Van wie niet, van je man/vriend zekerquote:Op maandag 14 juni 2004 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mag niet, doe het toch, want ik wil al die prachtige buiken wel mooi blijven volgen!
Five? Nee, die vind het allemaal prima!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Van wie niet, van je man/vriend zeker?
De ... wat ??quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, van de *tvp*-politie![]()
Pfff, de TerugVindPost politie...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
De ... wat ??
Ja joh Pluisquote:Op maandag 14 juni 2004 10:21 schreef Jipje het volgende:
Niet gebruikelijk dat ik iets zeg hier, maar ik moet nu toch echt even iets zeggen tegen pluisje:
Dat belletje moet veel lager hangen, in je schoot zegmaar, want de baby gaat met het hoofdje naar dat geluidje toe, zoals ie nu hangt heb je dus meer kans op een stuitligging!
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht hadquote:Op maandag 14 juni 2004 10:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja joh Pluisontaarde moeder
Je moet dan trouwens ook de hele dag je mond houden, want dat geluid komt ook van boven
![]()
Is idd een volledig achterhaalde theorie hoor van dat te hoog hangende belletje!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht had
Dat belletje...90% van de dag zit of lig ik, en hangt het belletje ergens naast de bank ofzo, of tussen mijn borsten. En daar heb ik nog geen baby waargenomen
En naarmate die buik groeit, wordt het natuurlijk redelijk onmogelijk om hem onder mijn navel te krijgen, dan heb ik zowat 3 meter touw nodig om hem op te hangen
Ter geruststelling: baby is volledig ingedaald...met het hoofdje netjes naar beneden. Meeste VK's en gyns lachen je hard uit als je vraagt of de ligging van de baby door dat belletje bepaald kan worden. Dan zouden ze het ws wel bij iedereen verplichten (en dan met een lang touw dus) om stuitliggingen te voorkomen
ow... oke.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef pluisje het volgende:
[..]
Shit, dat ik daar nu niet aan gedacht had
Dat belletje...90% van de dag zit of lig ik, en hangt het belletje ergens naast de bank ofzo, of tussen mijn borsten. En daar heb ik nog geen baby waargenomen
En naarmate die buik groeit, wordt het natuurlijk redelijk onmogelijk om hem onder mijn navel te krijgen, dan heb ik zowat 3 meter touw nodig om hem op te hangen
Ter geruststelling: baby is volledig ingedaald...met het hoofdje netjes naar beneden. Meeste VK's en gyns lachen je hard uit als je vraagt of de ligging van de baby door dat belletje bepaald kan worden. Dan zouden ze het ws wel bij iedereen verplichten (en dan met een lang touw dus) om stuitliggingen te voorkomen
Dan moet je zoute drop eten!quote:Op maandag 14 juni 2004 11:12 schreef pluisje het volgende:
maar ik ben een beetje in een flauwe bui
Niet eens wat met peper ??quote:Op maandag 14 juni 2004 11:39 schreef piglet het volgende:
Dan moet je zoute drop eten!
ThunderChild, nu ben jij aan de beurt met je buikfoto. Jij als professioneel lurker....*proest* (buikengluurder) mag nu best je eigen bijdrage leverenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:43 schreef ThunderChild het volgende:
Niet eens wat met peper ??
*gloep*quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef phluphy het volgende:
ThunderChild, nu ben jij aan de beurt met je buikfoto. Jij als professioneel lurker....*proest* (buikengluurder) mag nu best je eigen bijdrage leveren![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:07 schreef gnoompje het volgende:
Even als reactie op die zwangerschapsbellen.
Die moet je volgens de officiele lezing (nagevraagd bij de wereldwinkel) om je buik heen binden en niet om je nek hangen.![]()
Dit omdat hij als je hem je nek hangt iedere keer verschuift(verplaatst) als je gaat zitten of liggen.
Het klinkt raar, maar aan de andere kant ook wel weer logisch.
Kun je net zo goed van die chinese balletjes kopenquote:Op maandag 14 juni 2004 12:34 schreef pluisje het volgende:
[..]
Alsof dat kind zelf zo stil ligt
Maar uhm, als ik hem nu op Humpies oorhoogte moet hangen, zit ik dus mooi heel de dag met een bel tussen mijn kruis
*spuugt melk tegen beeldscherm aan*quote:Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Kun je net zo goed van die chinese balletjes kopen(
kan niet Loena)
Ik wou net zeggen: dan breng je dat belletje toch gewoon vaginaal inquote:Op maandag 14 juni 2004 12:42 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Kun je net zo goed van die chinese balletjes kopen(
kan niet Loena)
nou vooruit.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:03 schreef lily het volgende:
Komt er nog een foto of hoe zit dat![]()
huh?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:13 schreef bixister het volgende:
[..]
nou vooruit.
[afbeelding]
8weken&5dagen.![]()
yep.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:22 schreef lily het volgende:
echo goed gegaan?![]()
![]()
ik niet hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:27 schreef pluisje het volgende:
allebei nu zo'n ontzettend strakke buik...
oh, wat duidelijk alquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:28 schreef bixister het volgende:
[..]
yep.
binnenkant buix gisteren:
[afbeelding]
en lily, mooi!
Mijn eerste echo was ook met 8 weken en 4/5 dagen, en het is toch al echt een kindje wat je dan ziet zitten, zo mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:28 schreef bixister het volgende:
[..]
yep.
binnenkant buix gisteren:
[afbeelding]
en lily, mooi!
Wel als je hem naast de mijne houdtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ik niet hoor.
Meeeeeeeeeen je! Wat leuk!!!! gefeliciteerd! Ik dacht echt dat je een grapje maaktequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:21 schreef bixister het volgende:
ow.. das toch wel lief van jequote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:45 schreef bixister het volgende:
nah, die past me echt niet goed dus als ik 'm (snel) vind krijg jij 'm hoor LadyS. en tnx!
het is zeer gewenst maar wel wat sneller raak dan ik zelf had gedacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:47 schreef Belana het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeen je! Wat leuk!!!! gefeliciteerd! Ik dacht echt dat je een grapje maakte
Jeetje heeej, hoe oud is Piet nu ook alweer? Wat leuk, wat spannend! Vind je het eng? Was het gepland? Sjees, ik heb honderden vragen!
Ik vind dit zo leuk he! Ik heb gewoon heel veel vragen omdat wij misschien toch ook nog wel een kleintje willen, maar wanneer begin je daar weer aan. Het heeft met Liam ook een jaar geduurd etc. Ik ben ook heel benieuwd Bix!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:53 schreef bixister het volgende:
[..]
het is zeer gewenst maar wel wat sneller raak dan ik zelf had gedacht.ik ben op 20 of 21 januari uitgerekend, dan is Piet ongeveer 1 jaar en 5 maanden. ben benieuwd hoe hij erop zal reageren.
Ja pcies, ik wordt ook 33, vandaar. Grappig, ik voel een beetje een overeenkomst wat dat aangaat, vandaar mijn nieuwsgierigheid!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef bixister het volgende:
voor mij speelde m'n leeftijd een grote rol. ik ben 35, en wilde daarom liefst niet te lang wachten.
maar misschien moeten we de rest v/h gesprek in Z&G of GKB voortzetten?
Wat leuk B!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:55 schreef Belana het volgende:
omdat wij misschien toch ook nog wel een kleintje willen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat leuk B!!!!
ja, want miss-d reageerde op belana en niet op bixquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:05 schreef Tan het volgende:
Liam?
GKB = Grote Klaag Baak?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:58 schreef bixister het volgende:
voor mij speelde m'n leeftijd een grote rol. ik ben 35, en wilde daarom liefst niet te lang wachten.
maar misschien moeten we de rest v/h gesprek in Z&G of GKB voortzetten?
grote kleine babietjes natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
GKB = Grote Klaag Baak?![]()
dank je...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:01 schreef bixister het volgende:
mooi ladyS! lekker groot.
Waarom bij jullie al zo vroeg??? Ik zit al weeeeeken te wachten op mijn echo, maar morgen is het dan ein-de-lijk zover!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:30 schreef pluisje het volgende:
[..]
Mijn eerste echo was ook met 8 weken en 4/5 dagen, en het is toch al echt een kindje wat je dan ziet zitten, zo mooi![]()
Omdat er nogal angst was dat het mis zou gaan, omdat ik al vanaf het begin bijna dagelijks bloedde. Toen ben ik dus met spoed naar het ziekenhuis gezonden voor een inwendige echo. En bleek alles ok te zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waarom bij jullie al zo vroeg??? Ik zit al weeeeeken te wachten op mijn echo, maar morgen is het dan ein-de-lijk zover!Ben vandaag precies 13 weken...
Mjah rond 12 weken was normaal zeiden ze. Maar ik ben dus met 13 weken, misschien zaten ze vorige week al vol ofzow? In m'n boek stond dat 10 weken normaal was, dus vond dit al erg laatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef Belana het volgende:
LadyS, je ziet er fantastisch uit!
En ik had ook een echo met 9 weken, omdat het anders zo lang zou duren omdat we op vakantie gingen. Ik denk dat ze in de ene plaats moeilijker doen dan in de andere.
ik vertelde bij het maken van de afspraak dat ik al een keer een miskraam gehad heb, en toen werd me direct een vroege echo aangeboden. die ik niet af kon slaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:07 schreef texelonia het volgende:
Waarom bij jullie al zo vroeg??? Ik zit al weeeeeken te wachten op mijn echo, maar morgen is het dan ein-de-lijk zover!Ben vandaag precies 13 weken...
Was jou dus ook opgevallen. Mij ook maar ik durfde niet zo goed te vragen...was bang dat ik ergens weer wat verkeerd gezien/begrepen had.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:33 schreef Sugar het volgende:
Bedenk me net dat Lily en Bix hier vorige week al sneaky over de mama-afdeling van H & M aan het klessen waren... Geniepig, hoor!!!
Je weet het, hč? U vraagt, wij draaien! Wc van werk is prima achtergrond! Genoeg kleur?quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk sugar... en nou weer een foto in kleur
quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Je weet het, hč? U vraagt, wij draaien! Wc van werk is prima achtergrond! Genoeg kleur?
En jullie kunnen ook mooi mijn worstenvingertjes zienquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:55 schreef Sugar het volgende:
Kolossaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllll!!!!! En dat is gaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffff!!!!!!
Wauwie, LadyS!!!!!! Toffe foto!!!!!!!
Enne, blijven spammen, want dat doe ik ook!![]()
Jaweeeeeeeeeeel op haar t-shirtquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:50 schreef LadyS het volgende:
moooi hoor!!!!
en nog geen streepje te bekennen volgens mij
Gimme morequote:Op woensdag 16 juni 2004 14:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
maar ik ben altijd een beetje bang dat jullie genoeg van mijn buik krijgen![]()
ik zet zo vaak een foto hier neer
* LadyS belooft niet verder te groeienquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:11 schreef beefcake het volgende:
Je had een goeie reden . . .quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
beetje laat, maar ach...
Ja maar bixie jij was daar wel even 5 weken verder dan LadySquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:12 schreef bixister het volgende:
ladyS, ik heb nog even terug zitten kijken in mijn buikfoto's en wellicht ter geruststelling: mijn buik was ook enorm, zie hier.
sugar grappig die compilatie.
ik heb er 31 tot nu toequote:Op donderdag 17 juni 2004 08:47 schreef Jessicaa het volgende:
LadyS ik vind je buik echt waanzinnig. Meid je gaat hem echt nog missen, ook al vervloek je hem nu af en toe
Zo leuk dat je er allemaal foto's van gemaakt hebt!
githaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:23 schreef jolene het volgende:
Wat gaaf....zeg ben benieuwd als je geweest ben hoeveel weken je precies bent...
Nu wel elke week posten he...
Zoeken wij wel de verschillen![]()
![]()
![]()
![]()
Weer allemaal mooie buiken....
ik ben ook echt heel benieuwd. is best wel vaag eigenlijk hč dat je nog niet weet hoever je precies bent.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef Githa het volgende:
wahahahah Hartje wat leuk![]()
Ik wacht het gewoon af ....vandaag heb ik de rust ervoor omdat te zeggenmorgen is dat misschien weer anders.
Die temp schema kon ik toen al niet lezen dus die heb ik niet eens gebruikt om het te berekenen![]()
Ben benieuwd de 30 steals je gelijk hebt benoem ik je tot dr. Hartje
hijs zowel boven als onder dikker geworden en lijkt dus nog platquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:05 schreef beefcake het volgende:
Githa ik zie alleen maar een platte buikGa es ff groeien!
Mooi hoor!
ik heb er maar eenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:55 schreef LadyS het volgende:mooie buikkies weer hier
meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer meer
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:56 schreef Githa het volgende:
[..]
ik heb er maar een![]()
die krijg je..... vanavond!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:25 schreef Githa het volgende:
elke week![]()
* Spooky4u gaat een nieuwe camera vragen aan haar ventje![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die krijg je..... vanavond!![]()
Dus elke week een nieuwe fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
die krijg je..... vanavond!![]()
Hier niet, tenzij je een flubberbuikje wilt zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er nog meer dames die iets te showen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar buikje valt nu mee hoor, ben alweer redelijk slank. Morgen maar weer eens op de weegschaal staan. Een week na de bevalling was ik al 8 kilo kwijt, denk dat ik er morgen weer wat kwijt ben. Plofkop is al zo goed als verdwenen en mijn ring past in principe alweer om mijn ringvinger (zit nog wel wat strak)Als je niet lacht, ben je dood.
hebben we toen het hijgen...steunen en puffen gemistquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:27 schreef LadyS het volgende:
tijd voor een nieuwe foto dus, githa![]()
ik heb vannacht gedroomd dat jij bij mij in de straat woonde en dat we samen te laat waren voor de laatste les zwangerschapsgym
nee dat hadden we de les ervoor al gehadquote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:59 schreef Githa het volgende:
[..]
hebben we toen het hijgen...steunen en puffen gemistmoet wel een nachtmerrie geweest zijn als ik erin voor kwam
![]()
ik en gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee dat hadden we de les ervoor al gehad
En het was geen nachtmerriewas erg gezellig
Nu maak je ons natuurlijk wel heeeeeeeel erg nieuwsgierig.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:22 schreef bixister het volgende:
hihi ik durfde mezelf vanochtend al nauwelijks te bekijken in badpak dus laat staan dat ik jullie hierin mee laat delen.maar m'n buik groeit flink hoor.
quote:Op zondag 20 juni 2004 12:22 schreef bixister het volgende:
hihi ik durfde mezelf vanochtend al nauwelijks te bekijken in badpak dus laat staan dat ik jullie hierin mee laat delen.maar m'n buik groeit flink hoor.
Heb nog wel stuk of 5 broeken die ik nog aan kan. Het worden er wel steeds minder... Oh maar heb ook nog wel wat tuinbroeken liggen, die kan ik vast ook nog wel even aanquote:Op zondag 20 juni 2004 10:51 schreef Karin het volgende:
Ja dat zie je echt wel hoor texelonia! Kan je nog een beetje je eigen broeken aan?
roflolquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef LadyS het volgende:Rottdog
Wordt idd tijd dat Pukkie eruit komtP
U
K
K
I
E
Als je er geen last van hebt, hoeft ie er in principe helemaal nooit uit. En eventueel heb je speciale zwangerschapspiercings, die zijn beetje flexibel en buigen mee enzow.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:52 schreef Jdee het volgende:
trouwens, ik zag ergens nog een mooie navelpiercing, die hoeft er hopelijk pas uit als t echt echt echt wat krap wordt?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
roflol
hoor nou wie het zegt
Nou, als ik jou zo zie dan denk ik dat er een telfoutje doorheen geslopen is, dus je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:38 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
ja maar... ja maar.. ja maar... zij is eerderder uitgerekend![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou, als ik jou zo zie dan denk ik dat er een telfoutje doorheen geslopen is, dus je weet maar nooit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Rottdog, zwangert Berkery nog steeds mee
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:06 schreef phluphy het volgende:
Rottdogda's vast geen (ukke)pukkie wat erin zit, ik verwacht eerder een knoeperd
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:51 schreef beefcake het volgende:
LadyS nix van aantrekken hoor, er zit gewoon één heel mooi en lief meisje in en ze heeft gewoon veel water om lekker in te zwemmen![]()
![]()
Je vraagt dan wel niet naar mij maar ik plaats er toch maar eentjequote:Op donderdag 24 juni 2004 10:34 schreef Sugar het volgende:
Meer, meer, meer! Bix? Stiekemerd? Sjeen? Loena? Fluf? LadyS![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:00 schreef Sugar het volgende:
Snoopy!!!!! Ik hád ook naar jou moeten vragen! Want jee, wat heb jij een mooie buik! Helemaal in proportie, mooie kleren ook! Ik vind je echt mooi zo!!!!
Mooi niet Loenaquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:13 schreef Loena-tik- het volgende:
Zullen we bij de volgende foto ook de koppies erbij fotograferen?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:58 schreef bixister het volgende:
....heb echt het idee dat m'n maag/darmen al weer wat naar boven geduwd zijn (kan dat zo snel?).
[afbeelding]
dat komt zeker goedquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:32 schreef texelonia het volgende:
Mooie buiken weer
*wel klein beetje jaloers is dat sommige nieuwere zwangeren dan ik al een dikkere buik hebben*
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Leuke broek heb je trouwens aan, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Ik noem mijne in niet zwangere staat altijd Smurfensnotjequote:Op donderdag 24 juni 2004 14:56 schreef phluphy het volgende:
Bixis "papbuikjes" bestaan niet, we praten dan over lekker zachte buikjes![]()
*Sorry even een offtopic verhaal*quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:44 schreef piglet het volgende:
[..]
Loena, misschien dat ik volgende keer met hoofd doe, maar gisteren zag ik er zo duf en sip uit. Dat vond ik niks![]()
Ik zat vanmorgen wel even te rommelen om deze positiebroek over mijn buik te krijgenquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:23 schreef texelonia het volgende:
Wow LadyS! Dat je nog kleren hebt die passen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:25 schreef LadyS het volgende:
Ik zat vanmorgen wel even te rommelen om deze positiebroek over mijn buik te krijgen![]()
Misschien wordt LadyS wel de eerstequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Is er weleens een zwangere vrouw ontploft??
Minus ikkequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat gaan wij gepest worden
Ja, da's ook waar. Dan zit zij te genieten terwijl 'wij' zitten te puffen...quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat LadyS denkt: 'Haha, mijn tijd komt nog wel'
Is buikomvang erfelijk? Dan zal mijn buik hopelijk mee gaan vallen laterquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat LadyS denkt: 'Haha, mijn tijd komt nog wel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |