abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 07:36:25 #276
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28821422
ja shit man (vrouw), moet ik weer naar Rotterdam.. heb ook al een slaapplaats redelijk in de buurt kunnen regelen (Capelle a/d Ijssel).
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_28825566
Ik zit dus min of meer met een probleem...
Ik vind skateboarden(alles erop en eraan) helemaal geweldig!
alleen ik kan niet skaten
En ik ken ook vrij weinig mensen die skaten....dus van iemand leren HO MAAR!
that really sucks , want wil t wel graag leren
Dus iemand tips?
pi_28826689
Ik zit een beetje met een probleem...
ik vin skateboarden echt helemaal geweldig!
Alleen ik kan t niet ..ik ken nl geen people die skaten dus ookgeen mensen die het me kunnen leren...
Iemand tips??
kn btw zijn dat ik 2 keer iets geplaatst heb:P
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:12:27 #279
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28828254
gewoon naar een plek gaan waar je vaker skateboarders/-sters ziet en zeggen dat je net begint. Of ie wat leuke tips heeft om eerst te leren. Niks mis met nieuwe vrienden toch?
pi_28843379
Zeker niks mis met a bunch of new friends!:)
pi_28846927
Anders gebruik je deze thread om een oproep neer te zetten:

"Romanxl zoekt m/v, xx jaar, omgeving ... om te rollen".

Ik woon in Den Haag, zeker niet in de buurt?
pi_28857432
Skateboarden is echt verslavend! Maar vooral als je samen met andere skateboard, dan blijf je gemotiveerd en leer je makkelijker

Ik kan nu rijdend ollien, nog niet heel goed maar het lukt best vaak Dit moet ik nog veel oefenen en ook moet ik de timing onder de knie krijgen voor het springen op een stoeprandje of over een tak
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  zondag 17 juli 2005 @ 02:20:29 #283
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28874716
Morgen de laatste dag van het WK-skate in Rdam, waar moet ik wezen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28880572
nee woon cker niet in de buur van denhaag!
maar bedankt voor de tip:)
pi_28883166
Heeyyy

Net naar het worldchampionship Skateboarding Rotterdam geweest en ik moet zeggen ;

Was behoorlijk spectaculair ! Op het schouwburgplein was het niet echt interresant, stonden 2 mega ramps maar er gebeurde weinig..op westblaak was het genieten !! Het mooie is dat je ook gastjes van 6 jaar bezig ziet, echt geniaal
Alleen jammer dat die vriendinnen van die skaters je echt vuil aan gaan zitten kijken als je een foto maakt..
  zondag 17 juli 2005 @ 15:27:26 #286
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_28883267
Ik was pas net wakker, en ik had in gedachten zo rond 12.00 wakker te zijn,
kut
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_28888599
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:15 schreef romanxl het volgende:
Ik zit een beetje met een probleem...
ik vin skateboarden echt helemaal geweldig!
Alleen ik kan t niet ..ik ken nl geen people die skaten dus ookgeen mensen die het me kunnen leren...
Iemand tips??
kn btw zijn dat ik 2 keer iets geplaatst heb:P
Same here ! Vanaf de 2e middelbare school vond ik t hele skatewereldje al interresant, maar zelf kan ik het niet (inline)skaten kan ik prima, maar ik doel natuurlijk op skateboarden.Niemand van mn vrienden skate,en in rotterdam op skatebaan helpen ze je echt niet ..en ben ook nog s een meisje dus dan word t meteen weer als zo'n versierpoging gezien :S
Zeker na vandaag op t worldchampionship zit ik echt te dubben of ik gewoon zo'n plankie zal kopen..maarja..en dan..:S
pi_28890323
Ik ken het gevoel (ben ook een meisje)! Stuur me anders een mailtje. Den Haag is niet zo heel ver, dus we kunnen best eens samen rollen (heb evt. een deckje te leen als je er zelf geen hebt).
Heb je Evelien Boulliard nog gezien op het WK, in Ahoy? Die ging bij de trick contest nog een paar keer van de handrail af. supervet
  maandag 18 juli 2005 @ 12:12:24 #289
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28906141
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef Cat_Byte het volgende:
Ik ken het gevoel (ben ook een meisje)! Stuur me anders een mailtje. Den Haag is niet zo heel ver, dus we kunnen best eens samen rollen (heb evt. een deckje te leen als je er zelf geen hebt).
Heb je Evelien Boulliard nog gezien op het WK, in Ahoy? Die ging bij de trick contest nog een paar keer van de handrail af. supervet
damn, dat heb ik gemist. Ik zat eerst op een perfecte plek (ergens bovenin), maar werd daar op een gegeven moment weggekickt, omdat ze boven af gingen sluiten. Toen ben ik op een plek gaan zitten, waar je niet goed op de rail kon kijken.
Ik vond de finale zeker spectaculair. Op zaterdag was ik een beetje van mening dat het met zijn vieren tegeljik skaten de druk een beetje van de skaters halen. Dit werkte positief uit op de creative truuks die geprobeerd werden, maar dan viel dus de druk wat weg dat het moést lukken en lukte er in mijn ogen minder. Maarja, ik heb zaterdag maar een paar heats bekeken, dus ik kan niet echt oordelen.

Zondag bij de finale gingen ze in ieder geval goed los! Bastien Salabanzi weer de winnaar. Vond het niet echt een verrassing ook. Die gozer heeft gewoon complete controle. Wel jammer dat alles flip, backside, of backside flip is (met evt. een boardslide erin). Maar toch is hij terecht de winnaar.
Cabalereal kickflip op die mega-stijle bank, of double backside kickflip zooo gecontroleerd. Kan zijn dat mensen die een tribune onder mij zaten wat kwijl uit mijn openhangende mond hebben gehad. Sorry daarvoor..
pi_28911635
Salabanzi vond ik ook een zeer terechte winnaar. Die heats waren lekker chaotisch, ik had liever gezien in de finale dat ze 1 voor 1 een run hadden. Iedereen was wel lekker hyper in de finale
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:25:50 #291
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_28971453
ik vond die heats inderdaad wel goed bij de voorrondes, maar ik denk inderdaad dat een individuele finale toch duidelijker was geweest. Ik heb het idee dat iedereen in de finale zijn ogen richtte op Bastian, waardoor enkele truken van de andere finalisten over het hoofd gezien werden. Ook was mij zo niet helemaal duidelijk wie nou precies wie was (op Wieger na dan, die is gemakkelijk te herkennen )
pi_29205492
Wij meide hebben t maar moeilijk
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:18:11 #293
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_29257677

even voorstellen, ben roy, 17 jaar enzo
skate vroeger wel eens, eerst inline tot mijn 13de toen gaan skateboarden die zomer, na die zomder eigenlijk niet meer gedaan tot deze zomer nadat het uit ging met mijn vriendin en ik wel schrikbarend veel vrije tijd had

tricks kon ik toen al niet, heb gelijk een prodeck gekocht,
eerste echte setup:
ATM deck
vengers trucks
red dragon lagers
en merkloze wheels

na de gewone ollie's, axle stalls, en andere makkelijke tricks oefenen. had ik wat chips in mijn deck en ik vond hem niet echt fijn meer, naar shifty's in enschede (toffe zaak) een blind deck gekocht
en nieuwe lagers erin omdat deze helemaal naar de klote waren. ook red dragons deze keer, op deze skate ik nog altijd,
mijn tricks zijn
ollie (nouja stoeprand >_>)
boardslide's (ben ik gisteren mee begonnen)
axle stalls en varianten (hoewel ik niet goed kan blijven staan en meteen weer indrop.)
pop-shovit (alleen waar ik boos ben stick ik hem, weet niet waarom denk omdat mij dan niks meer boeit )

dat was het zowel
trouwens ik skate in winterswijk, ga binnenkort in lichtenvoorde skaten aangezien ik daar ga wonen. de kick/ de zoo of hou dat nu gaat heten daar ga ik binnenkort naar toe
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:18:57 #294
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_29257699
en trouwens spitfire wheels eronder geflikker nu aangezien met powerslide's je wheeltjes nogal slijten
  zaterdag 30 juli 2005 @ 02:45:21 #295
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_29258185
om trouwens mijn posts ook even iets op te krikken
ik heb het voor elkaar gekregen toen ik stilstaand een ollie deed (kon alleen blijkbaar rijdend)
mijn enkelbanden uit te rekken, 2 botjes in mijn voeten gebarsten/gebroken.
6 weken niet skaten of lopen
moest op krukken lopen, maar aangezien ik in arnhem op school zit mijn voet maar goed in getaped. en zonder krukken gelopen. en stond naar een weekendje alweer op mijn skateboard
trouwens die foto hier boven is dat nu de beruchte snake? en hoe hoog is de quater op oerend hard? want erwin doet mee maar een quater hoger als zijn eigen dropt die kerel noot in end ie is 1 meter ofzo
pi_29273469
Als ik jarig ben (minder dan een maandje) koop ik ook maar eens een prodeck, de lagers van dit G&S deck zijn gewoon kut en het prodeck van een vriend van me voelt gewoon lekkerder aan .

Ok anyway, ik kan nu al een beetje op een stoepje ollien, vind ik wel cool Twee dagen geleden kwam ik erachter dat er een skateparkje hier 5minuten vandaan is, wordt hier ook de snake genoemd.
Was gister een jongetje van hooguit 10 aan het indroppen enzo, allemaal shizzle die ik nog niet kan en toen kwam hij ons ook nog vragen of we ff de manueel wouden voordoen :D Toen hij met zn moeder wegging en het donker werd gingen we zelf proberen van zon klein rampje af te gaan. De eerste keer was wel ff eng, maar gelukkig gingen we omstebeurt elkaar opvangen, en na een paar pogingen lukte het zonder hulp

En nu ga ik er weer heen!

PS: wat is het 'makkelijkste' truukje om te leren na de ollie? kickflip, shov-it?
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_29364127
Dope shit hoor net hier in Apeldoorn, waren een paar skaters van Built to destroy. Kwamen ff een demotje geven. Shit die gasten waren wel naar. 1 gastje van 12 ofzo uit Amerika die was echt goed. Alles landen
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_29379937
Ik wil ook weer gaan beginnen. Ik heb vrienden die best goed zijn dus dan kan ik daar van leren. Weet er iemand nog een goede online webshop?

Binnenkort verhuis ik wel naar Tilburg is het daar een beetje leuk skaten?
pi_29465530
Njah ben Roman....en zoek een skatemaatje!
pi_29465917
Ben 15 jaar wil graag leren skaten!
age doesnt matter
geslacht ook niet!
\Dus iemand die een beetje geduld heeft om mij te leren skaten, moet maar even reageren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')