Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef KolNedra het volgende:
[..]
Kan je invites (die je ontvangen hebt) forwarden ?
je staat er bijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
Mag ik ook op de lijst...
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ze zijn niet zo specifiek persoonsgebonden.
Ow de inhoud van de mail zit een soort van unieke code in o.i.d ?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus als mensen dubbel geinvite zijn dan moeten ze de mail even doorsturen
zie slar hierbovenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen danquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa keb hem binnenflat_erik bedankt
Als jij nou de nummer 1 van de huidige lijst een invitation doorstuurt. (ervan uitgaande dat die klopt), en die ander die er 2 heeft de nummer 2, dan gaat het goedkomen, lijkt me.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:15 schreef drelletje het volgende:
vertel mij even aan wie ik een invite moet geven kan niet goed opletten nu namelijk ben aan het gmailen jeeej
(franciss@gmail.com)
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerdquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik las dat jij er 2 weggeeft. Heb je al invites? zo ja, heb je ze al verstuurd?
aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef drelletje het volgende:
et plaatje van deze OP is ouder dan die van ht vorige OP kiek da ma ff is een mooier plaatje
done, met je mail uit profielquote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef Fuxl het volgende:
Hee ik wil ook Gmail
man, wat een lang mailadresquote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef Murray het volgende:
* Jump meldt!
Tering, 100 wachtenden voor me.![]()
M'n e-mail staat in m'n profiel.
ah ok. Was even benieuwd. Je mist nog wel es wat in zo'n rap lopende reeksquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, ik wacht tot de rust is wedergekeerd
je staat erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef teig het volgende:
mag ik ook op de lijst??? Mijn mail is: -knip mail-
thanx!!!
nee 1x gehad, keijzer@gmail.com is binnenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Heb je 'm dubbel? doorhobbelen dan![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:21 schreef Slarioux het volgende:
De dubbele invite van drelletje gaat naar Renesite
De dubbele invite van thefella gaat naar Man_made_god
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:09 schreef Man_Made_God het volgende:
potverdikkie, met die nieuwe invites ben ik gewoon nummertje 4.
Geil zeg, dan heb ik waarschijnlijk morgen gewoon een gmail-account.
Ik ga minimaal 2 invites hier op FOK! uitstrooien, en zelfs misschien wel 3. Lief hč?
We hebben er vandaag al 15 gehad !! ik stond op 24 vanochtend.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:27 schreef Murray het volgende:
Hoe hard loopt het eigenlijk?
Ik bedoel, met iets van 2 invites per dag kan ik nog een dikke maand wachten.![]()
![]()
Als je in de top 10 staat komt je emailadres erbij te staan. Klopt het adres in je profiel?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:30 schreef Fuxl het volgende:
Wannneer moet ik eigenlijk mn huidige email adres vertellen?
Yepquote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je in de top 10 staat komt je emailadres erbij te staan. Klopt het adres in je profiel?
Dat komt morgen wel goed. Had ik ook met de mijnequote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef Man_Made_God het volgende:
ja en nu ligt thefella zeker te slapen ofzo.... Nu zijn er mensen die al een invite krijgen van Slarioux, terwijl ik niks krijg.......... whčččččč.... life is soooo not fair
zoiets zijn we toch bezig? alleen dat we er geen geld mee verdienenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:34 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij kun je met deze gmail invites een leuk piramide spel opzetten.
48 uur wachten op de invitesquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef KolNedra het volgende:
Als ik morgen (hopelijk) mijn Gmail account heb, zal ik overmorgen 3 mensen verblijden met een gmail accountje
Graag gedaanquote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef keijz het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa keb hem binnenflat_erik bedankt
kan je je emailadres hier even spamproof neerzetten?quote:Op maandag 14 juni 2004 23:36 schreef GHans7 het volgende:
* Jump post hier ene requst voor ene g-mail.
m.v.g.
b.v.d.
merci.
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |