Ga je mond spoelen!quote:Dus er is een concert van Di-rect en Anouk met een minimum leeftijd van 16
Beide waren erg tof hoor! Het shirtje van Anouk zat blijkbaar niet helemaal goed, ze was steeds bezig 'm op te hijsen...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!
Di-Rect en Anouk in 1 adem noemen
En dat mis ik dan ehquote:Op maandag 14 juni 2004 12:13 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
ze was steeds bezig 'm op te hijsen...![]()
Zie OP, Carmen is weg.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vertel Lego!![]()
volgende keer zal ik er een komma tussen zetten.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!
Di-Rect en Anouk in 1 adem noemen
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:21 schreef FrankyMcG het volgende:
BIER!
Zal ook niet passen denk ik.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Di-Rect mag nog niet in de schaduw staan van Anouk natuurlijk
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal ook niet passen denk ik.
Da's logisch, alles ziet er nog prachtig uit bij haar ondanks dat ze al twee kindjes gepoept heeft...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Anouk stond in het voorprogramma van Bowie - ze is wel erg trots op d'r tieten.
Heb jij al een keer tussen d'r benen gelegen dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's logisch, alles ziet er nog prachtig uit bij haar ondanks dat ze al twee kindjes gepoept heeft...
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:47 schreef DIGGER het volgende:
Ben jij toch ook SCH?
Ja, kan je die dan de andere kant op sturen?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
De kilo's vliegen eraf hoor.
Een druppel op een gloeiende plaat!quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef SCH het volgende:![]()
De kilo's vliegen eraf hoor.
Ik vind dat ze haar kop flink verneukt heeft, ze zag er 5 jaar terug stukken beter uit.quote:Op maandag 14 juni 2004 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's logisch, alles ziet er nog prachtig uit bij haar ondanks dat ze al twee kindjes gepoept heeft...
Ik vind dat ze haar rechterarm verneukt heeft.... Ze heeft een tatoeage over bijna haar hele arm lopen, echt heel erg lelijk. Ik hoop dat hij nep is, maar ik vrees van niet...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat ze haar kop flink verneukt heeft, ze zag er 5 jaar terug stukken beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |