het blijft een kut iets hoor, een koop contract. Lastige woorden enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't was ook een verkapte "loop niet zo te zeuren, ik heb iets veel ergers"![]()

Ik vind die kleur juist mooi staan op zo'n auto. Ik ben het stadium dat dat ik kots op alle witte auto's voorbij (ondanks m'n jeugd trauma's door m'n vaders die 12jr witte auto's reedquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat een stoere bak!
jammer van de kleur.... maar verder![]()

Ik heb er enkele jaren geleden ooit eentje gezien, en sindsdien stiekum een beetje verliefdquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die dingen zijn ellendig slecht, vrind van mij heeft er 1 gehad (2 weken ofzo) en dat ding viel van ellende uitelkaar.

maja... dat weet je van tevoren...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
je loopt echt leeg met zo'n ding.

kloptquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maja... dat weet je van tevoren...

quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
je loopt echt leeg met zo'n ding.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maja... dat weet je van tevoren...

same here... stond een tijdje geleden ook 1tje in V&A.... maarjah... de reparaties kan ik niet betalen denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En als ik het geld had, dan wist ik het wel![]()
(geld voor de reparaties dus he)

In V&A was een 2.24 of Ghibli dacht ik, dat is een later model.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
same here... stond een tijdje geleden ook 1tje in V&A.... maarjah... de reparaties kan ik niet betalen denk ik![]()

luxe zijn ze zeker ja... en ik heb er alleen nog nooit in mogen rijden...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
die dingen zijn trouwens wel luxe en zitten en rijden werkelijk fantastisch.

dunno... de ghibli iig wel...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik vraag me alleen af, is zo'n BiTurbo nou achterwiel aangedreven? Anders vind ik em nl ook niet meer zo vet

hahaha... het is en blijft gewoon een geweldige bak... maar jammer van de reparatiekosten...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Dan zal zo'n BiTurbo ook wel RWD zijn.
Ik ga maar eens voor m'n tentamens leren. En vanmiddag maar eens kijken hoe dat nu zit met zo'n BiTurbo(ik kan het niet laten
)

quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef Steve-O het volgende:
Hebben we het over maserati?

wie niet?? ik zou iig nooit een golf kopen.. .al is het alleen maar om het imagoquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Steve-O het volgende:
Zoiets heb ik liever dan golf GTI btw

quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Steve-O het volgende:
Zoiets heb ik liever dan golf GTI btw

*Herkent*quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hahaha... het is en blijft gewoon een geweldige bak... maar jammer van de reparatiekosten...
succes met het leren... ik ga ook maar ff wat doen denk ik... want met Fok! aan lukt dat niet echt![]()

staan die gasten te pimpen met hun door tupperware uitgebouwde golf...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Steve-O het volgende:
leuk zo'n onopvallende Biturbo

Precies.quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wie niet?? ik zou iig nooit een golf kopen.. .al is het alleen maar om het imago![]()

haha... idd... maseratiquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies.
En met deze auto (stel dat ik em zou kopen) kan ik wel zeggen dat ik Maserati rij

Ik zou hem (motorisch) ook niet orgineel laten hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
staan die gasten te pimpen met hun door tupperware uitgebouwde golf...
kom jij ff voorbij suizen....![]()

een chippie doet wonderen met een turbo...quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou hem (motorisch) ook niet orgineel laten hoor10% meer vermogen moet toch wel kunnen (met een turbo is dat niet moeilijk)

Ik denk dat er geen chip in zit (ik hoop het iig), en dat maakt het tunen een stuk goedkoper/makkelijker. Gewoon andere uitlaat, evt ook andere inlaat. Iets hogere turbo-druk, (grotere) dumpvalve er op (zodat de turbo niet wordt afgeremd bij het zakken in toeren van de motor, wat anders wel gebeurt).quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een chippie doet wonderen met een turbo...
maar zie die nog maar eens te krijgen voor zo'n oude auto...

Tja..... dan weet je iig zeker dat je kunt blijven repareren....quote:Op woensdag 16 juni 2004 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen chip in zit (ik hoop het iig), en dat maakt het tunen een stuk goedkoper/makkelijker. Gewoon andere uitlaat, evt ook andere inlaat. Iets hogere turbo-druk, (grotere) dumpvalve er op (zodat de turbo niet wordt afgeremd bij het zakken in toeren van de motor, wat anders wel gebeurt).

idd van veraf herken je die dingen echt nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
staan die gasten te pimpen met hun door tupperware uitgebouwde golf...
kom jij ff voorbij suizen....![]()

wat heb je gemaakt??quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd van veraf herken je die dingen echt niet
Volgende topic staat al klaar btw

Moet je het wel goed doen, en met mate natuurlijk. Je moet niet tot t uiterste gaan met zoiets, 10% meer, vooral als je het verkrijgt door betere lucht toe- en afvoer is nauwelijks meer belasting voor de motor. En die dumpvalve kan al helemaal geen kwaad.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tja..... dan weet je iig zeker dat je kunt blijven repareren....![]()

Dan moet er nog ff door gepost worden. Ik blijf totdat deze dicht is, dan ga ik leren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd van veraf herken je die dingen echt niet
Volgende topic staat al klaar btw

Nieuw SC topic deel 198quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat heb je gemaakt??

voor wat tis vakantiequote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet er nog ff door gepost worden. Ik blijf totdat deze dicht is, dan ga ik leren.

quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nieuw SC topic deel 198

Ik heb nog 8 tentamens de komende vier (school)dagen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
voor wat tis vakantie?

teringquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 tentamens de komende vier (school)dagen.

dumpvalve niet nee... maar hogere turbodruk vraag ik me af of dat wel zo'n goed idee is bij een oudere autoquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doen, en met mate natuurlijk. Je moet niet tot t uiterste gaan met zoiets, 10% meer, vooral als je het verkrijgt door betere lucht toe- en afvoer is nauwelijks meer belasting voor de motor. En die dumpvalve kan al helemaal geen kwaad.

same here!!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet er nog ff door gepost worden. Ik blijf totdat deze dicht is, dan ga ik leren.

dat is helemaal ruk.. .ik heb er volgende week iedere dag 1... gaat nog wel...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog 8 tentamens de komende vier (school)dagen.

haha... addicted?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:06 schreef Steve-O het volgende:
ja ff doorposten dan ken ik ben & jerry;s halen

Ach, als je de druk van bijv 0.8 naar 1.0 verhoogt kan het niet zoveel kwaad. Een klasgenoot is van 0.9 naar 1.6 gegaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dumpvalve niet nee... maar hogere turbodruk vraag ik me af of dat wel zo'n goed idee is bij een oudere auto

Zal ook erg goed voor voor de levensduur zijnquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, als je de druk van bijv 0.8 naar 1.0 verhoogt kan het niet zoveel kwaad. Een klasgenoot is van 0.9 naar 1.6 gegaan![]()
(Saab 900 Turbo)

ja en aanbieding bij coopquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
haha... addicted?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |