abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2004 @ 11:39:12 #1
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_19876357
GROUP D
On the Spot

Dick Advocaat (Netherlands)

The man is already a saint for taking on this schizophrenic Dutch team. Now he needs to go even further, navigating among the volatile minds and fragile egos to find the right blend. It will be a tall order indeed.

NETHERLANDS: Holland is arguably the most talented team in the competition after France, but the Oranje are far from a shoo-in.

Blame a penchant for squabbling and self-destruction, starting with the front pairing of Ruud van Nistelrooy and Patrick Kluivert, two guys who clearly don't like each other.

In midfield, you're always wondering which Edgar Davids will show up: the ballwinning hurricane or his sulky, stubborn alter ego? And, at the back, Jaap Stam aside, there is little reason to be cheerful.

Having said that, there is no substitute for great players and Holland is blessed, to the point where Dick Advocaat might even be tempted to ditch some of his veterans in favor of youngsters such as Rafael Van der Vaart and Arjen Robben.

Gemixte gevoelens dus...
Volgens de amerikanen en mijzelf, spelen de ego's van de spelers een grote rol.
Wat is jouw opinie?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_19876509
Verrassend steekhoudende doch magere analyse van die voetbal-nitwits van CNN.

Lol@schizo-opmerking.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:48:58 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_19876646
Inderdaad een typisch aangedikt verhaal alhoewel er een kern van waarheid in zit
pi_19876963
which edgar davids will turn up
geweldig en zoooo waaaaarrrrrr
  maandag 14 juni 2004 @ 12:04:04 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_19877059
Davids is goed, zolang ie maar niet alles solo gaat doen
  maandag 14 juni 2004 @ 12:06:24 #6
94316 Oot
Geel en aaibaar
pi_19877128
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef cerror het volgende:

In midfield, you're always wondering which Edgar Davids will show up: the ballwinning hurricane or his sulky, stubborn alter ego? And, at the back, Jaap Stam aside, there is little reason to be cheerful.
lol! so true!
Hopen dattie weer in topvorm is tegen DU
  maandag 14 juni 2004 @ 12:23:25 #7
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_19877582
Wat ik vind, is dat Dick weer met het elftal moet spelen dat tegen Schotland speelde.
Dat was gewoon een goed elftal jongen die willen...
Het nederlands elftal is daar in behoorlijk verdeeld. Je heb de nu al goed verdienende spelers, kluiverd, van nistelrooy en davids (ff snel opgesomt) en dan heb je de gewoon verdienende spelers die graag willen voetballen om in de belangstelling tekomen van andere clubs. Dus hun uiterste best gaan doen.
Resultaat, zie uitslag Nederland - Schotland!
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_19877633
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:23 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Wat ik vind, is dat Dick weer met het elftal moet spelen dat tegen Schotland speelde.
Het nederlands elftal is daar in behoorlijk verdeeld. Je heb de nu al goed verdienende spelers, kluiverd, van nistelrooy en davids (ff snel opgesomt) en dan heb je de gewoon verdienende spelers die graag willen voetballen om in de belangstelling tekomen van andere clubs. Dus hun uiterste best gaan doen.
Het grote verschil met de wedstrijd tegen Schotland is m.i. dat ze toen echt moesten. Van de ene kant een klotementaliteit maar van de andere kant hoop ik dat datzelfde gevoel tegen Duitsland ook weer boven komt drijven.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 14 juni 2004 @ 12:30:13 #9
90070 Leon.S.Kennedy
I got the Midas touch
pi_19877744
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het grote verschil met de wedstrijd tegen Schotland is m.i. dat ze toen echt moesten. Van de ene kant een klotementaliteit maar van de andere kant hoop ik dat datzelfde gevoel tegen Duitsland ook weer boven komt drijven.
Wat is dat nou voor reden omdan andere wedstrijden slecht tespelen. Het moet toch altijd.
Als ik sport wil ik ook winnen of het nou MOET of niet.... Maarja... wat doe je er aan.

En ik geloof dat dick en het elftal ook wel weet dat hij 16 miljoen bonds coaches heeft tijdens de wedstrijd Nederland - Duitsland en dat heel nederland echt wil en vind dat Nederland MOET winnen dus. Hopen dat het elftal dit ook zo voelt.
Positief is al dat er voor een 4-3-3 spel is gekozen en niet dat domme ruitje
Evil is just a word. The reality is much wors!
pi_19877780
maar waarom niet blij zijn met jaap stam? ik vind hem toch een goede verdediger...
pi_19877845
wie is er niet blij met jaap stam dan..zelfs CNN waardeert hem. 'jaap stam aside'
  maandag 14 juni 2004 @ 13:06:40 #12
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_19878668
quote:
Op maandag 14 juni 2004 12:23 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Je redenatie klopt alleen niet. Zie opstelling Nederland Schotland, waar 2 van jouw 3 "zich volvretende topverdieners" (vrije interpretatie, red.) in de basis stonden ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')