Ik heb een keer een flinke voedselvergiftiging gehad, kon alleen maar spugen en diarree, alles wat ik dronk kwam er met een noodgang weer uit. Ik ben toen maar cola gaan drinken, dat schijnt (?) te helpen om alles uit je lijf te krijgen (kills bacterieen), maar ik dronk het omdat als ik het dan weer uitspuugde het naar cola smaakte en niet naar vieze maagsappen.quote:Op zondag 13 juni 2004 17:52 schreef clauwheee het volgende:
Iemand een wondermiddel tegen een vriendje met hoge koorts, een maag die niet werkt (en dan bedoel ik ook echt niet werken, heeft ie sinds ie een klein kind is af en toe last van...) diarree...enz enz...
Ja, ik ben nog niet zo'n snellequote:
Niet. Technisch onmogelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog niet zo'n snelle
Hoe quote je trouwens iets uit een gesloten topic? Ik heb nu knip&plak gedaan, en de tags zelf erin gezet. Er moet een snellere weg zijn toch?
Gelukkig, dan heb ik de "goeie" methode gehanteerd. Hoewel anderen toch sneller lijken.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet. Technisch onmogelijk
zieke mannetjes zijn best lief (tussen het piepen door)quote:Op zondag 13 juni 2004 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net een kopje thee voor um gemaakt, daar vroeg ie om. Het zal misschien wel een combi zijn, het gestress van de laatste tijd (nou ja...ik was ook niet de makkelijkste de afgelopen tijd en hij was er echt altijd voor me), en hij was al steeds iets grieperig. Hij drinkt gelukkig wel, soms blijft het zitten, soms niet. Ik als drogisterijmedewerksterhad um inderdaad ook een koortsverlagende pijnstiller gegeven. Hijs net weer wakker en kijkt met een half scheel oog naar voetbal..maar heeft niet door dat ie dan af en toe weer wegdommelt
Stom, met de oude forumsoftware kon het wel gewoonquote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet. Technisch onmogelijk
klopt, en dat word ook wel weer ingebouwdquote:Op zondag 13 juni 2004 19:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Stom, met de oude forumsoftware kon het wel gewoon
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:46 schreef Jelief het volgende:
[..]
zieke mannetjes zijn best lief (tussen het piepen door)
Okay, dan is het goedquote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef nikky het volgende:
klopt, en dat word ook wel weer ingebouwd
Ik vraag me dan alleen af:quote:Op zondag 13 juni 2004 19:54 schreef Angel22 het volgende:
Clauwhee... je kan bij de apotheek zonder recept domperidon-zetpillen halen tegen het spugen en loperamide-capsules tegen diarree... dat helpt mij altijd enorm als ik weer eens een buikgriep te pakken heb.
Ik stap in het weekend altijd bij de dienstdoende apotheek naar binnen en vraag er gewoon om... kost iets van 8 euro als je het allebei haalt.
Met 2 kurkenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af:
Hoe hou je die zetpillen binnen als je diarree hebt,
En hoe hou je die capsules binnen als je moet overgeven?
Ik snap wat je bedoeld hoor, dat is af en toe gewoon nodig!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:56 schreef Angel22 het volgende:
Ik was er enorm aan toen Belana!!!! Maar ik had er toch wel wat moeite mee dat mijn kinders er niet waren.... maar een keertje ongegeneerd uit je plaat gaan is ook wel eens lekker!!!
Ik was gewoon even alleen Angel22 en ff geen mamma... tenminste zo voelde dat gewoon even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |