Waar dan beavje.?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebben
Het waren idd 2 enorme homo's jaquote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die twee homos zijn nu ook uit elkaar en de ene wil nie da de ander met die naam verder ging
ofzo
damn ik klets vandaag weer flink uit me nek.
.
Geen idee, volgens de site niet in ieder geval (alleen Utrecht, Den Haag en Eindhoven).quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebben
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:05 schreef Jerruh het volgende:
in maastricht is alles andersE.
.
Tja dan heeft het toch weer aan mijn denk vermogen gelegen!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Das goed bedoeld
Ezelmarkt toch? Of is ie weg?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:51 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Waar dan beavje.?
ow?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Das goed bedoeld
Waarom diequote:Op zondag 13 juni 2004 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dat vind ik nou ook!
ja, wat is daar mee?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef Waxxer het volgende:
Hoor ik daar Ezelmarkt?
Neemt niet weg dat ik er nog ben
omdat ik nu tering erge honger heb hahahaquote:Op zondag 13 juni 2004 21:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarom diedan?
Ik weet het niet, ik ken het niet.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ezelmarkt toch? Of is ie weg?>
Ja ik kom daar eigenlijk zelden in de buurt eigenlijk nooit. Zal wel al lang weg zijn natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:20 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken het niet.
ik weet niet waar je woont in Maastricht dus, of jij daar zelden komt weet ik niet!quote:Op zondag 13 juni 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik kom daar eigenlijk zelden in de buurt eigenlijk nooit. Zal wel al lang weg zijn natuurlijk..
De alcohol is nog niet helemaal uit je systeem he partyWaxje?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha jaaaaa..... de Ezelmarkt, goh zeg! Hoe is het met de Ezelmarkt??
Ik werd laatst nog uitgelachen omdat hier een Turfmarkt zit, nou vraaaaaag ik je....
en in Den Haag zit ook een Turfmarkt hoor...
Hey Bief, ga je ff mee naar de Ezelmarkt, een Wieckse pakken?
Daarom zei ik het dusquote:Op zondag 13 juni 2004 21:23 schreef freek_mst het volgende:
[..]
ik weet niet waar je woont in Maastricht dus, of jij daar zelden komt weet ik niet!![]()
De verjaardag gisteren was dermate ver (Alemlo) dat ik met de auto geweest benquote:Op zondag 13 juni 2004 21:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De alcohol is nog niet helemaal uit je systeem he partyWaxje?
quote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De verjaardag gisteren was dermate ver (Alemlo) dat ik met de auto geweest benen dan drink ik geen druppel alcohol
Is je fles al halfvol?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |