Dan is dat dus een opname van voor 1937.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
da's Ed toen er nog geen kleurenfilms bestonden.....
Dan hadden ze dat als eindscene moeten doen en niet die bruiloft. Ellen-Aafke was nl. wel spannendquote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niet te snel met je conclusies komen Sven, je vergeet nl wat...
Die bruiloft was idd alleen voor 't mooie, voor 't spannende hadden ze de confrontatie Ellen-Aafke:
[afbeelding]
Bron: www.onm-archief.tk
Het enige dat je nog zag na die val van de trap was dat Ravi & co met bloemetjes gooiden, was 'n shot van 1,5 seconde.... geen echte eind-scene dus (tja, kan 'm dromen, kheb 'm op tape...)quote:Op zondag 13 juni 2004 21:35 schreef Svensational het volgende:
Dan hadden ze dat als eindscene moeten doen en niet die bruiloft. Ellen-Aafke was nl. wel spannend
Ik ook.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
(tja, kan 'm dromen, kheb 'm op tape...)
Ik had hem op tape... totdat m'n oude vcr hem opvrat.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
Het enige dat je nog zag na die val van de trap was dat Ravi & co met bloemetjes gooiden, was 'n shot van 1,5 seconde.... geen echte eind-scene dus (tja, kan 'm dromen, kheb 'm op tape...)
quote:Op zondag 13 juni 2004 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het enige dat je nog zag na die val van de trap was dat Ravi & co met bloemetjes gooiden, was 'n shot van 1,5 seconde.... geen echte eind-scene dus (tja, kan 'm dromen, kheb 'm op tape...)
Uiteraard, want die scène luidde het einde van 't Lotjetijdperk in. Laat Karina Smulders maar lekker terugkomen, volgend seizoen. Dan kan Niels de electrotherapie op haar voortzetten en verder experimenteren, waar Victor is blijven steken. Heeft hij gelijk weer een vriendin, nadat hij Claire aan de frisse lucht heeft gezet.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Tuurlijk was het een eindscene. En niet een leuke...
OMG we zijn het eens!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uiteraard, want die scène luidde het einde van 't Lotjetijdperk in. Laat Karina Smulders maar lekker terugkomen, volgend seizoen.
quote:Dan kan Niels de electrotherapie op haar voortzetten en verder experimenteren, waar Victor is blijven steken.
quote:Heeft hij gelijk weer een vriendin, nadat hij Claire aan de frisse lucht heeft gezet.
dit soort series worden volgens mij op een 0-budget geschoten al is het door de jaren heen wel professioneler geworden qua belichting en decor. Helaas omdat soaps vaak draaien om verhaallijnen in de persoonlijke levenssfeer en niet om actie is het budget daarop afgesteld. Immers het is heel simpel om een dag te filmen en een complete aflevering te schieten als het hele script bestaat uit binnenscenes waar het voornamelijk om dialoog gaat.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
MikeyMo
Ik ben benieuwd, ik hoop dat het inderdaad zo beroerd ( en dus zo leuk) is als jij zegt![]()
Je weet toch dat ik van mooie sexy vrouwen houd!?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:45 schreef babette21 het volgende:
OMG we zijn het eens!!!![]()
![]()
Is goed voor het imago van de Belgen.quote:Dan geneest ze van haar MS en is Niels de nieuwe wonder-dokter!!!![]()
Jawel.quote:Geen goeie combinatie....
Zat ik toch bijna in de starthoudingquote:Op maandag 14 juni 2004 20:00 schreef Iwan1976 het volgende:
* MirSus heeft ontwenningsverschijnselen.![]()
Ik heb er ook al last van. Gelukkig was Denemarken - Italië een goede wedstrijd.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:24 schreef MirSus het volgende:
Zat ik toch bijna in de starthouding![]()
Waarschijnlijk kijkt er toch geen hond naar Kut & Carlo. De meesten vergapen zich aan het voetballen.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef dunn0w het volgende:
Een uur Cash & Carlo ??... hebben ze nu echt niets beters/anders bij Yorin om uit tezenden...?
Ik kijk lekker naar allebei niet..quote:Op maandag 14 juni 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijkt er toch geen hond naar Kut & Carlo. De meesten vergapen zich aan het voetballen.
En zo hoort het ook! Voetballen is een mannensport.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:10 schreef dunn0w het volgende:
Ik kijk lekker naar allebei niet..
Houd die zooi eens binnen de lijnen....quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef wizarddragon het volgende:
Als hij de nieuwe Gyman Jr. wordt dan haat ik hem. Trouwens zijn polo-shirt heb ik ook
Zo dan lieve schat?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Houd die zooi eens binnen de lijnen....
Dan kan ik je geruststellen. Gorkan Kucuksenturk gaat namelijk de rol spelen van Ylias Cabar en is van Turkse afkomst. Ik hoop wel dat ze Gyman komend seizoen laten verouderen. Dan krijgen we Renée tenminste ook wat vaker te zien, het liefst met een nieuwe vlam, die niet zo goed kan opschieten met de puberende Gyman.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 02:27 schreef wizarddragon het volgende:
Als hij de nieuwe Gyman Jr. wordt dan haat ik hem. Trouwens zijn polo-shirt heb ik ook
Ik denk dat we Renee sowieso veel te zien krijgen begin nieuwe seizoen ( en haar huisje uiteraard ), de mensen die wel erg in de luwte hebben gestaan afgelopen seizoen, Renee, Kyra, Bettina, Joyce, zullen het begin van het komende seizoen wel gaan dragen. En Chris zal zijn eerste grote verhaallijn wel krijgen zodat de nieuwkomers wat rustig geintroduceerd kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan kan ik je geruststellen. Gorkan Kucuksenturk gaat namelijk de rol spelen van Ylias Cabar en is van Turkse afkomst. Ik hoop wel dat ze Gyman komend seizoen laten verouderen. Dan krijgen we Renée tenminste ook wat vaker te zien, het liefst met een nieuwe vlam, die niet zo goed kan opschieten met de puberende Gyman.
Gezien het feit dat ik een man ben, ben ik niet jouw schat.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 03:11 schreef wizarddragon het volgende:
Zo dan lieve schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |