Moet er iemand zich speciaal op Fok! aanmelden om ons invites te geven?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:48 schreef Flying het volgende:
Moest er nu eens iemand zich op Fok! aanmelden om ons invites te geven zou het beter zijn dan dat ze zich er speciaal voor aanmelden, niet?
een ouderwets soort bookmarkknopje....quote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
was dat?
In de vorm vanquote:Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef Jump het volgende:
lijstje wordt zo dadelijk geüpdate
zonder e-mailadres kan ik je niet toevoegen, post je mail eventjesquote:Op maandag 14 juni 2004 18:38 schreef Miwe het volgende:
OK, wie moet ik pijpen/beffen om op die lijst te komen?
je staat nu ook op het lijstjequote:Op maandag 14 juni 2004 18:50 schreef nein het volgende:
ach hey...ik meld me ook wel aan!
-knip mail-
en nog iemand erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 18:59 schreef R-Mon het volgende:
leuk
R-Mon
-knip mail-
je vlug bij de gelukkigen gezetquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Sappa het volgende:
heej ik heb ook gmail dankzij de fokkers hier, en sta niet op het erelijstje![]()
![]()
![]()
jeeejjjquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
[..]
je vlug bij de gelukkigen gezet
2 nog wel!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Requestje G-Mail adres:
NiteSpeed - nitespeed [apending] hotmail.com / fok [apending] nitespeed.nl.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 nog wel!
Die durft![]()
in de OP staat een plaatje met daarin de adressen en daar zoeken spambots niet doorheen... dit is dezelfde methode die gebruikt wordt in de FOK!Profielen....quote:Op maandag 14 juni 2004 19:16 schreef Flying het volgende:
Kan de TS niet in de OP zetten dat mensen hun mail-adres moeten posten in de vorm van ' adres |@| provider om zo te voorkomen dat spambots de mail-adressen oppikken?
Didoquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
en nog iemand erbijwie is dat op je avatar?
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Jump het volgende:
[..]
zonder e-mailadres kan ik je niet toevoegen, post je mail eventjes
dat bedoelt hij niet. hij wil iedereen die in dit topic zijn email zet om in het lijstje te komen waarschuwen.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:19 schreef whoops het volgende:
[..]
in de OP staat een plaatje met daarin de adressen en daar zoeken spambots niet doorheen... dit is dezelfde methode die gebruikt wordt in de FOK!Profielen....
Already donequote:Op maandag 14 juni 2004 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt.
Gewoon een backup adres, daarbij verwacht ik maar één invite.
En al zou ik twee invites krijgen, ik heb daarna een totaal van 6 te besteden invites die ik aan Fok!kers kan besteden.
Het maakt dus eigenlijk geen reet uit.
Wil je trouwens even mijn adressen uit je quote halen, die spambots kunnen een bitch zijn.
Dank jequote:Op maandag 14 juni 2004 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Already done
owh, dan doe ik als backup watjemaarwilt [apenkrul] renesite.nl
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Requestje G-Mail adres:
NiteSpeed
nitespeed_NOSPAM_BLAAT@hotmail.com
fok_NOSPAM_BLAAT@nitespeed.nl.
jullie staan er alletwee opquote:Op maandag 14 juni 2004 19:21 schreef Miwe het volgende:
[..]![]()
michielwehrmeijer apustaartjuh hotmail.com
en nummer 100 in de wachtlijst is da_rippahquote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef da_rippah het volgende:
Ik wil ook wel eens een gmail adres proberen, zet me maar op de lijst!
alferdinck AT hotmail DOT com
ik denk te ingewikkeldquote:Op maandag 14 juni 2004 19:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat bedoelt hij niet. hij wil iedereen die in dit topic zijn email zet om in het lijstje te komen waarschuwen.
nu moet ik men script aanpassen zodt ie overal genoeg voorloopnullen zet zoals getallen onder de tienquote:Op maandag 14 juni 2004 19:34 schreef Renesite het volgende:
Applause, 100
aan het werkquote:Op maandag 14 juni 2004 19:35 schreef Jump het volgende:
[..]
nu moet ik men script aanpassen zodt ie overal genoeg voorloopnullen zet zoals getallen onder de tien
tsss, ik herken die koe van ergensquote:Op maandag 14 juni 2004 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
aan het werk![]()
je bent toegevoegdquote:Op maandag 14 juni 2004 19:40 schreef Roellio het volgende:
Meldt aan!
Username: Roellio
E-mail: roellio [at] gmx.net
Wacht maar tot sunchaser met 999 klonen komtquote:Op maandag 14 juni 2004 19:39 schreef Jump het volgende:
het gaat te ambetent worden als overal nog eens een 0 gaat voorstaan. en hopelijk blijven we niet lang over de 100.
ooh, vanavond nog eens luisteren naar fok!radio. is al maand of 3 geledenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot sunchaser met 999 klonen komt
(of Yvonne het er vanavond over heeft op de radio)
een account met invites ?quote:Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
101 wachtenden
't is echt populair. Gelukkig heb ik al een account
Begin dan maar eens met uitdelen van invites. Egoïst!quote:Op maandag 14 juni 2004 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
101 wachtenden
't is echt populair. Gelukkig heb ik al een account
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuietGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegevenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begin dan maar eens met uitdelen van invites. Egoïst!
Al 2, nog maar 101 te gaanquote:Op maandag 14 juni 2004 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuitGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegeven
Tsk, zo dankbaar dat de derde er niet af konquote:Op maandag 14 juni 2004 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb al 2 mensen op Fok een uitnodiging gestuurd, maarten.toomcafe en QuitGuy. De 3e heb ik aan iemand anders gegeven
Jump moet nog veeeel doenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:54 schreef qu63 het volgende:
Jump, je moet je sig weer ff aanpassen.. die link is naar deel 4
ticket 102, alstublieftquote:Op maandag 14 juni 2004 19:52 schreef qu63 het volgende:
* Jump meld
qu63 epesteert planet punct nl
de drie invites zijn voor fok!
quote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef Jump het volgende:
[..]
ticket 102, alstublieft
er zijn weer nieuwe invites jaquote:Op maandag 14 juni 2004 19:55 schreef Emmertje het volgende:
ow dus toch weer invites vandaag
* __Saviour__ stijgt met stip naar 6!!
aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 19:54 schreef qu63 het volgende:
Jump, je moet je sig weer ff aanpassen.. die link is naar deel 4
het lijkt er op dat elke nieuwe account na 1 of 2 dagen 3 invites krijgt. daarna komen er periodiek nieuwe invites beschikbaar aldus google.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:59 schreef Maanvis het volgende:
Is het aantal invites trouwens nog ergens aan gerelateerd, of krijgen jullie gewoon allemaal tegelijkertijd hetzelfde aantal invites, zodat er opeens een hele hoop invites bij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |