ja he!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:40 schreef Cybart het volgende:
how fucking cool was that...the last 5 minutes of France - England
en nu.....barend en van dorp
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal inquote:Op zondag 13 juni 2004 22:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja he!!!
me pa was ook enthousiast!!!!!
ik ook trouwens, die bekcham ging af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mot ie maar nie zon vet lelijke taat in z enek hebben! daar schrikken zelfs de nieuwe ballen van!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal in
engeland dacht dat ze het in de pocket hadden....
beckham en zijn gemiste penalty...opzich maakte het niet veel uit....tot blessuretijd
vind beckham een beetje cool welquote:Op zondag 13 juni 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mot ie maar nie zon vet lelijke taat in z enek hebben! daar schrikken zelfs de nieuwe ballen van!.
God punishes the wicked.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja was echt een coole wedstrijd. zit er nog helemaal in
engeland dacht dat ze het in de pocket hadden....
beckham en zijn gemiste penalty...opzich maakte het niet veel uit....tot blessuretijd
En dat allemaal in het huisje met het dakraampjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:49 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Wat een dag zeg....
*verhaal enzo*
Wat een dag...![]()
O ... hallo Godquote:Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
God is now here
Nou ... ook in het Centrum van Zaandam en het nieuwe huisje in Uitgeest dus..quote:Op zondag 13 juni 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dat allemaal in het huisje met het dakraampje
Al die hongerende kindjes in Afrika... Waarom toch God!?quote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ... hallo God![]()
Ow. Ja maar het huisje met het dakraampje was toch wel center stagequote:Op zondag 13 juni 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou ... ook in het Centrum van Zaandam en het nieuwe huisje in Uitgeest dus..
Jah okquote:Op zondag 13 juni 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow. Ja maar het huisje met het dakraampje was toch wel center stage
Uitgeest...Zaandam...daar komt mijn treintje altijd doorheen!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jah ok
Dit was de herhaling volgens mij....quote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh! Dat heb ik dan weer gemist....vorige week waren ze er ook, stonden ze op het dak van het Fox Kids gebouw op te treden
* Eek * Wat eng dichtbijquote:Op zondag 13 juni 2004 23:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Uitgeest...Zaandam...daar komt mijn treintje altijd doorheen!
Nee hoor, de trein stopt er nooitquote:Op zondag 13 juni 2004 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Eek * Wat eng dichtbij
Phew...quote:Op zondag 13 juni 2004 23:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee hoor, de trein stopt er nooitDus je hoeft niet bang te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |