Wat? Bier of witte wijn?quote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef N.icka het volgende:
meldt
Wat SU zegt.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef SuperUli het volgende:
Dat ligt gewoon aan de vrouw zelf. Niet aan het drankje.
haha wat maakt het nou uit wat iemands voorkeur is....ik hoop toch zeker dat dit geen serieuze opmerking was.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:17 schreef teknomist het volgende:
Nee, aan die vieze witte wijn staan lurkenGeef mij gewoon een vrouw die bier drinkt!
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijvenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:24 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik vin d dat witte wijn ook wel wat hebben hoor
Nee, die drinken geen bier zekers :xquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijven
zolang ze maar geen breezer drinkenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef Nuek het volgende:
Pahaha, ik moet er ook altijd om lachen. Ik drink eigenlijk zelf nooit iets maar mij maakt het niets uit of een vrouw bier of passoa drinkt.
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan nietquote:Op zondag 13 juni 2004 18:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar worden vrouwen veel te dik van... kijk maar naar al die vatsige corpswijven
Ach, dat is maar gelokaliseerd op één plek en kun je makkelijk wegtrainenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan niet
Dat vind ik echt het ranzigste wat er isquote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
jah idd, en mannen met bierbuiken bestaan niet
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ach, dat is maar gelokaliseerd op één plek en kun je makkelijk wegtrainen.
ach... gelukkig hoef je HEN niet te versierenquote:Op zondag 13 juni 2004 18:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het ranzigste wat er is........op zulke momenten schaam ik mij voor mijn soort genoten.
aan de andere kant heb ik natuurlijk wel minder concurrentie van die Vatzige knakkers.
Thank god I am not gay.....I am not a believer, btwquote:Op zondag 13 juni 2004 18:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ach... gelukkig hoef je HEN niet te versieren
hehequote:Op zondag 13 juni 2004 18:41 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Thank god I am not gay.....I am not a believer, btw
me tooquote:Op zondag 13 juni 2004 18:20 schreef Qwea het volgende:
meldt
* niksan drinkt bier.
en dan wel grolsch of heineken
Drinken??quote:Op zondag 13 juni 2004 18:39 schreef BB-King het volgende:
Vrouwen die sperma drinken zijn pas ordinair alhoewel het best geil is.
dat ligt uiteraard geheel aan den hoeveelheidquote:Op zondag 13 juni 2004 18:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Drinken??
Gewoon slikken hoor.
ja tuuuurlijk alle vrouwen die wijn drinken zijn meteen tutjes. Dan mag ik toch zeker ook wel stellen dat vrouwen die bier drinken potten zijn of manwijven.quote:Op zondag 13 juni 2004 18:40 schreef Nuek het volgende:
Van die troela's die zippen aan een zuur wijntje en dan zeggen dat masturberen vies is maar wel zelf elke week hun behoeftes met een andere vent delen. Daar kan ik me drukker om maken dan over een vrouw die wat biertjes achterover slaat.
Alleen wanneer jij het zegt.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:16 schreef -tammie- het volgende:
[..]
ja tuuuurlijk alle vrouwen die wijn drinken zijn meteen tutjes. Dan mag ik toch zeker ook wel stellen dat vrouwen die bier drinken potten zijn of manwijven.(klinkt dit niet vreselijk dom?!)
En daar worden mannen dan weer arm van.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:29 schreef Marczilla het volgende:
Ik vraag me wel eens af. Waarom bijna alles Light / Lekker / Droog / Met ijs moet zijn bij vrouwen?. Mannen lopen gewoon naar de bar en bestellen een biertje. Vrouwen moeten altijd wat speciaals.
lekker is wel handig jaquote:Op zondag 13 juni 2004 19:29 schreef Marczilla het volgende:
Ik vraag me wel eens af. Waarom bijna alles Light / Lekker / Droog / Met ijs moet zijn bij vrouwen?. Mannen lopen gewoon naar de bar en bestellen een biertje. Vrouwen moeten altijd wat speciaals.
Droge witte wijn, heerlijk gewoonquote:Op zondag 13 juni 2004 19:34 schreef Cheshire het volgende:
ooit wel eens een droge witte in de kroeg besteld???![]()
Engels/Iers bier ruled iddquote:Op zondag 13 juni 2004 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
lekker is wel handig ja
meestal hal ik een gewoon biertje en als dat niet te zuipen is [vaak het geval] neem ik daarna iets anders
als iets walgelijk is is het wel lauw bier [behalve als je in een engelse pub zit uiteraard]
idd maar van wat je in de kroeg krijgt verkrampen mijn kaakspieren abrupt..quote:Op zondag 13 juni 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
Droge witte wijn, heerlijk gewoon.
Guinessquote:Op zondag 13 juni 2004 19:36 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Engels/Iers bier ruled idd
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:31 schreef saaw het volgende:
als iets walgelijk is is het wel lauw bier [behalve als je in een engelse pub zit uiteraard]
Ikke: Heej wil je nog wat drinken?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:32 schreef Realzm het volgende:
Vrouwens die nooit iets willen drinken.... bleh
Newcastlequote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Guiness.
precies! dus meestal bier!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:37 schreef Cheshire het volgende:
[..]
idd maar van wat je in de kroeg krijgt verkrampen mijn kaakspieren abrupt..
guiness is fijnquote:Op zondag 13 juni 2004 19:43 schreef Cheshire het volgende:
![]()
cultuurbarbaarquote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef veldmuis het volgende:
Guiness.
Guiness vind ik ook afgewerkte oliequote:Op zondag 13 juni 2004 19:55 schreef saaw het volgende:
[..]
guiness is fijnmaar gewoon bier hoort koud!
[..]
cultuurbarbaar![]()
witbier met citroenquote:Op zondag 13 juni 2004 19:55 schreef saaw het volgende:
Wil je wat van me drinken??quote:Op zondag 13 juni 2004 20:00 schreef Brennie het volgende:
Het gaat over vrouwen en bier..
Er zijn verder genoeg topics over biersoorten heren & dames.
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:43 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ikke: Heej wil je nog wat drinken?
Vrouw: Een glaasje spa blauw zonder prik alsjeblief.
Ikke: Je bent toch geen plant.
Vrouw: Owh okay, doe dan maar een Baleco..........of iets anders duurs.
Ikke: Barman.............een glaasje spa blauw alstublieft
Heaumeauquote:Op zondag 13 juni 2004 19:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
droge witte wijn is lekker hoor
Neem ik genoegen meequote:Op zondag 13 juni 2004 21:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Goeie tactiek. Geen idee waarvoor, maar toch.
En terecht.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:21 schreef So_Addictive het volgende:
En BTW ik betaal mijn drank altijd zelf!![]()
Topvrouwquote:Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef Keios het volgende:
Ik drink alles.
En zo is het!quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef super-muffin het volgende:
vrouwen/meiden die bier drinken zijn ok
[afbeelding]
ik vind een flesje zo boers, en het drinkt wat lomper, dan heb je zo je kin nat en dat staat minder stijlvol voor een vrouw. Netjes uit een glas, das wat verfijnder.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb nog geen goed argument voorbij zien komen voor de stelling dat het ordinair is als vrouwen bier drinken. Ook beweerde iemand hier dat het okee is zolang het maar niet uit een flesje is.
Waarom is dat dan zo?
Guiness original draught is 'gewoon'quote:Op zondag 13 juni 2004 19:55 schreef saaw het volgende:
[..]
Is dit nu een subtiele beschrijving dat je elk weekend aan het eind van de avond over de plee hing?quote:Op maandag 14 juni 2004 22:54 schreef Brennie het volgende:
Ik drink geen alcohol. ( nooit eigenlijk)
Maar begrijp me niet verkeerd.. van mijn 16e tot 18e dronk ik werkelijk alles ( tijdens het uitgaan)
Ik weet dat het best lekker is.. al vindt mijn lichaam van niet.
jij wilt een of andere prinses hebben die een keer in haar leven dronken is geweest en het daarbij houd?quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:40 schreef Repeat het volgende:
Vrouwen die bier uit blikjes of flesjes drinken, bleh, echt smechtig. Uit aan glas kan dat wel vind ik, als het er maar niet zo potterig uitziet
Als je een vrouw hebt die dier uit een flesje drinkt en dan loopt te lekker is ze niet honderdquote:Op woensdag 16 juni 2004 10:37 schreef N-joy het volgende:
[..]
ik vind een flesje zo boers, en het drinkt wat lomper, dan heb je zo je kin nat en dat staat minder stijlvol voor een vrouw. Netjes uit een glas, das wat verfijnder.
Als dat het resultaat is dan drinkt je idd lompquote:ik vind een flesje zo boers, en het drinkt wat lomper, dan heb je zo je kin nat en dat staat minder stijlvol voor een vrouw. Netjes uit een glas, das wat verfijnder.
Nee, viel mede daardoor flauw, buikkrampen etcquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:56 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is dit nu een subtiele beschrijving dat je elk weekend aan het eind van de avond over de plee hing?
hoe drink jij je bier....via je kin??quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:37 schreef N-joy het volgende:
[..]
ik vind een flesje zo boers, en het drinkt wat lomper, dan heb je zo je kin nat...............
Of zo'n over straat zwalkende schreeuwende bezopen vrouw. In d'r eentje.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef teknomist het volgende:
Een kotsende vrouw is daarentegen wel ordinair.
Jup inderdaad. Ik heb nog eens een zatte vrouw van boven de 50 thuisgebracht. Ze kon nog eens niet meer staanquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:39 schreef N-joy het volgende:
[..]
Of zo'n over straat zwalkende schreeuwende bezopen vrouw. In d'r eentje.
lolquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jup inderdaad. Ik heb nog eens een zatte vrouw van boven de 50 thuisgebracht. Ze kon nog eens niet meer staan.
Dat is dan het minst erge van de drie, N-joyquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:42 schreef N-joy het volgende:
betasten wie ze betasten kunnen, zich gedragen als wanhopige kermissnollen (nofi)
Dat is dan vrij subjectief, teknomist.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is dan het minst erge van de drie, N-joy.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:50 schreef N-joy het volgende:
[..]
Dat is dan vrij subjectief, teknomist.
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:18 schreef SuperUli het volgende:
Dat ligt gewoon aan de vrouw zelf. Niet aan het drankje.
Ik heb werkelijk geen idee............quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:57 schreef MisszJ het volgende:
(maar wat is er dan ordinair aan een vrouw met bier? (in een flesje))
you're the man!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:42 schreef Afwezig het volgende:
Vrouwen die bier drinken? Top. Lijkt me heerlijk een vriendin te hebben die er net zo graag eentje lust als ik zelf. Ik vind het ook absoluut niet 'niet sexy'. Of het ordinair is hangt van de vrouw af, niet van het drankje. Iemand die zich aankleed als breezerslet, of ze nou breezer, cola of bier drinkt, ordinair blijft het toch.
Heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:51 schreef niksan het volgende:
[..]
you're the man!!![]()
biertje??
Pfff, onzin! Als je heineken ranzig vindt, dan lust je gewoon geen bier, klaar uit! Ik vind heineken ook niet het lekkerste bier, maar het is erg goed te drinken hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:57 schreef MisszJ het volgende:
Zolang het geen heineken is.......
Verder drink ik ook gewoon alles, behalve rode wijn
Idd Heineke is ook niet mijn favoriet.........................maar wanneer iemand zegt dat hij/zij ORANJEBOOM lekker vind. Ga ik echt zwaar twijfelen aan diegenes gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:24 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Pfff, onzin! Als je heineken ranzig vindt, dan lust je gewoon geen bier, klaar uit! Ik vind heineken ook niet het lekkerste bier, maar het is erg goed te drinken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |