lame opmerking..quote:Op maandag 14 juni 2004 02:26 schreef bolivian het volgende:
Je mag er nu officieel op?
Je vraagt er natuurlijk wel een beetje om,quote:Op maandag 14 juni 2004 02:27 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
lame opmerking..
Wel godver,quote:Op maandag 14 juni 2004 02:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Het volgende IP is verbannen van onze website: 212.182.160.241
1. ben morgen pas bij der hoor..quote:Op maandag 14 juni 2004 02:32 schreef -Xerxes- het volgende:
wat de neuk doe je op fok dan, fok fok en neuk je wijf ofzo
voor waar ik host of dat ip?quote:Op maandag 14 juni 2004 02:33 schreef Megumi het volgende:
Poortscan time.
okquote:Op maandag 14 juni 2004 02:33 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
1. ben morgen pas bij der hoor..
Ja hallo. ik ben een man >> opgelost, slotjequote:2. waarom denkt iedereen alleen maar aan seks?
ja dus?.... als je altijd aan seks moet denken kom je zeker iets te kortquote:Op maandag 14 juni 2004 02:37 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ok
[..]
Ja hallo. ik ben een man >> opgelost, slotje
krijgt ze ookquote:Op maandag 14 juni 2004 03:02 schreef Xennia het volgende:
ik hoop dat ze net zo veel cadeautjes van jou krijgt als ik destijds van mijn vriendje!
ik hoop voor jou dat je ooit een vriendin krijgt.. aan je niveau te zien denk ik van niet..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:00 schreef kastanova het volgende:
Of zichzelf ophangt met de slingers.
ik wacht nog steeds op mijn cadeautjesquote:Op maandag 14 juni 2004 03:04 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
krijgt ze ook
uitgegaan?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op mijn cadeautjes![]()
En een wijf neuken van 15 is strafbaarquote:Op maandag 14 juni 2004 03:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
onthoudt 1 ding, liefde is onbetaalbaar
Je zit hierboven met haar te slijmenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
ik hoop voor jou dat je ooit een vriendin krijgt.. aan je niveau te zien denk ik van niet..
zielepiet... krijg medelijde met je..
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
En een wijf neuken van 15 is strafbaar.
hm nee... ik hou teminste van mn vriendin, als jij uberhaupt weet wat houden van is..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zit hierboven met haar te slijmen.
Oftewel, je mag hem er nog niet in proppenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?
kasta zei dus: je zit hierboven met haar te slijmenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
nooit gehoord voor geen seks voor t huwelijk? nee zker? zeker een player die elke dag een ander heeft?
nee, het is gewoon een krentquote:Op maandag 14 juni 2004 03:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
uitgegaan?
onthoudt 1 ding, liefde is onbetaalbaar
Sorry, jij weet nog niet wat echte liefde is... nooit een relatie gehad zeker?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, je mag hem er nog niet in proppen.
Slijm je daarom zoveel met haar?
ach, mensen die nooit een vriendin hebben gehad weten niet wat slijmen is..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
kasta zei dus: je zit hierboven met haar te slijmen
oke dan zal ik het voor je spellen: kasta h-e-e-f-t e-e-n r-e-l-a-t-i-e en wel met m-i-jquote:Op maandag 14 juni 2004 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Sorry, jij weet nog niet wat echte liefde is... nooit een relatie gehad zeker?
oh, mt andere woorden: h-i-j g-e-b-r-u-i-k-t j-e-....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
oke dan zal ik het voor je spellen: kasta h-e-e-f-t e-e-n r-e-l-a-t-i-e en wel met m-i-j
omdat?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:16 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
oh, mt andere woorden: h-i-j g-e-b-r-u-i-k-t j-e-....
En net beweer je nog dat ik een player benquote:Op maandag 14 juni 2004 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nooit een relatie gehad zeker?
Tuurlijk, en als zij toch plotseling zegt: "Nou knul, vooruit, je mag er even op" dan offer jij je wel even op voor haar hé?quote:ene mag? willen alle2 w88en tot huwelijksnacht.. maar oke..
godverdomme wat ben jij traag van begripquote:Op maandag 14 juni 2004 03:15 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ach, mensen die nooit een vriendin hebben gehad weten niet wat slijmen is..
quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
omdat?
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..quote:Oftewel, je mag hem er nog niet in proppen .
Slijm je daarom zoveel met haar?
Sorry, maar we zijn alle 2 christelijk.. en willen alle 2 wachten tot het huwelijk.. dus wat loop je dom te lullen?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En net beweer je nog dat ik een player ben
[..]
Tuurlijk, en als zij toch plotseling zegt: "Nou knul, vooruit, je mag er even op" dan offer jij je wel even op voor haar hé?
dat komt dan goed uit, want ik kan me ook niet inhouden. Trouwens we wonen samenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..
en zich niet kan inhouden bij een meisje.
dan mag je zn niveau wel bijwerken..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
dat komt dan goed uit, want ik kan me ook niet inhouden. Trouwens we wonen samen
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Dit komt over als iemand die een meisje alleen maar heeft voor seks..
en zich niet kan inhouden bij een meisje.
moet ik hem bekeren tot het christendom?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:21 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
dan mag je zn niveau wel bijwerken..
hm.. sorry maar qua leeftijd schelen mn vriendin en ik dus haast niks.. jammer next pogingquote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...
Én die allerlei goedkope uitvluchten bedenkt voor zijn maagdelijkheid.
"Dat is een bewuste keuze"![]()
Zelfs jullie bisschoppen misbruiken kinderen, dus wat dat betreft ben je goed bezig, raschristen van mequote:Op maandag 14 juni 2004 03:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Sorry, maar we zijn alle 2 christelijk.. en willen alle 2 wachten tot het huwelijk.. dus wat loop je dom te lullen?
Dynamisch IPquote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
Het ip: 62.234.123.207 is verbannen van onze website
sorry ik denk dat je het over een ander geloof hebt..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zelfs jullie bisschoppen misbruiken kinderen, dus wat dat betreft ben je goed bezig, raschristen van me.
Waarom neem je geen wijf van je eigen leeftijd dan? Rennen die harder?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:23 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
hm.. sorry maar qua leeftijd schelen mn vriendin en ik dus haast niks.. jammer next poging
maakt nks uit.. desnoods ban ik die hele rank..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dynamisch IP.
omdat mn vriendin mn eigen leeftijd is?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom neem je geen wijf van je eigen leeftijd dan? Rennen die harder?
Hmm, en jij komt over als iemand zonder respect...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij komt over als een ventje dat geen wijf kan krijgen en dus allang genoegen neemt met een zo jong mogelijk grietje aangezien die nog niet zo kritisch zijn...
Én die allerlei goedkope uitvluchten bedenkt voor zijn maagdelijkheid.
"Dat is een bewuste keuze"![]()
Nee hoor, check de feiten maar...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
sorry ik denk dat je het over een ander geloof hebt..
het kwartje is gevallen!quote:Op maandag 14 juni 2004 03:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Hmm, en jij komt over als iemand zonder respect...
Je bent 15?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:25 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
omdat mn vriendin mn eigen leeftijd is?
allemaal katholiek, jammer.. next poging..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, check de feiten maar...
Je grote voorbeelden misbruiken ook kinderen; ik snap nu ook beter waarom je zo'n overtuigd christen bent
Ga mij nog niet de les lezen over dingen waar je geen verstand en ervaring mee hebt, knulquote:Op maandag 14 juni 2004 03:26 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
'wijf'?? het is meisje of vrouw...
'neuken?' vrijen heet zoiets...
nee...quote:Op maandag 14 juni 2004 03:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent 15?
sorry maar dat soort teksten vind ik respectloos..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga mij nog niet de les lezen over dingen waar je geen verstand en ervaring mee hebt, knul.
Waarom durf je je leeftijd nu niet meer te noemen, jochie?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
nee...
en jij bent hard opweg naar de 4e perm ban zeker..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom durf je je leeftijd nu niet meer te noemen, jochie?.
Respect is subjectiefquote:Op maandag 14 juni 2004 03:29 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
sorry maar dat soort teksten vind ik respectloos..
Zo hej, weer een voorbeeldje van je uitstekende perceptievermogenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:32 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
en jij bent hard opweg naar de 4e perm ban zeker..
whaha....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Respect is subjectief.
En de mening van een timide pedo interesseert me niet echt in dit geval.
Ik neem aan dat je gisteren ook al "iets" met haar had?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:36 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
whaha....
je bent echt grappig..
mn vriendin is 16.. kan nie eens pedo zijn..
maar oke..
ik ben niet eens een verklaring schuldig aan:quote:Op maandag 14 juni 2004 03:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zo hej, weer een voorbeeldje van je uitstekende perceptievermogen.
Maarreuh, vertel, waarom durf je het niet te zeggen?
we hebben een half jaar.. dus ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gisteren ook al "iets" met haar had?
Maar het zou een briljant slotpleidooi voor Marc Dutroux zijn: "Ja rechter, ziet u, na een jaar in m'n kelder werd ze 16, dus eigenlijk ben ik onschuldig"
En dat zegt de vent die zijn vriendin feliciteert via internetquote:Op maandag 14 juni 2004 03:40 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
beetje internet meiden loopt te versieren omdat hij geen vriendin irl kan krijgen? je kent haar zeker via fok omdat je inhet echt geen leven hebt.
Ze is 26, ik houd niet van bloed aan m'n lul en het gezever van zo'n jong pubersnolletje...quote:En dan mij een beetje pedo noemen? schat die vriendin van jou ook misschien net 18.. zal wel niet veel ouder zijn.
Als je nu eerst eens even vertelt hoe oud je bent, misschien mag je me dan blaag noemenquote:Daarbij ben ik geen verklaring schuldig aan zn klein rotblaag als jou.
Zeg dat maar tegen de politie als ze je weer bij de basisschool wegjagenquote:Op maandag 14 juni 2004 03:41 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
zelfs toen ze 15 was was ik geen pedo
poepoe 26..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat zegt de vent die zijn vriendin feliciteert via internet.
[..]
Ze is 26, ik houd niet van bloed aan m'n lul en het gezever van zo'n jong pubersnolletje...
Zit ook geen uitdaging meer aan enzo, iedereen kan er overheen
[..]
Als je nu eerst eens even vertelt hoe oud je bent, misschien mag je me dan blaag noemen.
Maar ik begrijp dat je leeftijd nogal gevoelig ligt?.
oh ze zit in 5 ato.. duseh..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de politie als ze je weer bij de basisschool wegjagen :').
Whehehe, newbie, heb je toevallig enig idee hoe oud de oprichter van de site is?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:48 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
poepoe 26..
wat doen jullie op fok?!
tis een jongeren site hoor..
alles boven de 25 hoord hier niet thuis vind ik..
Als ze een relatie met jou heeft kan ze niet al te kritisch zijn, vandaarquote:euhm, ik ben morgen middag pas bij der.. duseh..
poepoe,, jij kan zeker geen relatie zonder seks ? zielig hoor.. en een pubersnol? je vriendin bedoel je ofzo zekeR? mensen die je niet kent kun je al helemaal niet veroordelen.
Wat heb je toch met je leeftijd, ben je bang voor een politieinval ofzoquote:ik ben onder de 20..
Ze is vast op je intelligentie gevallen; "hoord", "ato" en "duseh", allemaal woorden waar een ato-vrouwtje plat voor gaat....quote:Op maandag 14 juni 2004 03:49 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
of ze zit in 5 ato.. duseh..
1. Newbie, i don't care hoe oud de oprichter is.. jij bent teoud voor deze site..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehe, newbie, heb je toevallig enig idee hoe oud de oprichter van de site is?
[..]
Als ze een relatie met jou heeft kan ze niet al te kritisch zijn, vandaar.
[..]
Wat heb je toch met je leeftijd, ben je bang voor een politieinval ofzo
een meisje die op kleine kinderen valt? poepoe..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
ik ben boven de 25, kasta niet
ja dat is de trend tegenwoordig he?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
ik ben boven de 25, kasta niet
wil ik niet eens?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:54 schreef Finchy het volgende:
"Gaat heen en vermenigvuldigt U"
Waar wacht je nog op?
Als je veel kinderen wil kan je er het beste zo vroeg mogelijk aan beginnen.
Dan verlopen de bevallingen op latere leeftijd stukken beter. Las ik in de Elsevier volgens mij.
ze kunnen nks van hun eigen leeftijd krijgen?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:56 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
ja dat is de trend tegenwoordig he?
oude vrouwen die jonge kerels aan de haak slaan![]()
ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij is dat ook vrij respectloosquote:Op maandag 14 juni 2004 03:55 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
niet zoals jou slet die elke keer een ander heeft..
hoe mensen naar mij doen doe ik terug..quote:Op maandag 14 juni 2004 03:57 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
ik kan mij vergissen natuurlijk, maar volgens mij is dat ook vrij respectloos
quote:Op maandag 14 juni 2004 03:55 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
1. Newbie, i don't care hoe oud de oprichter is.. jij bent teoud voor deze site..
wat is tejong?quote:Op maandag 14 juni 2004 03:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Kasta is natuurlijk gewoon een lul.. Maar ik ben eerder van mening dat sommigen te jong zijn voor deze site.
.
hoe oud ben jij? volgens mij ben jij ook vééél te oud voor deze jongerensitequote:Op maandag 14 juni 2004 03:59 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
Kasta is natuurlijk gewoon een lul.. Maar ik ben eerder van mening dat sommigen te jong zijn voor deze site.
.
Dat doet niets af aan het feit dat ik sommigen te jong vind.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:01 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
wat is tejong?
ik denk eerder dat hier meer mensen onder de 20 als bovende 20 zitten hoor
Ja, dat zeg ik net.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:01 schreef rubbere_ronnie het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? volgens mij ben jij ook vééél te oud voor deze jongerensite![]()
![]()
nah,quote:Op maandag 14 juni 2004 04:02 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Dat doet niets af aan het feit dat ik sommigen te jong vind..
Ik ben ook 25 en het duurt niet lang voor ik 26 hoop te worden. Ik zal alvast afscheid nemen...
heey jij eperon? val even dood.. mkay?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef eperon het volgende:
heey jij christen, was jij mn voeten ff, mkay?
waarom die vijandigheid? je zei net dat je mensen behandeld zoals ze jou behandelen. Ik behandel jou als een christen, en jij verwenst mij dood? rare vogel die je dr bentquote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
heey jij eperon? val even dood.. mkay?
quote eens waar ik het zeg waar ik het wil?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:14 schreef Finchy het volgende:
Wil je haar wel neuken?
Maar je mag het dus niet...
Dus je gaat met haar trouwen om haar te neuken?
En dat heet vragen om een ban....quote:Op maandag 14 juni 2004 04:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
heey jij eperon? val even dood.. mkay?
Ik vroeg het aan je.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:17 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
quote eens waar ik het zeg waar ik het wil?
hmm...quote:Op maandag 14 juni 2004 04:22 schreef Finchy het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan je.
Er stond zo'n vraagteken <?> achter.
Maar als je haar niet wilt neuken klopt er denk ik toch iets niet.
Dan is het inderdaad wel makkelijk om tot je huwelijk te wachten als jullie je toch niet seksueel tot elkaar aangetrokken voelen.
Was wel een sterke ja.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:24 schreef Flem het volgende:
[..]
He-he.
en toen ging de wekker..quote:Op maandag 14 juni 2004 04:30 schreef Flem het volgende:
Ik ben hartstikke grappig Asmooh, leer dan nou eens een keer.
Je moet niet aannemen maar gewoon de vraag beantwoordenquote:Op maandag 14 juni 2004 04:24 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
En of wij tot elkaar aangetrokken voelen hoef ik hier niet te melden neem ik aan?
denk je dak uberhaupt echt iets zeg over onze relatie? waarom denk je dak nks zeg? omdat niemand dat hier iets aangaat?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:32 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Je moet niet aannemen maar gewoon de vraag beantwoorden
Maar ff serieus, wat heeft die relatie voor nut als jullie je niet eens tot elkaar voelen aangetrokken
WTF open je dan een topic over je vriendin als je toch niets zegtquote:Op maandag 14 juni 2004 04:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
denk je dak uberhaupt echt iets zeg over onze relatie? waarom denk je dak nks zeg? omdat niemand dat hier iets aangaat?
beste vrienden oid weten niet eens wat mn vriendin en ik allemaal doen, haar vriendinnen ook niet.. laatstaan onbekenden op een forum
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
denk je dak uberhaupt echt iets zeg over onze relatie? waarom denk je dak nks zeg? omdat niemand dat hier iets aangaat?
beste vrienden oid weten niet eens wat mn vriendin en ik allemaal doen, haar vriendinnen ook niet.. laatstaan onbekenden op een forum
WTFG open je dan een topic over je vriendin lulhannes?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 14 juni 2004 04:39 schreef Scorpionsworld het volgende:
Of je hebt daar de hersens niet voor natuurlijk
As usualquote:Op maandag 14 juni 2004 04:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop
newbie? kijk eens naar je eigen registratie date!quote:Op maandag 14 juni 2004 04:39 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
WTFG open je dan een topic over je vriendin lulhannes?
Dacht je nou werkelijk dat alle 30.000 actieve leden van Fok! de hartelijke felicitaties gaan doen richting vriendin van een newbie user die ze toch niet kennen?
Je had stomme reacties en nog dommere vragen kunnen verwachten.
Of je hebt daar de hersens niet voor natuurlijk
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
btw, ik ga gone @ ONZ, dom forum zeg pff..
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
denk je dak uberhaupt echt iets zeg over onze relatie?
omdat je weet dat wij gelijk hebben en je geen antwoord weet?quote:waarom denk je dak nks zeg?
jij begint over je vriendin, toch?quote:omdat niemand dat hier iets aangaat?
je doet toch ook nix met je vriendin?quote:beste vrienden oid weten niet eens wat mn vriendin en ik allemaal doen
denk je?quote:haar vriendinnen ook niet
Kijk 's naar het postaantalquote:Op maandag 14 juni 2004 04:43 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
newbie? kijk eens naar je eigen registratie date!
Doei.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:44 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
btw, ik ga gone @ ONZ, dom forum zeg pff..
Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:46 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Kijk 's naar het postaantal![]()
Als je geen newbie was geweest had je precies kunnen weten hoe het er aan toe gaat op Fok! en had je ook kunnen weten dat je met dit topic volledig in de verkeerde hoek zit op ONZ![]()
Met andere woorden, Fok!n00b of stupide...ik gok beide![]()
Nou? Nou? Nou?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:47 schreef Flem het volgende:
[..]
Zal ik het zeggen? Zal ik het zeggen?
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:48 schreef Flem het volgende:
< Asmooh> woeiii mn vriendin is vandaag jarig
quote:Op maandag 14 juni 2004 04:44 schreef Flem het volgende:
Lord_Of_Darkness is oldskool, respect swa.
En ik begreep je opmerking niet...zal wel door het taaltje komen.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:58 schreef Flem het volgende:
Ik zie door de smilies je reactie niet meer, ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |