Ja, zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
hoi.
kloon van ?
@peto, you dont get it do you? ik krijg hem niet hooger op welk wijf dan ook, alleen op haar.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken
Anyway, ik_wordt_vandaag_gebanned, klote natuurlijk. Gewoon even de frustratie van je afrukken ...
Gewoon aan haar denken tijdens de handeling, dan komt ie toch wel omhoog?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:20 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
[..]
@peto, you dont get it do you? ik krijg hem niet hooger op welk wijf dan ook, alleen op haar.
wat ben jij een kutkloonquote:Op maandag 14 juni 2004 22:23 schreef SexyRomeo het volgende:
Yo, die ladyyyy was 17 toen die film gemaakt werd weetje, dus zo schuldig hoef jij je niet te voelen yo brotha.
als je een vent was zou je ons begrijpen. zoiets goddelijks kun je niet weerstaan. als ik zeker wist dat zij mij in paradijs zou opwachten dan maakte ik mezelf dood, ikzweerhet jequote:Op maandag 14 juni 2004 22:29 schreef M_M het volgende:
Stelletje oversexte pubers...
ik krijg net een visioen: ze wacht je echt op in het paradijs!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:31 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
[..]
als je een vent was zou je ons begrijpen. zoiets goddelijks kun je niet weerstaan. als ik zeker wist dat zij mij in paradijs zou opwachten dan maakte ik mezelf dood, ikzweerhet je
Zieke film voor een zieke Geest!!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:10 schreef Croupouque het volgende:
Volgens mij heb je de film begrepen.
waar ging die over?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:30 schreef Kimsy het volgende:
Dat had ik bij The Pianist![]()
Over een Joodse pianist die ten tijde van de 2e wereldoorlog in Polen zijn familie afgevoerd ziet worden naar een concentratiekamp en probeert te overleven tussen alle onmenselijke gruwelijkheden.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:57 schreef Britney_Spears het volgende:
[..]
waar ging die over?
Psychopaatquote:Op maandag 14 juni 2004 22:15 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
ik wil haar NU.
lol, jawel meerdere malen. maar alles was suggestief dus ze leiten het niet zien. alleen die ene zoenscene, zag je echt haar tong in zijn mond glijden, ik vond het zo geil man. ne geil is een vies woord. ik vond het zo vol met passie. ik wens dat ik zon vriendin had.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:47 schreef -Xerxes- het volgende:
Anyway, heeft die kerel haar nou nog geneukt in die film of niet? :')
Lolita is een fantastische film zo heerlijk suggestief en ondanks dat Humbert valt voor een minderjarig meisje is uiteindelijk Lolita degene die de badguy is. (afgezien dan van Quilty die echt de zieke persoon is.) Humbert was enkel een zielig persoon.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:50 schreef Britney_Spears het volgende:
[..]
lol, jawel meerdere malen. maar alles was suggestief dus ze leiten het niet zien. alleen die ene zoenscene, zag je echt haar tong in zijn mond glijden, ik vond het zo geil man. ne geil is een vies woord. ik vond het zo vol met passie. ik wens dat ik zon vriendin had.
kijk nou die film, wel een aangrijpende film, dat wel.
Tja preuts of niet... t's het origineel en van 'the man himself'. Geef mij toch maar het origineel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:43 schreef Britney_Spears het volgende:
ik ga ook het boek lezen.
kubricks versie is veel te preuts zeggen ze, maar die moet ik ook zien
Het zijn allebei goede films en hebben beide een andere invalshoek gekozen. Ik zou het geen remake noemen maar eerder een nieuwe poging om het boek te verfilmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:08 schreef BaantjerWebby het volgende:
[..]
Tja preuts of niet... t's het origineel en van 'the man himself'. Geef mij toch maar het origineel.
Die ligt hier thuis! moet ik echt maar eens gaan kijken!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dat had ik bij een van de laatste scene's in Requiem for a dream
Hou mij er buiten, drol.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:28 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
[afbeelding]
aaaah ik word gek!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |