een karatetrap op de knie van een tegenstander terwijl de bal alang weg was.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er precies gebeurd?
quote:
van mij mogen ze hem beide benen amputerenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[afbeelding].
Foei, Françi, niet meer doen he?
Lazio Curva Nord bedoel jequote:Op maandag 14 juni 2004 23:59 schreef RijstNatie het volgende:
Lazio Roma Curva North
dat voordeel heeft ie niet,dat wordt ze gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:02 schreef Barca het volgende:
De scheids zag het wel goed maar floot fout. Het voordeel van de vedette waar ik al eerder over sprak. Het zou niet mogen maar het gebeurt.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:04 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat voordeel heeft ie niet,dat wordt ze gegeven
Weet je zeker dat je niet jezelf ruikt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
totti stinkt naar stront
ik weet t zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet jezelf ruikt?
Oh oke, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik weet t zeker
(dit topic is om totti af te zeiken, niet dan?)
quote:
Ja, en Bergkamp is erg frisquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:05 schreef hellmondunited het volgende:
totti stinkt naar stront
Nee die Camoranesi dan met z'n knotje, hij miste alleen een handtasje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:01 schreef BB-King het volgende:
Totti had trouwens ook nog eens zo'n nichtenkapsel.
Alleen daarvoor had hij al een rode kaart voor moet krijgen... jeetje vlechtjes.
Of Davids op hem zetten in de tweede ronde. Tegen Stam zal ie het ook wel uit z'n hoofd laten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:14 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Met z'n allen op Totti volgende wedstrijd
Dat was heel die nederlaag van de Itailianen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Walgelijk mannetje. Zijn rode kaart tegen Korea was het hoogtepunt van het WK 2002![]()
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt. Alle anderen die kaarten krijgen die bedanken de scheids zeker als ze aan het schreeuwen zijn.. Please!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:17 schreef dolfg het volgende:
Typisch gedrag van een gefrustreerde Italiaan...
Dat ie nog gaat klagen bij de scheids over die gele kaart is nog wel het ergste.
Arrogante lamlul.
Scheids uit het toernooi knallen en Totti uit de basis timmeren.
Baggerspeler.
In dit geval had ie inderdaad de scheids moeten bedanken dat het bij geel bleef.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:40 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt. Alle anderen die kaarten krijgen die bedanken de scheids zeker als ze aan het schreeuwen zijn.. Please!!!
Hij had in zijn handjes moeten knijpen dat ie geen rood kreeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:40 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want totti is de enige die klaagt als ie een kaart krijgt.
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef Sport_Life het volgende:
iid triest en ik hoop dat ie achteraf nog gestraft wordt, dit bedoel ik nou van die achterlijke 'wereldspelers', ze worden bijna allemaal agressief tegen het eind van de wedstrijd als ze achterstaan. Dat heb ik bij Zidane geen moment gezien.
Whehe, Zidane is het schoolvoorbeeld van een aggressief straatvechtertje...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef Sport_Life het volgende:
iid triest en ik hoop dat ie achteraf nog gestraft wordt, dit bedoel ik nou van die achterlijke 'wereldspelers', ze worden bijna allemaal agressief tegen het eind van de wedstrijd als ze achterstaan. Dat heb ik bij Zidane geen moment gezien.
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Whehe, Zidane is het schoolvoorbeeld van een aggressief straatvechtertje...
Gister was 'ie iig bedeesdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.
ik hoop dat onze jappie de wenkbrauw van totti open kopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:57 schreef Sport_Life het volgende:
Gister was 'ie iig bedeesd.
Inderdaad, ook op wk en ek (er staat mij iets bij van een kopstoot en hij heeft wel eens expres zijn noppen in een tegenstander gedrukt).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zidane heeft ook ettelijke rode kaarten ontvangen.
jullie kennen elkaar?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:20 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben een italie fan en een vriend van Totti, maar wat hij gisteren in de 93 ste minúut deed is misselijk makend.
<knip>
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:07 schreef maxson het volgende:
Dus,dat hoort er allemaal bij en
Haland kan er over meepraten.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef American_Nightmare het volgende:
Nu was er gelukkig niks aan de hand maar voor het zelfde geld beeindig je iemands carriere met zo'n karatetrap.
of net als van Tichellen .quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:19 schreef Doekes het volgende:
Totti![]()
Tis net een Duitser...
Op ongeveer zo'n manier is mijn glorieuze carriere ook aan z'n eind gekomen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haland kan er over meepraten.
Categorie Keane op Haland hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Ach, de tackle van Totti was veel te hard, had zelf ook rood verwacht, maar overdrijven hier is ook een vak hoor.
Jij stond vast te juichen bij de Schwalbe van Flappie tegen Argentinie in '98quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Categorie Keane op Haland hoor.
Donkerrood met een wedstrijd of 8 schorsing. Niks overdreven.
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Jij stond vast te juichen bij de Schwalbe van Flappie tegen Argentinie in '98
Ik herhaal,,,vannavond wil ik jullie wel eens horen piepen na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:07 schreef maxson het volgende:
MAAR RUSTIG allemaal![]()
![]()
![]()
gvd.
Wat een lef zeg,Totti ff uitschelden!!!
Het klopt ,had rood moeten zijn maar,vannavond ga ik eens kijken hoe jullie die duitsers eens gaan aanpakken als een stelletje mietjes zeker.....Gaat er zeker gewonnen worden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Dus,dat hoort er allemaal bij en,de scheids bepaalt of het rood is of niet .En jullie kunnen beter gaan duimen voor straks want het ziet er niet zo rooskleurig uit.
FORZA ITALIA FORZA TOTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:42 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben fan van Totti, prachtvoetballer!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:44 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik herhaal,,,vannavond wil ik jullie wel eens horen piepen na de wedstrijd.
Er moet gestreden worden of het word 2 keer niks![]()
![]()
![]()
![]()
Sukkel en loser 2 keer niks dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:46 schreef pfaf het volgende:
[..]loser
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Davids op hem zetten in de tweede ronde. Tegen Stam zal ie het ook wel uit z'n hoofd laten.
Tackle heb je de westrijd wel gezien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:37 schreef DIGGER het volgende:
Ach, de tackle van Totti was veel te hard, had zelf ook rood verwacht, maar overdrijven hier is ook een vak hoor.
Die 2 heeft Materazzi dan al wel uitgeschakeld in de catacomben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of Davids op hem zetten in de tweede ronde. Tegen Stam zal ie het ook wel uit z'n hoofd laten.
Braverikquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:34 schreef pimpin het volgende:
[..]
Tackle heb je de westrijd wel gezien?
Dit was gewoon een keiharde trap, als de Deen met zijn been had vastgestaan dan was zijn been gebroken.
Echt asociaal die kerel moet ze diskwalficeren, dit is toch geen voetbal meer.
Nee alleen de samenvatting, hoezo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:34 schreef pimpin het volgende:
Tackle heb je de westrijd wel gezien?
Aan 'als' heb je hier helemaal niks, het was een rot schop, goed voor rood, maar niet aankomen met 'als ie met z'n been vast had gestaan' want dat is niet aan de orde, dan had je net zo goed kunnen discussieren over 'als Totti hem had gemist en alleen in de lucht had geschopt.quote:Dit was gewoon een keiharde trap, als de Deen met zijn been had vastgestaan dan was zijn been gebroken.
Mooi, is het dan ook met terugwerkende kracht exit Keane, Zidane, Tudor, Michailovic etc etc etc. ? Er zijn zo vreselijk veel voetballers die dit wel eens doen/gedaan hebben.quote:Echt asociaal die kerel moet ze diskwalficeren, dit is toch geen voetbal meer.
Neemt niet weg, dat zulke acties niet in het voetbal thuishoren. En m.i. ook zware straffen voor uitgedeeld mogen worden. En je kunt zeggen wat je wilt, maar het enige doel wat totti had met die actie, was het verwonden / uit de wedstrijd schoppen van die Deen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook leuk dat Mancini naar Inter gaat en tig spelers meeneemt?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:44 schreef Smeich het volgende:
Wel leuk, zo'n bash Totti topic!
Geldt dat dan ook voor Bergkamp en Van Basten of tellen die niet mee..??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:39 schreef DIGGER het volgende:
Mooi, is het dan ook met terugwerkende kracht exit Keane, Zidane, Tudor, Michailovic etc etc etc. ? Er zijn zo vreselijk veel voetballers die dit wel eens doen/gedaan hebben.
inderdaad,HUILIESquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff...huilerds, mag hopen dat een Duitser vanavond zo'n zelfde tyfusschop krijgt.
Plus dat ik Tottie niet mag.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:35 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Braverik
Dat hoop ik dan weer wel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff...huilerds, mag hopen dat een Duitser vanavond zo'n zelfde tyfusschop krijgt.
altijd t laatste woord hebben he...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook leuk dat Mancini naar Inter gaat en tig spelers meeneemt?
Is niet zo moeilijk de laatste paar jaar mbt Lazio fansquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:07 schreef Smeich het volgende:
[..]
altijd t laatste woord hebben he...
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
überhuiliequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?
Enne Totti: je bent een klootzak! Kommaarkommaarkommaarkommaar (het is tenslotte bijna 4 uur, tijd voor een soepie!)
Ik zeg: kapotschoppen die moffenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een überhuilie als ik hoop dat Nederlands wint met mooi en sportief spel?
Ja maar dat zijn duitsersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:52 schreef Staanplaats het volgende:
Denen zijn reserve Duitsersquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:17 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn duitsers![]()
Dus als Nederland vanavond alle duitsers eruit schopt, dan moet Letland zaterdag tegen Denemarken?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Denen zijn reserve Duitsers
Catzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ook.
Btw als je hem uitscheld, graag in het Italiaans met spelfouten, anders begrijpt ie het niet.
Lazio roma is het toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:03 schreef Smeich het volgende:
[..]
Lazio Curva Nord bedoel je
hoor je mij niet zeggen maar OOK JIJ snapt het doel van dit topic nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Bergkamp is erg fris
Mag ik 'm straffen??!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding].
Foei, Françi, niet meer doen he?
Francesco Tokkie: Bastardo!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:45 schreef DIGGER het volgende:
Btw als je hem uitscheld, graag in het Italiaans met spelfouten, anders begrijpt ie het niet.
Preciesquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:46 schreef JooB het volgende:
Schiazzo
Lazio Roma is incorrect. Het is gewoon Lazio maar Nederlanders (en ook Belgen en nog wat landjes) noemen t altijd Lazio Roma of Lazio Rom zoals in Duitsland.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:00 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Lazio roma is het toch?
Uitspraak is morgen pasquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:50 schreef Adelante het volgende:
3 wedstrijden geschorst
who cares, aanklacht tegen dit papventje is er alquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Uitspraak is morgen pas![]()
Mwah, ik denk dat de commissie die rottrap ook wel meeweegt, officieus...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet een beetje veel? 3 wedstrijden is nogal wat...
ze hadden hem ook terug naar huis mogen sturenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet een beetje veel? 3 wedstrijden is nogal wat...
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze hadden hem ook terug naar huis mogen sturen spugen
Grote bek achter het internet....quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Inn0cent het volgende:
vies goor kankerzwijn, had je bij moeten flikken, had je net zolang getrapt tot je niet meer ken opstaan
zou je denken? ik zou zeggen geef ff je email adres?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:35 schreef JeOma het volgende:
[..]
Grote bek achter het internet....
Staat in m'n profiel. Al snap ik niet wat je daarmee wilt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:37 schreef Inn0cent het volgende:
[..]
zou je denken? ik zou zeggen geef ff je email adres?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:37 schreef Inn0cent het volgende:
[..]
Nee da's dus NIET de bedoeling in dit topic!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:42 schreef placebeau het volgende:Totti
jammer tis een vrouwquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:40 schreef HeyFreak het volgende:
[..]![]()
patsertje...
Whaha, internethooligan...quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:43 schreef Inn0cent het volgende:
[..]
jammer tis een vrouw
ik zou zeggen geef jij ff je email adres?
als ik ergens niet tegen kan is het van die internetkneuzen die ook nog is ff iets gaan lopen beweren waar ze geen weet van hebben
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe reclame van Eigen beheer.
Rijkaard en Totti die elkaar in de bek spugen.
Even Apeldoorn bellen.
"Allleen met echte tufboter krijg je ze weer aan tafel."quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe reclame van Eigen beheer.
Rijkaard en Totti die elkaar in de bek spugen.
Even Apeldoorn bellen.
Ok ik geef je gelijk als vd Vaart het had gedaan had ik het goed gevonden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:37 schreef Azzuri het volgende:
Doe es ff normaal man. Als gister van der Vaart een Duitser in de mond had gespuugd had je het waarschijnlijk geweldig gevonden. Net als de meesten hier, hypocriet...![]()
Ja dat is niet via internetquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:37 schreef Inn0cent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die weet wie GG Allin is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Leatherface het volgende:
Totti is de GG Allin van de voetbalvelden.
Het gaat toch ook niet alleen over dat spugen maar ook die overtreding waarbij hij die deen zowat doormidden schopte en dat altijd vragen om een kaart vroeger bahquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:37 schreef Azzuri het volgende:
Doe es ff normaal man. Als gister van der Vaart een Duitser in de mond had gespuugd had je het waarschijnlijk geweldig gevonden. Net als de meesten hier, hypocriet...![]()
quote:Totti jammert over sokken en schoenen
Het EK verloopt voor Francesco Totti nog niet zoals hij wil. Italië overtuigde niet in het eerste duel met Denemarken (0-0), al had de leider van de azzurri zelf een paar briljante momenten.
Minder briljante momenten kende Totti ook. Zo ontsnapte hij in de slotfase aan rood toen hij Rene Henriksen bijna afzaagde en bleek uit beelden van de Deense televisie dat hij Christian Poulsen bewust in het gezicht spuugde, waarna de UEFA een onderzoek startte en een schorsing dreigt.
Tot overmaat van ramp deugt ook het materiaal al niet waar Totti mee speelt. Dat de bal een ongeleid projectiel is, gaf de Romeinse vedette al voor de start van het toernooi in Portugal aan. Maar nu zitten ook zijn schoenen en sokken hem dwars.
Tegen de Denen verruilde Totti na een half uur zijn nieuwste model kicksen voor zijn vertrouwde oudere model van zijn persoonlijke sponsor NIke. Maar daar bleek het niet aan te liggen, dus zijn volgens Totti de sokken die de nationale ploeg draagt dramatisch.
'Ik wil geen excuses zoeken, maar mijn voeten koken en ik heb blaren. Ook toen ik van schoenen wisselde, werd het niet beter', vertelde hij in het AD. ' Anderen hebben ook last gehad. Misschien is het ook te wijten aan de sokken.'
Christian Panucci had dezelfde klachten als Totti en wijtte het ook aan de sokken én de schoenen. 'De veters van de schoen zijn te stug en de sokken zijn zo hard en ruw dat ik door wrijven alleen al blaren op mijn voeten heb gekregen.'
Niet alle spelers steunden de jammerende AS Roma-spelers. Zo meende poetser Gennaro Gattuso dat het duo niet moet lullen en gewoon moet toegeven dat er slecht gespeeld werd. Ook Alessandro Nesta had geen centje last gehad. 'Maar misschien heb ik ruigere poten.'
bron:vi.nl
preciesquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:14 schreef AirRaid het volgende:
stelletje verwende ncihten zijn het
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die weet wie GG Allin is.
Of ze moeten Googlen.
Allebei net zo'n vuile rotkopquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Zoek de overeenkomsten.
Nope, want die Völler was ietsjepietsje irritanter bezig dan die Deenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:28 schreef BramK het volgende:
Wat gattuso en nesta zeiden over die kousen dat las de helft weer niet hoor ... Panucci moet toch iets zoeken waarom ie niet meekan op dit niveau ... En idd spugen is ronduit laf, maar toen Rijkaard tot 2x toe Völler onder spuugde, was er wellicht geen commentaar hé ?
Natuurlijk Totti.quote:"Ik schaam me diep voor wat er is gebeurd, ik bied hierbij openlijk mijn excuses aan. Ik herkende mezelf niet op die video. Dat was niet de ware Totti", zo zei de voetballer tijdens de zitting van de tuchtcommissie.
TOTTI IS EEN HIE HA HONDELULquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Natuurlijk Totti.![]()
![]()
Juist!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:48 schreef My_Way het volgende:
[..]
TOTTI IS EEN HIE HA HONDELUL![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |