Als je heen en weer mailt, zet Gmail de Re: berichten onder elkaar, in een forum stijl.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:56 schreef DySGeNiC het volgende:
Ik wist niet dat het zo leuk was om mail van jezelf te ontvangenhaha
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je heen en weer mailt, zet Gmail de Re: berichten onder elkaar, in een forum stijl.
Bovendien worden de > haakjes eruit gezeefd, en zie je alleen het bericht zelf. Op die manier kan je makkelijk je eigen replies teruglezen en tegelijkertijd de emailtjes van de andere kant zien
wat zij zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:00 schreef p-etr-a het volgende:
ik kan niet wachtenik kan niet wachtenik kan niet wachtenik kan niet wachten
ja?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:03 schreef Slarioux het volgende:
Oh en de mensen die nog niet toegevoegd zijn komen morgen wel
Mag ik er ook bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:52 schreef schvvmert het volgende:
Ik ook graag op de lijst. schuumert[at]supermail.nl
Hey schuumert, ouwe rukkerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij.
Thefella, heb je een dubbele gekregen? Die moet namelijk naar mij.....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:54 schreef thefella het volgende:
vol met wat?
Hee V.... -Xerxes-quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:08 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Hey schuumert, ouwe rukker
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat ik nou speciaal jou mocht inviten
Loop die alle achternamen weg te soepen, terwijl elke leek, ze via google kan achterhalen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:55 schreef Slarioux het volgende:
Oh, en de ellenlange heen en weer mail discussie die QuietGuy en ik houden:
http://images.nder.be/gmail4.jpg
http://images.nder.be/gmail5.jpg
Kunnen we films naar elkaar mailenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hee V.... -Xerxes-Zo'n grote mailbox is wel handig.
![]()
Aan mij zal het iig niet liggen, of wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:37 schreef borisman het volgende:
[..]
Loop die alle achternamen weg te soepen, terwijl elke leek, ze via google kan achterhalen.![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:43 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Kunnen we films naar elkaar mailen
Moet je dus wel een film opsplitsen in files van 10mbquote:You can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) total. Any message that exceeds this limit will not be delivered to your inbox and will be returned to the sender. If you attempt to send an email that exceeds this limit, you will get an error message and your email will not be sent.
doe je met winrar, vervolgens scriptje draaien op het verzenden en klaar..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:51 schreef DySGeNiC het volgende:
Moet je dus wel een film opsplitsen in files van 10mb
I am right behind youquote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef Maanvis het volgende:
Wow, ik sta al op 31 terwijl ik vanochtend nog tegen 54 aan zat te kijken !T
V
P
Dan hoop ik dat er nog 3 extra invites verdeeld worden vandaagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:24 schreef coach4all het volgende:
WhewMet een beetje geluk zou het vandaag de lucky day kunnen zijn, sta nu al op 35
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |