Als in: God wil u mij verdoemen en mij een slecht leven geven? pas maar op waar je voor wenstquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.
Ik geloof niet in die stomme god van je. Optiefen ermee.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Als in: God wil u mij verdoemen en mij een slecht leven geven? pas maar op waar je voor wenst
Ik denk niet dat mensen die dat zeggen gemiddeld een ongelukkiger leven hebben dan Christenen (die het niet zeggen). Dus, mocht God dan toch bestaan maakt hij zich daar niet druk om. (of hij is niet bij machte er iets aan te doen)quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Als in: God wil u mij verdoemen en mij een slecht leven geven? pas maar op waar je voor wenst
Geloof je dat echt? Man, ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef Heussie het volgende:
en morgen stond op Fok! dat Dora_van_Crizadak is aangereden en is overleden aan zn verwondingen![]()
Doe dat dan....quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Onzin, in een serieuze discussie ga je serieus in op andermans punten. Respect voor elkaars standpunten is daarvoor zeker geen veresite.
Sarcasme...? Ooit van gehoord?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Geloof je dat echt? Man, ik heb medelijden met je.
Jij blijkbaar niet, want je post had geen sarcastische ondertoon en bovendien denk jij dat god mij wel wat aan gaat doen vanwege het feit dat ik elke dag enkele tientallen keren godverdomme zeg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Heussie het volgende:
[..]
Sarcasme...? Ooit van gehoord?![]()
Je vriendje Boomstam zei dat.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:33 schreef Heussie het volgende:
Heb ik dat gezegd??? NEE!
Jullie gelovigen hebben toch geen eigen mening, dusseh...quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Boomstam het volgende:
Waarom moet ik anders oppassen? Omdat er kennelijk een represaille voor is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:35 schreef Heussie het volgende:
Hij zegt dat je moet oppassen, maar niet dat ie je straft...
En denken met je brein, hoewel ik betwijfel of jij er 1 hebt.quote:lezen doe je met je ogen, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |