mijn broer heeft zijn zoontje Kuttopic genoemd. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen leven??quote:Op zondag 13 juni 2004 19:35 schreef BrauN het volgende:
Dat zo'n kuttopic toch nog zóóó ongelofelijk grappig kan worden
Folkertquote:Op zondag 13 juni 2004 19:24 schreef -DailaLama- het volgende:
mijn broer heeft zijn zoontje Pim genoemd. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen leven??
Groetjes,
Volkert van der Graaf
ik wist geeneens dat dat mochtquote:Op zondag 13 juni 2004 19:47 schreef ConQuestador het volgende:
mijn broer (Frank) heeft zijn zoon Gulden genoemt, die heeft toch geen leven zo,
groetjes Mark
een kind heeft zo toch geen leven???quote:Op maandag 14 juni 2004 09:50 schreef Sport_Life het volgende:
Mijn broer heeft z'n zoon Arjan genoemd en ik wist niet dat dat mocht..
Groeten,
P. Nus.
quote:Op maandag 14 juni 2004 11:16 schreef -DailaLama- het volgende:
mijn broer heeft zijn zoontje geopereerd voor orgaantransplantatie ivm onderzoek naar lichaamsappen. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen lever??
Groetjes,
Mieke Verschuur uit Kropswolde
Hmm deze is echt minder leuk.. sorry..quote:Op zondag 13 juni 2004 20:05 schreef Twizla het volgende:
Mijn broer heeft zijn zoontje Slet genoemd. Ik wist niet eens dat dat mocht een kind heeft zo toch geen leven??
Groetjes,
hoer![]()
het is Wesson, lulquote:Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef ANTWORX het volgende:
mijn broer heeft zijn zoontje Smith genoemd. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen leven??
Groetjes,
Mr. Weston
quote:Op maandag 14 juni 2004 16:05 schreef Beach het volgende:
Mijn broer heeft zijn zoontje Breezah genoemd. Zo heeft dta kind toch geen leven meer![]()
groetjes Bier
Dat je hem nog leuk vindt ook, ik vind hem slecht.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:59 schreef Mattt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik snap hem nietquote:Op maandag 14 juni 2004 18:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Mijn zoon heeft mijn Piet Less genoemt, ik wist niet eens dat dit mocht! Een kind heeft zo toch geen leven?
Groetjes,
Dick Less
zo heet ik ook!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:47 schreef KreKkeR het volgende:
Mijn dochter heeft haar broer Bus genoemd.
Zo heeft dat kind toch geen leven?
Groetjes,
O.N. Kruijt
saaiquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:36 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op het stadhuis bent.
Het gaat zo.
Mijn broer loopt naar een loket waar zo'n kansloos ambtenaartje je zoontje een naam kan geven.
mijn broer heeft zijn zoontje toen Adolf genoemd. gozer helemaal flippen natuurlijk, hehehe hij wist niet eens dat dit mocht! dat kind zijn leven, wat doe je!?!?!?
jij zo van ja heb hem toch verwekt he! hehehehe groetjescombi matige grap
Ja, maar combineer het maar es.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
saai![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Wel een kut-OP zeg
weet ik nietquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dit topic heeft daardoor toch geen leven!!?!?
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
nu pas door?
das toevallig ik ken 2 broers van elkaar en die heten Job en Pimquote:Op zondag 13 juni 2004 19:24 schreef -DailaLama- het volgende:
mijn broer heeft zijn zoontje Pim genoemd. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen leven??
Groetjes,
Volkert van der Graaf
Je vergeet: Anna, Bio, Psycho.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Mijn broer heeft zijn zoon Theo genoemd. Dat kind heeft toch geen leven??
Groeten J. Loog
Misschien wel werkquote:Op zondag 13 juni 2004 19:20 schreef -DailaLama- het volgende:
mijn broer heeft zijn zoontje Job genoemd. ik wist niet eens dat dit mocht! een kind heeft zo toch geen leven??
Groetjes,
Adolf Hitler
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:21 schreef dubidub het volgende:
M'n broer heeft z'n dochter Anna genoemd. Ik wist neit eens dat dat mocht, wat een mongool...
Groetjes,
J. Nas (<- naam van lerares duits op m'n middelbare school)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |