Ja, ik snap ook niet dat de rest het toen nog niet zag aankomen.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:29 schreef hoM3r het volgende:
Ik riep het al toen ze Turkije eruit knikkerden...
lijkt de kleuterschool wel hier, alleen daar zeiden ze: doe alsof nederland het EK heeft gewonnen en maar een kleurplaat :/quote:Doe in dit topic dus alsof het inmiddels 5 juli is en Letland gisteren het EK heeft gewonnen.
Misschien leuk voor een volgend topicquote:Op zondag 13 juni 2004 14:33 schreef Syndicate het volgende:
[..]
lijkt de kleuterschool wel hier, alleen daar zeiden ze: doe alsof nederland het EK heeft gewonnen en maar een kleurplaat :/
Ja, dat overkwam Nederland ook al op het vorige EK, toen in de voorronde van Frankrijk werd gewonnen. Maar wat heb je aan een overwinning op Letland, als je vervolgens in de kwartfinale van Zweden verliestquote:Op zondag 13 juni 2004 14:35 schreef Stranger het volgende:
Dat uiteindelijk toch alleen Nederland de winnaar van het EK heeft verslagen, ongelofelijk, een terechte winnaar!
Frankrijk was al door... daarom speelden ze met meer wissels dan basis spelers...quote:Op zondag 13 juni 2004 14:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, dat overkwam Nederland ook al op het vorige EK, toen in de voorronde van Frankrijk werd gewonnen. Maar wat heb je aan een overwinning op Letland, als je vervolgens in de kwartfinale van Zweden verliest![]()
Ja, schitterendquote:Op zondag 13 juni 2004 14:40 schreef Spideyman het volgende:
En dan die 12 goals van Maris Verpakovkis! Een absoluut toernooirecord!
Ik moet zeggen dat ze wel gemazzeld hebben in de kwart (Italie)- en halve (Spanje) finale. Twee keer op strafscoppen winnen is toch minder dan winnen op veldspel. Maar goed, die finale was dan weer PRACH-TIG!!
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:47 schreef Croupouque het volgende:
Ik plaats mijn hand op mijn borst, steek deze fier vooruit, kijk met een strakke blik de lucht in en zing trots het Letse volkslied:
Dievs, svÂti Latviju,
Mus' dªrgo tÂviju,
SvÂti jel Latviju,
Ak svÂti jel to!
Dievs, svÂti Latviju,
Mus' dªrgo tÂviju,
SvÂti jel Latviju,
Ak svÂti jel to!
Kur latvju meitas zied,
Kur latvju dÂli dzied,
Laid mums tur latm diet,
Mñs Latvijª.
Kur latvju meitas zied,
Kur latvju dÂli dzied,
Laid mums tur latm diet,
Mñs Latvijª.
Een golf van ontroering trekt over het land.
quote:Op zondag 13 juni 2004 14:31 schreef RuudGullit het volgende:
ONGELOOFELIJK, DIT IS TOCH ONMOGELIJK????????
Dat zijn dus echt weer van die niet-tegen-je-verlies-kunnen verhalen, of zo zoals Cruyff zei tijdens die befaamde NOS-uitzending: "as het kleintje wint, huilt het grote kind". Ik vind dat Letland de terechte winnaar is tot het tegendeel bewezen is!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:58 schreef CobusKuch het volgende:
Ik ben alleen benieuwd wat er waar blijkt te zijn van de boze tongen, die meldden dat de wedstrijden in de kwart- en halve finale tegen Italië en Spanje verkocht zijn. Het gerucht gaat dat de EU wilde, dat één van de nieuwe leden van de EU zou winnen en dat dit koste wat het kost zou gebeuren. Nadat Tsjechië gediskwalificeerd werd door het tumultueuze gedrag van haar supporters, viel de keus op Letland.
Een kampioensschap met een luchtje?
[edit] Typefoutjes... [/edit]
Daar ben ik het wel mee eens. Bovendien huilden Spanje en Italië ook al op het WK, nadat ze er tegen Zuid-Korea uitvlogen. Die landen staan er gewoonweg niet, wanneer ze er moeten staan, en dat is aan hun eigen arrogante gedrag te dankenquote:Op zondag 13 juni 2004 15:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zijn dus echt weer van die niet-tegen-je-verlies-kunnen verhalen, of zo zoals Cruyff zei tijdens die befaamde NOS-uitzending: "as het kleintje wint, huilt het grote kind". Ik vind dat Letland de terechte winnaar is tot het tegendeel bewezen is!
Jammer voor de Tjechen trouwens, ik denk dat zij de enige waren die de Letten van hun zegetocht hadden kunnen weerhouden.
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:16 schreef tukkeronline het volgende:
Wat een vernedering tegen de Duitsers, met die glaszuivere hattrick van Verpakovkis
Ik hoop voor jou dat je die voorspelling ook bij de bookmakers hebt ingeschrevenquote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had het al voorspelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |