Zei ik dat ie leeg was?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een hele fles?
in je eentje?
en nu?.... je gaat het toch niet straffen??quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat konijn van ons besloot op ontdekkingsreis te gaan ..... uiteindelijk vond ik 'm achter de wasmachine in de badkamer
Oeh! Dat heb ik dan weer gemist....vorige week waren ze er ook, stonden ze op het dak van het Fox Kids gebouw op te tredenquote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat homotje uit Amsterdam ja...Bij het fox kids optreden in paars mouwloos shirtje
Smoren met een peperroomsausje noem ik nauwelijks een strafquote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en nu?.... je gaat het toch niet straffen??
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Smoren met een peperroomsausje noem ik nauwelijks een straf
*herken*quote:Op zondag 13 juni 2004 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend aan dat spul dat ik na 1 fles van 0.7 liter niet eens meer dronken ben...
Pas op dat ie niet een de bedrading zit te knagen....mijn rat heeft eens half het snoer van mijn tv doorgebeten. Gelukkig had zijn tanden aan de kant van de 0-draad gezet, want anders was ie er niet meer geweest.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat konijn van ons besloot op ontdekkingsreis te gaan ..... uiteindelijk vond ik 'm achter de wasmachine in de badkamer
ik ook vollequote:Op zondag 13 juni 2004 21:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik ook maar dan volle en geen light![]()
Ja ze zeggen dat konijnen dat doen ja, en hij zit ook vaak in de hoek bij de TV... maar tot nu toe heeft ie alleen nog maar oog voor het mos wat rond de plant zit .... en de plant zelf. Arme blaadjesquote:Op zondag 13 juni 2004 22:01 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Pas op dat ie niet een de bedrading zit te knagen....mijn rat heeft eens half het snoer van mijn tv doorgebeten. Gelukkig had zijn tanden aan de kant van de 0-draad gezet, want anders was ie er niet meer geweest.
Die plant heeft dus niet lang meer te leven dus?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat konijnen dat doen ja, en hij zit ook vaak in de hoek bij de TV... maar tot nu toe heeft ie alleen nog maar oog voor het mos wat rond de plant zit .... en de plant zelf. Arme blaadjes
Ik vraag me af wie langer leeft, meneer Plant of meneer Fuzzquote:Op zondag 13 juni 2004 22:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die plant heeft dus niet lang meer te leven dus?
Wilde misschien helpen moet het huishouden!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Nee hij is gewoon erg avontuurlijk en gaat vaak op ontdekkingsreis... a la Hans & Grietje... want overal waar ie gaat laat ie kleine harde ronde bruine broodkruimeltjes achter zodat ie de weg terug vindtquote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wilde misschien helpen moet het huishouden!![]()
Kan ook zijn dat hij gewassen wilde worden en op zoek was naar de ingang van de wasmachinequote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wilde misschien helpen moet het huishouden!![]()
Hij wil net zo zacht worden als Robijntjequote:Op zondag 13 juni 2004 22:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij gewassen wilde worden en op zoek was naar de ingang van de wasmachine
Niet schreeuwenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft een identiteitscrisis...
*schreeuw* je bent KO-nijntje, niet RO-bijntje!!
dat deed konijntje nietquote:Op zondag 13 juni 2004 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Hij zit nu bij me op schoot... als ie me maar niet weer zo toetakelt zoals op de foto daarboven
*bang*
"Homo aangevallen door konijn met identiteitscrisis"quote:Op zondag 13 juni 2004 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat deed konijntje niethij snuffelt alleen maar en is zacht en doet lief. Ik kom wel ff een repo schrijven
[/sub][/sup]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |