Waar?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:33 schreef Kontiki het volgende:
LOL check dit Duitse reclamefilmpje
Ja, hier is er al een in het huis die oranje bloedt, net zoals het lokale mariabeeldje hier zojuist oranje bloed is gaan huilen.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:31 schreef Boomstam het volgende:
vrouwen worden spontaan ongesteld.
die van MAC is beterquote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Kontiki het volgende:
Oeps
http://www.lotto-bw.de/images/40.mpeg
Dit filmpje
(sorry)
geweldigquote:Op maandag 14 juni 2004 14:36 schreef Kontiki het volgende:
Oeps
http://www.lotto-bw.de/images/40.mpeg
Dit filmpje
(sorry)
Mijn huis heeft er inderdaad nog nooit zo netjes uitgezien als nuquote:Op maandag 14 juni 2004 14:31 schreef Boomstam het volgende:
. uit stress gaan mannen het huis opruimen.
Is die nog ergens online te vinden?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:39 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
die van MAC is beter![]()
ben ookal op zoekquote:Op maandag 14 juni 2004 14:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Is die nog ergens online te vinden?
Ja, ik wil hem graag op Duitse fora postenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:52 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ben ookal op zoek![]()
We zouden is al die pro duitse fokkers moeten onthouden en dan komend jaar flink dezemensen bashenquote:Op maandag 14 juni 2004 15:18 schreef Parasense het volgende:
Deuthchland uber alles! Kut Hollanders..!
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Boomstam het volgende:
[..]
We zouden is al die pro duitse fokkers moeten onthouden en dan komend jaar flink dezemensen bashen
haha jij bent grappigquote:Op maandag 14 juni 2004 15:36 schreef JUANES---slotje het volgende:
[hoerig gelul]
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:47 schreef MrBadGuy het volgende:
Duitsland oleee oleee oleee
Duitsland oleee Duitsland oleee
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:31 schreef Boomstam het volgende:
[..]
We zouden is al die pro duitse fokkers moeten onthouden en dan komend jaar flink dezemensen bashen
Het jammerlijke is dat hij gelijk heeftquote:Op maandag 14 juni 2004 17:17 schreef Crook het volgende:
Der Bekverbouwer heeft ook weer wat olie op het vuur gesmeten om z'n ploeg wat meer vertrouwen te geven......de looser!
http://nu.nl/news.jsp?n=340098&c=120
Ik zag het, benieuwd of het leuk wordt. De Duitsers gaan het simultaan vertalen geloof ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
De voorbeschouwing op de wedstrijd
Nederland-Duitsland wordt verzorgd door
Johan Cruijff en Franz Beckenbauer.
Zowel de NOS als het Duitse ZDF zal de
bespiegelingen van de voetballegenden
uitzenden.De voertaal is Engels.
Hoelaat dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
leipquote:Op maandag 14 juni 2004 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
Zal wel rond een uur of 8 zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:01 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Hoelaat dan?
ik voel de spanning ook al toe nemen, maar dat zal morgen echt een hoogtepunt krijgenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:15 schreef dolfg het volgende:
Zo relaxed als ik de afgelopen dagen naar alle wedstrijden heb gekeken, zo nagelbijtend zal ik het morgen doen.....
De spanning begint nu al snijdend te worden.
Dat had ik op de EK 88... Ik was toen 23 en ik heb ieder wedstrijd in me opgezogen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kan me niet heugen, dat ik ooit zo naar een wedstrijd heb toegeleefd.
Dat zal wel met de leeftijd te maken (24) hebben en de hoeveelheid aandacht de media eraan besteedt.
WAAROM!?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb angst voor vanavond...niet normaal meer, het erge is dat ik ook nog eens op de Duitser moet gaan kijken...
Duitse frustratie, pure ownage. Een extra dimensie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:12 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zit in Irak en hier kunnen we alleen duitse zenders ontvangen
Zeer zeker. Je had de jongens van de Engelse radio moeten horen zondag...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Duitse frustratie, pure ownage. Een extra dimensie zou ik zeggen.
ja maar wat is de keerzijde van die extra dimensiequote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Duitse frustratie, pure ownage. Een extra dimensie zou ik zeggen.
haha en toen viel je in slaap tijdens de voorbeschouwing..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:46 schreef jp84 het volgende:
ik ben gofver wakker geworden van de spanning, deze hele dinsdag staat voor mij in het teken van nederland-du*t%l#4nd gvd ik hou het nie meer
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:21 schreef en_door_slecht het volgende:
Nog minder dan 10,5 uur
Je hebt toch geen proefwerk Duits he?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Nog minder dan 10,25 uur
waarom heb ik deze week proefwerkweek
wtf, ik heb PWW en heb vandaag Duits en Wiskunde proefwerkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt toch geen proefwerk Duits he?
Nee morgen wel haha, wou dat ik mijn oude leraar had dat was een echte mof. Dan kon ik hem uitlachen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je hebt toch geen proefwerk Duits he?
*krijgt geen hap door zogeheten strotquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Libris het volgende:
Hier begint het ook te kriebelen, zo nog even bier en hapjes inslaan..
De hele dag al. Straks toch nog wel effe pitten voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:54 schreef Libris het volgende:
Hier begint het ook te kriebelen
http://www.keinrudi.nl/mp3/Rudi%20Tuesday%20oranje-english.mp3quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:32 schreef Buggle het volgende:
Heeft hier iemand nog leuke ( ! ) anti-duitsland pics en/of filmpjes? Een duitse vriend van mij is geinteresseerd in hoe wij nederlanders tegenover die match staan.
http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com/quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:32 schreef Buggle het volgende:
Heeft hier iemand nog leuke ( ! ) anti-duitsland pics en/of filmpjes? Een duitse vriend van mij is geinteresseerd in hoe wij nederlanders tegenover die match staan.
uuh andersomquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:44 schreef Crook het volgende:
Cruijff in het Engels haha
Every disadvantage has its advantage
Zielig.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:41 schreef Cart_man het volgende:
Zo wordt er door Nederlanders gedacht: http://www.vsopxo.com/tracks/KutHolland.mp3
Ik hoor zeker 3 a-muzikale mensen op een pan slaan en proberen te zingen, ze zijn dus veruit in de minderheid en zéér zielig bovendien.........quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:41 schreef Cart_man het volgende:
Zo wordt er door Nederlanders gedacht: http://www.vsopxo.com/tracks/KutHolland.mp3
Beetje niveau van CM z'n vriendjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:40 schreef Crook het volgende:
[..]
Ik hoor zeker 3 a-muzikale mensen op een pan slaan en proberen te zingen, ze zijn dus veruit in de minderheid en zéér zielig bovendien.........
Gelukkig ligt dat niveau van mijn 'vriendjes' hoger, dan de gemiddelde mongolide oranjefan.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Beetje niveau van CM z'n vriendjes.
Praat is duits ofzo , nephollanderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gelukkig ligt dat niveau van mijn 'vriendjes' hoger, dan de gemiddelde mongolide oranjefan.
Ja, er zijn geloof ik een paar Nederlandse weblogs geweest die hun bezoekers hebben aangespoord om op NL te stemmenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:34 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Whahaha volgens de poll die erop staat wint nederland het EK met 18% tegen 17% van duitsland![]()
![]()
Ah das dus alvast 1-0quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:03 schreef 2look het volgende:
Slluiter won net alvast van Schuttler op het Ordina Open
Ik vind het wel ironisch, de duitsers zeggen dat wij altijd zo opgewonden zijn over dit duel en zo uit ons dak gaan maar de duitsers hebben het op nationale tv al 3 dagen bijna 24 uur per dag over niks anders. De hele ZDF nieuws site gaat maar over 1 onderwerpquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het Duitse ZDF is al begonnen met de voorbeschouwing...
nee man gewoon 3-0 voor NL!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:31 schreef mrcool het volgende:
Mijn voorspelling:
2-1 voor Nederland
1-1 gelijkspel
Als ik in bovenstaande voorspellingen geen gelijk heb dan worden we dik ingemaakt vrees ik.
Ik zou mijn tv toch maar iets eerder aanzetten als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef alsem het volgende:
nog 6 uur wachten precies nu
Ik heb mijn geld op 1-5 gezet (DUI-NLD)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:32 schreef alsem het volgende:
[..]
nee man gewoon 3-0 voor NL!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Ik vind het wel ironisch, de duitsers zeggen dat wij altijd zo opgewonden zijn over dit duel en zo uit ons dak gaan maar de duitsers hebben het op nationale tv al 3 dagen bijna 24 uur per dag over niks anders. De hele ZDF nieuws site gaat maar over 1 onderwerp![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Leuk ook dat overzicht van Villa BVD, SBS en NOS, Jan Mulder en Leo Beenhacker; aan de Mattheus wijn
Die Duitsers voelen de bui al een tijdje hangen...
Je doet je signature eer aan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:42 schreef Duiveltja het volgende:
.
Jep, iemand op de tribune had een doekje met de tekst Nederland - Duitsland 1-0.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:14 schreef Remzz het volgende:
]Ah das dus alvast 1-0
Zijn ze daar nu al mee bezig? Zo maar eens ff kijken dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die voorbeschouwing op ZDF is wel erg mooi zeg, dat doen die Duitsers verdomd goed!
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef mrcool het volgende:
Ik verwacht veel van deze speler vanavond:
[afbeelding]
Ik vind dat Roy Makaai ook aan het spel moet deelnemen, dit is als je het aan mij vraagt een der beste spelers die ons land rijk is dit EK.
Lache he, ik kijk er al de hele middag naar.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die voorbeschouwing op ZDF is wel erg mooi zeg, dat doen die Duitsers verdomd goed!
Moet jij niet slapen??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:06 schreef Libris het volgende:
* pfaf zit al helemaal klaar...
Beamer staat buiten, biertje in de hand. Laat ze maar beginnen
Ja, die vent die zei "wir kennen Holland von die käse und der käse und........käse?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Lache he, ik kijk er al de hele middag naar.
Die lui bespotten ons precies, zoals wij dat altijd bij hun doen.
Moet'ie wel spelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef mrcool het volgende:
Ik verwacht veel van deze speler vanavond:
Ja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
Moet'ie wel spelen
Hij komt er wel in, deze kleine grote man zorgt al een paar wedstrijden voor een ommekeer in het Nederlands Elftalquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Leshy het volgende:
[..]
Moet'ie wel spelen
Klopt, het lijkt mij (bijna) uitgesloten dat ie vanavond niet speelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij komt er wel in, deze kleine grote man zorgt al een paar wedstrijden voor een ommekeer in het Nederlands Elftal
Inderdaad: Het mooiste is toch als er 2 supporters groepen met elkaar een bier staan te drinken voor de wedsrtijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die vent die zei "wir kennen Holland von die käse und der käse und........käse?
Ach, ik ben al blij dat er geen diepe haat is tussen de supporters, het gaat er allemaal gemoedelijk aan toe en zo hoort het ook...
Die speelt niet als ik het goed hoorde van Youri.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:37 schreef 2look het volgende:
Geen Robben..let dan maar op Bastian Schweinsteiger van Duitsland.
Schweinsteiger is geweldig, dus dat is helemaal niet erg!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:41 schreef 2look het volgende:
Geen Schweinsteiger ..
de scheids wordt man of the match.. :s
is dat een sint-bernardshond?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:53 schreef mrcool het volgende:
Zeg nou eerlijk, zo'n lelijke barbaar wil je toch gewoon door het goal heen schieten?
[afbeelding]
Nee, ik heb het even nagevraagt en het is een duitse herder, je kan aan de randen om de mond en de vieze plekken onder zijn hoofd zien dat hij ziek is...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:55 schreef alsem het volgende:
[..]
is dat een sint-bernardshond?
Uhhhmquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:05 schreef alsem het volgende:
50 minuten grens..
Puik plan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:04 schreef alsem het volgende:
[..]
vanavond wordt hij afgemaakt!
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:06 schreef Againzender het volgende:
Nog even!
In de ArenA lopen de gemoederen al hoog op, opmerkelijk.....
oja.. weer die fout.. ik zit er telkens onder.. hopelijk ook met de eindstand, want dan moet het minstens 7-0 worden voor nederland, want ik heb mijn geld ingezet op 6-0, net als met schotland vorig jaar!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uhhhm![]()
1u39.
HOLLAND !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:04 schreef alsem het volgende:
[..]
Nee, ik heb het even nagevraagt en het is een duitse herder, je kan aan de randen om de mond en de vieze plekken onder zijn hoofd zien dat hij ziek is...
vanavond wordt hij afgemaakt!
Nu al?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:00 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei !![]()
Museumplein met K-dagquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:00 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei !![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:15 schreef mrcool het volgende:
Ik mis Wesley!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |