maak er een shove-it underflip vanquote:Op donderdag 30 september 2004 20:37 schreef Timens het volgende:
Hmm Goofup Good luck man! Echt supernaar voor je!
Anyway ff ontopic... Popshoveit, IK KON HEM!! En nu trap ik steeds mn voet eronderIemand tips?
ik denk dat je teveel naar achteren leunt (richting tail dus)quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:52 schreef Timens het volgende:
Whahaha:D Das huge moeilijk volgens mij
Geen tips verder?
Die is toch al best oud? Dat was nog in zijn oude huis. Maarja wel vet ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:22 schreef MotionMan0 het volgende:
Iemand de nieuwste viva la bam al gezien? waar hij zijn complete driveway omtovert tot een skatepark
nee hoor, toen had hij zijn huis omgebouwd. maar nu met zijn nieuwe huis verandert hij zijn driveway in een soort hele lange kromme halfpipe, naja moeilijk uit te leggen. Veel betonquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:42 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Die is toch al best oud? Dat was nog in zijn oude huis. Maarja wel vet ja.
niet vergeten goed je achterste been omhoog te trekken en dan op tijd te levelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:30 schreef NgInE het volgende:
ik probeer nu de ollie te leren maar das nog best lastig...en ik ben nog te scheiterig om het rijdend te doennog tips?
Man Downquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:42 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
En nu ga ik Man Down van het Tilt Mode Army kijken. Marc JohnsonColt Cannon
en natuurlijk Louie Barletta
, en dan straks skaten. Hmm life is sweet.
quote:Zoals de meesten van jullie wel weten is de NS al maanden druk bezig om de skaters en krakers bij The Yard weg te krijgen. Dat het tot nu toe niet gelukt is, heeft vooral te maken dat de rechter er niet echt haast mee had een uitspraak in de zaak te doen. On een of andere reden dreigt het nu echter wel snel tot een uitspraak te komen, en de kans is groot dat de NS de rechtzaak wint.
Vorige week hebben de krakers en local skaters van The Yard een aantal Utrechtse wethouders & gemeenteraadleden uitgenodigd om hun te kunnen laten zien wat voor (positiefs) er allemaal gebeurd boven en vooral onder The Yard. Dit om er voor te zorgen dat er gewoon geskate kan worden, zowel onder als boven!
As woendag (17 november) rond 19.00u zullen zij een bezoek brengen aan indoor skatepark The Yard. Beter dus als er dan 40 skateboarders zijn ipv 10!
E-zone verloot die avond nog een paar vette skateschoenen van eS, een setje Thunder trucks en een set Spitfire wielen voor diegene die voor 18.45u binnen zijn! Iedereen die dus komt skaten (en voor 18.45u binnen is) maakt kans op deze vette skate goodies! Het skatepark is vanaf 18.30u open!!!
Kom dus as woendag naar Utrecht en zorg ervoor dat ook jij deze winter en de komende zomer nog bij The Yard kan skaten!!!
Het is winter, voor mij te koud en te nat om te skatenquote:Op maandag 22 november 2004 12:49 schreef Goofup het volgende:
Leeft skateboardend fok! nog verder, eigenlijk?
Je kan natuurlijk ook net als ik alleen maar stoepje op stoepje af ollieenquote:Op maandag 11 april 2005 13:13 schreef Goofup het volgende:
Nou, ik ben natuurlijk weer eens op mijn bek gegaan voor de verandering.
Deze keer mijn knie verdraaid + schouder uit de kom. Nog aantal weekjes niet rollen (met dit mooie weer)
welkom,quote:Op maandag 11 april 2005 19:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik dit jaar een keer bij je langs kom in de winkel. Mijn deck begint te kraken, dus ik heb binnenkort een nieuwe nodig. Ik verrij liever 25 euro benzine om voor 50 euro een deck bij een kennis te kopen dan dat ik hier 75 euro voor een nieuw deck neerleg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |