Ik vind het meer een punkplaat. Ik krijg sterk de indruk van het hard zijn om het hard zijn. Tuurlijk. Het is de Prodigy en ik geef deze plaat zeker een goede kans, maar hij groeit niet zo hard hier. De beats zijn wel terug maar zeker niet zo vet als Liam ze kan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:59 schreef mouzzer het volgende:
Aono is gewoon beats, heavy beats. En een groeiplaat, geen instant knallers ala firestarter
-edit- legaliteit andere downloads op deze site moeilijk te controleren (oa complete clips) -edit-quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Ben idd wel benieuwd naar de goede versies van al die b-kantjes en die prodigy-chemicals-prodigy mix (mooi verhaal dat)
Helemaal mee eens, doet me helemaal nix/...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:36 schreef MaartenGrendel het volgende:
De nieuwe clip (Girls) vind ik nogal heel erg tegenvallen eerlijk gezegd.
Totaal niet interessant, amateuristisch op een niet-hippe manier.
Clip is niet geweldig maar past wel bij de stijl van het nummer en artwork van album en singles.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:30 schreef Morrigun99 het volgende:
Ben de clip nu aan 't downloaden, ben benieuwd.
Vind 'The Way it Is' trouwens een vet nr; sample van MJ's Thriller.
Mooi, als ik iets een kutnummer vind is het wel firestarter.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:59 schreef mouzzer het volgende:
Aono is gewoon beats, heavy beats. En een groeiplaat, geen instant knallers ala firestarter, no good etc. Maar wees gerust d'r zijn nog verschillende nieuwe tracks die Liam niet op deze plaat vond passen qua geluid, die komen als b-sides.
haha daar zou ik erg blij mee zijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:03 schreef T-One_ het volgende:
Wat ik nou wel een gave stunt zou vinden. Als de uiteidelijke cd totaal anders is dan die we nu allemaal zitten te downloaden. Het is denk ik niet realistisch maar het zou wel gaaf zijn
Helaas dat is de oude sitequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:46 schreef Nebu1980 het volgende:
De nieuwe site van Prodigy lijkt pas over een paar dagen online te gaan... (zie www.prodigy.co.uk)
maar ik geloof dat hij al te bezichtigen is op www.prodigy.co.uk/index2.html
Ziet er weer goed uit, en het klinkt ook niet gek!
damnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:30 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Helaas dat is de oude site
Ligt hij dan nu nog niet bij free record shop?quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:54 schreef haaahaha het volgende:
http://www.prodigy.co.uk/
Nog drie uur.
En ligt hij dan ook bij free record shop in de schappen. Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:05 schreef Redux het volgende:
De website...
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:04 schreef Redux het volgende:
Dat lag ie vrijdag al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |