Hey hallo niemand die een motor-noob wijzer wilt maken?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef yup het volgende:
Ok motor-boyz ik ga weer een vraag opnieuw stellen.
Je hebt op sommige Kawa's luchtslangen op de tank, kan iemand me zo technisch mogelijk uitleggen wat die doen? Zijn die dingen voor de ram-air? Riet-dude zij dat ze voor koele lucht zijn, maar ik wil het zeker weten. En ik ben niet bang voor een beetje techniek![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:45 schreef ondeugend het volgende:
Een paar tips voor een goed passende helm
* De ruimte tussen je helm en je voorhoofd moet ongeveer een damesvingertopje zijn.
* Helm opzetten en je hoofd naar links en rechts bewegen... er mag niet te veel speling/ruimte zijn, hij mag dus ietsje bewegen
Nee. Geen ram-air, het is hoofdzakelijk gewoon voor de sier, het zou wel voor koele lucht in het luchtfilter kunnen zorgen, zoals Hollander zei. Ik dacht voor koele lucht in de tank, maar goed, Hollander zei dat dat ook niet zoveel nut had (ben zelf ook niet heeeel technisch, weet hoe het meeste werkt, en weet hoe dingen uit en in elkaar moeten, meer niet eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 20:43 schreef yup het volgende:
Ok motor-boyz ik ga weer een vraag opnieuw stellen.
Je hebt op sommige Kawa's luchtslangen op de tank, kan iemand me zo technisch mogelijk uitleggen wat die doen? Zijn die dingen voor de ram-air? Riet-dude zij dat ze voor koele lucht zijn, maar ik wil het zeker weten. En ik ben niet bang voor een beetje techniek![]()
Hmmm, thx voor de antwoord, maar ik wil een technisch antwoordquote:Op zondag 13 juni 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee. Geen ram-air, het is hoofdzakelijk gewoon voor de sier, het zou wel voor koele lucht in het luchtfilter kunnen zorgen, zoals Hollander zei. Ik dacht voor koele lucht in de tank, maar goed, Hollander zei dat dat ook niet zoveel nut had (ben zelf ook niet heeeel technisch, weet hoe het meeste werkt, en weet hoe dingen uit en in elkaar moeten, meer niet eigenlijk)
idd, dit is mij ook verteld toen ik de mijne ging kopen. hij moet eigenlijk iets te strak zitten want de voering zet nog uit, net wat riet zegt, naar de vorm van jouw hoofd.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Er mag absoluut geen vinger tussen kunnen.... hij moet dus overal strak aansluiten. Helm moet zich zetten naar je hoofd, dit lukt dus niet wanneer er al ruimte tussen je hoofd en de helm zit...
En als je schudt mag de helm dus ook niet bewegen. Moet gewoon strak om het hoofdje zitten
bevat koele lucht niet meer zuurstof?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen Ram-air.... dat weet ik wel.
Waarom koele lucht voor meer prestaties zorgt weet ik niet eigenlijk..
Ik hoop dat je 2de zin een grapje isquote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen Ram-air.... dat weet ik wel.
Waarom koele lucht voor meer prestaties zorgt weet ik niet eigenlijk..
lijkt mij wel logisch; meer zuurstof = meer verbranding.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee... nooit zo opgelet bij natuur/scheikunde![]()
Shit, kennen jullie iemand anders hier die technisch is?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander zit in turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |