't is dat ik morgen al een afspraak heb, anders zat ik waarschijnlijk in de bios... heerlijk rustig...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef HAL9000S het volgende:
hahaah, jij gaat nog een zware maan tegemoetvoetbal
Hopen dat oranje vanavond afgeslacht wordt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:54 schreef robin0223 het volgende:
als ik een Duits shirt had, had ik die aangedaan..
kut voetbal, kut vlaggetjes, kut reclames, onzin....
Zo hoort dat ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:35 schreef Libris het volgende:
Yeps, meldt, net al mijn (Singaporese) collega's in de lift al opmerkingen maken
Ze zeggen dat ze voor Nederland zijn
Ze zijn heel erg 'Ruud' (roet) minded en volgens de bookies maakt Nederland een grotere kans:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook
Zelfs de duitsers zouden voor nederland moeten zijn
Als ik die getallen zie dan trek ik de conclusie dat 1} Gelijkspel 3.1x uitbetaald word, 2}duitsland wint 2.8x uitbetaald word en 3} nederland wint 2.2x uitbetaald wordquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:10 schreef Libris het volgende:
[..]
Ze zijn heel erg 'Ruud' (roet) minded en volgens de bookies maakt Nederland een grotere kans:
Germany 2.80
Draw 3.10
Holland 2.22
Aantal keer dat uitbetaald wordt... Ben benieuwd
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik die getallen zie dan trek ik de conclusie dat 1} Gelijkspel 3.1x uitbetaald word, 2}duitsland wint 2.8x uitbetaald word en 3} nederland wint 2.2x uitbetaald word
Uitleg gaarne
Maar dan is dus de kans die ze daar schatten dat NL wint het kleinstequote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat klopt.
De groter de kans hoe minder ze uitbetalen... Als de kans 90% is dat NL wint zal je procentueel heel weinig winnen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar dan is dus de kans die ze daar schatten dat NL wint het kleinsteen libris zegt dat nederland een grote kans maakt volgens de bookies
hehe, net in de lift tegen een bangladese collega, die een oranje gewaad aanhad: "Good that you support the Dutch team". Ze had geen idee waar ik het over hadquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:14 schreef Toeps het volgende:
Ik.
Maar ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat er voetbal was vandaag.
Haha die heb ik ook! Gewoon maar aandoen denkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:35 schreef logisnack het volgende:
zo'n foei lelijk "HUP" en op de andere kant "DAT ZEG IK" shirt.
Maarja... Oranje is Oranje!
Of niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:32 schreef Timo20 het volgende:
ja vanavond wel, maar overdag nog niet. Me ma kwam net thuis met n t-shirt waarop je alle uitslagen van Oranje kan schrijven![]()
You have a deathwish?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ga zometeen mijn Deutsche Mannschaft shirt maar eens aandoen
[afbeelding]
hehequote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of niet.![]()
You wanna die??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ga zometeen mijn Deutsche Mannschaft shirt maar eens aandoen
[afbeelding]
waar heb je die vandaan???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik doe mijn:
"Fuck you all, we are from HOLLAND" shirtje aan!
Jaren geleden een keer laten maken!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 schreef Timo20 het volgende:
waar heb je die vandaan???
hebbuh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |