Laten we maar eerst beginnen met zeggen dat ik ook liever een vrolijke topic lees en mij soms wel erger aan zo droevige topics. Vroeger dacht ik altijd "waarom schrijven mensen hun droevige verhalen op een forum?" tot ik er zelf achter kwam dat het goed doet om dat van u af te schrijven. Oke het lost niks op omdat alleen maar van je afschrijven maar het geeft even een goed gevoel, misschien een gevoel van waardering en vooral als de anderen je raad geven en je ergens even steunen. Maar het heeft ook zijn nadelen en dat is als er enkele met rot antwoorden komen dus als je het niks vind en je hebt allen maar slechte reacties wat ik ergens wel begrijp omdat ik dat ook meemaakte op FOK! gelieve dan gewoon niets te zeggen en verder fokken. Maar goed daar ga ik dan maar...
Hoe kan een mens zoveel ongeluk hebben? waar verdient hij het aan? Deze morgen werd mijn hondje dood gereden
Mijn enige beste maatje.
na al die ellende (zie benden) moet ik elke dag meer en meer dingen slikken. Ik word er zo zot van. Dat was net iets teveel van het slechte. Waar verdient een mens al dat ongeluk? Ga even een potje wenen ,
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 14:36 schreef The_Guy het volgende:
Een beetje klaarheid brengen,Een tijdje geleden na een mooie relatie verlies je je vriendin aan een auto ongeluk waarbij je jezelf heel schuldig voelt maar jou fout niet is. Verder word je een heel gesloten persoon met een dikke muur om je heen barstend van verdriet. Niemand kan je te kort bij komen want die muur laat het niet toe. Een tijdje later wanneer je het niet meer ziet zitten is er een heel speciaal meisje die toch ondankt deze muur je hartje veroverd en je heel fel van haar gaat houden. Ze doet dat ook en jullie worden bijna een voorbeeld koppel. Je bent heel erg blij en gelukkig opeens. Beeld u dan in dat na een lange periode op vakantie dat meisje tegen je zegt dat ze het eigenlijk niet meer ziet zitten en dat ze wel van je houd maar dat ze niets voor je voelt. Jij niets vermoedende van dit probleem stort je hele werled terug in. Ze zegt er ook bij dat ze eigenlijk nooit verlieft op je is geweest maar zelf niet wist wat ze voelde. Dan krijg je nog enkele pijlen door je hart als je dit hoort. Oke heel verstandig er mee omgegaan en besloten om beste vrienden te blijven want ze kan niet zonder jou. Je bent dus haar enige beste vriend. Je gaat nog vaak met elkaar om en ja sex komt ook nog wel eens aan de orde. Ze vertelt over uitgaan dat ze heel leuke gasten heeft gezien en zelfs met eentje zoende en afsprak, oke dan komt het de jaloezi die van zich laat horen maar je denkt bij jezelf dat het toch uit is dus je kunt er wel makkelijk mee omgaan. Jij zegt dan eens met een sms dat jij een meisje leerde kennen die er heel goed uitziet (meer niet) en opeens begint ze zich dronken te drinken door jaloezi. Zo een sterke jaloezi van haar kant dat ze bijna een bloedvergiftiging kreeg van dat drinken. Ze zegt dat ze niet weet waarom ze zo jaloers is maar ergens blijft dan hoop in je gedachten dat ze nog van je houd. Je wereld stort stil aan meer en meer in. Je vertelt haar niks meer anders word ze jaloers en telkens als je bij haar bent voel je je extra verdrietig. Ze heeft je nodig en huilt vaak aan de foon omdat ze je mist maar ze wilt geen relatie aan. Je gaat er vaak naartoe en maakt het haar zo makkelijk mogelijk gewoon omdat je het niet aan kunt haar te zien leiden en je eigen gevoel doe je aan de kant. Je leeft eigenlijk alleen nog maar om haar en met jou hou je geen rekening meer. Je voelt je kut maar laat het niet blijken ook al zweer je elkaar altijd eerlijkheid toe. Ze is wel heel eerlijk tegenover jou maar nooit verdrietig. Je denk bij jezelf wel dat het zo niet door kan gaan omdat je eraan onder gaat. Je begint ook een nacht job dus werk je bijna 16 uur per dag, je slaapt 4 uurtjes per dag. Dit gedurende een heel lange periode en nog steeds. Op een gegeven moment als dit nog niet genoeg was word je vader ziek en moet dringend naar het buitenland naar een warm klimaat, dit doet hij en vertrekt naar familie in buitenland omdat het echt noodzakelijk was/is. Je staat er nu dus ook voor je klein broertjes en zusjes voor want je moeder kan dat allemaal niet alleen aan. Je chat de overige vrije minuten van de dag met je ex (dat meisje dus). En op een gegeven ogenblik zegt ze "wow ik had een afspraak met een onwijs lekkere jong en ik denk dat ik met hem naar bed ga", Je voelt je hart barsten van verdriet, je kunt het niet meer aan. Je bent erg vermoeid en heel ongelukkig, verdrietig, geen concentratie, je vernedert jezelf en je trekt niets meer van jezelf aan, je lichaam begint kwalen te vertonen en je verzorging trekt ook op niks, Spontaan begin je te huilen als je alleen bent en bij iemand in de buurt ben je het vrolijk ventje, Je begint vaker naar de dokter te gaan en je hebt geen eetlust meer. Je laat je pc bij je werk aan op icq en bijje thuis ook voor het geval ze je nodig heeft. Je leeft eigenlijk als een slaaf maar zelf zou je het niet kunnen verwerken als haar iets gebeurt. Je hebt soms het gevoel dat ze je gebruikt en vernedert maar je bent te blind voor de realiteit.
Je denkt : ben ik te goed? of wat is er nu aan de hand?
Naar een psygholoog kun je niet want dat is schande voor de familie.
Ik kan zo doorgaan maar heb geen zin.
Sorry voor het slordig schrijven maar ik kan even niet helder denken.
Daarom van die burn-out
(Bespaar mij aub stomme reacties)
dan je familie maar ten schande. Je komt hier niet in je eentje boven op. Zoek een hulpverlener. En snel. Begin bij je huisarts.
quote:Mijn huisarts ga ik vandaag naartoe end an zal ik het eens zeggen,
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:47 schreef Squartaq het volgende:
serieus The_guy...dan je familie maar ten schande. Je komt hier niet in je eentje boven op. Zoek een hulpverlener. En snel. Begin bij je huisarts.
quote:Het gaat hier nu wel even om jou, niet om je famillie. Bovendien hoeft je famillie helemaal niet te weten dat je een psycholoog bezoekt. Als jij dat niet wilt, mogen ze dit helemaal niet te vertellen.
Naar een psygholoog kun je niet want dat is schande voor de familie.
Sommige mensen hebben inderdaad al het ongeluk van de wereld. Toch zijn het slechte tijden, waar je op den duur weer bovenop komt. Durf de confrontatie aan en ga toch met iemand praten, dat lijkt mij de enige oplossing.
Denk eens aan jezelf. Als je ook nog eens jezelf verliest, dan heb je echt niets meer over.
Uiteindelijk zul je zelf degene moeten zijn die ervoor zorgt dat jij hier uitkomt, die kracht moet je uit jezelf halen. Het is geen gemakkelijke weg en ook geen korte, maar wel een weg met een uitzicht op een normaal bestaan. En dat is beter dan de uitzichtloze weg die je nu bewandelt.
Ik wens je heel veel succes en sterkte!
Ik denk dat het verstandig is om het bewuste meisje los te laten. Zo te lezen gebruikt ze je alleen maar.. Je bent toch wel wat beters waard?
Voor de rest kan ik je alleen maar sterkte wensen
Ga echt snel op zoek naar professionele hulp (via de huisarts, dan is het op verwijzing en vergoed door het ziekenfonds), dat helpt echt! Al is het maar alleen omdat er iemand gewoon naar je luistert, desnoods tien keer naar hetzelfde verhaal.
Voor nu: sterkte, en probeer haar beetje voor beetje los te laten, hoe moeilijk dat ook is.
Horen we het nog eens als het weer beter met je gaat?
Maak afspraken met de psycholoog of huisarts ook al heb je er geen zin in......(dat had ik)
Je hebt nu 1 doel voor ogen!!! JIJZELF !!!!
Je moet beter worden..........
Gister sprak je anders in het topic burn out, misschien heeft je allerliefste hondje dit voor je over gehad, je gaat nu tenminste naar de huisarts.........(rare gedachte, maar ja zulke heb ik soms.......)
Laat weten hoe het met je gaat!
Succes!!!!
Ik heb haar gezegd dat ik een leuk meisje leerde kennen, dat ik haar al zoende en dat ze erg lief is. Dat ze mij echt troost en stil aan affectie begint te geven. Ook dat ik niet met haar naar bed ben gegaan zoals zezelf wel doet met haar nieuwe "sex vriend".
reactie was: "Fijn voor jou"
2de reactie was: "Ze houd geen rekening met jou omdat ze jou jou verdriet niet eerst laat verwerken in plaats van jou zo te bespringen"
3de reactie: "Ze is echt een slet, wie doet nu zoiets?"
mijn reactie: "Neen ze is helemaal geen slet. Dat is toch erg lief dat ze mij helpt. Ze bespringt mij niet maar ze geeft mij affectie en laat mij heel goed bij haar voelen, verder geeft ze om mij en zoekt ze mij altijd op. We hebben al enkele dates gepland."
Reactie: "Oke moet ik eerlijk zijn he, ik ben erg erg kwaad omdat ik wel 4 maanden nodig heb gehad om jou dicht tegen mij te krijgen omdat je nog met je vorig verdriet bezig was etc... en nu komt dat meisje eraan en er heeft je zo om je vinger"
Toen heb ik gezegd dat ik het er morgen wel verder over zou hebben. (had echt geen zin om verder te gaan omdat het al op ruzie begon uit te komen)
Zo die morgen is dus vandaag.
Wat kan ik haar zeggen om te laten inzien dat ze geen macht over mij heeft. Om haar te laten voelen hoe ze mij kwetst keer op keer. enz...
Ik wil haar niet kwijt en ze is nog steeds een heel goede vriendin want kan steeds terecht bij haar en andersom ook, of zie ik dat mis?
Heb ik haar misschien nu gekwetst? ben ik nu slecht? wat kan ik doen?
quote:Ze heeft zoveel macht over jou als JIJ toelaat, ze kan je zoveel kwetsen als JIJ toelaat.
Op donderdag 16 augustus 2001 10:06 schreef The_Guy het volgende:
Zo die morgen is dus vandaag.
Wat kan ik haar zeggen om te laten inzien dat ze geen macht over mij heeft. Om haar te laten voelen hoe ze mij kwetst keer op keer. enz...
Ik wil haar niet kwijt en ze is nog steeds een heel goede vriendin want kan steeds terecht bij haar en andersom ook, of zie ik dat mis?
Heb ik haar misschien nu gekwetst? ben ik nu slecht? wat kan ik doen?
Veel succes.
Wij hebben gisteren weer heeeeeel groote ruzie gehad. Kan ik haar beter dumpen? maar hoe doe je dat dan? Is hetzelfde als je beste vriend dumpen.
Milagro heeft wel gelijk, jij laat je kwetsen, als jij je kop strak houdt en je niet laat kennen wordt de pijn ook minder. Dan maar ff de koude kikker uithangen en niemand (behalve een eventuele psych of zo) toelaten, maar zorg ervoor dat je zelf ff op de eerste plaats komt, en niet zij ...
Ga een stuk fietsen, ga stappen of ga met wat vrienden op vakantie. (zoek geen vlucht in de drank, dat helpt niet)
Alles om je aandacht van dit probleem af te halen. Jezelf verzuipen in je werk heeft alleen maar een negatief gevolg, als je niet werkt zit je te kniezen, als je niet zit te kniezen ben je aan het werk. Dat is een cirkeltje wat erg moeilijk te doorbreken is.
Ga ergens naartoe waar je niet met haar geweest bent, de associatie is dan erg sterk en zal niet positief werken.
Sterkte in ieder geval...
quote:het "makkelijkste" is gewoon je icq/msn of not available of gewoon helemaal uit zetten. Krijg je toch een berichtje van haar, probeer het dan gewoon te negeren. doe alsof je er echt niet bent.
Op vrijdag 17 augustus 2001 09:41 schreef The_Guy het volgende:
dank je voor je itsastrangeworld
Wij hebben gisteren weer heeeeeel groote ruzie gehad. Kan ik haar beter dumpen? maar hoe doe je dat dan? Is hetzelfde als je beste vriend dumpen.
veel sterkte er mee
quote:.
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:19 schreef dice het volgende:
Rotsituatie, denk dat je het beste gewoon even GEEN contact met haar moet opnemen. Gewoon helemaal niets ...Milagro heeft wel gelijk, jij laat je kwetsen, als jij je kop strak houdt en je niet laat kennen wordt de pijn ook minder. Dan maar ff de koude kikker uithangen en niemand (behalve een eventuele psych of zo) toelaten, maar zorg ervoor dat je zelf ff op de eerste plaats komt, en niet zij ...
Ga een stuk fietsen, ga stappen of ga met wat vrienden op vakantie. (zoek geen vlucht in de drank, dat helpt niet)
Alles om je aandacht van dit probleem af te halen. Jezelf verzuipen in je werk heeft alleen maar een negatief gevolg, als je niet werkt zit je te kniezen, als je niet zit te kniezen ben je aan het werk. Dat is een cirkeltje wat erg moeilijk te doorbreken is.
Ga ergens naartoe waar je niet met haar geweest bent, de associatie is dan erg sterk en zal niet positief werken.
Sterkte in ieder geval...
Dat allemaal probeer ik ook maar lukt niet. Moet zijn tijd hebben misschien? Buiten dat van dat drinken want daar begin ik niet eens aan, ben niet zo een drinker.
quote:Ja maar dan stuurt ze mij altijd smsjes want dat probeerde ik al. En als ik niet antwoord verwijt ze mij vanal en op het einde zegt ze dat ze zich iets aandoet of gaat drinken als ik niet antwoord en ja wat moet ik dan doen? zou iemand kunnen leven met op het geweten een zelfmoord door jezelf???
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:49 schreef Vision het volgende:[..]
het "makkelijkste" is gewoon je icq/msn of not available of gewoon helemaal uit zetten. Krijg je toch een berichtje van haar, probeer het dan gewoon te negeren. doe alsof je er echt niet bent.
veel sterkte er mee
Geef, tegenover dat meisje, zelf je grenzen aan. Uit je posts hier blijkt dat je het allemaal wel weet te verwoorden, de dingen die je niet waardeert maar ook de dingen doe je wel waardeert. Laat dit aan dat meisje weten.
Verder kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen!
quote:Kan je nu al vertellen dat ze zichzelf toch niets aandoet ... en als ze gaat drinken straft het lichaam zichzelf vanzelf af .. met een knallende koppijn of een portie schoenen-volkosten-in-het-steegje-naast-de-kerk.
Op vrijdag 17 augustus 2001 13:48 schreef The_Guy het volgende:[..]
Ja maar dan stuurt ze mij altijd smsjes want dat probeerde ik al. En als ik niet antwoord verwijt ze mij vanal en op het einde zegt ze dat ze zich iets aandoet of gaat drinken als ik niet antwoord en ja wat moet ik dan doen? zou iemand kunnen leven met op het geweten een zelfmoord door jezelf???
stukje doodzwijgen doet wonderen ...
Wat betreft SMS-jes ... ik had een service op mijn mobiel waarin ik kon zien of ze aankwamen ... soort van receipt op delivery ... weet niet of ze dat heeft ... en zo ja of het aanstaat ... Maar misschien een idee om tijdelijk een prepaid-kaart te halen en deze te gebruiken ... op die manier weet je zeker dat ze het nummer niet heeft en jij tot jezelf kunt komen.
Je moet wel heel desperate zijn om zelfmoord te gaan plegen ... denk dat dat wel mee zal vallen ...
quote:Nummer veranderen kan ik echt niet. Het is van het werk uit he. Heb veel te veel contacten erop. Zelfmoord? neen zeker niet.
Op vrijdag 17 augustus 2001 14:37 schreef dice het volgende:[..]
Kan je nu al vertellen dat ze zichzelf toch niets aandoet ... en als ze gaat drinken straft het lichaam zichzelf vanzelf af .. met een knallende koppijn of een portie schoenen-volkosten-in-het-steegje-naast-de-kerk.
stukje doodzwijgen doet wonderen ...
Wat betreft SMS-jes ... ik had een service op mijn mobiel waarin ik kon zien of ze aankwamen ... soort van receipt op delivery ... weet niet of ze dat heeft ... en zo ja of het aanstaat ... Maar misschien een idee om tijdelijk een prepaid-kaart te halen en deze te gebruiken ... op die manier weet je zeker dat ze het nummer niet heeft en jij tot jezelf kunt komen.
Je moet wel heel desperate zijn om zelfmoord te gaan plegen ... denk dat dat wel mee zal vallen ...
...Nu ze met die aap naar bed kruipt en mij de details emailt voel ik mij nog meer rot. Ze vraagt mij sexuele tips om bij haar neeger te gebruiken omdat ze vind dat ik goed in bed ben. Ze zegt ook dat ze niet meer van mij houd en dat ze het contact op het minimum wil houden, verder zegt ze ook dat ze mij niet meer vertrouwd nadat ik een mailtje naar haar stuurde en vertelde wat ik allemaal van haar vond (en was best wel pikant). Ze vind dat ik haar kwets maar ze denkt alleen maar aan haar, ze kijkt niet hoe ik mij voel of wat dan ook. Ik heb besloten om het contact volledig te verbreken maar wanneer ze mij (dagelijks) een sms stuurt dan kan ik niet laten om niet te antwoorden ,
Kvoel mij echt rot,
quote:riiiight ... nu gaat ze jou lastig vallen met haar nieuwe vriendje ?? omdat jij goed zou zijn in bed ???
Op maandag 20 augustus 2001 12:31 schreef The_Guy het volgende:
ff de vorderingen verder Typen,...Nu ze met die aap naar bed kruipt en mij de details emailt voel ik mij nog meer rot. Ze vraagt mij sexuele tips om bij haar neeger te gebruiken omdat ze vind dat ik goed in bed ben. Ze zegt ook dat ze niet meer van mij houd en dat ze het contact op het minimum wil houden, verder zegt ze ook dat ze mij niet meer vertrouwd nadat ik een mailtje naar haar stuurde en vertelde wat ik allemaal van haar vond (en was best wel pikant). Ze vind dat ik haar kwets maar ze denkt alleen maar aan haar, ze kijkt niet hoe ik mij voel of wat dan ook. Ik heb besloten om het contact volledig te verbreken maar wanneer ze mij (dagelijks) een sms stuurt dan kan ik niet laten om niet te antwoorden
,
Kvoel mij echt rot,
![]()
![]()
![]()
Laat haar lekker verrotten met haar goede gedrag ... en haar manke been ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |