psst profiel veranderenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:
*pimpt
hebben ze ook email op gspot.com ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef -DEVON- het volgende:
ik heb een nattekip accountdie vind ik veel stoerder
laterquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
psst profiel veranderenstaat cooler
Ik heb al een paar bugs gevonden!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
later
Ik wil Gmail eerst uitvoerig testen, maar het ziet er goed uit
post hier dan eens nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef KolNedra het volgende:
* __Saviour__ is een wannabee.
Sta op dit moment van spreken tweede in de lijst
daar zijn wij voorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bugs gevonden!
Geen security related maar vooral in usability
zoals?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
he je verpest mijn pinp topic!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
je kan dan zelf gewoon kiezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef -Xerxes- het volgende:
zeg even een vraagje
ik sta nou op 43 ofzoiets geloof ik, maarehmz, hoe gaat dat als ik dalijk op 1 sta en ik krijg een account? Kan ik dan zelf een naam uitkiezen, of ben ik opgegeven als -xerxes- en kan ik daar niks meer aan kiezen?
Je kunt - uiteraard - je eigen naam kiezenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef -Xerxes- het volgende:
zeg even een vraagje
ik sta nou op 43 ofzoiets geloof ik, maarehmz, hoe gaat dat als ik dalijk op 1 sta en ik krijg een account? Kan ik dan zelf een naam uitkiezen, of ben ik opgegeven als -xerxes- en kan ik daar niks meer aan kiezen?
Zet je beveiliging maar eens hoog en gmail.google.com in vertrouwde websites (MSIE)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zoals?
ja ik ook, maar ik heb me pas gisteren in dat topic gemeld en vandaag sta ik al op 43quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Tiemie het volgende:!
ik had me op 1 april ergens aangemeldt daarvoor, maar heb nog steeds geen Gmail account
ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb hereJezus account
mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt - uiteraard - je eigen naam kiezen
:'(quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
post hier dan eens niet
dit is alleen voor stoere mensen met GMail
Daarom is het ook nog betaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:06 schreef QuietGuy het volgende:
Zet je beveiliging maar eens hoog en gmail.google.com in vertrouwde websites (MSIE)
...
is een vrij bekende bug, zie bugmeld-forum van FOKquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:09 schreef KolNedra het volgende:
offtopic:
Is het normaal wanneer je iemand quote die een "/me" heeft gebruikt, dit dan foutief terecht komt in de quote ?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
is een vrij bekende bug, zie bugmeld-forum van FOK
Daarom meld ik die bugs ook bij zequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarom is het ook nog beta
ik sta op 103quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik heb me pas gisteren in dat topic gemeld en vandaag sta ik al op 43
Gmail van Google [Deel 6]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef dabadbass het volgende:
wat bedoelen jullie met ik sta op #zoveel??
ik heb iig ook al een tijd een gmail account, ik ben lid van blogspot.com en die nodigde me uit voor zo'n account
hoe hebben jullie zo'n account voor elkaar gekregen??
zoals je misschien ziet krijg je in rooie tekst een melding dat je invites hebt die kun je doorsturen en mensen uitnodigen voor gmail. Zo zijn wij erin gekomen, een paar mensen hadden het en gaven die weg en die gaven weer invites weg enz enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:15 schreef dabadbass het volgende:
wat bedoelen jullie met ik sta op #zoveel??
ik heb iig ook al een tijd een gmail account, ik ben lid van blogspot.com en die nodigde me uit voor zo'n account
hoe hebben jullie zo'n account voor elkaar gekregen??
na 2 dagen gaat bovenaan een invite link komen te staan in een rode kleurquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:17 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling?? hoe invite ik nou weer mensen??
lijstje wordt zo rap mogelijk geupdate. mensen die invite sturen naar iemand plaatsen de verstuurde namen in het vet in het topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling??
welke mensen moet ik inviten? word dat lijstje nog steeds geupdate?
de bovenste in de lijst (waar het emailadres bij staat) en die namen ff doorgeven in dat topic zodat de rest weer iets omhoog gaat in de lijst.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling??
welke mensen moet ik inviten? word dat lijstje nog steeds geupdate?
dan zie je een linkje in het rood dat klik je en dan stuur je mailjjes naar die die je dan invult. Als je dat ff zegt als je invites hebt in het andere topic dan kunnen ze je daar verder helpen... Als je mee wilt doen natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:17 schreef dabadbass het volgende:
Ah ok
en dan is de bedoeling?? hoe invite ik nou weer mensen??
is dat ook gmail? nee?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb gewoon eigen server, digen domein en dus meer dan 1Gb ruimte als ik wil :p
kijk dat doe je goed hahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:23 schreef KolNedra het volgende:
* drelletje pimpt
ik ook, plus ik heb GMail, dus ik heb meerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb gewoon eigen server, digen domein en dus meer dan 1Gb ruimte als ik wil :p
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:24 schreef -Xerxes- het volgende:
Begrijp ik het goed dat als alle 42 mensen die nu voor mij staan mij een ontiegelijke lul vinden dat ik dan nooit op 1 kom te staan en uiteindelijk een gmail account krijg?
lees je ff inquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:27 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik pimp liever met m'n mailaccount waar de mail niet gescanned word op inhoud en niet tegen mijn wil op de google servers opgeslagen wordt.
neeequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:33 schreef DySGeNiC het volgende:
IK kan bijna pimpuh(nr 3)
Bedankt alvast Tiemiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:26 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja.
maar als ik je inhaal, dan krijg je van mij wel een invite hoor
en hoe ben jij eraan gekomen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:42 schreef raphidae het volgende:
raphidae@gmail.com, echt al maanden tss.
zie andere topic..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
invite me please!
Iedereen moet netjes op zn beurt wachten denk ik. Gewoon in dat andere topic melden, heb ik gister pas gedaan en ik sta nu al op plek 38quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
invite me please!
in het veld Aan je eigen mailadres invullen en dan ;je eigen mailadres en dat kopieren en een paar keeer plakken achter elkaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:16 schreef thefella het volgende:
Ok wie kan mij even helpen wil even een screenie posten met mijn inbox helemaal vol.. Nu zit ik in outlook express.. en maak ik 1 e-mail maar die wil ik 100 keer versturen naar mezelf wat is het makkelijkst ?
pssst..... check mijn vraag in Gmail van Google [Deel 6]quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:16 schreef thefella het volgende:
Ok wie kan mij even helpen wil even een screenie posten met mijn inbox helemaal vol.. Nu zit ik in outlook express.. en maak ik 1 e-mail maar die wil ik 100 keer versturen naar mezelf wat is het makkelijkst ?
jeeejquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:05 schreef Jump het volgende:
* drelletje komt ook nog eens pimpen![]()
vanavond komt er een lijstje van de gelukkigen met hun gmail adres (voor die dat willen tenminste)
Ligt eraan hoeveel je (mail)server bevat.... :pquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:24 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik ook, plus ik heb GMail, dus ik heb meer
bij mij bij 620GBquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:26 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je (mail)server bevat.... :p
Bij mij houd het op bij 240Gb
eens kijken als die harde schijven van 120 gig al binen zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
bij mij bij 620GB
heb ik effe medelij met je vriendinquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb een piemel van 25 centimeter dus ik heb helemaal geen GMAIL account nodig
Ja, thuis zeker?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
bij mij bij 620GB
Vriend bedoel je zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:10 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
heb ik effe medelij met je vriendin
okay dat wou ik niet wetenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:01 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb een piemel van 25 centimeter dus ik heb helemaal geen GMAIL account nodig
idd, thuis in m'n serverrack, waar onder andere mijn webserver draaitquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ja, thuis zeker?
wie maakt die loser accounts dan aan ?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:29 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik heb al accounts @ihatemimes.com en @kinderlokker.nl
ik hoef niet nog een loser account erbij
dat was de clou mafkeesquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:34 schreef Jump het volgende:
[..]
wie maakt die loser accounts dan aan ?![]()
die had ik een paar jaar geleden ook, maar daar moet je nu toch voor betalen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef s9601694 het volgende:
Ik heb gewoon een ihateclowns.com account, dan ben je pas echt cool![]()
Oh is dat zo? tja ik heb als ik eerlijk ben ook dat account al minstens een jaar niet gecheckt...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
die had ik een paar jaar geleden ook, maar daar moet je nu toch voor betalen?
jij helemaal, als oppergmaillijstjesmaker!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:36 schreef Jump het volgende:
mag ik ook meepimpen ?
Zet het anders ook ff in je MSN-naam, na al die andere troepquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:16 schreef DigiJasper het volgende:
* Miwe pimpt
Euhm?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:48 schreef Miwe het volgende:
[..]
Zet het anders ook ff in je MSN-naam, na al die andere troep
Je bent de een-na-langste in m'n lijst. Maarja, ik ken ook verder alleen maar saaie mensen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef DigiJasper het volgende:
[..]
Euhm?
Yapser [Jarig over 10 dagen | Never underestimate the power of stupid people in large groups! | Wil de Logitech Z-2200 ]
Valt toch nog mee
Tis iig geen BreEzAHquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:12 schreef Miwe het volgende:
[..]
Je bent de een-na-langste in m'n lijst. Maarja, ik ken ook verder alleen maar saaie mensen.
jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:40 schreef _onderhond_ het volgende:
Als ik een gmail account pak, kan iemand mij dan ook een divx (700MB) mailen?
Als hij gebruik maakt van de optie "verdeel bestanden groter dan ... in meerdere mailtjes".
Denk er ook aan dat mailberichten net als news 7-bits is en dat je dus yenc of base64 moet gebruiken en dat je filmpje dus nog iets langer wordt. Ik weet ook niet of je blij wordt van handmatig iets van 70 losse mailtjes te savenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:40 schreef _onderhond_ het volgende:
Als ik een gmail account pak, kan iemand mij dan ook een divx (700MB) mailen?
Als hij gebruik maakt van de optie "verdeel bestanden groter dan ... in meerdere mailtjes".
en stuur je ze door naar fok?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef SynXteR het volgende:
ik krijg stuk of 10 invitions per dag dankzij betasirc crew, ik heb zelf synxter@gmail.com
ik wil voor somige users wel wat regelenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:43 schreef Jump het volgende:
[..]
en stuur je ze door naar fok?![]()
jijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:46 schreef Harry_Sack het volgende:
welke loser heeft er nou nog geen gmail
gewoonin het centrale topic melden ofzo naar wie je er eentje gestuurd hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef SynXteR het volgende:
[..]
ik wil voor somige users wel wat regelen
geengeouwehoer [ @] gmail[punt]comquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:47 schreef SynXteR het volgende:
[..]
jij
Heb een tekening gevonden van dopa die aan het pimpen is:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:11 schreef dopa het volgende:
*pimpt al 5 dagen![]()
*por por*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Wie wil me aanraken
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb een tekening gevonden van dopa die aan het pimpen is:
[afbeelding]
Gmail van Google [Deel 13] Gesloten? Gewoon ff de nieuwste opzoeken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:39 schreef jeroen2497 het volgende:
want dat andere topic is gesloten
Dat vraag ik me dus ook af. Ik heb na een kleine week nog altijd geen invites. En de account wordt toch geregeld gebruikt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:04 schreef drelletje het volgende:
jongen of meisje die 10 invites per dag krijgt he... Hoe krijg je dat in hemelsch naam voor elkaar? Ik doe echt heel veel ermee enz. en krijg geen invites! Moet ik bugs reporten ofzow zodat ze mij invites geven omdat ik ze help?
geen yvonne@gmail.comquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:06 schreef yvonne het volgende:
*hoert*
yvonne1@gmail.com![]()
Nee, die was al bezetquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
geen yvonne@gmail.com
Misschien verkoopt 'ie dat adres voor ¤ 100, - aan Connexxion ofzo.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ben jij een bus?
*pimpt Hand in Hand met Troel*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:18 schreef Troel het volgende:
* Marty26 pimpt eindelijk
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ben jij een bus?
idd.en een ban voor FOK!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:28 schreef drelletje het volgende:
w o b
to me
More options 5:07pm (1 hour ago)
Zou ik A.U.B. een Gmail invite kunnen krijgen?
Groetjes,
Wob
Dat mailtje kreeg ik netTSSSSK zulke mensen zijn het niet waard om er een te mogen hebben en er mee te pimpen
En....... hoeveel invites had je ???quote:Op zondag 20 juni 2004 13:51 schreef NijnKonijn het volgende:
Hebbes
Gmail van Google [Deel 18]quote:Op zondag 20 juni 2004 14:06 schreef Darkomen het volgende:
* kijkt lief en vraagt ook om een invite*
darkomen1981{at}hotmail.com
Zoek even het goede topic op!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:06 schreef Darkomen het volgende:
* kijkt lief en vraagt ook om een invite*
darkomen1981{at}hotmail.com
Nietquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:02 schreef Newzfokker het volgende:
Ik wil ook een Gmail account, hoe kom ik daaraan?
* Skv ook niet, stoer zijn wequote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef phantium het volgende:
phantium pimpt, niet van FOK! gekregen.
meld je ff bij het andere topic aan dude!quote:Op maandag 21 juni 2004 18:38 schreef ransbal het volgende:
ik wil ook een gmail accountxxx kijkt medefokkers lief aan...
mkrabbe@xs4all.nl
dit topic is alleen om te pimpenquote:Op maandag 21 juni 2004 18:38 schreef ransbal het volgende:
ik wil ook een gmail account* __Saviour__ kijkt medefokkers lief aan...
<knip>.nl
* brainster vindt dat de snelheid soms tegenvaltquote:Op maandag 21 juni 2004 19:19 schreef Wolve000 het volgende:
* brainster pimpt vrolijk mee.
Ik was nog niet zo'n fijne webmail tegengekomen. Meestal zijn ze traag of staat er allemaal troep, maar deze is snel, en nog fijn te bedienen ook als je de keyboard shortcuts aanzet. En het threaded lezen van mails is ook geniaal.
precies dat is veel meer pimp dan zo'n idiote wachtlijst, gewoon een ander forum opzoeken en binnen een uur meerdere invites ontvangen, dan ben je pas een echte pimpquote:Op maandag 21 juni 2004 14:43 schreef phantium het volgende:
phantium pimpt, niet van FOK! gekregen.
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juni 2004 20:13 schreef P.U.N.T het volgende:
Ik pimp lekker mee, met dank aan __saviour__![]()
Aanmelden in Gmail van Google [Deel 22]quote:Op maandag 21 juni 2004 20:15 schreef DjDev het volgende:
ik wil ook account...maar hoe???
Gmail van Google [Deel 22]quote:Op maandag 21 juni 2004 20:15 schreef DjDev het volgende:
ik wil ook account...maar hoe???
super on-elite. was fok weer niet snel genoeg voor jequote:Op maandag 21 juni 2004 20:19 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gmail van Google [Deel 22]
Ik heb 'm trouwens niet via fok, maar wel via gmailswap
Dus ben ik dan half-elite?![]()
vraag et ze danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:04 schreef NetForce1 het volgende:
*PIMPT*, alleen jammer dat je je contacts nog niet labelen enzo, maar voorderest toppie!
Ja, dat het ik al gedaan, alleen nog geen reactie op gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
vraag et ze danDan hebben we dat misschien wel over een paar weekjes!
WTF is GMAILquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef drelletje het volgende:
Zoals wij alleen weten is Gmail heel cool en Hotmail en andere mail helemaal uit!
En omdat er een elite groep op fok bestaat met gmail accounts komen ze hier pimpen, dat zij als eerste zijn.. En jullie kunnen pas over een paar maanden![]()
* JohnDope zet em in pimp mode
Hee weetje ik heb een mailtje gestuurd![]()
[afbeelding]
pssst wil jij ook eerder een gmail account kijk dan hier Gmail van Google [Deel 6]
Sinds ik Gmail heb, heb ik een grotere lulquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:11 schreef Young_David het volgende:
Sinds ik Gmail heb, heb ik meer vrienden![]()
Jij wil niet weten hoeveel gasten een hotmail account kunnen kraken, en hoe opensourced dat kan zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:13 schreef Dementor het volgende:
Eerst registreren ze al je zoekopdrachten en nu laten vele mensen ook nog eens hun email lezen door Google.
Scary shit!
Jij moet daar filen waarschijnlijk, lekker hoor 30 Gig filenquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:47 schreef dr.dunno het volgende:
*pimpt met 30GB mailbox die ook écht privé is*
eigen server in a'dam
boeien. inactieven worden toch op een gegeven moment gewist. Denk niet dat je er geld voor kan krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:59 schreef noepsoep het volgende:
ik heb alleen een test mail verstuurd voor 100 euro mag iemand mijn account over kopen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:37 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij moet daar filen waarschijnlijk, lekker hoor 30 Gig filen
Jawel er is er weer eentjequote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:56 schreef drelletje het volgende:
Tssk dan maar geen invite uitdelen... als er geen gmail topic meer is...
Je kan ook gewoon michieg@gmail.com schrijven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:07 schreef Miwe het volgende:
Owja: michieg (a) gmail.com (snappie um?)
Bij mij is de afzender altijd groen, dus in de sent-folder ben ik datquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:55 schreef deedeetee het volgende:
Ik pimp al een tijdje mee .........![]()
Maar nu een klein vraagje : hebben jullie als je in inbox of de sentbox kijkt naar binnen gekomen of verstuurde mail de namen ( die van jezelf en de ander) in verschillende kleuren staan ?
Dat schijnt niet bij iedereen 't zelfde te zijn![]()
Mijn eigen naam is altijd groen.
Bij mij dus ook en dat schijnt dus wel bij iedereen zo te zijn, men had mijn uitleg vreemd genoeg verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:38 schreef NetForce1 het volgende:
[..]
Bij mij is de afzender altijd groen, dus in de sent-folder ben ik dat
marre effe iets anders, ik kan dat progje om gmail in outlook te gebruiken niet openen, krijg steeds een foutmeldingquote:Op zondag 27 juni 2004 01:52 schreef AirRaid het volgende:
Staat gewoon weer een nieuwe in Dig hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 18:33 schreef Jaystified het volgende:
OMG, kan laatste G-Mail topic niet vinden, dus daarom ga ik hier mijn probleem voorleggen:
Ik wil graag mijn G-Mail via Outlook Expres laten lopen, nou ja, in ieder geval dat ik via MSN direct naar me inbox kan, all means necessairy.. Ik heb al gelezen in OP eerder van zo'n programmatje waarmee je het via POP3 kan laten lopen, ik heb die gedownload maar ik kan hem niet openen..
Toepassing niet geïntilisererererd bla die bla..
Kan iemand me helpen? Heb alles al op die site qua info en bull gelezen, kom er weinig verder mee..
Ta
En wat heb je gestuurd?? Want alles wat je stuurt staat er ook nog op bij sent folder...quote:Op zondag 27 juni 2004 23:30 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb 2 mails met in ieder een attachment. 1 van 602 kb en 1 van 1998 kb.
volgens dat domme gmail is 6 mb gebruikt van mijn account.
volgens mij hebben ze daar een enorme clustergrootte op die harddicks
geformat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |