lekker wijf?quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inge Vervotte maakt overigens ook een goede kans als ze dat zou willen. Dat lijkt me ook wel wat een lekker wijf als burgemeester van Antwerpen.
Ik vind van welquote:Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
lekker wijf?![]()
nou ieder zijn smaak dan maarquote:Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Smaken verschillen inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nou ieder zijn smaak dan maar
dat wijffie op je avatar ziet er wel al beter uit dan Inge Vervottequote:Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Smaken verschillen inderdaad.
Hehehe. Inge ziet er ook niet verkeerd uit. Vandaag zag ze er ook weer verrukkelijk uit. Jammer dat ze al samenwoont.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat wijffie op je avatar ziet er wel al beter uit dan Inge Vervotte![]()
ja vandaag had ze veel make-up op, dan ziet ze er beter uit, maar normaal gezien ljkt ze een echt nonnetje, die kan je wel gebruiken in bed als het weer eens een hittegolf is en je geen airco hebtquote:Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hehehe. Inge ziet er ook niet verkeerd uit. Vandaag zag ze er ook weer verrukkelijk uit. Jammer dat ze al samenwoont.
Het AEL daar horen we allang niks meer van,quote:Op zondag 13 juni 2004 23:05 schreef sugarjunkie het volgende:
Kut vlaamsblok...
paar dagen geleden was er op de RTBF nog een reportage over de geschiedenis van het blok en hun kopstukken... Moesten ze dat ook op de VRT gedaan hebben, zouden ze toch wat minder stemmen halen denk ik... (oa Filip dewinter en Raes(?) die door de politie weggejaagd moeten worden, wanneer ze bloemen willen neerleggen bij de graven van gesneuvelde SS'ers, of VMO betogingen enzovoort)
.... Khoop dat ze snel iets tegen het AEL doen ofzo, want volgens MIJ zijn het oa hun betogingen die het Vlaams Blok enkele duizenden stemmen extra heeft geleverd...
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
ja vandaag had ze veel make-up op, dan ziet ze er beter uit, maar normaal gezien ljkt ze een echt nonnetje, die kan je wel gebruiken in bed als het weer eens een hittegolf is en je geen airco hebt![]()
Dat zou jij wel willen héquote:Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze nog maagd is.
Zeker wel. Dan zou ik best weleens door haar maagdenvliesje heen willen prikken en volgens haar onschuldige mondje vol willen spuiten.quote:Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen hé![]()
Volgens mij is ze niet te vinden voor sex voor het huwelijk, dus je kan wel eens gelijk hebben
quote:Op zondag 13 juni 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zeker wel. Dan zou ik best weleens door haar maagdenvliesje heen willen prikken en volgens haar onschuldige mondje vol willen spuiten.
Ojee, ik draaf door merk ik
Laten we het er maar op houden dat ik d'r best een lekkere meid vind.
Ja, tegenover die 1600 stemmen moet natuurlijk een machtsblok staan.quote:Op maandag 14 juni 2004 02:59 schreef JohnDope het volgende:
Weet je hoe het komt dat ze gewonnen hebben?
Mededankzij de ael.
Tjaquote:Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets om eens bij na de denken , in het licht van deze verkiezingen (voor wie n beetje de campagne's gevolgt heeft)
Uit "Mein Kampf", vol I, hfdst 6 :
De AEL heeft er weinig mee te maken. AEL heeft weinig aandacht gekregen en dat lijkt me terecht, want partijen die slechts in Antwerpen meedoen en daar 1600 stemmen halen kunnen doorgaans niet rekenen op erg veel aandacht.quote:Weet je hoe het komt dat ze gewonnen hebben?
Mededankzij de ael.
Nee maar die gasten als de ael komen ineens wel heel dicht in de buurt, vroeger zag je die gasten alleen op televisie en nu lopen ze in je eigen regio. Dat speelt mee.quote:Op maandag 14 juni 2004 07:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, tegenover die 1600 stemmen moet natuurlijk een machtsblok staan.
Ik hoop dat ze gaan regeren, dan kunnen ze eindelijk eens voldoende belicht worden, ipv de slachtofferrol die ze nu goed uitbuiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |