Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit welquote:Je hoeft toch niet heel de dag te sexen...
en btw... hoe weet jij dat nou
De eerste dag iigquote:Op maandag 14 juni 2004 12:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit wel.
Er was nog een koppeltje bij....quote:Op maandag 14 juni 2004 12:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en in een vakantiehuisje + bubbelbad zit wel.
Tssssk, slecht geregeld dan hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 13:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Er was nog een koppeltje bij....
ook geen leuke dames bij dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:13 schreef blieblie het volgende:
En neej, ze waren niet in voor iets nieuws![]()
.
En toen??quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Oe als we t dan toch over logeerpartijen hebben, ik linz en von vonden t nodig om jongens uit de time out mee te nemen naar huisKinky hehe.
Ze waren alle 4 leukquote:Op maandag 14 juni 2004 13:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
ook geen leuke dames bij dan?
Hoest eigenlijk met je vriendje?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:16 schreef Partygurl het volgende:
Oe als we t dan toch over logeerpartijen hebben, ik linz en von vonden t nodig om jongens uit de time out mee te nemen naar huisKinky hehe.
en niet in voor wat nieuws?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze waren alle 4 leuk.
Okee... 6 uur was je thuis, je kon tot minimaal 12 uur uitslapen. 40 min slaap. 5 uur en 20 minuten andere activiteiten.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:20 schreef Partygurl het volgende:
Niks
Ik heb 40 min geslapen
gezopen, film gekeken, een hoop geroddel aangehoord over allerlei kansloze gasten, één van de 4 getroost na een ruzie met der vriendje (ik was de oorzaak van de ruzied, die gast heeft echt een tering hekel aan mij omdattie denkt dat ik zijn vriendin afpakquote:Op maandag 14 juni 2004 13:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
en niet in voor wat nieuws?
maar wat heb je daar de hele avond met 4 dames gedaan?
Dat wil ik niet visualiseren geloof ik.....quote:Op maandag 14 juni 2004 13:22 schreef Partygurl het volgende:
Nee er was 1 vriendin vrijgezel
De jongen waren allemaal vrijgezel, er bleven er 3 slapen
En met Angelo gaat het goed![]()
Stiekem met vriendinnen rotzooien van andere is niet goed hoor BBquote:Op maandag 14 juni 2004 13:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
gezopen, film gekeken, een hoop geroddel aangehoord over allerlei kansloze gasten, één van de 4 getroost na een ruzie met der vriendje (ik was de oorzaak van de ruzied, die gast heeft echt een tering hekel aan mij omdattie denkt dat ik zijn vriendin afpak), en beetje zitten vozen met Michelle.
Dat was het.
Wat kunnen jullie roddelen zeg... tering.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:24 schreef Partygurl het volgende:
Oelala
Ik had een ander beeld, maar ben hem door jou even kwijt...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet visualiseren geloof ik.....
vrijgezelle vriendin bezig met 3 dudes en de overige 2 meisjes/vrouwen kijken toe![]()
Argh... daarom wilde ik het niet visualiseren.
Ghehehe...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie roddelen zeg... tering..
Ik heb me ook verbaasd over hoe vroeg ze er alle 3 al mee bezig waren.
Ik was op mijn 10de nog bezig met lego en de Märklin trein. Hun hadden al vriendjes en waren aan het zoenen.
Ik blijf met mijn tengels van Sterre afquote:Op maandag 14 juni 2004 13:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Stiekem met vriendinnen rotzooien van andere is niet goed hoor BB
maargoed als je meid erbij zit
Nee op je tiende krijg je je eerste kus, zo`n vieze natte ieuwquote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat kunnen jullie roddelen zeg... tering..
Ik heb me ook verbaasd over hoe vroeg ze er alle 3 al mee bezig waren.
Ik was op mijn 10de nog bezig met lego en de Märklin trein. Hun hadden al vriendjes en waren aan het zoenen.
Hmmm ja... heb je op zich wel gelijk in..quote:Op maandag 14 juni 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:
Hij vond (scheen) dat als zij me smst, msnt, belt, dat ik dan niet terug mag smsen/msnen of de telefoon mag opnemen. Jah, heje, richt je eigen vriendin dan beter af.
Hoe wat waar hoe?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:27 schreef Partygurl het volgende:
He wat2 vriendinnen kijken toe? Uhm nee
Jaah zoiets. Ik vind dat altijd wel grappig hoor.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ghehehe...
zie jou al zitten daar.
Hun over allerlei jongens... bla bla... die kan dit goed.. die is slecht daarin..
en jij zit erbij van mja zal wel... lalala
Haha, ze ging zondag naar der vriend, maar die woont aan de andere kant van dat kutdorp. Dus ze vroeg me of ik der wilde brengen met de auto (ik moest toch die kant op). Dus ik, naaaaaah, maar dat vind Jurjen vast niet leuk, maar vooruit, ga maar mee.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm ja... heb je op zich wel gelijk in..
en ze heeft zelf leven en mag zelf weten met wie ze contact heeft en met wie niet..
dus ach
Dat wil je volgens mij echt niet weten!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:29 schreef blieblie het volgende:
Al vraag ik me af op dat soort momenten wat ze allemaal bespreken over mij wanneer ik er niet bij ben.
Whehehe... hele gave actiequote:Op maandag 14 juni 2004 13:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Haha, ze ging zondag naar der vriend, maar die woont aan de andere kant van dat kutdorp. Dus ze vroeg me of ik der wilde brengen met de auto (ik moest toch die kant op). Dus ik, naaaaaah, maar dat vind Jurjen vast niet leuk, maar vooruit, ga maar mee.
Auto pal bij die gast voor de deur geketst, wij nog ff napraten in de auto. Belt die dude der op, en hangt gelijk op a la hint van "ga es uit die auto!".
Geweldig.
Je doet anders wel alsof je precies weet wat er gebeurd isquote:Op maandag 14 juni 2004 13:27 schreef Partygurl het volgende:
He wat2 vriendinnen kijken toe? Uhm nee
Ze was zich aan het preparen voor de ruziequote:Op maandag 14 juni 2004 13:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Whehehe... hele gave actie
Kon ze er ook om lachen of had ze toch zo wat van oh oh
Ik weet heus nog wel wat er zaterdagn8 gebeurd ik ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 13:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je doet anders wel alsof je precies weet wat er gebeurd is.
Vertel!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik weet heus nog wel wat er zaterdagn8 gebeurd ik ja..![]()
Niks byzondersquote:Op maandag 14 juni 2004 13:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vertel!
Nogal ja...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Niks byzonders
Klinkt dat nog een beetje geloofwaardig
En hoe reageerde Angelo hierop?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:56 schreef Partygurl het volgende:
Er is echt niks gebeurdHelaas, haha grapje
Ik heb rustig in een bedje gelegen met een jongen en we hebben alleen gepraat.
mooi spreekwoord..quote:Op maandag 14 juni 2004 14:03 schreef Partygurl het volgende:
Wat niet weet wat niet...
En wat zou je er [eerlijk] zelf van vinden als Angelo met een meisje in bed 'alleen heeft gepraat'?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:56 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb rustig in een bedje gelegen met een jongen en we hebben alleen gepraat.
Dat bedoel ik dus. Jij weet dat je niet vreemd bent gegaan, maar als hij zoiets flikt weet ook alleen hij (en zij) wat er gebeurt is...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:37 schreef Partygurl het volgende:
Kijk ik ben echt niet vreemd gegaan en ik weet ook heus wel dat t vreemd over komt.
En als hij dat zou doen...zou ik dat niet leuk vinden.
Keuriggggggquote:Op maandag 14 juni 2004 17:35 schreef Inu het volgende:
ghighi, kheb net rijles gekregen van mn moeder ff een stukje. Die auto sloeg dus de hele tijd af en toen stond er een koe in de wei en die keek ons toch belachelijk aanEcht keihard gelachen
me 2!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 13:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Nee op je tiende krijg je je eerste kus, zo`n vieze natte ieuw![]()
Ja roddelen is leuk, I like it
Toen ik er net werkte is er een groenteboer overleden, 19 jaar was hij toen...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:13 schreef blieblie het volgende:
15 jaar??
Phoe das jong. Maar hoezo "weer"?
Wat een groenteboer???quote:Op maandag 14 juni 2004 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
Toen ik er net werkte is er een groenteboer overleden, 19 jaar was hij toen...
Das alweer bijna 5 jaar geleden gebeurd... kent Joost wellicht ook nog welquote:Op maandag 14 juni 2004 19:20 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wat een groenteboer???![]()
Nee scooter, gleed uit in een (natte) bocht en brak (door pech) gelijk zijn nekquote:Op maandag 14 juni 2004 20:05 schreef daNpy het volgende:
Auto ongeluk toevallig?
ja kut he van die vader van joske....quote:Op maandag 14 juni 2004 20:20 schreef gazylady2 het volgende:
zow!
iedereen gaat dood!
moeder van kennis overleden, 42, valt, loopt blauw aan paar dagen in coma overleden,
vader van kennis overleden,(ergens in de 50) had (blijkbaar) al jaren kanker,
kleindochter van collega, was 7 weken, ernstige hartafwijking, overleden,
en lijkt wel of alle mensen die bij ons in zorg zijn zo maar even overlijden... hmpf.. tja........
Denk ik zeg het nietquote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef FlappieMoppie het volgende:
maar gazy ligt nie aan jou dat alle mensen bij jullie in zorg overlijden??![]()
![]()
ik d8 zeg t welquote:Op maandag 14 juni 2004 21:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Denk ik zeg het niet
Ga weg met je Italia icon man.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef ArTiC het volgende:
wat een kutdag...
gelukkig maakt dit alles goed: Korn - Take A Look In The Mirror\12 - Y'all Want A Single.mp3
Is uw leven bijna ten einde en bent u bijna op?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
maar gazy ligt nie aan jou dat alle mensen bij jullie in zorg overlijden??![]()
![]()
en aanstaand europees kampioenquote:Op maandag 14 juni 2004 21:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga weg met je Italia icon man.
Smerige gluiperds dat het zijn, de meest onsportieve club ter wereld
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en aanstaand europees kampioenTotti
SPAM!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:02 schreef runaway het volgende:
ik ben vorige week zaterdag in eindhoven geweest in café thomas............ was echt gaaaaaf
fotos te zien op www.ebeatz.nl
geloof je me nie bb?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:13 schreef blieblie het volgende:
Hey alcohol addicts hiero!
Kan je Bacardi en Blue Curacao kopen in van die halve flesjes???
enne Bacardi is gewoon witte rum toch?
moest jij geen huiswerk makenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
SPAM!
ik zie nergens foto's
Tuurlijk welquote:Op maandag 14 juni 2004 22:19 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
geloof je me nie bb?![]()
dan ist goed....quote:Op maandag 14 juni 2004 22:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
lijkt me wel dat er wa open is ja, zelfs in vwaard is t open dis dan zal eindhoven ook wel open zijn toch!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:44 schreef febster het volgende:
5-0 voor de Zweden, leuke ploeg&spel ook
Weet iemand of er eigenlijk morgen iets in de stad te doen is ivm NLD-Duitsland? (op de markt ofzo?) want ik heb afgesproken om daar heen te gaan maar ik weet niet of er iets te doen is![]()
O-Zone - Dragostea Din Tei tikkeltje fout maar ik vind hem leuheukkkk![]()
Ja de kroegen zijn wel open, maar niet dat je daar kansloos staat in je uppiequote:Op maandag 14 juni 2004 22:46 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
lijkt me wel dat er wa open is ja, zelfs in vwaard is t open dis dan zal eindhoven ook wel open zijn toch!
Nee zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 14 juni 2004 22:49 schreef Blueman het volgende:
*Afmeld
al afgesproken om met zooi vrienden bij mijn vriendin te gaan zitten en daar met zun alle te gaan kijken
als alle zweedse vrouwen uit eindhoven en omstreken naar de stad komen is het zowiezo te moeite waard hoor!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ja de kroegen zijn wel open, maar niet dat je daar kansloos staat in je uppie... en op de markt ofzo iets met een groot scherm ofzo
? (Blue, Flow, Dan?)
En waarom zouden alle Zweedse vrouwen morgen naar ehv komenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:53 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
als alle zweedse vrouwen uit eindhoven en omstreken naar de stad komen is het zowiezo te moeite waard hoor!
Mooi blond is niet lelijkquote:Op maandag 14 juni 2004 22:55 schreef febster het volgende:
[..]
En waarom zouden alle Zweedse vrouwen morgen naar ehv komen
Ja weet ik veel, niet iedereen heeft zo'n stap verslaving als ikquote:Op maandag 14 juni 2004 22:57 schreef blieblie het volgende:
Tjonge, Feb... natuurlijk is het druk.
Jij denkt dat de kroegen allemaal zomaar een top omzet verwachten?
Nee zeker niet, en vooral Zweedse vrouwen zijn niet verkeerdquote:Op maandag 14 juni 2004 22:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mooi blond is niet lelijk
No commentquote:Op maandag 14 juni 2004 23:01 schreef febster het volgende:
[..]
Nee zeker niet, en vooral Zweedse vrouwen zijn niet verkeerdmaar ik zie de logica niet in waarom die morgen massaal de kroegen van ehv zouden bevolken
![]()
ja ik ook, maar dan moet je betalenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:38 schreef blieblie het volgende:
Whoa!!
Deze wallpaper wil ik!
[afbeelding]
Op het staionsplein zal het wel op dat mega-scherm vertoond worden + allemaal standjes waar je bier kunt kopen natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2004 22:48 schreef febster het volgende:
[..]
Ja de kroegen zijn wel open, maar niet dat je daar kansloos staat in je uppie... en op de markt ofzo iets met een groot scherm ofzo
? (Blue, Flow, Dan?)
oe, goed ideequote:Op maandag 14 juni 2004 23:29 schreef Inu het volgende:
Wallpaper op je foon?
ik ga morgen voetbal negeren en lekker zonnen en daarna lekker filmpje huren fsoquote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op het staionsplein zal het wel op dat mega-scherm vertoond worden + allemaal standjes waar je bier kunt kopen natuurlijk
Maar het zal daar ook wel fscking druk zijn, vooral met het mooie weer dat morgen komt.
Dan zul je er woensdag wel mee geconfronteerd worden hoe de wedstrijd was en meer eroverquote:Op maandag 14 juni 2004 23:36 schreef Inu het volgende:
[..]
ik ga morgen voetbal negeren en lekker zonnen en daarna lekker filmpje huren fso![]()
morgen op m'n werk dusquote:Op maandag 14 juni 2004 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
oe, goed idee
nu nog een laptop met infrarood zoeken![]()
nehquote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan zul je er woensdag wel mee geconfronteerd worden hoe de wedstrijd was en meer erover
Niks moet zeggen nog wel.... oké dan.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:52 schreef Inu het volgende:
[..]
nehmn vriendjah weet dattiej nx moet zeggen en voor de rest ga ik niet echt met veel voetballiefhebbers om
kaal plekje door onder de duim houdenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:11 schreef Inu het volgende:
kaal plekje?
nx moet zeggen over voetbal heDat boeit me gewoon niks, dus krijgt ie oowk geen reactie en tegen iemand aanlullen die nx zegt is oowk sow saai
Ik heb 'm nu op m'n Nokia 7210 als wallpaper (128x128)quote:Op maandag 14 juni 2004 22:38 schreef blieblie het volgende:
Whoa!!
Deze wallpaper wil ik!
[afbeelding]
Maar daar zit natuurlijk geen mms opquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu op m'n Nokia 7210 als wallpaper (128x128)
Natuurlijk heb ik wel MMS, duhquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar daar zit natuurlijk geen mms op.
Hier ist ook oooontzettend boring op mijn stage.
En ik moet nog fscking 2 uur.
Nee echt, NLD-Duitslandquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:40 schreef Partygurl het volgende:
joh doe normaal
Dát is niet van Gerard Joling doosquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:10 schreef Partygurl het volgende:
Ik luister nu naar Gerard Joling en vind het nog leuk ook
Donttttt leaveeeeeeee me this wayyyyyy oehoehoe
ahrgquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef Partygurl het volgende:
JohMaar de nieuwe versie wel
Waar zouden die over moeten bellen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:15 schreef Partygurl het volgende:
jepjephijs echt leuk hoor
Ik ben bnieuwd waarom endemol belde, spannendddddddd
je bedoelt dat nummer waarin ze 36 verschillende talen door elkaar zingen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:22 schreef Partygurl het volgende:
Ik denk over de gossip quiz
Psst hoe heet dat lied van allowwww..salutttttt.iemand n idee
I knowquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:34 schreef Partygurl het volgende:
aah jij bent geweldig
Je hebt ook Haiducii met Dragostea din tei maar das ongeveer wel hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:30 schreef FlowDesign het volgende:
Het is of:
Dragost din tei - O-zone
of
Calinda - Ritmo dynamic
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
I know
I dont know, check t es ff hehe.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt ook Haiducii met Dragostea din tei maar das ongeveer wel hetzelfde(waarom klinkt het alsof ik dit nr bij het Eurovisie songfestival gehoord heb?)
Dit vond ik er gisteravond van en die mening ben ik nog steeds toegedaanquote:Op maandag 14 juni 2004 22:44 schreef febster het volgende:
O-Zone - Dragostea Din Tei tikkeltje fout maar ik vind hem leuheukkkk![]()
2-1quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:51 schreef febster het volgende:
[..]
Dit vond ik er gisteravond van en die mening ben ik nog steeds toegedaan
Wat zouden de Tsjechen trouwens tegen de Letten gaan doen denken jullie?
Dat zou goed voor de Letten zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
2-1
De meesten mannen (waaronder ik) doen maar of ze er verstand van hebben hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:03 schreef Partygurl het volgende:
weet t ook niek, geen verstand van
Omdat het geloof ik het winnende liedje van het EVSF was, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef febster het volgende:
[..]
Je hebt ook Haiducii met Dragostea din tei maar das ongeveer wel hetzelfde(waarom klinkt het alsof ik dit nr bij het Eurovisie songfestival gehoord heb?)
Die van O-Zone komt van het Songfestival, die van HaiDucii is de Remix van het nummer, en de versie die je veel op de radio hoortquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:37 schreef febster het volgende:
[..]
Er is ergens een topic over dit nummer met een vertaling erinquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat het geloof ik het winnende liedje van het EVSF was, toch?
Maar dan van andere artiesten in een iets andere vorm.
Een deel van het nummer komt origineel (om het maar ff zo te noemen) uit ik meen een Russische opera.
beetje veel voorhoofd niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:22 schreef blieblie het volgende:
ik snap niet dat heel B&H geilt op:
[afbeelding]
Wat een spook.
ejj! die heb ik ook gehoord, vond t begin wel goed, maar uiteindelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:40 schreef Partygurl het volgende:
[..]![]()
![]()
Gister zon fout nummer gehoord;
Moppie moppie moppie ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit mn koppie
Ik heb m gedownloadquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ejj! die heb ik ook gehoord, vond t begin wel goed, maar uiteindelijk![]()
daarom zal die ook gekraakt zijn met 70%![]()
kwartfinale: Italië - Nederland -----> 3 - 0quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:28 schreef Blueman het volgende:
Tsjechie - Letland golft aardig heen en weer al is Tsjechie wel beter..
Vanavond Holland
Grapjasquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kwartfinale: Italië - Nederland -----> 3 - 0
ok, 4-0 danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Grapjas
Ey... Nederland scoort wel 1x hequote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, 4-0 dan
der gezicht staat niet op die foto's waar iedereen op geilt....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:22 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Wat een spook.
Scherp opgemerktquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:37 schreef Inu het volgende:
[..]
der gezicht staat niet op die foto's waar iedereen op geilt....
Niet eensquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:26 schreef ArTiC het volgende:
nu zie ik het, die pic is gewoon te hoog uitgerekt
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:37 schreef Inu het volgende:
[..]
der gezicht staat niet op die foto's waar iedereen op geilt....
Mijn karretje:quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:52 schreef blieblie het volgende:
omdat dat betaalbaar is, .
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:54 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn karretje:
512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR (TwinMos) ¤ 167,- ¤ 167,-
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:56 schreef blieblie het volgende:
hmmm toch maar eens ff kijken naar PC3200 geheugen.
Twinmos werkt dus niet met dat moederbordquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:54 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn karretje:
512MB x 2 (1GB) PC3200 DDR (TwinMos) ¤ 167,- ¤ 167,-
Vandaar dat ik ook al de Dane Elec versie had gepostquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Twinmos werkt dus niet met dat moederbord.
Maar je had idd gelijk.
Ja daarom, ik bedoel ik moet wel een beetje het idee hebben dat als ik een nieuwe PC koop het ook echt flink sneller was...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:15 schreef blieblie het volgende:
en aangezien jouw pc het nog prima doet.
Vergeet je niet een nieuwe voeding erbij te zetten?
Een 300W voeding trekt dat nooit.
Jij moet aan de toto mee gaan doenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:56 schreef Partygurl het volgende:
[..]
2-1
quote:x5
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
Alo, Salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei, nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.
Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericirea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.
x4
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
Ma-ia-haa
Mi-amintesc de ochii tai
quote:Hello, hi, it's me, a knight
and please, my love, receive the happiness
Hello, hello, it's me, Picasso
I made you a ring and I'm pretty
But you must know I'm asking you nothing
You want to go but you don't, you don't take me with you
You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you
You're face and the love under the lime-tree
remember me your eyes (x 2)
I call, to tell you, to tell you what I feel, now
Hello, my love, it's me, the happiness
Hello, hello, it's me again, Picasso,
I made you a ring and I'm pretty
But you must know I'm asking you nothing
You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
M a-ia-haa (x 4)
ze heeft en simpele uitstraling naar mijn meningquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:22 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Wat een spook.
Welke? Die van Ruudje?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:24 schreef blieblie het volgende:
jezus... wat een kutgoal.
zuipuhquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:27 schreef FlappieMoppie het volgende:
WAT IS HET LEVEN TOCH GOED![]()
net een doos flugel gewonnen en 22 eurie..... En nie eens de uitslag goed hebben.....
De doos flugel was trouwens binnen 5 min leeg![]()
![]()
Trusten lieve mensen....![]()
Maar gratis zuipen is nooit verkeerd toch???quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Inu het volgende:
[..]
zuipuh![]()
Ik ben anti-voetbal
quote:Op woensdag 16 juni 2004 02:27 schreef FlappieMoppie het volgende:
Zo ga nou toch maar ns slapen![]()
om kwart voor 7 gaat mn wekker al weer....NEEEEHEEEE....
Trusten!!![]()
Niemand had gelijkspel gezegd, dus deed iedereen mee voor de prijs.... Enne je raad nooit wie de prijs trok...quote:Op woensdag 16 juni 2004 05:57 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en die van mij om half zes..
maar daarom heb ik dus ook geen voetbal gekeken gister![]()
maar, hoeveel was het dan?
en hoe heb je dat gewonnen dan als je uitslag nog niet eens goed had?
weer de befaamde valsspeelpogingen?![]()
als we nou ook nog eens wisten wat het allemaal betekendequote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:01 schreef blieblie het volgende:![]()
![]()
[..]
Zie de post eronderquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:48 schreef Partygurl het volgende:
[..]
als we nou ook nog eens wisten wat het allemaal betekende
Jij.... vieze vuile..... tss ik mag nog 10 mnd wachten en dan heb ik pas weer vakantie...quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:13 schreef gazylady2 het volgende:
Va-kan-tsie!![]()
(nog even en dan begin ik weer te leven)
Doe je toch iets niet goed...??quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Jij.... vieze vuile..... tss ik mag nog 10 mnd wachten en dan heb ik pas weer vakantie...![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:18 schreef daNpy het volgende:
Evangelie club "de voet ertussen"
cruisin' with da homies?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:47 schreef daNpy het volgende:
Eminem - Kim.mp3
Lekker nummer voor in de auto
Pop-Upquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:16 schreef daNpy het volgende:
klub met een K?
Bah een pop up![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
google toolbar
Sit down bitch!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
cruisin' with da homies?
Tja ik doe zo'n leuke opleiding dat je in de zomervakantie stage moet lopen....quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:15 schreef febster het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed...??
Zelfs ik de workaholic (ask BB) heb van de zomer 3 weken echt vakantie![]()
dan wint Griekenland ook makkelijk van Rusland met al die schorsingenquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef daNpy het volgende:
Jammer voor de Russen trouwens, die ongelukkige bal van de keeper
Inderdaad, het is inpakken voor de Russen helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
dan wint Griekenland ook makkelijk van Rusland met al die schorsingen
Ja precies..quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is inpakken voor de Russen helaas.
Voor Letland vrees ik ook dat ze niet veel punten gaan halen
Hoe is het leven na de stage?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef Lonnekje het volgende:
haj
Blijkbaar zo goed dat ze geen tijd heeft om te reagerenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hoe is het leven na de stage?
net zoiets als http://www.livescore.com maar dan veel minder uitgebreidquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef Blueman het volgende:
Klik
Soccerstand geeft in één scherm alle tussenstanden van min of meer belangrijke voetbalwedstrijden die op dat moment gespeeld worden. Handig voor het EK, maar ook de rest van het jaar is de site actief en geeft dan de tussenstanden weer van competitiewedstrijden over ter wereld.
geinig toch?
Rusland kan net zo goed nu al naar huis gaanquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net zoiets als http://www.livescore.com maar dan veel minder uitgebreid
Ha lon, heeft Okke (veel) foto's gemaakt van de panters enzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef Lonnekje het volgende:
haj
Nee man...quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rusland kan net zo goed nu al naar huis gaan
Spelbederf.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Rusland kan net zo goed nu al naar huis gaan
Ja dat zeker!quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Spelbederf.
Nederland kan maar beter zorgen dat ze winnen van de Tsjechen a.s. zaterdag!
Neeeej die wil je niet zienquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:10 schreef febster het volgende:
BB heeft een (en ik citeer) "keb weer een dikke vette koele zwembroek" en daar willen we natuurlijk wel (webcam) pics van zien nietwaar
Kan hij dan toch eraf halen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:12 schreef febster het volgende:
Ooh ware het niet dat die webcam aangesloten is op zijn dooie pc
En dan weer gaan installeren op een ouwe gare laptop die langzaamaan aan het overlijden is zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kan hij dan toch eraf halen?
Dus je bent al weer klaar met werkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 07:52 schreef Inu het volgende:
bleergh...werken![]()
Als je langs de Kruidvat in het centrum komt, zwaai dan ffBen er tot 1 uur
Ze zijn meestal niet zo snel ermeequote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef blieblie het volgende:
Als die flikkers nu mijn voeding opstuurden voort eind van de maand, kan ik een nieuwe pc bestellen.
Oelalaquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neeeej die wil je niet zien.
Dan zie je een witte BB + Overbeharing + Bierbuik in een ooooontzettend gave zwembroek.
Heb jij webspees?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ze zijn meestal niet zo snel ermee
Ik ben online!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb jij webspees?
Kom es online dan.
Grashopper afgefakkeld? Die op de Grote Berg zit daar?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:41 schreef AiRulez het volgende:
Even een vraag: Wat is een goed alternatief voor de Grasshopper nu die is afgefakkeld? Nee, niet de Bakkerij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |