goh....wij op 1 lijn......en dat op DE dag...als dat geen goed voorteken is !!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar!
Oh.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
da's de enige keer dat het WEL mag !!!
je bedoelt strepen in je onderbroek ????quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach ja, ik heb schijt aan de mode
Ik heb overal schijt aan................quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach ja, ik heb schijt aan de mode, en vice versa.
Dat dan ook weer net niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bedoelt strepen in je onderbroek ????
Doe jij ook wel eens iets om niet uit de toon te vallen?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh.
Ach ja, ik heb schijt aan de mode, en vice versa.
Flauw, erg flauw.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Doe jij ook wel eens iets om niet uit de toon te vallen?
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben wie ik ben, en daarmee basta. Can't live with me, get the hell out of here, I'm not going to change.
't was meer een verwijzing naar dat andere topic over juichen voor de tegenstanders van oranje.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Flauw, erg flauw.
Ik heb gewoon schijt aan dat soort dingen, simpel.
Ik ben wie ik ben, en daarmee basta. Can't live with me, get the hell out of here, I'm not going to change.
GMTAquote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!
Haal die G maar weg.quote:Maar witte sokken kan echt niet!
jij spreekt toch geen engels ???quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd!
Maar witte sokken kan echt niet!
Oh, die cynische 'zelfkennis'-post?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
't was meer een verwijzing naar dat andere topic over juichen voor de tegenstanders van oranje.
Ik ken je verder niet en heb geen problemen met je hoor.
Was sagen Sie?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef Bjoro het volgende:
jij spreekt toch geen engels ???
In sportschoenen met een korte(re) broek is het zeker OK!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef pfaf het volgende:
witte enkelsokjes zijn wel okay. :y)
Kijk, zo hoort dat!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik moet nog een Feyenoord speen & rompertje kopen voor mijn petekindje!
*inlijst*quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Was sagen Sie?
So what, maakt dat wat uit?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef SCH het volgende:
Gewoon door Legolas, Suijk slaapt nog met een teddybeer
2 teddyberen dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef SCH het volgende:
Gewoon door Legolas, Suijk slaapt nog met een teddybeer
Te gek is dat toch! Jong geleerd is oud gedaan!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Ik steek m'n neefje ook altijd in Napoli, Italia en Feyenoord kleding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |