Ieuw!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:18 schreef laffer het volgende:
[..]
misschien kunnen we de uitzending met BHFH overtreffen door:
ik mezelf eens on-line ga afrukken op het fotoboek van een willekeurige user (blaatschaap ofzo)![]()
Zit je zelf in die string, of is het gewoon een stukje stof?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
Static heeft er een waar mn string op staat.
Nee, Inso zit erin.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zit je zelf in die string, of is het gewoon een stukje stof?
Je mist inderdaad een heel leuk uitzicht.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:31 schreef SunChaser het volgende:
als ik toch ga rukken neem ik dat meteen ff meequote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ieuw!
Als je je toch live gaat rukken, ruk je dan op mijn foto's. Static heeft er een waar mn string op staat.
Ehm ja! Anders heb ik gelijk Bluezz op mijn dak en dat moesten we maar niet doen he!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:01 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat betrof slechts "horen en vertellen"?????![]()
Ok.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen probleem, OUD is nog niet aangekondigd en we moeten nog iets logistiek regelen met K&L, als in dat Arno en ik langsgaan.
Kan geen kwaad, een bitchfight.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm ja! Anders heb ik gelijk Bluezz op mijn dak en dat moesten we maar niet doen he!
Ik zal al mijn fights op BE loslatenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:46 schreef static het volgende:
Kan geen kwaad, een bitchfight.
*ziet ineens een gevecht van 2 jonge katjes voor zich, met heel veel scherpe nageltjes enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal al mijn fights op BE loslaten[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
*ziet ineens een gevecht van 2 jonge katjes voor zich, met heel veel scherpe nageltjes enzo
ik was te laat met de fipoquote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef static het volgende:
Tisser?
Heb je wel vaker last van..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
ik was te laat met de fipo![]()
vergeten![]()
hehe, ik moest ineens aan de vorige meet denken, ook altijd te laat met die fipo`squote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Heb je wel vaker last van..![]()
Man, ik denk dat er heel wat aan de hand is.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
ik was te laat met de fipo![]()
vergeten![]()
nee hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Man, ik denk dat er heel wat aan de hand is.
En met andere topicsquote:Op zondag 20 juni 2004 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
hehe, ik moest ineens aan de vorige meet denken, ook altijd te laat met die fipo`s![]()
*het volgende topic gaat lukken* *het volgende topic gaat lukken*quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En met andere topics![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |