestro1980 het volgende:
* Jump wilt ook gmailen
michiel_korthuis kringelding hotmail stip com
dank alvast
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
ik ga eventjes topic doorlopen en lijst up to date proberen brengen.
Man_Made_God > zal eens zien als ik je terug vnboven kan plaatsen
edit: MMG staat bovenaan terug
dus angel_of_dth heeft nu dubbel invite als ik het goed heb?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef dolby het volgende:
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Harmvt het volgende:
Ik wil er ook 1!! Zat ook al de hele tijd te wachten tot de zogenaamde "test-prtiode" voorbij was![]()
harmvantol(at)hotmail.com(Kan ik ook een beetje voorrang krijgen, heb het nodig voor mijn opleiding
)
Iedereen wacht netjes z'n beurt af, jij dus ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Harmvt het volgende:
Ik wil er ook 1!! Zat ook al de hele tijd te wachten tot de zogenaamde "test-prtiode" voorbij was![]()
harmvantol(at)hotmail.com(Kan ik ook een beetje voorrang krijgen, heb het nodig voor mijn opleiding
)
zolang je je invites maar met ons deeltquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:05 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Nr.5 alHoop dat ik vandaag nog een uitnodiging in mijn maildoosje heb
Volgens mij was ik nog niet aan de beurt toen je die stuurde.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:36 schreef dolby het volgende:
nee, je hebt de mijne. Geniet ervan hè!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij was ik nog niet aan de beurt toen je die stuurde.
Ontvangen, aangemeld, en dank je!
Ja, jij ook bedankt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:36 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
nee, je hebt de mijne. Geniet ervan hè!!![]()
![]()
idemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:24 schreef LWaS het volgende:
je krigjt toch drie invites
* qu63 heeft er een al beloofd...de andere twee komen dan hiero
moet je je email adres even neerzetten anders kan de invite nergens heenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef Jelger het volgende:
Ik zou ook wel graag een invite willen
ik heb er al een...ubergeilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:41 schreef qu63 het volgende:
linkerrijtje!! nummer 74!!
dat begrijp ik, maa rje kan emailadressen beter schrijven met een [AT] of iets dergelijks. Nu heb je van die fijne botjes die je emailadres eruit pikken en dan nouja, raad maar...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef JeFFJuH het volgende:
[..]
Het is geen jeffjuh.nl@hotmail.com maar gewoon jeffjuh_punt_nl@hotmail.comTis geen anti spam ofzo dus
post even je emailadres, want zonder kan ik je niet toevoegenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:45 schreef Jelger het volgende:
Ik zou ook wel graag een invite willen
ja, ubergeilquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:48 schreef LWaS het volgende:
[..]
ik heb er al een...ubergeil![]()
Valt wel mee hoor. Die van mij staat (stond?) ook in een van de vele topics, maar ik heb nergens last van. Er wordt vooral gescand in profielen en dergelijke. Ook veel op Usenet. Op websites minder, omdat het moeilijker is om alleen emailadressen eruit te pikken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:51 schreef Troel het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maa rje kan emailadressen beter schrijven met een [AT] of iets dergelijks. Nu heb je van die fijne botjes die je emailadres eruit pikken en dan nouja, raad maar...
heb jij speciaal geregistreerd. of topic op got gelezen ? heb je toch toegevoegd aangezien er toch nog 140 wachtenden voor u zittenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:00 schreef tieQ het volgende:
Gmailen 0wnz = ik wil er ook 1tjuh!![]()
Username: tieQ
E-mail: -knip mail-
Super, bedankt alvast!![]()
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:03 schreef irule25 het volgende:
ja graag!
-knip mail-
en jij ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:05 schreef Webby het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd: webby [at] xs4all [dot] nl
tnx..
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:00 schreef tieQ het volgende:
Gmailen 0wnz = ik wil er ook 1tjuh!![]()
Username: tieQ
E-mail: sytox[at]hotmail dot com
Super, bedankt alvast!![]()
hehe vergeten jelger12 [apenstaartje] hotmail [punt] comquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:48 schreef nein het volgende:
[..]
moet je je email adres even neerzetten anders kan de invite nergens heen
hehe
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:08 schreef Jelger het volgende:
[..]
hehe vergeten jelger12 [apenstaartje] hotmail [punt] com
username Jelger
je, maar je kunt pas uitdelen na 2 dagen. en te zien wanneer google er vrijgeeftquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:09 schreef qu63 het volgende:
worden dr nog invites uitgedeeld nu??
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef Jump het volgende:
[..]
je staat erbij
[..]
je, maar je kunt pas uitdelen na 2 dagen. en te zien wanneer google er vrijgeeft
gisteren middag igng het ook traag. 's avonds konden we het niet meer bijhoudenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren ging het lekker snel, maar vandaag schiet het niet echt op
zo zal het vanavond niet gaan denk ikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef Jump het volgende:
[..]
gisteren middag igng het ook traag. 's avonds konden we het niet meer bijhouden
hoe kom je nou weer aan die invite???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ga een invite versturen aan Man_Made_God
Lijst aangepastquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
gok nu dat er een dag niet veel invites komen en dat daana weer de halve lijst weg wordt gewerkt: mayhemquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:34 schreef dj_raoul het volgende:
Gaat best wel rap... Nice!
De invites blijven maar komen. Dit wordt de vijfde die ik ga versturenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef drelletje het volgende:
[..]
hoe kom je nou weer aan die invite???
Had je die nog over van gisteren
je staat op 75 hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:31 schreef Tha_T het volgende:76
5dequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
De invites blijven maar komen. Dit wordt de vijfde die ik ga versturen
is gebeurd. zal wel nog tijdje duren venk ik. veel wachtendenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:36 schreef MetalBat het volgende:
Hoi zou ik er ook bij gezet kunnen worden:
fiat_127 |apeding| hotmail |punt| comm
Thanx!
best eens je e-mailadres erbij plaatsen. anders kan ik je niet toevoegenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook op het lijstje
bij voorbaat dank
Ik heb de tijdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef Jump het volgende:
[..]
is gebeurd. zal wel nog tijdje duren venk ik. veel wachtenden
5e alweer jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:37 schreef devzero het volgende:
[..]
5deIk heb nog geen enkele invite te vergeven; ach morgen misschien
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef Ultimora het volgende:
dit lijkt mij ook zeer intressant
-knip mail-
in feite wel, maar ze willen graag weten op welke plaats ze staan. Misshcien eens kijken als het kan in 3 kolommenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:43 schreef Tha_T het volgende:
Is er trouwens geen maximum aan de lijst te verbinden anders heb je straks een wachtrij van een pagina lang
Of je maakt een link naar bijvoorbeeld een lycos accountje. maar 3 kolommen zijn ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:43 schreef Jump het volgende:
[..]
in feite wel, maar ze willen graag weten op welke plaats ze staan. Misshcien eens kijken als het kan in 3 kolommen
ik wil nikky eentje sturen, kan ik haar ondertussen ook bedanken voor het schouderklopjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:45 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik zit zo te kijken en ik heb de kans dat ik Yvonne en Iteejer een invite geef
hmm, lycos. nu heb ik wat controle over lijstje van snelheid enzo door op eigen host te zettenenzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of je maakt een link naar bijvoorbeeld een lycos accountje. maar 3 kolommen zijn ook![]()
Als het zo door gaat met die invites moet die wachtlijst binnen een paar dagen wel weg zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:43 schreef Tha_T het volgende:
Is er trouwens geen maximum aan de lijst te verbinden anders heb je straks een wachtrij van een pagina lang
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:48 schreef Jump het volgende:
[..]
hmm, lycos. nu heb ik wat controle over lijstje van snelheid enzo door op eigen host te zettenenzo
Inderdaad. Er zijn gisteren zo'n 25 invites gewest. Ik verwacht er vanvond ongeveer ook een stuk of 20 als ik zie hoeveel mensen er 2 dagen geleden een account gekregen hebben; en tussendoor komen er af en toe ook nog eens invitesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als het zo door gaat met die invites moet die wachtlijst binnen een paar dagen wel weg zijn, denk ik.
je staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:54 schreef Wendigo het volgende:
Hoi ik wil ook graag een gmail account.
wendigo > sharky {apedinges} quiddity.nl
Thx in advance
en jij staat er ook bijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:56 schreef HeyFreak het volgende:
zou je mij ook aan kunnen melden?
acstiekel[aapjesstaart]hotmai[puntje]com
Alvast bedankt!
hij heeft er al eentjequote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef thefella het volgende:
Man_made_god sorry voor de troubles er was blijkbaar wat fout gegaan bij mij.
ik ga is ff kijken of ik al invites heb..
ja, maar anders moet ik bij iedereen een post gana zetten en staat het topic ovl met post van mij alleenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:59 schreef qu63 het volgende:
staat wel gek eigenlijk, in de toekomst quoten
MMG heeft ondertusse al een invite gekregen volgens mij. Had hem terug bij de wachtenden gezet, maar erna terug bij de gelukkigenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef thefella het volgende:
omdat ik geen reden ofzo opgegeven hebquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat er geen edit tijd/tekst bij staat
laatst gewijzigd door .... enz.
ik bedoel meer dat er geen edit tijd/tekst bij staatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef Jump het volgende:
ja, maar anders moet ik bij iedereen een post gana zetten en staat het topic ovl met post van mij alleen![]()
heb net mezelf ge-edit maar daar stond het wel bij, komt omdat het een late edit was denk ikquote:omdat ik geen reden ofzo opgegeven heb
ben m nu aan het activeren! Super bedankt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:01 schreef Toet het volgende:
Slarioux![]()
Van mijn invites, als ze komen, gaan er 2 naar Fok!
Maakt niet uit, ben inmiddels voorzien. Kan dus naar de volgende in de lijstquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:57 schreef thefella het volgende:
Jo doe rustig. Ik doe er ook 2 naar FOK! en ik kan er ook voor kiezen om er geen 1 naar FOK! te doen. Ik doe er ook eentje richting familie, zodat die met hun eigen invites ook weer andere mensen kunnen uitnodigen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.
graag gedaanquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:12 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ben m nu aan het activeren! Super bedankt.
Wanneer ik invites heb, meld ik het hier wel
Als ik een invite krijg geef ik er ook 2 aan Fok! en 1 aan m'n vriendin. Eén invite aan iemand anders geven die niet op Fok! zit is toch helemaal not zo erg. Stel je dus niet zo aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb het eerder gezegt ik vind het dat je verkeerd bezig bent als je nou niet je 3 invites aan FOK geeft. Maar we kunnen je niks verplichten. Sommige mensen zijn minder sociaal dan andere.
jaloers? ik geef er lekker ook maar 2 wegquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
EN OF je daar meer voor moet doen!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef splendor het volgende:
Mag ik ook op de lijst of moet je er nog meer voor doen als alleen hier vragen?
Ohja, ik geef er wel 2 aan fok! en 1tje aan een vriend maar die maak ik metteen lid van fok![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:34 schreef splendor het volgende:
Mag ik ook op de lijst of moet je er nog meer voor doen als alleen hier vragen?
Ohja, ik geef er wel 2 aan fok! en 1tje aan een vriend maar die maak ik metteen lid van fok![]()
ik voeg je zo meteen toequote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:33 schreef Nimitz het volgende:
ik zou ook graag meedoen:
Nimitz m_meijer(A)gmx.net
Echt welquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:32 schreef keijz het volgende:
[..]
jaloers? ik geef er lekker ook maar 2 weg![]()
Sommige mensen hebben naast FOK! andere personen die een significante positie in hun leven innemen. Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal dat deze mensen inderdaad geen rekening hoeven te houden met het wachtlijstje van FOK!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:39 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Echt welAlleen iedereen moet wachten en hun dan zeker niet?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:42 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben naast FOK! andere personen die een significante positie in hun leven innemen. Het lijkt mij dan ook niet meer dan normaal dat deze mensen inderdaad geen rekening hoeven te houden met het wachtlijstje van FOK!
had je je maar eerder aan moeten melden
Huilie![]()
En nu weer ontopic
staat in je mailbox.. tnxquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:38 schreef Jump het volgende:
[..]
[..]
ik voeg je zo meteen toe
Splendor: kan je even je mailadres plaatsen? of als je het niet publiekelijk wil, mag je het altijd mailen naar het e-mailadres uit men profiel
Yep je krijgt 3 invites, en daarvan MOET je ze allemaal aan mensen op FOK! gevenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:48 schreef splendor het volgende:
[..]
staat in je mailbox.. tnx![]()
dus wanneer ik gmail heb dan moet ik zelf even kijken en uit de top2 de email adressen nemen en die inviten?
ik zal straks eens alles wat meer in detail doorlezen want ik zit op het werk nu
je bent coolquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Rio het volgende:
Mag ik ook op de wannabe list? meelrio [AT] hotmail [PUNT] com
Would be cool!
ik snap hetquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Yep je krijgt 3 invites, en daarvan MOET je ze allemaal aan mensen op FOK! geven![]()
of niet natuurlijk, maar 2 zou wel netjes zijn, dan blijft het ene beetje rouleren
Mjah dat is een offtopic discussie. Heb geen zin om daar nu over te bekvechten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef Tha_T het volgende:
eentje kan ik ook nog inkomen maar twee niet meer
Je krijgt een link met een URL, en die URL bevat een unieke code die drie weken geldig isquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:57 schreef splendor het volgende:
[..]
ik snap het![]()
maaru nog 1 vraagdat inviten, krijg ik dan een mailtje van gmail met daarin een link naar de registratiepagina? of moet ik al een account hebben die op dat moment word geactiveert?
zo makkelijk is het nog nooit geweest.. gewoon afwachtenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je krijgt een link met een URL, en die URL bevat een unieke code die drie weken geldig is
ik ga er denk ik 2 weggeven buiten fok, maar een van die gasten die van mij zo'n invite krijgt heeft al gezegd dat hij er 2 aan fok ter beschikking zou stellen. zo komen er via mij toch gewoon 3 invites om de wachtrij in te kortenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:56 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb er ook één zelf weggegeven. Is geen probleem hoor.
Godver, ik heb m al naar dolby gestuurd en naar vincent valentinequote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb weer een invite (de 4e alweer), deze gaat naar dolby
hey kevin, wat rot voor je dat jij dat vind...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:14 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
slar, link naar volgend topicquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef Tha_T het volgende:
Wie zou als laatste posten?
Rus rus rus, dolby heeft er 2, hopen dat ie hier eventjes post, dat ie er 2 heeft gekregen en dat ie 1 van de 2 doorstuurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:02 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Godver, ik heb m al naar dolby gestuurd en naar vincent valentine![]()
![]()
en was veel eerder dan jou!
![]()
![]()
zo verspillen we dus lekker invites!
Zie: Gmail van Google [Deel 7]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |