Ja, zat ik ook al aan te denkenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
hoi.
kloon van ?
@peto, you dont get it do you? ik krijg hem niet hooger op welk wijf dan ook, alleen op haar.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:19 schreef Petomaan het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook al aan te denken
Anyway, ik_wordt_vandaag_gebanned, klote natuurlijk. Gewoon even de frustratie van je afrukken ...
Gewoon aan haar denken tijdens de handeling, dan komt ie toch wel omhoog?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:20 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
[..]
@peto, you dont get it do you? ik krijg hem niet hooger op welk wijf dan ook, alleen op haar.
wat ben jij een kutkloonquote:Op maandag 14 juni 2004 22:23 schreef SexyRomeo het volgende:
Yo, die ladyyyy was 17 toen die film gemaakt werd weetje, dus zo schuldig hoef jij je niet te voelen yo brotha.
als je een vent was zou je ons begrijpen. zoiets goddelijks kun je niet weerstaan. als ik zeker wist dat zij mij in paradijs zou opwachten dan maakte ik mezelf dood, ikzweerhet jequote:Op maandag 14 juni 2004 22:29 schreef M_M het volgende:
Stelletje oversexte pubers...
ik krijg net een visioen: ze wacht je echt op in het paradijs!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:31 schreef ik_word_vandaag_gebanned het volgende:
[..]
als je een vent was zou je ons begrijpen. zoiets goddelijks kun je niet weerstaan. als ik zeker wist dat zij mij in paradijs zou opwachten dan maakte ik mezelf dood, ikzweerhet je
Zieke film voor een zieke Geest!!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:10 schreef Croupouque het volgende:
Volgens mij heb je de film begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |