Ja, ik ga dinsdag traditioneel kijken hoe Nederland zal spelen als een krant, maar goed, dat geen enkele Fok!-man natuurlijke tinten verft, daar geloof ik natuurlijk geen sodemieter van.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Wekko het volgende:
Op 't moment heel veel mannen...oranje dan...(ik niet overigens)
Ten eerste is het haar niet egaal bruinzwart, aangezien het een avantgarde leur is van Schwarzkopf en daar zitten nuance verschillen in... het is nl donkerbruin en zwart en dat zie je overdag best wel goed. Ten tweede klopt het dat je er bleker door lijkt, maar de huidtint op de foto komt omdat ie gesoept isquote:Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jezus Ang3l... Sorry dat ik het moet zeggen maar het ziet er niet uitPunt één omdat al het haar exact dezelfde kleur heeft en er totaal geen natuurlijke verlopen inzitten en punt twee omdat het totaal niet bij je huid past. Je ziet er uit als een onwijze bleekscheet.
Geen dank, graag gedaan
dat kan best cool staan hoorquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
haha, ja die uitgroei dat zal wel flink zijn! Dan moet je dus inderdaad erg vaak verven wil je het 'mooi' (?) houden. Als je van de kleur af wilt zit je toch wel een tijd met een enorm raar kapsel. Half bruin half blond
Ik denk dat dat idd nog best een probleem gaat worden jaquote:Op maandag 14 juni 2004 07:50 schreef 205_Lacoste het volgende:
haha, ja die uitgroei dat zal wel flink zijn! Dan moet je dus inderdaad erg vaak verven wil je het 'mooi' (?) houden. Als je van de kleur af wilt zit je toch wel een tijd met een enorm raar kapsel. Half bruin half blond
Laat je eerst eens adviseren bij de kapper?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:33 schreef barTux het volgende:
Ik dacht altijd dat haar verven alleen iets voor vrouwen en homo's was. Maar nu ik zelf bijna meer grijze haren dan bruine (m'n originele kleur) op m'n kop heb groeien, terwijl ik nog niet eens 30 ben, begin ik daar toch een beetje aan te twijfelen. 't Enige dat me er tot op heden van weerhoudt, is dat ik bang ben dat m'n haar er dood van gaat. En als ik mag kiezen ben ik liever grijs dan kaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |