Mwoah. + 20 procentpunt.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
CD&V-NVA win licht
Hehehe, ik zie het nu op TT ja. 52,1% van de stemmen daar.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:09 schreef Duritz het volgende:
[..]
Mwoah. + 20 procentpunt.
Dit zijn echte uitslagen, maar wel hele summiere. Stembussen zijn gesloten, dus de uitslagen komen nu binnen. Die 3/15 achter Heist o/d Berg geeft aan dat het gaat om uitslagen van 3 van de 15 stembureaus bijvoorbeeld....quote:Op zondag 13 juni 2004 15:24 schreef Sidekick het volgende:
Komen vanuit Belgie al de uitslagen terwijl de stembussen open zijn? Of zijn dit tussentijdse exit-polls? Of peilingen?
Ghehehequote:Op zondag 13 juni 2004 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Steve Stevaert had nu even een gesprek met mensen van z'n eigen niveau.
In het eerste stembureau van Wetteren ging de SP.a van 20,6% naar 10,4%.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
VLD krijgt wel hele zware klappen en SP.A ook.
Dat noem ik een zwarte tik. In Limburg verloren ze licht en dat is ook een gevoelig verlies want daar was Robbie Stevaert vroeger kroegbaas.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:57 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
In het eerste stembureau van Wetteren ging de SP.a van 20,6% naar 10,4%.
Dat komt omdat de bij de kieskringen de ene individuele uitslag zwaarder doorweegt dan de andere , hangt af van het aantal stemgerechtigden in de kantons.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:05 schreef Duritz het volgende:
Ik snap die kieskring-uitslagen niet. Daar verliest het Blok zelfs, terwijl op individuele uitslagen het Blok zwaar wint.
Ja, was het bij de federale verkiezingen ook.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:54 schreef Duritz het volgende:
Is die kiesdrempel per provincie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |