Ik denk dat ze idd verliefd is en alles wat mogelijk is wil krijgen, maar ook genoegen neemt met minder zoals een gewone vriendschap. De seks wil ze denk ik omdat ze geil is maar ook omdat ze zich aangetrokken tot mij voelt.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:36 schreef robbedoes het volgende:
Wanneer je zelf alleen maar sex wilt hebben met een meid waarop je verliefd bent, dan moet je uiteraard stoppen met cammen. Weet je precies wat die meid van jou wil? Is ze verliefd op je en wil ze een relatie? Of doet ze het alleen maar om de sex?
Ik heb gezegd dat ik niet verliefd ben, daar is ze volledig van op de hoogte en toch wil ze me elke keer verleiden dingen te doen die "normale" vrienden niet doen. Ik heb aan een seksrelatie gedacht, maar ik weet zeker dat er van haar kant dan teveel liefde komt om het niet scheef te laten zijn.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:42 schreef robbedoes het volgende:
Je kunt nu twee dingen doen. Je vertelt haar in ieder geval dat je dus niet verliefd op haar bent. Dan kun je alsnog afspraken maken dat je geen sex met haar wilt en alleen maar gewone vriendschap. Mocht jezelf natuurlijk ook geil zijn dan kun je dur nog een sexrelatie van maken. Maar leg dan wel nadrukkelijk de klemtoon op het feit dat dan geen liefdesrelatie met haar wil.
Niet teveel twijfelen, gewoon doen.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Chirma het volgende:
Toch weet ik niet of ik dit wel kan.
zou die webcam iig een tijdje uit laten dan...quote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef Chirma het volgende:
idd JayTD, ik denk dat je gelijk hebt. Maar zoals je zegt is het heel moeilijk.. ze weet wat ik geil vind en speelt daar elke keer weer precies op in. De volgende keer dat ze me wil opgeilen zal ik mijn best doen om er niet op in te gaan zoals ze wil, maar nuchter te blijven en zeggen dat het fout is. Toch weet ik niet of ik dit wel kan.
quote:Op maandag 14 juni 2004 13:05 schreef Daddy_100 het volgende:
webcamsex en je vriendin doet dit allemaal voor jouw!!! PRAISE THE :LORD
Waarom zou hij haar wel bespringen en gebruik van haar verliefdheid maken? Om eens lekker te wippen? Om even aan zijn trekken te komen? Dit is geen gewone vriendschap meer, dit is ook geen vriendschap waar nog wat lustgevoelens bij komen kijken, dit is een vriendschap die een knap stuk gecompliceerder ligt omdat er ineens een eenzijdige verliefdheid bij komt kijken. Zij voelt meer voor hem dan hij voor haar, dan krijg je ontzettend scheve verhoudingen.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:40 schreef CEx het volgende:
Waarom zou seks niet in jullie vriendschapsrelatie passen?
Omdat 'men' het ongepast vindt?
Zolang je haar duidelijk maakt dat je geen verliefheid voelt kan je gewoon doorgaan.
Ook met 'echte' seks.
En anders zie het als een goede 'daad'![]()
Als jij haar niet neukt, dan wel een of andere gozer die ze een keer in de disco oppikt
P.S. Als je het doet ben je echt niet de 1e die met een vriendin van vroeger sex heeft. Er zijn talloze mensen die verder gingen bij doktertje spelen dan je denkt
Zij is degene die hem wil bespringen...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:14 schreef innovative het volgende:
Waarom zou hij haar wel bespringen en gebruik van haar verliefdheid maken? Om eens lekker te wippen? Om even aan zijn trekken te komen?
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:29 schreef CEx het volgende:
[..]
Zij is degene die hem wil bespringen...
Niks misbruik, zij wil het gewoon.
En bij die drogredenatie van mij stond een duidelijk =><=
Probeer die te begrijpen voordat je een hele tirade voor jan lul op schrijft.
PS Nu stel je "Heb je wel een geweten?" vraag nog eens...
...
Dankje, volgende keer wat minder fel en minder op de man?
blablablablablaaaaaaat...quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
[..]
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
daarnaast, die clown van je, die vatte ik meer op voor de goede daad (wat ik ook als enige vorm van humor kan zien) dan voor dat tweede deel van de zin over die andere gozer. En al is dit humoristisch bedoeld, dan kan ik dat nog niet echt grappig vinden om eerlijk te zijn.
dat felle gaat er bij mij niet van af, tenzij iemand met freakin' goede argumenten komt. dat ben ik irl ook en dat blijf ik. op de man? ik stelde een reactie op hoe jij praat over hoe met mensen om te gaan... Lijkt me niet meer dan logisch dat ik dat direct aan jou persoonlijk adresseer.
Ik belicht alleen een andere kant van het verhaal. Hij moet van mij niks en de TS heeft aangegeven onzeker erover te zijn (anders had ie dit topic nooit gestart...).quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
[..]
zij wil hem bespringen, maar niet om dezelfde redenen als dat hij het met haar zou willen doen... Hij geeft zelf al aan dat hij dat niet wil, dus waarom zou het dan ineens wél moeten doen? Want jij zegt daarop dat hij gewoon door meot gaan met waar hij mee bezig was. Waarom moet er dan meteen maar weer seks zijn, terwijl de TS al heeft gezegd dat hij dat niet wil?
daarnaast, die clown van je, die vatte ik meer op voor de goede daad (wat ik ook als enige vorm van humor kan zien) dan voor dat tweede deel van de zin over die andere gozer. En al is dit humoristisch bedoeld, dan kan ik dat nog niet echt grappig vinden om eerlijk te zijn.
dat felle gaat er bij mij niet van af, tenzij iemand met freakin' goede argumenten komt. dat ben ik irl ook en dat blijf ik. op de man? ik stelde een reactie op hoe jij praat over hoe met mensen om te gaan... Lijkt me niet meer dan logisch dat ik dat direct aan jou persoonlijk adresseer.
Volg je leuterquote:Op maandag 14 juni 2004 23:46 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Volg je hart.
Insomnia, het probleem is juist dat zij wél mogelijk voor een relatie zou gaan als TS 'meer' (as in: sex) zou beginnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:49 schreef Insomnia1983 het volgende:
Ik denk dat je er geen probleem van moet maken als jullie allebei genieten van die manier van sex en geen relatie met elkaar willen doe je er toch niemand pijn mee ?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 01:24 schreef Passione het volgende:
Dus doe niet moeilijk, ga er morgen heen en maak er gebruik van.
Moet ik nu Bier zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:18 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]sakkerdju, wat is hier nou zo moeilijk aan? TS wíl dat meisje helemaal niet gebruiken!!! Dit is een van de weinige Fok!kers die nog respect heeft voor het andere geslacht en de ander in haar waarde wil laten, en haar niet als sexobject te zien, ergo: hij loopt z'n lul niet achterna
Er is meer in het leven dan alleen sex!!!
TS wil éigenlijk geen van beide in dit geval. Nu jij weer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dus jij wilt liever rukken achter webcam dan echte sex..
ga toch een eind heen. Dat meisje heeft toch geen waarde meer, dus er valt weinig in waarde te laten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:18 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]sakkerdju, wat is hier nou zo moeilijk aan? TS wíl dat meisje helemaal niet gebruiken!!! Dit is een van de weinige Fok!kers die nog respect heeft voor het andere geslacht en de ander in haar waarde wil laten, en haar niet als sexobject te zien, ergo: hij loopt z'n lul niet achterna
je doet alsof hij haar verkracht. Dat meisje loopt nota bene met zichzelf te spelen voor de webcam, nou, als het mij vraagt, ben je dan een behoorlijk geile mokkel. Als hij het niet doet, gaat er wel een ander overheen. Dus nee, ik zie het probleem niet in dit geval.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:12 schreef _Omicron_ het volgende:
Wat een niveau weer hier :/ Dit bevestigd maar weer dat het vooroordeel 'mannen lopen achter hun pikkie aan' eigenlijk niet eens helemaal een vooroordeel is. Grappigste vond ik nog die implicatie van een user dat je een vent bent als je haar zou gaan neuken. Je bent een vent als je aan anderen denkt in plaats van zomaar van alles en iedereen gebruikt maakt.
Voor de ts: ik denk dat je gelijk hebt met wat je zei van een sexrelatie: daarvoor heeft zij teveel gevoelens richting jou.
NEWSFLASH!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:14 schreef Passione het volgende:
[..]
je doet alsof hij haar verkracht. Dat meisje loopt nota bene met zichzelf te spelen voor de webcam, nou, als het mij vraagt, ben je dan een behoorlijk geile mokkel. Als hij het niet doet, gaat er wel een ander overheen. Dus nee, ik zie het probleem niet in dit geval.
Je slaat de spijker op z'n kop, jammer alleen dat er een hoop kindjes zijn die daar anders over denken... En als je dan vervolgens in alle goede bedoeling vraagt hoe het met een meid is die je al een poosje niet gezien hebt, of zomaar in het voorbijgaan een keer iemand begroet omdat je daar zin in hebt, ben je meteen weer die eikel die toch alleen maar achter z'n pik aanloopt, omdat het soort mafkezen dat dat inderdaad doet, het voor jou verpest heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:18 schreef BeF_Aviko het volgende:
Nee, het gaat er niet om dat anderen het ongepast vinden, als we een seksrelatie zouden hebben, zou niemand het hoeven te weten. Mijn punt is dat wanneer zij seks met mij heeft ze dit niet alleen voor de lust doet maar ook omdat ze echt iets voor me voelt.quote:Waarom zou seks niet in jullie vriendschapsrelatie passen?
Omdat 'men' het ongepast vindt?
Zolang je haar duidelijk maakt dat je geen verliefheid voelt kan je gewoon doorgaan.
Ook met 'echte' seks.
Klopt, maar dat is nog geen reden dat het goed voor ons is.quote:Zij is degene die hem wil bespringen...
Niks misbruik, zij wil het gewoon.
Ik vind het heel moeilijk, wanneer zij zichzelf van haar mooiste kant laat zien op de webcam en vraagt wat ze voor me kan doen, ga ik hier ook op in. Ik heb nog nooit zo'n kans als dit gehad en wil er van de ene kant graag gebruik van maken. Van de andere kant voel ik me al schuldig bij het idee.quote:.. gezien de TS precies weet wat hij wilt: Namelijk geen sex
Dat webcam gedoe is begonnen van twee kanten, ik had best wel interesse in persoonlijke dingen van haar en heb gevraagd naar waar ze over fantaseerde. Dat ik daar deel van uit maakte vond ik in het begin alleen maar spannend.quote:Nogmaals de TS wordt eerder zelf gebruikt dan dat hij haar gebruikt. Hij is waarschijnlijk ook niet degene geweest met het idee om erotische dingen voor de webcam te doen.
Ik denk dat dat idd het beste is, maar ik vind het heel moeilijk. Zij vraagt of ze me even mag zien voordat ze gaat slapen en zet dan ook haar eigen cam aan. Ik zou gewoon moeten zeggen dat ik het even helemaal niet wil cammen omdat ik er nog niet helemaal over uit ben.quote:Als ik jou was zou ik bij mezelf eens goed nagaan hoe de dingen nou in elkaar zitten en wat jij nu werkelijk voor haar voelt.
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind het moeilijk om "nee" wanneer 99% van mij op dat moment zegt dat ik het wel wil.quote:Je voelt je met je huidige gedragingen niet prettig: waarom ermee doorgaan dan? Omdat het geil is voor dat moment? En de rest van de dag loop je rond met een schuldgevoel. Fijn is dat hoor.
TS wil éigenlijk geen van beide in dit geval. Nu jij weer.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef BeF_Aviko het volgende:
[quote]dus jij wilt liever rukken achter webcam dan echte sex..
Als ze zo iemand zou zijn zou ik me misschien minder schuldig voelen, maar ze is zeker geen sletterig figuur. Ik zou haar eerder omschrijven als een stil, lief en verlegen meisje dat eindelijk de kans krijgt om aan een jongen te laten merken wat haar diepste verlangens zijn.quote:Dat meisje loopt nota bene met zichzelf te spelen voor de webcam, nou, als het mij vraagt, ben je dan een behoorlijk geile mokkel. Als hij het niet doet, gaat er wel een ander overheen.
dank jequote:Op woensdag 16 juni 2004 22:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Heel verstandig van je, nu weet zij ook waar ze aan toe is. Nu lekker allebei de tijd voor jezelf nemen en goed nadenken over wat je wilt en voelt. En dan verder zien wat je wilt
Hij wil geen van beiden? Hmmm gek dat dit dan in z,n eerste posts staatquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:25 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
TS wil éigenlijk geen van beide in dit geval. Nu jij weer.
Nee oke je hebt gelijk. De TS wilt dit eigelijk helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2004 09:20 schreef Chirma het volgende:
Gisteravond weer, ik vond het echt supergeil om te zien wat ze deed
Ik wil niet lullig over komen. Maar of jij had wel hele hoge verwachtingen. Of je hebt nog nooit lekkere sex gehad?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:20 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dus jij wilt liever rukken achter webcam dan echte sex..
De moraal ridder v. Drunenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:08 schreef JayTD het volgende:
Ik kan de TS best wel begrijpen dat hij er moeite mee heeft. Z'n vraag is: kan het kwaad om er mee door te gaan? Ik denk dat dat op den duur zeker wel kwaad kan gaan doen ja. Je gaf het zelf ook al aan, je weet nu al bijna zeker dat er van haar kant teveel liefde bij komt kijken.
Wanneer ze je weer probeert op te geilen ga er dan serieus over in waarom jij dat niet meer wilt, dat het niet verstandig is. Ik weet uit ervaring dat dat niet meevalt in zo'n situatie want stiekem is het gewoon geil. Maar ik hoor wel hoe het afloopt
dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:41 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
De moraal ridder v. Drunen
2xquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:08 schreef JayTD het volgende:
[..]
dat jij nou voor de 5e x opnieuw verkering hebt met je ex omdat jullie elkaar niet los kunnen laten....![]()
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:44 schreef innovative het volgende:
Naar mijn idee moet je als maagd niet al teveel nadenken en gewoon doen als je er zin in krijgt. NIet teveel bij nadenken. Het gaat toch niet zoals je gedacht had.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef Conk het volgende:
Het feit dat je maagd bent maakt het wat lastiger. Als maagd zijnde heb je nog hele hoge verwachtingen van seks. Maar trust me, seks is overrated (maar het is wel super!). Het is lekker, zekers te weten, maar of het nou echt zo bijzonder en speciaal is als ze je laten denken. I don't think so..
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer. Als ze zo geil als boter rondloopt dan verlegd ze haar standaarden op den duur ook wel. Hij heeft nu de kans om er wat van te maken. Sinds ze verliefd rondloopt en ze zo cammen dan zie ik geen probleem om er verder mee te gaan.quote:Toen ik zelf nog maagd was had ik waarschijnlijk zelfde gedacht als TS denkt. Maar nu (als non-maagd).....neej dan had ik het gewoon gedaan, mits het meisje wel precies weet hoe of wat.
Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet makenquote:Die vriendschap die jullie hadden, kun je nu ook wel vergeten. Dat wordt toch iets anders.
Daar durf ik ook nog wel geld op in te zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef Breetai het volgende:
Hij gaat er spijt van krijgen als ie d'r later tegenkomt met een andere gozer.
Natuurlijk is onze vriendschap nu anders geworden en ik zal zeker de komende weken er bewust niet over praten. Misschien worden alle gesprekken met haar gesprekken waarbij we beide aan het zelfde denken maar over iets anders hebben. Ik heb haar gevraagd of ze het er totaal niet meer over wilde hebben om het zo voor mij makkelijker te maken er minder aan te denken. Ik hoop dat ze hier gehoor aan geeft en het werkt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat zat ik me later ook te bedenken. Het wordt zeker anders op het moment dat je d'r gesexed hebt, maar sinds dat gedoe met die webcam... tja... ik denk eerlijk gezegd dat ze je nu al flink achterna zit, dus zo heel veel verschil kan het ook niet maken![]()
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.quote:En nogmaals, het is niet alsof je haar gebruikt, zij weet dondersgoed wat ze wil. Of, om het anders te stellen: jullie gebruiken elkaar even hard.
Om kort te gaan: toch maar wel doen![]()
Naar mijn idee kan je scheve verhoudingen recht krijgen door er aandacht aan te besteden. Het op de achtergrond plaatsen van zoiets zorgt alleen voor een nog schevere verhouding. Dat gaat uiteindelijk heel fout.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Die gedachte heb ik ook vaak gehad. Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
heb je op dit moment allebei iets beters te doen??quote:Dat ik als ik haar met een ander zie, ik jaloers zal zijn, denk ik ook. Maar ik hoop echt voor 'r dat ze er eentje vindt die wel een relatie wil en haar meer kan geven dan alleen seks.
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef Chirma het volgende:
Ik heb haar gebruikt voor mijn eigen lustbeleving, misschien had ik bij ieder willekeurig persoon het zelfde kunnen doen terwijl de reden dat zij ging sekscammen voor de liefde en ook al lust, maar ik denk dat bij haar de liefde centraal staat. Dan maken we nogsteeds wel gebruik van elkaar maar niet in een eerlijke verhouding. Als zij niet van me zou houden, zou ze het niet doen denk ik.
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef Breetai het volgende:
Moeten alle partijen altijd voor dezelfde reden besluiten om iets te doen vanwege dezelfde motivatie. Als ze beiden sex wilen voor verschillende redenen dan moet dat toch gewoon kunnen. Je hoeft toch niet altijd 'the big picture' erbij te halen. Ik ken genoeg relaties die met een one-night-stand begonnen.
Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.quote:Anders wil ik wel faken dat ik verliefd op haar ben voor een nachtje. Dat doen er ook meer als genoeg.
Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:34 schreef HenryHill het volgende:
Draai de rollen eens om, dan. Stel je een meid voor waar jij helemaal hoteldebotel op bent, en die meid heeft op dat moment geen zin in een relatie, maar is wel fysiek tot jou aangetrokken. En op een gegeven moment krijg je de kans om een avond bij haar thuis te zijn en een beetje te flikflooien en waarschijnlijk te sexen.
Zou jij niet die kans nemen om een avond met de (op dat moment) mooiste meid van je leven door te brengen? Tuurlijk wel.
In die positie bevindt zij zich nu.
Hij voelt misschien dat hij onder valse voorwendselen met haar naar bed gaat. Als hij verteld wat zij voor 'm betekend dan noem ik dat geen valse voorwendselen meer. Dat zij daarna alsnog met 'm naar bed wilt dan ligt de beslissing bij haar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:13 schreef BeF_Aviko het volgende:
... welk gedeelte van élke post van Chirma heb je nu niet gelezen? Hij wíl op zich best sex, maar hij vindt dan (terecht IMO) dat hij onder valse voorwendselen met haar ligt te nøken. Zij voelt verliefdheid en hij niet, en dat vindt hij dus een 'kromme verhouding' zeg maar. Hij wil haar verliefdheid niet gebruiken om aan goedkope en makkelijke sex te komen: respect. Dat hij, maagd zijnde, van zijn eerste keer gewoon iets speciaals wil maken kun je hem niet kwalijk nemen en dien je simpelweg te respecteren.
Ik doe zoiets niet. Ik kan niet liegen, dat kunnen anderen veel beter. Ik vertel gewoon waar het mij om gaat en als ze dat de goede reden vind dan doe ik dat ook niet moeilijk. Ik wil geen relatie en ik wil geen stalkers, ik wil wel een keer sex hebben. Daarbij wil ik wel meer met d'r afspreken zolang het ons nog bevalt.quote:Als iemand anders een tv jat, doe jij dan rustig mee? Dat andere mensen iets doen, rechtvaardigt dat het dan dat jij het ook doet? Breetai, jij hebt er dus helemaal geen problemen mee om de gevoelens van een meisje te misbruiken om een nachtje lekker te liggen rollebollen? Mooie jongen ben jij.
Ik heb vaak genoeg met dit soort gevoelens rondgelopen. Als je er niks mee doet dan vis je achter het net. Misschien het handigste dat de TS eerst ff uitzoekt wat ie wil en daarna datgene doet zonder er meer over na te denken.quote:Klopt, maar de tegenpartij, die dus wél fysiek is aangetrokken, kan dus nog steeds met gewetenswroeging zitten zoals TS nu. Henry, in jouw verhaal weet 'jij' daar nog niet van, maar in TS zijn verhaal is het meisje daar volledig van op de hoogte; zéker als ze dit topic ook gelezen heeft. Dus we zijn nog terug bij af.
Totdat z'n vriendin de juiste jongen tegenkomt die niet zo moeilijk doet. Dan wet ie het zelf niet zo te waarderen. Zijzelf boeit het dan ook niet meer. Ze heeft iemand die van d'r houdt, sexuele voldoening en nog een vriend om mee te praten. Geweldig toch.quote:Chirma, respect voor je keuze. Ik weet dat ze dit 'in the long run' zal waarderen, zeker als het zo'n verlegen meisje is.
Ik zie het ook echt niet als een misdaad, het punt is dat de kans er dik in zit dat de dame in kwestie straks met met een gebroken hart of in ieder geval fucked up gevoelens zit, en hij wil daar geen schuld aan hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:14 schreef Breetai het volgende:
Bartholomeus::
Ik zie het probleem nog steeds niet.
Ze willen allebei sex en het enige argument waar de TS nog over nadenkt zit 'm er in dat zij zegt verliefd op 'm te wezen en de verhouding scheef zit. Haar nu afwijzen vind ik helemaal niet aardig en absoluut het niet de beste keus. Zij wil hem en hij wil haar beschermen. Zo ziet zij het waarschijnlijk niet.
We hebben het hier gewoon over sex, niet over een misdaad. Iets wat mensen al voor verschillende redenen doen sinds mensenheugenis en daarvoor doen.
Mij lukt het niet om m'n leuter achterna te lopen. Ik moet er een bewuste keuze van maken.
Ze kunnen allebei leren van deze ervaring. Als ie d'r nu laat schieten denk de TS ook een keer van: 'pakken wat ik pakken kan." Nou kan ie er een leke ervaring van maken met iemand die van 'm houd en die hij kent.
De dame in kwestie weet heel goed dat TS niets voor haar voelt en wil toch sex. Dus ik zie het probleem eigenlijk niet, heeft misschien meer te maken met de TS die niet helemaal durft. (wilde gok hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt niet als een misdaad, het punt is dat de kans er dik in zit dat de dame in kwestie straks met met een gebroken hart of in ieder geval fucked up gevoelens zit, en hij wil daar geen schuld aan hebbenSimpel toch?
Ik heb haar een paar dagen geleden verteld dat ik geen webcamseks meer wil hebben. En ik heb haar ook verteld dat ik niet verliefd op haar ben. Ze is precies op de hoogte van de situatie van mijn kant. Ze snapt het dat ik het er moeilijk mee heb maar heeft het er zelf ook moeilijk mee. Ze is echt geen domme slet, ze heeft in het verleden meerdere malen voor me klaargestaan op momenten dat ik het echt nodig had en ik wil er zo ook voor haar zijn, maar niet op een sexuele manier.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:53 schreef SEX het volgende:
T.S. je spreekt jezelf enigzins tegen als je wel steeds naar haar kijkt op de webcam maar
aan de andere kant liever geen misbruik van haar wilt maken. Als je zo principieel wilt zijn
zou ik haar maar vertellen dat je niets voor haar voelt en dan ook zo'n man kan zijn om niet
toe te geven aan zijn puber hormonen. Als het echt een vriendin blijkt te zijn begrijpt ze dit
en zal ze ook ophouden met haar moves voor de webcam, als ze dit niet kan laat het zien
dat ze geen hersens heeft en alleen een domme puber girl is zonder rekening te houden
met andermans gevoelens, en jij daarintegen moet ook ophouden met het gespeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |