hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???quote:Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef biawa het volgende:
Er schiet me gelijk iets te binnen: hutspot!![]()
Ik ben verder dol op stamppotten, maar wie er toch ooit hutspot heeft bedacht?![]()
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...quote:Op zondag 13 juni 2004 22:31 schreef skizmo het volgende:
[..]
hutspot is toch een voorloper van een hotspot ???
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:37 schreef Zarc.oh het volgende:
doperwten met worteltjes
hoe verzinnen ze het om 2 van de ranzigste dingen in 1 potje te stoppen?
Gatverdamme, nou hoef ik het helemaal nooit meer, definitief.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
en een hotspot is een geïnfecteerde plek bij honden waar ze aan likken waardoor het nog erger wordt...
ja ik moest het opetenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mja, dat hoort bij elkaar, waarom heb je daar zo'n hekel aan?
dat was mijn vraag. moest je dat eten?
* trauma kookteam samensteld*
wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....quote:Op zondag 13 juni 2004 22:35 schreef shredder het volgende:
peterseliesoep, ik zet liever een pistool tegen mn slaap en haal de trekker over....
[overdreven he)
grappig, ik kookte thuis altijd, mijn schoonbroer , een hippiequote:Op zondag 13 juni 2004 23:39 schreef Cheshire het volgende:
[..]
wat te denken van BRANDNETEL soep??? nooit, nooit weer.....
Je trauma heeft zelfs doorgewerkt in de keuze van je username...quote:Op maandag 14 juni 2004 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Wij hadden vroeger òòk een paar jaar een grote (groente) tuin !
Mijn ma in haar element.Veel groeten moesten wij eten, spinazie met stelen en al en nat. niet te lang gekookt. Ongesneden zò op je bord, en soms zaten er rupsen en slakken tussen * ril * je wist nooit of je een spinaziesteel of iets nog veel ergers in je mond had....... NOOIT meer, echt niet, eet ik nog ongesneden spinazie![]()
Ma hield òòk veel van bloemen, dahlia's met een heel regiment oorwurmen erin en ik moest die verrekte bloemen plukken en in een vaas zetten.![]()
Speklappen ja, rilll. Mijn moeder paneerde ze dan en dacht dat ik het zo niet door had. Maar ik noemde dat gecamoufleerde speklappen...quote:Op maandag 14 juni 2004 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Speklap. Dat eet ik echt nooit van mijn leven meer.
Knap van je ! Maar hij heeft wèl een dubbele bodemquote:Op maandag 14 juni 2004 20:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Je trauma heeft zelfs doorgewerkt in de keuze van je username....
Ah, ik ken t, wij hadden ook een hoek met die bloemen, heel mooi, maar die oorwurmen, Yuck!quote:Op maandag 14 juni 2004 20:18 schreef deedeetee het volgende:
Ma hield òòk veel van bloemen, dahlia's met een heel regiment oorwurmen erin en ik moest die verrekte bloemen plukken en in een vaas zetten.![]()
ik ga je niet aanpraten dat t lekker is, mijn oudste gruuwt er ook van, volgens mij heeft hij t nooit gegeten, en een familirecept? daar kun je veel aan veranderen, alles eigenlijk.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:20 schreef Morwen het volgende:
ERWTENSOEP
Wie dat ooit heeft bedachtOpgewarmd braaksel met een lap vet spek als extraatje. Doe mij dat maar niet
. En het kan me lekker niks schelen dat het familierecept de volgende generaties niet zal bereiken
![]()
Als ik dat hele verhaal van jou zo lees dan is dat precies mijn moeder, Honig-zakjes, papgroenten en -macaroni en al!quote:Op maandag 14 juni 2004 00:01 schreef Cheshire het volgende:
dat ruik je al van meters afstand anders...
mijn moeder is gewoon ouderwets qua koken en heeft er geen zin/ aandacht voor.. wij hebben thuis staan juichen toen ze pakjes en zakjes van honig enzo ging gebruiken![]()
geen papmacaroni met smac (AAAAAAAAAAARGH!!!!!) een uitje en tomatenpuree meer.. op smaak gebracht met z&p...brrrrr. en dat was dan voor de zaterdag, iets "anders"..
hadden jullie hertog ijs?!? mazzelkont...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:53 schreef BBQ-kip het volgende:
En maar beweren dat ze zo goed kan koken (met kerstdiner een tray Makro-hapjes in de oven mikken, soppige wokgroentenpuree maken en een bak Hertog-ijs halen vind ik toch niet echt goed koken....maar ja)
En als iets een beetje over de datum is moet je gewoon niet zeiken, maar opeten, brrr (half bedorven ham enzo...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |