quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:32 schreef detulp050 het volgende:
rotte vis
Ik weet niet of Mad Season alto kunt noemen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent zeker ook een "alto" of niet soms.
Mad Season zegt ie. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik weet niet of Mad Season alto kunt noemen?
Sorry, maar ik ben niet iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Jij als NSB'er hecht daar toch niet zoveel waarde aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:30 schreef Parasense het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen, ooit van gehoord?
Mad Season vind ik dan weer niet echt alto......... maar ja, zo zie je..... meningen verschillen, zo ook over de jongens in oranje (die eens moeten gaan voetballen voor volk en vaderland ipv alleen maar voor hun eigen ego en portemonnee)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mad Season zegt ie. Dat dan weer wel.
Misschien ben je toch een beetje ok.![]()
stoer doenderijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
Sorry, maar ik ben iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Nee ok.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef Parasense het volgende:
[..]
Mad Season vind ik dan weer niet echt alto.......
Zie je, weer zo'n opmerking... loop je niet mee met de massa, is het weer stoerdoenderij.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
stoer doenderij
Iemand een Nazi noemen is geen discriminatie. Iemand weigeren omdat hij groene ogen heeft, dat is discriminatiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:40 schreef Parasense het volgende:
[..]
= discriminatie jongen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef Parasense het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n opmerking... loop je niet mee met de massa, is het weer stoerdoenderij.....
Ik ben het met je eens....... maar Oranje niet....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nee ok.
Maar Mad Season schopt nogal kont.
Ook goed, wat jij wil.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Iemand een Nazi noemen is geen discriminatie. Iemand weigeren omdat hij groene ogen heeft, dat is discriminatie
dan stuur ie je naar de dichtsbijzijnde chinees?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ook goed, wat jij wil.
Als je morgen een politie agent ziet, noem hem dan Nazi.... moet je maar even kijken wat er dan gebeurt....
Hee, das weer een nieuwe die ik bij het lijstje kan voegen....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:42 schreef Kindred_Spirits het volgende:
allochtone skinhead
Dan krijg je een bon omdat je een ambtenaar beledigd, niet omdat je discrimineert. Pak je woordenboek er eens bij, sneue wannabemof.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ook goed, wat jij wil.
Als je morgen een politie agent ziet, noem hem dan Nazi.... moet je maar even kijken wat er dan gebeurt....
Dat is belediging van een ambtenaar in functie, maar geen discriminatiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ook goed, wat jij wil.
Kijk: dat vind ik stoerdoenderij.... doe het morgen zou ik zeggen (overmorgen is ook goed)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
dan stuur ie je naar de dichtsbijzijnde chinees?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Parasense het volgende:
[..]
Kijk: dat vind ik stoerdoenderij.... doe het morgen zou ik zeggen (overmorgen is ook goed)
ok, ik ga overmorgen na de chinees, goeie tip!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Parasense het volgende:
[..]
Kijk: dat vind ik stoerdoenderij.... doe het morgen zou ik zeggen (overmorgen is ook goed)
ps. ik dacht meer richting... humor. ipv stoerdoenderij....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef Parasense het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef detulp050 het volgende:
Nazi Goering
Ook goed, maar dokken zul je.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan krijg je een bon omdat je een ambtenaar beledigd, niet omdat je discrimineert. Pak je woordenboek er eens bij, sneue wannabemof.
Ik ben voor alles als het maar geen oranje is, dus ga gerust verder.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:49 schreef Kindred_Spirits het volgende:
domme engelse hooligan..
bleude franse knoflook vreter.
Dat vind ik nou stoer..!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb effe een topic report geplaatst. NSB'ers moet je met hun eigen middelen bestrijden.
Dus eigenlijk probeer je jezelf een identiteit te geven door je bewust af te zetten tegen de maatschappelijke hoofdstroming. Niet vanwege een mening, maar enkel om er juist niet bij te horen. Dat duidt op een ernstige vorm van verzet tegen de maatschappij en gebrek aan woordkennisquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:51 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik ben voor alles als het maar geen oranje is, dus ga gerust verder.
Wat zijn jullie allemaal voor een oorlog aan het voeren???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:49 schreef Kindred_Spirits het volgende:
domme engelse hooligan..
bleude franse knoflook vreter.
Jou kast is zeker niet zo hoogquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef Parasense het volgende:
[..]
Zie je, weer zo'n opmerking... loop je niet mee met de massa, is het weer stoerdoenderij.....
De kast van de meesten hier is niet zo hoog nee... ik open een topic en iedereen spring er bovenop... ik reageer in andere topics waarin ik te kennen geef oranje niet te steunen en ik wordt voor alles en nog wat uitgemaakt (maakt me niet uit, maar bevestigt voor mij de bekrompenheid van de ander).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:53 schreef raimen het volgende:
[..]
Jou kast is zeker niet zo hoog
Je bent een held hoor...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef Parasense het volgende:
[..]
De kast van de meesten hier is niet zo hoog nee... ik open een topic en iedereen spring er bovenop... ik reageer in andere topics waarin ik te kennen geef oranje niet te steunen en ik wordt voor alles en nog wat uitgemaakt (maakt me niet uit, maar bevestigt voor mij de bekrompenheid van de ander).
De meesten hier gaan enkel op je in vanwege je uitdagende openingspostquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef Parasense het volgende:
[..]
De kast van de meesten hier is niet zo hoog nee... ik open een topic en iedereen spring er bovenop... ik reageer in andere topics waarin ik te kennen geef oranje niet te steunen en ik wordt voor alles en nog wat uitgemaakt (maakt me niet uit, maar bevestigt voor mij de bekrompenheid van de ander).
Als je voor Duitsland bent, loop je achter een veel grotere kudde aan hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef robin0223 het volgende:
IK BEN OOK VOOR DUITSLAND!!!
kut voetbal en het hele gezeik er omheen....
het is maar een dom kut spelletje, stelletje kudde dieren
Ok, Laat ik het anders zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef Parasense het volgende:
[..]
Nou, ik vind die nederlandse voetballers irritante verwende gasten die het hoog in hun bol hebben. Onvoldoende inzet en echte strijdlust...... dus maakt het mij niet uit wie er van ze wint of dat nou Letland of Duitsland, Engeland of Zwitserland is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk probeer je jezelf een identiteit te geven door je bewust af te zetten tegen de maatschappelijke hoofdstroming. Niet vanwege een mening, maar enkel om er juist niet bij te horen. Dat duidt op een ernstige vorm van verzet tegen de maatschappij en gebrek aan woordkennis
Nee johquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:58 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De meesten hier gaan enkel op je in vanwege je uitdagende openingspost
Nou, mad Season, de oranje kudde is nog altijd groter dan de duitse... Maakt niet uit..... ik wil niet beweren dat ik bij die duitse kudde hoor, maar ik hoor niet bij de oranje kuddequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als je voor Duitsland bent, loop je achter een veel grotere kudde aan hoor.![]()
Ze hebben d'r in ieder geval geen oranje vlaggetjes, dat is een wereld van verschil...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als je voor Duitsland bent, loop je achter een veel grotere kudde aan hoor.![]()
Maar alle voetballers verdienen zoveel en de meesten hebben zo;n houding, dan kun je dus naast Letland en Rusland en Spanje óók voor Nederland zijn. Alleen lees je die ellende niet in de krant.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:00 schreef Parasense het volgende:
[..]
Nou, ik vind die nederlandse voetballers irritante verwende gasten die het hoog in hun bol hebben. Onvoldoende inzet en echte strijdlust...... dus maakt het mij niet uit wie er van ze wint of dat nou Letland of Duitsland, Engeland of Zwitserland is.
En zoals ik al eerder zei, als bijv. de NEDERLANDSE volleybalheren goud winnen op de Olympische Spelen vind ik dat geweldig, wint een nederlandse schaatser het WK ben ik blij... maar bij het voetbal mogen ze wat mij betreft snel naar huis
Nee grote snorren, pullen bier en lederhosen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:03 schreef robin0223 het volgende:
[..]
Ze hebben d'r in ieder geval geen oranje vlaggetjes, dat is een wereld van verschil...
De eer om de leeuw op de borst te mogen dragen. Eer!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:08 schreef Parasense het volgende:
Bij de meeste landen zie ik nog wel wat van vechtersmentaliteit, de trots om voor het nationale team uit te mogen komen...... dat ontbreekt oa bij oranje.
En dat geldt niet voor Portugal?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:00 schreef Parasense het volgende:
[..]
Nou, ik vind die nederlandse voetballers irritante verwende gasten die het hoog in hun bol hebben. Onvoldoende inzet en echte strijdlust......
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:30 schreef Parasense het volgende:
Ik steun ze dus niet
En dat slaat op wat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Kansloze korfballer.
nu volg je het EK niet, dus heb je een excuus...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:08 schreef Parasense het volgende:
Bij de meeste landen zie ik nog wel wat van vechtersmentaliteit, de trots om voor het nationale team uit te mogen komen...... dat ontbreekt oa bij oranje.
Waarom kom je dan in het EK forum?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:30 schreef Parasense het volgende:
Moge dit kampioenschap spoedig voorbij zijn (en dat zal het, .... spoediger dan menig persoon op dit forum zal denken).
Voetbal maakt meer kapot dan je lief is.
Voetbal is oorlog.
Voetbal is een domme sport, waar sommige mensen miljonair (en arrogant) van worden.
Voetbal, het is maar voetbal.......
Dit bedoel ik dus:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:34 schreef pietpaaltjens het volgende:
SLAPPE DRUIVEN !!!!!!!!!!!!!
Als je nix om voetbal geeft en oranje niet steunt ga je toch lekker spammen in het literatuur forum. Kom dan niet hier, aan die mening hebben we nix!ORANJE
![]()
Klagen moet in de klaagbaak.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:42 schreef Parasense het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus:
Ben je voor oranje mag je hier dus wel posten.
Steun je oranje niet dan hoor je te spammen in het literatuur forum.......
Dit forum gaat over het EK 2004, dus ik meen toch hier te moeten zijn
![]()
oke, nu geen doodverwensingen (ivm bans etc.) maar het komt nu toch redelijk in die richting, en als het dan toch moet, doen het dan heel hygienischquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef robin0223 het volgende:
IK BEN OOK VOOR DUITSLAND!!!
kut voetbal en het hele gezeik er omheen....
het is maar een dom kut spelletje, stelletje kudde dieren
Zomeer even een paar topics:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Klagen moet in de klaagbaak.
Het wonderlijke is alleen dat de argumenten die je gebruikt om tegen NL te zijn je er niet van weerhouden om bijvoorbeeld voor Portugal te zijn waarexact dezelfde argumenten (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.) gelden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef Parasense het volgende:
Huh vreemd figuur??? Ik neem aan dat je het tegen mij hebt want sommige mensen zijn zo bekrompen om als je oranje niet steunt je een vreemd figuur, nazi, nsb'er of wat dan ook bent (dat vind ik nou vreemd!).
Ik ben wel vaderlandlievend, maar niet voor wat betreft het voetbal (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.).
hou je bek, waarom zijn enthiosaste (?) en vooral gezellige mensen nou weer zwakbegaafd?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet iemand die zich in oranje hult en met de zwakbegaafde oranje massa meeloopt.....
Nou het is wel een bepaald soort volk hoor wat zich in oranje host enzo (vind ik he.....).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:36 schreef Markster het volgende:
[..]
hou je bek, waarom zijn enthiosaste (?) en vooral gezellige mensen nou weer zwakbegaafd?
Dan boeit het mij niks ofzo. Maar waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef Parasense het volgende:
Ik kijk niet boos en ik kijk niet bli!]
Dat heb ik de afgelopen dagen té vaak gezien, begint cliché te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:46 schreef Vision het volgende:
landverrader
Klopt (voor een groot deel), ik weet natuurlijk meer hier over een Seedorf dan over een speler van Zweden ofzo..... Maar ja, kijkend naar dit oranje met al dat poespas wat ik ervaar eromheen enzo.... baseer ik dus dat ik oranje niet steun.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Het wonderlijke is alleen dat de argumenten die je gebruikt om tegen NL te zijn je er niet van weerhouden om bijvoorbeeld voor Portugal te zijn waarexact dezelfde argumenten (door het geld wat hierin omgaat, arrogantie, opgeblazen gebeuren etc.) gelden.
ik wil op zich ook wel met termen als "gegen die mauer" komen als je dat meer kan waarderenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat heb ik de afgelopen dagen té vaak gezien, begint cliché te worden.
Omdat jij zegt dat ik niet boos moet kijken als ze gaan winnen (is nergens op gebaseerd)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:47 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dan boeit het mij niks ofzo. Maar waarom post je hier dan?![]()
Ik ben nederlander en geen duitser!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:44 schreef keijz het volgende:
kutduitser!
je bent misschien in Nederland geboren, maar van binnen ben je net zo zwart (rood, geel) als een mofquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:52 schreef Parasense het volgende:
Ik ben nederlander en geen duitser!!
Ik heb nergens gezegd dat ik hoop dat Duitsland kampioen wordt..... Engeland vind ik ook prima hoor!
Klinkt (en is ) een doodsverwensing........ (mag dat eigenlijk wel???)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef Vision het volgende:
[..]
ik wil op zich ook wel met termen als "gegen die mauer" komen als je dat meer kan waarderen
ik geef alleen dat het een optie is, ik plaats hem niet echtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:55 schreef Parasense het volgende:
Klinkt (en is ) een doodsverwensing........ (mag dat eigenlijk wel???)
Zo zie je maar weer.. we naderen de wedstrijd en de strijd wordt hier al grimmiger.....
Als Nederland - Duitsland voor de Davis Cup is ben ik voor Nederland hoor, wees niet bang..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef Vision het volgende:
[..]
je bent misschien in Nederland geboren, maar van binnen ben je net zo zwart (rood, geel) als een mof
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef Vision het volgende:
[..]
ik wil op zich ook wel met termen als "gegen die mauer" komen als je dat meer kan waarderen
Nee hoor, dat denk ik niet, en dat hoeft ook niet, want het gebeurt toch nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik ook maar 1 seconde hoop dat jij Nederland toch weer steunt?
In deze context is het niet echt een doodsverwensing. (quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:55 schreef Parasense het volgende:
[..]
Klinkt (en is ) een doodsverwensing........ (mag dat eigenlijk wel???)
Zo zie je maar weer.. we naderen de wedstrijd en de strijd wordt hier al grimmiger.....
Doe ik ook maar niet...... beter, want als ik alles wat ik naar mijn hoofd heb gekregen serieus neem....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In deze context is het niet echt een doodsverwensing. (als PI, je moet die post dus niet helemaal 100 % serieus nemen, denk ik. )
Ook weer een intelligente opmerking.. ....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:02 schreef Markster het volgende:
idd, je krijgt gewoon een stijve van het tegen oranje zijn. nerd.
Ik zou dan al een stuk of 7 keer op moeten zijn getieft, 4 keer zelfmoord moeten hebben gepleegd en op z'n minst 100 keer in de azijnfles hebben moeten gepist volgens m'n klasgenoten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:03 schreef Parasense het volgende:
[..]
Doe ik ook maar niet...... beter, want als ik alles wat ik naar mijn hoofd heb gekregen serieus neem....
Dus als je niet voor oranje bent, dan is het direct een debiele post ????quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:00 schreef pietpaaltjens het volgende:
Volgens mij geil jij er gewoon op om alle reacties op je debiele posts te zien. Beetje jammer...
Heb je een post over het hoofd gezien misschien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:16 schreef Doc het volgende:
Jammer van de TS dat-ie nietop inhoudelijke posts in gaat. De argumenten die hij gebruikt zijn namelijk niet sterk. Overmatige egoos en te veel geld vindt a) ook bij tennis, b) ook bij andere landenteams zoals Portugal. Waarom-ie daar dan geen moeite mee heeft is mij niet duidelijk ...
Uitlokken? Omdat mijn mening niet de jouwe is?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:27 schreef Megumi het volgende:
Je lokt het zelf uit TS. Wat denk je nou sukkel.
Shit man, nou heb je me echt geraakt..!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:29 schreef RigorMortis het volgende:
vuile frans bauer
Nee, jij geeft het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:25 schreef Parasense het volgende:
Bovendien wil ik (bijv) dat als het Wilehlemus wordt gespeeld ik kan zien dat ze zich vol overgave en trots voor hun land zullen geven, en dat zie ik niet.....
Ik vertegenwoordig Nederland niet voor mijn sport en dat doen zij wel!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:34 schreef 2look het volgende:
[..]
Nee, jij geeft het goede voorbeeld![]()
En bedankt! Ik als alto/hiphopper hoop op winst maar heb er niet veel vertrouwen in. Met dank aan Dickie Dick.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je bent zeker ook een "alto" of niet soms.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je een post over het hoofd gezien misschien?
Linkje: Ik steun oranje niet....
wat hij zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef detulp050 het volgende:
azijnzeiker.
Nee hoor, ik zeg mijn mening en dat dit dan niet overeenkomt met de meesten hier, moet ik mezelf dan daarom intelligent vinden?????quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:42 schreef ee-04 het volgende:
De TS voelt zichzelf wel ontzettend intelligent, hele tijd commentaar geven op de intelligentie van anderen.
Nee, maar je praat ook de hele tijd over dat opmerkingen van anderen niet intelligent zijn dit en dat de oranje massa dom is dat.....quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:36 schreef Parasense het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn mening en dat dit dan niet overeenkomt met de meesten hier, moet ik mezelf dan daarom intelligent vinden?????
Help me even herinneren dan.... welke opmerkingen dat anderen niet intellingent zijn? Oh, ik denk dat ik het al weet, maar het overgrote deel is hiervan al door de moderator verwijderd, dus kun je niet meer teruglezen. Mensen die mij voor Nazi, Nsb' er uitmaken, mij dood wensen etc.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:37 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Nee, maar je praat ook de hele tijd over dat opmerkingen van anderen niet intelligent zijn dit en dat de oranje massa dom is dat.....
Toeval, ik was nou net een liedje van Mad Season (Wake Up) aan het beluisteren, toen ik dit topic open.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:37 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik neem ook niet alles serieus hoor......quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Daniel.San het volgende:
[..]
Toeval, ik was nou net een liedje van Mad Season (Wake Up) aan het beluisteren, toen ik dit topic open.
Ook wel grappig dat je Mad Season noemt. Het is eigenlijk ook niet echt een band, maar meer een 'side project', ze hebben dacht ik ook maar 1cd uitgebracht.
wekt wel de indruk dat je altijd naar dezelfde cd aan het luisteren bent.
Anyway TS: neem alles niet zo serieus.
Ik bedoel, In oranje gehult met de zwakbegaafte oranje massa meelopen is tof.![]()
Ho ho ho. De enige posts die ik verwijderd heb is die van Keijz waarin hij meld dat jij een ranzige pisnicht bent of woorden van van dergelijke strekking & de posts met reacties op die opmerking.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:48 schreef Parasense het volgende:
[..]
Help me even herinneren dan.... welke opmerkingen dat anderen niet intellingent zijn? Oh, ik denk dat ik het al weet, maar het overgrote deel is hiervan al door de moderator verwijderd, dus kun je niet meer teruglezen. Mensen die mij voor Nazi, Nsb' er uitmaken, mij dood wensen etc.
En dat van de oranje massa, dat vind ik dom gedrag ja.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Parasense het volgende:
[..]
Ik meende degene die een avatar heeft van Mad Season vroeg of ik een of andere alto ben....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |