quote:Op maandag 14 juni 2004 22:32 schreef Mute_Me het volgende:
vaag verhaal
quote:en roken is slecht voor je
ach het tikte wel lekker weg .. denk dat het nog wel meevaltquote:Op maandag 14 juni 2004 22:37 schreef it_was_me het volgende:
En nu nog een keer graag zodat de lezers het snappen. Kan ik ook nog een poging doen om iets zinnigs te zeggen
tnx .. denk ik ook maar ik vind 2 jaar een beetje lang wordenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:39 schreef LennuX het volgende:
Come on er zijn meer vrouwen op de wereldIk weet t sommige vrouwen hebben iets en dat kan je moeilijk of niet loslaten. Ik denk dat je het maar weg moet laten slijten door de tand des tijds
Naja iig veel succes
![]()
en nou ga je hier uithuilen? dat is goed als je maar een een normaal verhaal verteld.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:38 schreef Sadclown het volgende:
ik voel me kut
maar tis al te lang uit
en ik mis haar nog
![]()
in de zin dat diegene iets bij zich wil dragen .. i guessquote:Op maandag 14 juni 2004 22:43 schreef prinsrob het volgende:
In onderstaand topic is veel van wat je bedoelt terug te vinden, misschien heb je er wat aan:
Van Lego tot Superieur...
mijn hart denkt niet normaalquote:een normaal verhaal verteld.
sterkte iig dan maar
Wel een normaal verhaal maar vaag getypt! Toch heb ik het helemaal gelezenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:53 schreef Sadclown het volgende:
[..]
mijn hart denkt niet normaal
maar tnx anyway
ja er staan wel te veel engelse termen in .. tis redelijk "van me af geschreven"quote:Op maandag 14 juni 2004 22:51 schreef gexxz het volgende:
hè, vaag getypt joh! Anders probeer je het gewoon in het Nederlands te doen??
Iig..sterkte
lijkt me een goed plan (om je niet na te doen)quote:Op maandag 14 juni 2004 22:57 schreef Sadclown het volgende:
[..]
ja er staan wel te veel engelse termen in .. tis redelijk "van me af geschreven"
Fok!ing dagboek entry ofzo .. haal er je voordeel uit ...
dont repeat my mistakes... zoiets
ik denk idd met het id dat zij een vriendje heeft ik mezelf onbewust minder ga inhouden met zoekenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:05 schreef CrazyByte het volgende:
Ik snap je verhaal, en kan me ook wel enigszins vinden in je...
Er is voor mij ook nog altijd iemand die ik zonder meer zou terug nemen en voor wie ik alles aan de kant zou zetten...
Sterkte Sadclown, en probeer je te richten op andere mensen dan alleen haar, doe ik ook, en 't werkt, en anders, als je der terug wilt, en zij gaat in bepaalde dingen mee, probeer het dan nog eens??
ook sterkte iig .. wel gemeend hoor..tis altijd klote met iemand uit hebbenquote:ook nog altijd iemand
Ga wat nuttigs doen ofzo stinkhippiequote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Sadclown het volgende:
lukt het nog niet erg ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |