quote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Jo79 het volgende:
De geur, smaak en blik van een vrouwenlichaam. Een geile blik, zachtjes likken/kussen/bijten in de nek..
in warm weer een koelkast en in koud weer een kachelquote:Op maandag 14 juni 2004 15:29 schreef kreeftje het volgende:
waar word een jongen nou behoorlijk geil van? mooie lingerie?
sorry word je geil als een vrouw een lekker luchtje op heeft?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nu serieus:
mooie lingerie is zeker geil en zo zijn er meer dingen, lichaamstaal, strelen en kussen van erogene zones doen het ook zeer goed... en uiteraard lekkere luchtjes
Bij vrouwen is dat ook zo hoor, non verbale communicatie en dat soort gedoe. Vrouwen zijn vooral erg gevoelig voor geurtjes enzo en daar kan je inderdaad opgewonden van raken.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:38 schreef kreeftje het volgende:
[..]
sorry word je geil als een vrouw een lekker luchtje op heeft?![]()
Waarom niet? Mannen denken vrij snel aan seks en er zijn ontzettend veel dingen die dat kunnen triggeren. Lingerie, luchtje, aanraking enz. enz.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:38 schreef kreeftje het volgende:
[..]
typosquote:Op maandag 14 juni 2004 15:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom niet? Mannen mensen denken vrij snel aan seks en er zijn ontzettend veel dingen die dat kunnen triggeren. Lingerie, luchtje, aanraking enz. enz.
Daarom is dit ook niet zo'n nuttig topic
ja, you're rightquote:Op maandag 14 juni 2004 15:42 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
typos![]()
Et is meer in combinatie van.... met strelen kussen dat soort ongein. En voor iedereen is et weer anders.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:38 schreef kreeftje het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden mannen alles geilquote:Op maandag 14 juni 2004 15:42 schreef Jo79 het volgende:
Maar ook de lichaamsgeur van de man kan heel opwindend zijn.
En wat dacht je van hem zachtjes strelen op gevoelige plaatsen en er dan niks mee doen. Moet je kijken hoe snel je zijn aandacht hebt. Met jezelf bezig zijn schijnen mannen ook bijzonder mooi te vinden....
grote memmem ik snap niet wat je daar mooi aan vindquote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef DoctorB het volgende:
grote memmen
lange benen
gespreide billen
Meisjes van 9 daarentegenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet van meisjes van 15 ...
mooie openingszin, scoor je zeker vaak meequote:Op maandag 14 juni 2004 15:48 schreef zlapelooz het volgende:
"Heb je toevallig zin om te neuken??"
volkooommmen mee eens...als het luchtje past bij de type man..dan ga ik voor gaasquote:Op maandag 14 juni 2004 15:40 schreef 303 het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat ook zo hoor, non verbale communicatie en dat soort gedoe. Vrouwen zijn vooral erg gevoelig voor geurtjes enzo en daar kan je inderdaad opgewonden van raken.
nou toen ik 12 wasquote:Op maandag 14 juni 2004 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Niet van meisjes van 15 ...
dit bedoel ik dus ongeveer met dat 'laken'quote:Op maandag 14 juni 2004 15:41 schreef Onderbroek het volgende:
string die een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje boven de broek uitkomt:9
enne...als meiden zo'n bikini met slip aanhebben...en om hun heupen zo'n soort laken hebben gedaan (een soort rok, maar dan net iets anders) en je ziet dan nog een stukje van die slip
"ik houd van een handje vol, zo groot vin ik nix an"quote:Op maandag 14 juni 2004 15:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
grote memmem ik snap niet wat je daar mooi aan vindben je een amerikaan ?
dan ben ik toch echt een uitzondering!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:59 schreef DoctorB het volgende:
[..]
"ik houd van een handje vol, zo groot vin ik nix an"
totdat.....
er een meisje met grote ballen in een strak truitje langs loopt, dan.... verrekken ALLE mannen hun nek om maar zo lang mogelijk te kunnen gluren.
DUS: ALLE mannen houden van grote tieten. Zij die dit ontkennen.... liegen!
hmmm dan ik het schoonmaken ook wel vergetenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dan ben ik toch echt een uitzondering!
leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 16:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm dan ik het schoonmaken ook wel vergeten![]()
wat jij wilquote:Op maandag 14 juni 2004 16:09 schreef DoctorB het volgende:
[..]
leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar, leugenaar!![]()
bijna alles maarquote:Op maandag 14 juni 2004 15:43 schreef 303 het volgende:
[..]
Eigenlijk vinden mannen alles geil
dan klopt je username nietquote:Op maandag 14 juni 2004 16:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
C vind je klein?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hooralleen vind ik normale borsten mooier ik zeg toch niet dat ik grote borsten niets vind ofzo? alleen dat wat kleinere mijn voorkeur hebben en dan doel ik niet op een cup A maar meer op B/C welke cup heb je dan???
serieus waar slaat die opmerking nou weer op! Ik ben amerikaan en ik val echt niet op iemand als die grote memmenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
grote memmem ik snap niet wat je daar mooi aan vindben je een amerikaan ?
een D cupje...het zijn echte en toch normale borsten hoor...iets te veel kaliber voor je?..wil mn schortje wel aantrekken hoor als je je aan stoort?quote:Op maandag 14 juni 2004 16:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee hooralleen vind ik normale borsten mooier ik zeg toch niet dat ik grote borsten niets vind ofzo? alleen dat wat kleinere mijn voorkeur hebben en dan doel ik niet op een cup A maar meer op B/C welke cup heb je dan???
nee C is neit klein maar valt ook niet onder de noemer grote memmen of wel ??? met B/C bedoelde ik dus een goeie B of een lekkere C of ertusseninquote:Op maandag 14 juni 2004 16:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
C vind je klein?
schortje mag wel uitblijven hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 16:20 schreef Sannetie het volgende:
[..]
een D cupje...het zijn echte en toch normale borsten hoor...iets te veel kaliber voor je?..wil mn schortje wel aantrekken hoor als je je aan stoort?![]()
![]()
DD is aardig groot, maar C is ook niet bepaald klein.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee C is neit klein maar valt ook niet onder de noemer grote memmen of wel ??? met B/C bedoelde ik dus een goeie B of een lekkere C of ertussenin![]()
![]()
groter dan C vind ik minder mooi maar niet perse een bezwaar heb een ex gehad met DD dat zijn grote memmen IMO
toevoeging .. pyamaquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef godard_k het volgende:
mwah, kvind overdreven dingen .. overdreven, kvind het echt uber nice om 'haar' bijvoorbeeld gewoon in slaapkleren te zien (geen make-up of andre dingen), en dan dat ze bijvoorbeelde een boxer draagt (), en een blouse(die net niet over haar kont valt).
dan krijg ik zin .. om te ... nouja.. . . gewoon zin
owhja, en dat grote tieten gebeuren, ik vind dat matige borstjes (b TOT c, of AA, hangte helemaal van de rest van het lichaam af) , de rest van het lichaam (buik, heupen), echt ontzettend goed kunnen accentueren.
grote tieten zijn ... geil voor een keer, maaverder ..![]()
dat weet ik maar meer normaal dan groot... en het mooiste vind ik tussen B en C inquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
DD is aardig groot, maar C is ook niet bepaald klein.
Dat vind ik echt een afknapperquote:Op maandag 14 juni 2004 16:29 schreef alki het volgende:
cameltoe
persoonlijk, ja ik kijk ook naar vrouwen, kijk ik meer naar de tepelkrans en de tepel...als dat een beetje buiten porporties valt ten opzichte van de borsten vind ik dat niet mooi..of het dan AA of DD jes zijn..ik denk dat meer mannen zo kijken...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee C is neit klein maar valt ook niet onder de noemer grote memmen of wel ??? met B/C bedoelde ik dus een goeie B of een lekkere C of ertussenin![]()
![]()
groter dan C vind ik minder mooi maar niet perse een bezwaar heb een ex gehad met DD dat zijn grote memmen IMO
Kijken is niet genoeg vind ik...zoenen ofzo komt al aardig in de buurtquote:Op maandag 14 juni 2004 16:58 schreef coz het volgende:
vrouwen die naar vrouwen kijken
Mooie lingerie is een pluspunt ja.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:29 schreef kreeftje het volgende:
waar word een jongen nou behoorlijk geil van? mooie lingerie? waar word jij nou geil van...
jongens mischien wel... maar mannenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef ondeugend het volgende:
Jongens worden voornamelijk opgewonden van brommers
ik mag jou welquote:Op maandag 14 juni 2004 16:30 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar meer normaal dan groot... en het mooiste vind ik tussen B en C in
trouwens, dit zijn dus de borsten van m'n vriendin, maar het mogen ook andere meisjes zijn die er sexy bijlopen.... een meisje heeft nooit echt veel moeite om mij een beetje 'op te vrolijken'quote:[b]Op maandag 14 juni 2004 17:39 schreef Man_Made_God het volgende:
borsten in sexy lingerie, of onder een kort truitje zonder beha. Werkt altijd wel als een afrodisium/ac of hoe je dat ook schrijft
1. Dan hebben mensen er een beeld vanquote:Op maandag 14 juni 2004 19:12 schreef MikeyMan het volgende:
Waarom zet jij de borsten van je vriendin op internet vraag ik mij dan af...cupje c gok ik?
![]()
Ik voel een foto-topic aankomenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:41 schreef Onderbroek het volgende:
string die een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje boven de broek uitkomt:9
enne...als meiden zo'n bikini met slip aanhebben...en om hun heupen zo'n soort laken hebben gedaan (een soort rok, maar dan net iets anders) en je ziet dan nog een stukje van die slip
ken jij mij? zo slaap ik altijd! in een mannen overhemd zodat het naar mij gaat ruiken, mijn vriend neemt het dan mee als hij het weekend weggaat oid. en een boxershort 's nachts isquote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef godard_k het volgende:
mwah, kvind overdreven dingen .. overdreven, kvind het echt uber nice om 'haar' bijvoorbeeld gewoon in slaapkleren te zien (geen make-up of andre dingen), en dan dat ze bijvoorbeelde een boxer draagt (), en een blouse(die net niet over haar kont valt).
[knip]
wat is een pyamaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:39 schreef Kajel het volgende:
Bij mij werkt dus een zachte katoenen pyama in een pastel-kleur met een of ander kinderlijk motiefje erop. Beertjes ofzo. Ja erg hè. En om debiele reacties voor te zijn: pyama moet aan een vrouw zitten die ouder is dan 17/18 jaartjes.
weet jij serieus niet wat een pyama is?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef GewoneMan het volgende:
wat is een pyama![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat is een pyama![]()
Rot op joh, kutkloonquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik word echt gek als een meisje aan me oorlel gaat bijten en likkenen natuurlijk tongzoenen, en zulk soort dinge..
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
weet jij serieus niet wat een pyama is?
hou je bek joh!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Rot op joh, kutkloon![]()
haha lol tuulk weet ik dat alleen draag er nooit 1 vandaarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:59 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
weet jij serieus niet wat een pyama is?
pfeewquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:16 schreef GewoneMan het volgende:
haha lol tuulk weet ik dat alleen draag er nooit 1 vandaar![]()
Je hebt zelf niet in de hand of ze groot of klein worden als je in de groei bent!!quote:Op maandag 14 juni 2004 16:24 schreef godard_k het volgende:
grote tieten zijn ... geil voor een keer, maaverder ..![]()
Bedoel je dat vrouwen níet zelf kunnen bepalen hoe groot hun borsten worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:48 schreef freaky_girl het volgende:
[..]
Je hebt zelf niet in de hand of ze groot of klein worden als je in de groei bent!!
Ik heb ze in mijn pubertijd gekregen en kan er nix aan doen dat ze wat groter zijn dan de "doorsneetiet" ......
True, true, true... maar dat laatste... mag ik raden?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:58 schreef El_Nino het volgende:
.......
"Goh, heb je gister mango gegeten?"
Na dat soort actie's en opmerkingen kun je me wegdragen!
Dat heb ik ook gedaan, hij besloot dan maar te laat op zijn werk te komen.....quote:[b]Teasen:
"He jammer dat je over 5 minuutjes weg moet, had net zo'n zin in sex..."
Na dat soort actie's en opmerkingen kun je me wegdragen!
ik was 25 minuutjes te laat voor mijn tentamen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:58 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, hij besloot dan maar te laat op zijn werk te komen.....![]()
Ik heb een "tuinbroek". Zien?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:33 schreef Croupouque het volgende:
Één woord: "Tuinbroeken."
Bingo!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Voor het slapen gaan een broekje(soort string, van zichzelf) plus een tshirt ( wat natuurlijk te groot is) van mij aan, nadat ze zichzelf heeft gedouched en naar zwitsal ruikt. Dát is mooi.
whaaaaa .. hoezo herinnering ofzo ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Voor het slapen gaan een broekje(soort string, van zichzelf) plus een tshirt ( wat natuurlijk te groot is) van mij aan, nadat ze zichzelf heeft gedouched en naar zwitsal ruikt. Dát is mooi.
.. gooi het in de groep meidquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:23 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb een "tuinbroek". Zien?.
Jouw repetoire kennende bedoel je daar afwassen mee nietwaar?quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:15 schreef FuifDuif het volgende:
Ik geil op een vrouw die zich onderdanig gedraagt.
Jij hebt er duidelijk weinig van begrepenquote:Op woensdag 16 juni 2004 07:47 schreef coz het volgende:
[..]
.. gooi het in de groep meid
maar eigenlijk vinden we gewoon vrouwen van top tot teen .....
dus schroom je niet![]()
Ja, onder andere. Maar ook in de slaapkamer zou ik graag zien dat ik de baas ben. Dus zij altijd onder en niet zeuren wanneer ik iets niet goed zou doen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:23 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Jouw repetoire kennende bedoel je daar afwassen mee nietwaar?
tja anders blijft ze bezigquote:en niet zeuren wanneer ik iets niet goed zou doen.
Zeuren is echt een downer in bed, maar als de ander niets angeeft in bed dan kom je nooit tot echt goede sex....quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, onder andere. Maar ook in de slaapkamer zou ik graag zien dat ik de baas ben. Dus zij altijd onder en niet zeuren wanneer ik iets niet goed zou doen.
-vul reactie in-quote:zou ik graag zien dat ik de baas ben
Er is er maar één de baas, en dat is onze schepperquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:35 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar ook in de slaapkamer zou ik graag zien dat ik de baas ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |