gisteren was ook cool.... portugal onderuitquote:Op zondag 13 juni 2004 20:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja vind 15 juni toch spannender!!!!![]()
manneke!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie niet waagt, wie niet wintquote:Op zondag 13 juni 2004 20:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
nooit geschoten is altijd mis
zeker te weten ook uit eten!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
manneke!
gaan we woensdag alleen zuipen of ook uit eten?
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker te weten ook uit eten!!!
Gewoon doorgaan is alleen maar gezond!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
freek: ik heb serieus al 2,5 liter weg
ik ook man1!! en jij wist iets te zitten huh!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
kheb er zin in!
ja, we gaan naar de listers. da's cool, hip, trendyquote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook man1!! en jij wist iets te zitten huh!.
ook lekker?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, we gaan naar de listers. da's cool, hip, trendy
haha met zijn bitchy vriendinquote:Op zondag 13 juni 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ook lekker?.
eindelijk es nie naar de connaisseur!
ben benioeuwd of da lekkere ding er weer is.
hebben ze er trouwens aparte gerechten?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha met zijn bitchy vriendin
ja heb er de vorige keer metheerlijk gegeten
mijn 2 beste vrienden gaan er ook altijd eten als ze in de stad uit eten gaan hoorde ik laatst van ze
quote:50% korting op elk tweede 3-gangen keuzemenu* op maandag, dinsdag en woensdag de gehele avond, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag tot 18.00 uur
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 13 juni 2004 20:37 schreef Cybart het volgende:
VOORGERECHTEN
Romige paprika soep met gebakken uienringen en dragon
HOOFDGERECHTEN
Stoofpotje van lamsvlees, vers gebakken groenten, uitjes, spekjes en aardappeltjes, gegaard in een lamsjus met Provençaalse kruiden
NAGERECHTEN
Onze desserts zijn heerlijk in combinatie met een glaasje port of dessertwijn.
Crêpes aux fruits des bois, flensjes met warme bosvruchten en vanilleijs
Dame blanche met apart warme chocoladesaus en amandelkoek
Mango-abrikozenmousse met boerenjongensijs, gebruineerd amandelschaafsel en vanille saus
Crème brûlée
Fromage du Marché
(wat er vers op de markt te verkrijgen is )
en dat vind ik nou ook!quote:Op zondag 13 juni 2004 20:41 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
die twee homos zijn nu ook uit elkaar en de ene wil nie da de ander met die naam verder gingquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
waarom hebben ze in godsnaam hun naam veranderd![]()
In Maastricht zit ook een restaurant dat Le Connaisseur heet maar dat zal hier weinig mee te maken hebbenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:39 schreef XMN8R het volgende:
http://www.leconnaisseur.nl(incl. menu)
Wij hebben er ook één hier
[..]
Ze waren van label veranderd ofzo... ow hallo iedereenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
waarom hebben ze in godsnaam hun naam veranderd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |