eigenlijk zou hij pas in augustus komen... maar daarover hadden we een dealtje gesloten met de directeur van de bmw garage... dat ie juni/juli zou komenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:54 schreef mx_player het volgende:
nog niet echt meegemaakt met BMW dat ie eerder komt
omdat gewoon originele bmw velgen misschien wat mooier, beschaafder staan en fijner rijdenquote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat ik nou nooit snap he, waarom, waarom klap je er niet meteen een paar dikke velgen onder als je zo'n bak kan betalen?!
dr zit 19" 275 op en voor 19"245quote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat ik nou nooit snap he, waarom, waarom klap je er niet meteen een paar dikke velgen onder als je zo'n bak kan betalen?!
traction controlquote:Op zondag 13 juni 2004 18:52 schreef MRPhone het volgende:
Tering, dit is nou pas een auto om te zeggen "Jetzt geben wir mal richtig gummi!" Wat een uber bak zeg![]()
Kan je die bij BMW niet uitzetten?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef Youp het volgende:
[..]
traction control![]()
Bij de M3 iig wel.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef CEx het volgende:
[..]
Kan je die bij BMW niet uitzetten?
jawel... maarja dat gebeurt bij deze waarschijnlijk toch nietquote:Op zondag 13 juni 2004 19:38 schreef CEx het volgende:
[..]
Kan je die bij BMW niet uitzetten?
deze vinden we juist veel mooier als een 5... t is een coupé hequote:Op zondag 13 juni 2004 19:19 schreef -Mzraki- het volgende:
Nice
Maar had je stiefpa niet beter de M5 kunnen halen? Bij de 6 zijn de grills/koplampen niet echt geslaagd imo.
Maarja, het blijft een megavette BMW
Ik bedoel met een knopjequote:Op zondag 13 juni 2004 20:02 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel... maarja dat gebeurt bij deze waarschijnlijk toch niet![]()
ja dat bedoel ik ookquote:Op zondag 13 juni 2004 20:06 schreef CEx het volgende:
[..]
Ik bedoel met een knopje![]()
ik ben benieuwdquote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef Youp het volgende:
foto update onderwegik heb nu in de halve schemering nog een aantal mooie foto's gemaakt vooral detailfoto's... hopelijk zijn ze allemaal gelukt (billgitek digicam)
We wachten vol spanning afquote:Op zondag 13 juni 2004 20:42 schreef Youp het volgende:
foto update onderwegik heb nu in de halve schemering nog een aantal mooie foto's gemaakt vooral detailfoto's... hopelijk zijn ze allemaal gelukt (billgitek digicam)
Die saxo moet nog even optiefenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:50 schreef Youp het volgende:
en daar is hij dan... de onzeis gisteren aangekomen voor enkele ongelovigen, de saxo staat er naast
interieurfoto's maak ik morgen wel denk ikquote:Op zondag 13 juni 2004 20:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Zeker naar de 275's en het interieur
ook al freude am bijrijdersstoelquote:Op zondag 13 juni 2004 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
Coole foto's
120% Freude am Fahren lijkt me dat
* Youp slaat terugquote:Op zondag 13 juni 2004 21:29 schreef yup het volgende:
Ik ga je slaan Youp![]()
Ik wil ook een 645ci voor de deur
Holy shit ja, dat is inderdaad ook wel extreem geil zegquote:Op zondag 13 juni 2004 22:51 schreef Hugster het volgende:
Hamann weet er ook wel raad mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
412 hp / 303 kW @ 6,100 rpm en een top van 289 km/h
Fuck you de uitvinding van de mens.quote:
standaard wielenquote:Op maandag 14 juni 2004 02:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Fuck you de uitvinding van de mens.
Als ik zo'n bak kon betalen dan smeet ik er ook nog minimaal 7k euro extra tegenaan voor een paar fatsoenlijke velgen.
Komop zeg, die standaard wielen zien er toch niet uit?
Waar is die elegante auto gebleven?quote:Op maandag 14 juni 2004 18:34 schreef Hugster het volgende:
Deze is van G-Power, gewoon een compleet andere achter klep, ik vind em wel vet! Ik denk dat sommige em wel wat over done vinden denk ik. Ik denk dan een hoop 6 serie eigenaren niet echt "tuning minded" zijn.
[afbeelding]
hehe 'braaf' wolf in schaapskleren zou je bijna zeggenquote:Op maandag 14 juni 2004 18:35 schreef Oosthoek het volgende:
Nee die 19"ers vind ik helemaal niks, maar ik ben het met je eens dat er wat mij betreft ook wel ander lichtmetaal onder had gemogen. Nu is hij iets te braaf en kleurloos imho.
bah...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:46 schreef Hugster het volgende:
En die van AC Schnitzer, die vind ik wel echt lelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
et lijkt wel een vis![]()
Teveel wolf om als schaap gezien te worden iig.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:40 schreef Youp het volgende:
hehe 'braaf' wolf in schaapskleren zou je bijna zeggenmaar dan ook een echte wolf...
Dat blijkt, zelfs BMW heeft er niks moois onder kunnen schroeven.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:15 schreef Oosthoek het volgende:
Moeilijk model om mooie velgen bij te vinden overigens
Helaas, drugdealers kopen em zo, kampers kopen em met zn 6enquote:Op maandag 14 juni 2004 19:17 schreef Hugster het volgende:
Wat een pauper![]()
En ik toch denken dat deze pracht kar onbereikaar was voor sjonnie's + hun capriolen,
Zal wel een drugsdealer/kamper zijn geweest![]()
das dan weer triest ja...quote:Op maandag 14 juni 2004 19:14 schreef Virus.NL het volgende:
Laatst zag ik een 645 Ci met een ///M- plaatje eropzag er echt niet uit
jup weet ik... boeie? daar vergeleken ze m met een dikke porche en de nieuwe jaguar xkr ofzo? 2 auto's gemaakt op prestaties... dit is gewoon een luxe maar snelle autoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 01:25 schreef B4ron het volgende:
Top Gear issie afgebitched e....
Blijft wel een top bak hoor
lol we hebben een stom schuurtje waar we door de breedte van de poort de saxo nog nieteens er in krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 04:00 schreef StefanP het volgende:
Shit man wat een uber auto. Je zet dat ding toch wel in een garage he? Kost een flinke duit denk ik
Het interieur is hetzelfde als de 5-seriequote:Op maandag 14 juni 2004 21:57 schreef Youp het volgende:
[..]
das dan weer triest ja...![]()
btw interieurfoto's komen waarschijnlijk morgen omdat ik net thuis ben en t is nu net wat te donker voor mooie foto's...
nou... niet precies...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:47 schreef PteV het volgende:
[..]
Het interieur is hetzelfde als de 5-serie
[afbeelding]
Heb ik jullie toevallig zien rijden vandaag bij Hengelo????quote:Op zondag 13 juni 2004 16:50 schreef Youp het volgende:
en daar is hij dan... de onzeis gisteren aangekomen voor enkele ongelovigen, de saxo staat er naast
[afbeelding]
[afbeelding]
* Cavemania @ blij modus
ik kwam vandaag thuis op mn brommert... k zag dat ding... ik bleef 2 minuten stom geslagen staan... toen kwam mn moeder en die begon eens te lachen en toen snel brommer binnen gezet foto's gemaakt en dalijk rijden
hij zou eigenlijk pas over 2 weken komen ongeveer...
Wat is er anders danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Youp het volgende:
[..]
nou... niet precies...![]()
da's onmogelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:49 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Heb ik jullie toevallig zien rijden vandaag bij Hengelo????
ik weet t niet precies maar k denk toch wel een aantal dingen zoals stoelen, details eventueel bekleding enzo..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:22 schreef PteV het volgende:
[..]
Wat is er anders dan
Vlak bij Hengelo en achter de campus UT licht een bos, verzamelplaats voor enorme kasten en heel erg dure auto's...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:49 schreef Cavemania het volgende:
[..]
Heb ik jullie toevallig zien rijden vandaag bij Hengelo????
Bij een van die huizen heb ik vorige week feestje gehadquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Vlak bij Hengelo en achter de campus UT licht een bos, verzamelplaats voor enorme kasten en heel erg dure auto's...
Liep er regelmatig te joggen en dan word je voorbij gereden door S600's, Porsches, Jaguar XKR's, nieuwe Range Rovers, Rolls Royces, Pheatons, en nog meer Mercs en ik geloof zo nu en dan een XJ
Vandaar dat ik daar altijd van die dikke bakken tegen kom, voel me er tussen thuis, met m'n Peugeot Partner 1.9dquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:30 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Vlak bij Hengelo en achter de campus UT licht een bos, verzamelplaats voor enorme kasten en heel erg dure auto's...
Liep er regelmatig te joggen en dan word je voorbij gereden door S600's, Porsches, Jaguar XKR's, nieuwe Range Rovers, Rolls Royces, Pheatons, en nog meer Mercs en ik geloof zo nu en dan een XJ
Je ouders zijn pleite, de auto staat voor de deur... Wat klopt hier niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:48 schreef Youp het volgende:
helaas nog geen interieurfoto'smn ouders zijn een weekendje weg... mn stiefpa is naar portugal voetbal kijken en mn moeder is weet ik veel waar ergens iig... nog ff wachten dus
Als de sleutels thuis waren wist ik wel wat ik zou doenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:48 schreef Youp het volgende:
helaas nog geen interieurfoto'smn ouders zijn een weekendje weg... mn stiefpa is naar portugal voetbal kijken en mn moeder is weet ik veel waar ergens iig... nog ff wachten dus
idd ze zijn MET de auto weg... of njah... warenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Je ouders zijn pleite, de auto staat voor de deur... Wat klopt hier niet.
Juist, die auto is gemaakt om te rijden!
sleutels + auto = rijdenquote:Op zondag 20 juni 2004 16:25 schreef marruuuk het volgende:
met alleen sleutels kom je niet ver
Meneer mag van zn vader in de 6 serie rijden waarschijnlijk, aangezien ie dat ook al met de 3 serie mocht.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:30 schreef Hugster het volgende:
Zelf gereden of mee gereden?
Tsjemig geen garage voor die wagen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 07:30 schreef Youp het volgende:
[..]
lol we hebben een stom schuurtje waar we door de breedte van de poort de saxo nog nieteens er in krijgenlaat staan de 6
maarja er komt misschien wel iets van een carport ofzo...
nee, ik heb ook niet gereden in de 3 serie.. alleen in de saxo en nog een aantal andere auto's... in de 6 mag ik echt pas rijden als ik mn rijbewijs heb waarschijnlijk.... en dan doen ze er nog moeilijk over weet ik nu al...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:11 schreef pAin het volgende:
[..]
Meneer mag van zn vader in de 6 serie rijden waarschijnlijk, aangezien ie dat ook al met de 3 serie mocht.
Je blijft een opschepper Youp, maar het is wel een dnnders mooie auto
en op de auto niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, ik heb ook niet gereden in de 3 serie.. alleen in de saxo en nog een aantal andere auto's... in de 6 mag ik echt pas rijden als ik mn rijbewijs heb waarschijnlijk.... en dan doen ze er nog moeilijk over weet ik nu al...![]()
btw, ja we hebben een goed alarm op t huis
Vast ook wel, maar vaak is het voor dieven makkelijker om de sleuteltjes even uit het huis te halen...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:36 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
en op de auto niet?![]()
Ah, dat heb ik dan totaal verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, ik heb ook niet gereden in de 3 serie.. alleen in de saxo en nog een aantal andere auto's... in de 6 mag ik echt pas rijden als ik mn rijbewijs heb waarschijnlijk.... en dan doen ze er nog moeilijk over weet ik nu al...![]()
btw, ja we hebben een goed alarm op t huis
precies.... maar wij hebben bewegingsdetectoren door het hele huisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:31 schreef pAin het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan totaal verkeerd begrepen
En inderdaad, het is makkelijker om een auto te stelen via de inbraak in het huis dan dat je hem open breekt. Bij ons de straat ook;ML430, sleutels gewoon van het kastje gepakt in de hal.
jawel, maar dat hebben we dus niet gedaan om bovenstaande redenen... als hij nu gejat wordt krijgen we ook alles terug... dus waarom een ander alarm dr in... ok, meer kans dat ze je auto terug vinden... maar dan zit je dus met: wat is er van over...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef _VoiD_ het volgende:
we hebben thuis ook een gps tracking systeem ingebouwd. Werkt erg goed en was binnen een dag ingebouwd in duitsland. Bij een nieuwe auto zou ik geeneens twijfelen, maar dat systeem er gewoon op laten zetten. Vooral bij dit soort auto's.
Kun je trouwens niet direct vanuit BMW zo'n tracking ding erin laten zetten?
Als hij over 2 jaar gejat wordt krijg je niet meer alles terugquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel, maar dat hebben we dus niet gedaan om bovenstaande redenen... als hij nu gejat wordt krijgen we ook alles terug... dus waarom een ander alarm dr in... ok, meer kans dat ze je auto terug vinden... maar dan zit je dus met: wat is er van over...
lol nee dat is waarquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:59 schreef CEx het volgende:
[..]
Als hij over 2 jaar gejat wordt krijg je niet meer alles terug![]()
als je het goed regelt kan dat echt wel positief uitpakken voor je premie...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:58 schreef Youp het volgende:
[..]
jawel, maar dat hebben we dus niet gedaan om bovenstaande redenen... als hij nu gejat wordt krijgen we ook alles terug... dus waarom een ander alarm dr in... ok, meer kans dat ze je auto terug vinden... maar dan zit je dus met: wat is er van over...
wat premie meer of minder maakt ook geen hol uit... btw de zaak betaald...quote:Op woensdag 23 juni 2004 22:06 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
als je het goed regelt kan dat echt wel positief uitpakken voor je premie...
dat dan weer welquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
jammer van de kwaliteit, maar het laat de auto inderdaad goed zien
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:28 schreef marruuuk het volgende:
heuj je hebt bijna dezelfde achternaam (zie ik in de link)
alleen heb ik er nog een s achter
Jij bent zeker ook zo'n kanslose Mazda Xedos 6 user? Deze BMW zou zelfs met stalen velgen nog de sjit zijn. Kan je van die kansloze Xedos 6 van je niet zeggen. Nerdquote:Op maandag 14 juni 2004 02:01 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Fuck you de uitvinding van de mens.
Als ik zo'n bak kon betalen dan smeet ik er ook nog minimaal 7k euro extra tegenaan voor een paar fatsoenlijke velgen.
Komop zeg, die standaard wielen zien er toch niet uit?
is het ookquote:Op zondag 27 juni 2004 22:45 schreef VanDread het volgende:
relax...
maaruh leuke auto... maar es aan een kennis vragen of ik met de zijne mag rijden
serieus prettige auto lijkt me
grapjas... dat is deze auto gewoon waardquote:Op maandag 28 juni 2004 00:54 schreef Argento het volgende:
jaja, leuke auto hoor, maar om er nou zoveel woorden over vuil te maken........
beginprijs voor de normale uitvoering de 645Ci is 101000,-quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:09 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie bak man
Mag ik vragen hoe duur die is
Heb je naar de foto gekeken??!quote:Op zondag 13 juni 2004 17:22 schreef -Xerxes- het volgende:
lol 19" 245 voor en 275 achterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef 199724 het volgende:
[..]
Heb je naar de foto gekeken??!
Ik weet niet wat jij dik noemt, maar die wielen zijn verre van klein...
mja ach.... Subaru Impreza wrx sti trekt harder geloof ikquote:Op zondag 27 juni 2004 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
is het ooken gaat HARD!
-edit-
oja, en een wegligging....! super!!!
hehe het vermogen van een impreza weet ik niet precies... t vermogen van de onze is 333pk @ 6100 toeren en 450nm koppel @ 3700 toeren... van 0-100 doet de onze 5 en een halve seconde de impreza doet dat vast en zeker snellerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:51 schreef VanDread het volgende:
[..]
mja ach.... Subaru Impreza wrx sti trekt harder geloof ik(did it done it ^_^)
turbo power hemaar koppel van die bmw zal wel stuk groter zijn
ook jahquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:16 schreef errorken het volgende:
misschien had je stiefpa een nieuwe digicam moeten kopen ipv een 645
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |