abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19867718
Inge Vervotte maakt overigens ook een goede kans als ze dat zou willen. Dat lijkt me ook wel wat een lekker wijf als burgemeester van Antwerpen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:52:18 #277
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_19868167
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inge Vervotte maakt overigens ook een goede kans als ze dat zou willen. Dat lijkt me ook wel wat een lekker wijf als burgemeester van Antwerpen.
lekker wijf?
pi_19868204
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

lekker wijf?
Ik vind van wel
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 13 juni 2004 @ 22:57:04 #279
59332 Little_Meanie
pi_19868358
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind van wel
nou ieder zijn smaak dan maar
pi_19868389
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

nou ieder zijn smaak dan maar
Smaken verschillen inderdaad.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:00:12 #281
59332 Little_Meanie
pi_19868455
quote:
Op zondag 13 juni 2004 22:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Smaken verschillen inderdaad.
dat wijffie op je avatar ziet er wel al beter uit dan Inge Vervotte
pi_19868614
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:00 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

dat wijffie op je avatar ziet er wel al beter uit dan Inge Vervotte
Hehehe. Inge ziet er ook niet verkeerd uit. Vandaag zag ze er ook weer verrukkelijk uit. Jammer dat ze al samenwoont.
pi_19868644
Kut vlaamsblok...
paar dagen geleden was er op de RTBF nog een reportage over de geschiedenis van het blok en hun kopstukken... Moesten ze dat ook op de VRT gedaan hebben, zouden ze toch wat minder stemmen halen denk ik... (oa Filip dewinter en Raes(?) die door de politie weggejaagd moeten worden, wanneer ze bloemen willen neerleggen bij de graven van gesneuvelde SS'ers, of VMO betogingen enzovoort)
.... Khoop dat ze snel iets tegen het AEL doen ofzo, want volgens MIJ zijn het oa hun betogingen die het Vlaams Blok enkele duizenden stemmen extra heeft geleverd...
pi_19868829
AEL heeft zich toch redelijk koest gehouden de laatste tijd
  zondag 13 juni 2004 @ 23:14:53 #285
59332 Little_Meanie
pi_19868951
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hehehe. Inge ziet er ook niet verkeerd uit. Vandaag zag ze er ook weer verrukkelijk uit. Jammer dat ze al samenwoont.
ja vandaag had ze veel make-up op, dan ziet ze er beter uit, maar normaal gezien ljkt ze een echt nonnetje, die kan je wel gebruiken in bed als het weer eens een hittegolf is en je geen airco hebt
  zondag 13 juni 2004 @ 23:15:55 #286
59332 Little_Meanie
pi_19868983
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:05 schreef sugarjunkie het volgende:
Kut vlaamsblok...
paar dagen geleden was er op de RTBF nog een reportage over de geschiedenis van het blok en hun kopstukken... Moesten ze dat ook op de VRT gedaan hebben, zouden ze toch wat minder stemmen halen denk ik... (oa Filip dewinter en Raes(?) die door de politie weggejaagd moeten worden, wanneer ze bloemen willen neerleggen bij de graven van gesneuvelde SS'ers, of VMO betogingen enzovoort)
.... Khoop dat ze snel iets tegen het AEL doen ofzo, want volgens MIJ zijn het oa hun betogingen die het Vlaams Blok enkele duizenden stemmen extra heeft geleverd...
Het AEL daar horen we allang niks meer van, zo
pi_19869020
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:14 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

ja vandaag had ze veel make-up op, dan ziet ze er beter uit, maar normaal gezien ljkt ze een echt nonnetje, die kan je wel gebruiken in bed als het weer eens een hittegolf is en je geen airco hebt

Dat net wat meer make-up moet ze vaker doen inderdaad, dan ziet ze er ook meteen net wat minder onschuldig uit. Je zou denken dat ze nog maagd is.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:18:44 #288
59332 Little_Meanie
pi_19869083
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je zou denken dat ze nog maagd is.
Dat zou jij wel willen hé
Volgens mij is ze niet te vinden voor sex voor het huwelijk, dus je kan wel eens gelijk hebben
pi_19869160
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

Dat zou jij wel willen hé
Volgens mij is ze niet te vinden voor sex voor het huwelijk, dus je kan wel eens gelijk hebben
Zeker wel. Dan zou ik best weleens door haar maagdenvliesje heen willen prikken en volgens haar onschuldige mondje vol willen spuiten.

Ojee, ik draaf door merk ik

Laten we het er maar op houden dat ik d'r best een lekkere meid vind.
  zondag 13 juni 2004 @ 23:22:23 #290
59332 Little_Meanie
pi_19869190
quote:
Op zondag 13 juni 2004 23:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zeker wel. Dan zou ik best weleens door haar maagdenvliesje heen willen prikken en volgens haar onschuldige mondje vol willen spuiten.

Ojee, ik draaf door merk ik

Laten we het er maar op houden dat ik d'r best een lekkere meid vind.
  maandag 14 juni 2004 @ 00:59:16 #291
93727 kofkof
draait het maar om, hahahah!
pi_19871507
Zo, maar het is een mooie snol! Gewoon hard en gristelijk nemen.

Voordat ik het vergeet: VB
  maandag 14 juni 2004 @ 01:10:03 #292
3904 Koos Voos
teringhond
pi_19871681

maandag 14 juni 2004 @ 01:37:38 #293
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_19871968
Iets om eens bij na de denken , in het licht van deze verkiezingen (voor wie n beetje de campagne's gevolgt heeft)

Uit "Mein Kampf", vol I, hfdst 6 :

De ontvankelijkheid van de massa is klein, de intelligentie beperkt, maar het vermogen om te vergeten enorm. ... Alle effectieve propaganda moet worden beperkt tot enkele punten, en moet deze slogans herhalen tot het laatste lid van de massa heeft begrepen wat jij wil dat hij begrijpt uit je slogan. ... Wat onze autoriteiten het minst van al begrepen, was het eerste axioma van propaganda : te weten, de subjectieve en eenzijdige houding die het moet aannemen tegenover elke vraag waarover ze gaat. ... De taak van de propaganda is niet om een objectieve studie van de waarheid te maken, ... , om het dan met academische eerlijkheid voor de massa te zetten, zijn taak is om altijd en zonder wijken het eigen gelijk te dienen.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_19872512
haha humor. VB heeft vet gewonnen, totaal onverwacht!
Men heeft VB zo gedwarsboomd, ze moesten voor de rechter komen wegens racisme, maar door deze verkiezingen is het VB vrijgesproken door het volk.

Weet je hoe het komt dat ze gewonnen hebben?
Mededankzij de ael.

Maar goed eerlijk = eerlijk, het VlaamsBlok moet de regering in. De kiezers kunnen niet genegeerd worden.

Ps als mensen weer gaan zeiken, je mag me alles noemen, behalve racist en egoist!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 14 juni 2004 @ 07:06:34 #295
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19872994
quote:
Op maandag 14 juni 2004 02:59 schreef JohnDope het volgende:

Mededankzij de ael.
Ja, tegenover die 1600 stemmen moet natuurlijk een machtsblok staan.

Ik hoop dat ze gaan regeren, dan kunnen ze eindelijk eens voldoende belicht worden, ipv de slachtofferrol die ze nu goed uitbuiten.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19873148
quote:
Op maandag 14 juni 2004 01:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iets om eens bij na de denken , in het licht van deze verkiezingen (voor wie n beetje de campagne's gevolgt heeft)

Uit "Mein Kampf", vol I, hfdst 6 :
Tja
pi_19874232
Ik ben toch wel weer geschrokken van hoe ontzettend conservatief en dom sommige mensen lijken te zijn, en dan doel ik niet alleen op het Vlaams Blokkers...

Er moet in Belgie duidelijk meer op het issue veiligheid worden ingegaan door de andere partijen, en misschien wordt het tijd voor een andere (deels) rechtse partij (LPF-achtig?) om die stemmen op te vangen?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19874330
quote:
Mededankzij de ael.
De AEL heeft er weinig mee te maken. AEL heeft weinig aandacht gekregen en dat lijkt me terecht, want partijen die slechts in Antwerpen meedoen en daar 1600 stemmen halen kunnen doorgaans niet rekenen op erg veel aandacht.
pi_19874649
quote:
Op maandag 14 juni 2004 07:06 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, tegenover die 1600 stemmen moet natuurlijk een machtsblok staan.

Ik hoop dat ze gaan regeren, dan kunnen ze eindelijk eens voldoende belicht worden, ipv de slachtofferrol die ze nu goed uitbuiten.
Nee maar die gasten als de ael komen ineens wel heel dicht in de buurt, vroeger zag je die gasten alleen op televisie en nu lopen ze in je eigen regio. Dat speelt mee.

En ze moeten zeker in de regering, want ik hoor tot op heden alleen maar ministers roepen dat het land onbestuurbaar is geworden, waar hebben we dat eerder gehoord
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')