abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:12:39 #1
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_19845057
waar koop je een vibrator behalve in een sex shop? hoeveel kost een vibrator? maakt een vibrator herrie?
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
pi_19845180
Niet een beetje jong (16) voor een vibo ?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_19845189
via internet
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_19845207
Postorder?
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:20:12 #5
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19845222
Bij Neckermann, kijk in het boek blz. 231
Ligt aan de lengte en de dikte van de staaf.
Hij maakt heeeeeeeeeel veel herrie, stop hem er dus maar vlug in.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19845237
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:20 schreef BB-King het volgende:
Bij Neckermann, kijk in het boek blz. 231
Ligt aan de lengte en de dikte van de staaf.
Hij maakt heeeeeeeeeel veel herrie, stop hem er dus maar vlug in.
What happens when you got scared twice half-dead ?
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 12 juni 2004 @ 22:21:30 #7
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19845245
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:12 schreef kreeftje het volgende:
waar koop je een vibrator behalve in een sex shop? hoeveel kost een vibrator? maakt een vibrator herrie?
1.- Bij een sex shop op internet (bijvoorbeeld Pabo of Christine le Duc)
2.- Vanaf 5 euro tot een eurootje of 150...er zijn nogal wat verschillende modellen en soorten
3.- Soms, ze maken altijd wel geluid, de een wat meer dan de ander. De harde modellen van plastic maken meestal meer herrie dan de modellen van zacht materiaal zoals jelly.
pi_19845254
hij maakt niet veel lawaai, je hoort alleen een monotoon gezoem, en je kan het ook via
deze site bestellen. Komt gewoon in een doosje ofzo, niemand die kan zien wat erin zit en van wie het afkomstig is
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_19845262
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_19845279
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_19845310
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:

[..]

Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:24:44 #12
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19845317
Beter een vibo dan een échte hé !
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19845332
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

Ik loop tegen de 20 alweer dus voor mij is ze al wat te jong maar ik zou zeggen leef je uit
pi_19845356
quote:

[..]

Ik zou niet weten wat er jong is aan 16 jaar en een vibo

Ik geloof dat je een emancipatiegolf gemist hebt hoor
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:26:47 #15
52191 DABAMaster
Powered by /me
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 12 juni 2004 @ 22:30:02 #16
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19845428
quote:

[..]

Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
pi_19845463
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:31:59 #18
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_19845473
bij nader inzien vind ik het toch een beetje scarry.. ik hb op de 1 of andere manier niet wat ik wil als k mezelf vinger, het gevoel dat ik meer wil
maar ik denk dt k maar moet wachten..
pi_19845479
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wat er jong is aan 16 jaar en een vibo

Ik geloof dat je een emancipatiegolf gemist hebt hoor
Emancipatiegolf heb jij dan ook gemist
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:32:40 #20
14795 socko
"Have a nice day"
pi_19845485
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Vind ik ook!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:33:39 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19845505
Of je scrollt even naar beneden en je komt deze tegen: Vibrators....
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:39:27 #22
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_19845628
bij nader inzien vind ik het toch een beetje scarry.. ik hb op de 1 of andere manier niet wat ik wil als k mezelf vinger, het gevoel dat ik meer wil
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 12 juni 2004 @ 22:41:36 #23
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19845676
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
Geen last van gehad hoor (en nog steeds niet...en ik masturbeer al met een vibo vanaf mijn dertiende ).
pi_19845692
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:32 schreef febster het volgende:

[..]

Emancipatiegolf heb jij dan ook gemist
Die mag je uitleggen....
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:

[..]

Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?

Ik weet niet wat jouw ervaringen zijn met een vrouw, maar zo te horen is er nog een lange weg te gaan...
pi_19845787
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Die mag je uitleggen....
[..]

Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?

Ik weet niet wat jouw ervaringen zijn met een vrouw, maar zo te horen is er nog een lange weg te gaan...
*zucht*

Ik vind een meisje van 16 geen vrouw dat terzijde...

En wat ik bedoelde is dat zij als ze een vibo gebruikt daar waarschijnlijk erg gewend aanraakt en gemakkelijk klaar zal komen (waarop zich niks mis mee is) maar krijgt ze dan (binnenkort) of over iets langere tijd een vriendje dan zal hij het waarschijnlijk zeer moeilijk vinden om haar een hoogtepunt te bezorgen aangezien ze gewend is geraakt aan de manier waarop de vibo dat bij haar doet (en hij zeer waarschijnlijk dat niet na kan doen)

[ Bericht 0% gewijzigd door febster op 12-06-2004 22:48:28 (tiepvaudje..) ]
pi_19845809
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
Ik ken meisjes van 13 met zoon ding.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:48:17 #27
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_19845845
je kan mij ook gebruiken (ik ben gratis)
good boobs bounce
pi_19845859
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef Ingrate het volgende:
je kan mij ook gebruiken (ik ben gratis)
Wat een puberale en vrouw onvriendelijke opmerking weer
pi_19845890
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:

[..]

*zucht*

Ik vind een meisje van 16 geen vrouw dat terzijde...
Dan verschillen wij van mening op dat punt....
quote:
En wat ik bedoelde is dat zij als ze een vibo gebruikt daar waarschijnlijk erg gewend aanraakt en gemakkelijk klaar zal komen (waarop zich niks mis mee is) maar krijgt ze dan (binnenkort) of over iets langere tijd een vriendje dan zal hij het waarschijnlijk zeer moeilijk vinden om haar een hoogtepunt te bezorgen aangezien ze gewend is geraakt aan de manier waarop de vibo dat hij haar doet (en hij zeer waarschijnlijk dat niet na kan doen)
Erm...

Dit vind ik echt kul (ja, ook hier verschillen we van mening). Er is inderdaad niets mis met het klaarkomen door een vibrator, maar volgens mij is het totaal niet met elkaar te vergelijken.(klaarkomen door vibrator / man of vrouw)
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:50:47 #30
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_19845897
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Wat een puberale en vrouw onvriendelijke opmerking weer
ik bied een goedkope oplossing en waar de vrouw meer van geniet ( een vibo kan niet beffen)
good boobs bounce
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:50:55 #31
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_19845902
why dont anyone react on me?????
pi_19845943
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef kreeftje het volgende:
why dont anyone react on me?????
Misschien omdat niet geheel duidelijk is wat je in je laatste (posts) bedoelt....
pi_19845963
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dan verschillen wij van mening op dat punt....
Ben ik toch wel benieuwd wat voor "vrouwen" van 16 jij allemaal tegenkomt of ontmoet ?
quote:
Erm...

Dit vind ik echt kul (ja, ook hier verschillen we van mening). Er is inderdaad niets mis met het klaarkomen door een vibrator, maar volgens mij is het totaal niet met elkaar te vergelijken.(klaarkomen door vibrator / man of vrouw)
Goed dan verschillen we daarover van mening wellicht kan een (ervaren) vrouw vertellen wie er van ons tween gelijk heeft (erodome) ?
pi_19846040
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:53 schreef febster het volgende:

[..]

Ben ik toch wel benieuwd wat voor "vrouwen" van 16 jij allemaal tegenkomt of ontmoet ?
Kom je wel eens buiten?
Ligt aan je definitie van vrouw en voor mij is dat meer dan sex alleen. Ik heb het dan over "volwassen" gedrag of er op een volwassen manier mee te praten is enz enz.

Daarnaast zijn veel meiden/vrouwen op hun 16e lichamelijk aardig "klaar" om het heel plastisch uit te drukken....
quote:
Goed dan verschillen we daarover van mening wellicht kan een (ervaren) vrouw vertellen wie er van ons tween gelijk heeft (erodome) ?
Ik kan mijn vrouw er wel even bijhalen
pi_19846133
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:57 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kom je wel eens buiten?
Ligt aan je definitie van vrouw en voor mij is dat meer dan sex alleen. Ik heb het dan over "volwassen" gedrag of er op een volwassen manier mee te praten is enz enz.
Lekker vooroordeel maar goed, ja ik kom wel eens buiten, sterker nog ik sta 2x per week in de kroeg en spreek ook met regelmaat 16 jarige vrouwen ja ... Ze kunnen zich wel volwassen gedragen en zo praten maar als het puntje bij paaltje komt (in een (vaste) relatie dus) valt het over het algemeen behoorlijk tegen wat ik zo waargenomen heb van de omgeving om mij heen
quote:
Daarnaast zijn veel meiden/vrouwen op hun 16e lichamelijk aardig "klaar" om het heel plastisch uit te drukken....
Yep, maar ik had het net zoals jij over dat je ook geestelijk/verstandelijk volwassen moet zijn, de meisjes/vrouwen van tegenwoordig zijn behoorlijk vroegrijp
quote:
Ik kan mijn vrouw er wel even bijhalen
Niet objectief enzo
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:02:32 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846153
Ik (tamelijk ervaren persoon van het vrouwelijke geslacht ) ben het toch wel een klein beetje eens met het feit dat je kan wennen aan een bepaalde manier van stimuleren.
Nou is het vibrator verhaal iets heel anders, dat valt nergens mee te vergelijken.

Maar met vingeren of zo... Op een gegeven moment weet je als vrouw precies welke plekjes je wel of niet moet hebben en welk tempo enzo. Dus ja, daar kan je aan wennen.
Maar dan is het dus een kwestie van je partner de juiste aanwijzingen geven.
Dus het hoeft niet per definitie iets slechts te zijn dat wennen, het geeft een vrouw namelijk wel de ultieme kans om er achter te komen wat ze lekker vindt en hoe...

En nee, wat mij betreft ben je op je 16e nog geen vrouw... Lichamelijk rijp, ja dat wel, maar de meesten iig niet zeker genoeg om gewoon eerlijk te zijn over wat ze wel en niet wil en hoe...
pi_19846186
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:01 schreef febster het volgende:

Niet objectief enzo
Jij kent mijn vrouw niet

zaterdag 12 juni 2004 @ 23:05:43 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846213
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Jij kent mijn vrouw niet
Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel objectief is in deze
pi_19846233
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel onpartijdig is in deze
Bekende fokker toevallig ? (aangezien ik jou wel "ken" uit R&P en HVJJN topics )
pi_19846272
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel objectief is in deze
Zie je wel!!!

Hoofdredactie Fotografie zaterdag 12 juni 2004 @ 23:10:23 #41
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19846318
Het klopt dat je went aan een bepaalde manier van klaarkomen, maar er zijn wel meer wegen die naar Rome leiden.
Ik kan mezelf niet klaarvingeren (nooit gekund, ik ben een moeilijke klaarkomer), maar mijn vriend kan het wel. Klaargevingerd worden is een heel ander soort orgasme dan klaarkomen door een vibo...en klaargeneukt worden is weer een ander soort orgasme.
Nou verschilt klaarkomen van vrouw tot vrouw, maar ik heb dus echt verschillende soorten orgasmes bij verschillend handelingen. Dus geen vibo die mijn vent vervangen kan en geen vent die mijn vibo vervangen kan
pi_19846327
Euuh ... Five_Horizons van '76, en woonachtig iets onder Rotterdam... Brighteyes van '75, en woonachtig in Zuid Holland...

*zucht* *open deur intrapt* Five Horizons Brighteyes?
pi_19846397
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef febster het volgende:
Euuh ... Five_Horizons van '76, en woonachtig iets onder Rotterdam... Brighteyes van '75, en woonachtig in Zuid Holland...

Zie hieronder....
pi_19846444
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Zie hieronder....
"RVS-adviseur. Hypotheken, pensioenen en verzekeringen"

Misschien ben ik te jong om het te begrijpen, maar ik zal het maar zeggen dan, ik snap het niet
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:16:45 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846457
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef febster het volgende:

Nee, geen open deur. Plank volledig mis en zo...
Zoekt en gij zult vinden, zo moeilijk is het niet...
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:17:16 #46
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19846469
Euh, mis ik hier iets, Brighteyes, Five hebben jullie mij wat te vertellen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:17:24 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846472
Haha Five Horizons, ik denk dat er maar weinig mensen buiten het puf forum zijn die weten waar die smiley echt voor bedoeld is!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:18:12 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846498
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Euh, mis ik hier iets, Brighteyes, Five hebben jullie mij wat te vertellen
Ja, shit, zie je, nou is er stront aan de knikker!
Sorry Loena, ik weet dat het heel vervelend is in jouw toestand, maarreh...
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:19:02 #49
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19846518
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:16 schreef febster het volgende:

[..]

"RVS-adviseur. Hypotheken, pensioenen en verzekeringen"

Misschien ben ik te jong om het te begrijpen, maar ik zal het maar zeggen dan, ik snap het niet
Hij bedoelde dat ik(de vrouw van...), wel even zou reageren, maar ik typ blijkbaar niet snel genoeg
Hyves!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:20:01 #50
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19846544
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, shit, zie je, nou is er stront aan de knikker!
Sorry Loena, ik weet dat het heel vervelend is in jouw toestand, maarreh...
Jaaaa, hij is een makkelijke prooi nu hoor
Hyves!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:20:27 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19846555
Oh, ik dacht dat hij doelde op de smiley die hij gebruikte en dat hij daar moest zoeken. Pfoe, ik denk ook weer veel te moeilijk!
pi_19846671
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Five Horizons, ik denk dat er maar weinig mensen buiten het puf forum zijn die weten waar die smiley echt voor bedoeld is!
Ik weet dat dat de "pers" smiley is, alleen aangezien een man hem post in een nogal ongebruikelijk verband snapte ik hem niet

Maar goed ik snap het al
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:49:02 #53
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_19847286
Zal ik nu ik hier dan toch ben dan ook maar even ontopic reageren.

Ik vind niet dat je met 16 jaar te jong bent om met een vibrator te "spelen". Sterker nog het is naar mijn bescheiden mening alleen maar goed, je ontdekt op deze manier wat je lekker vindt. Met de stelling dat haar eerste keer wel eens heel erg zou kunnen tegenvallen omdat ze nu "verziekt" is door die ge-wel-dige vibo, vind ik persoonlijk dat je behoorlijk afbreuk doet aan het kunnen van de man! Tuurlijk Loena heeft ook zo`n ding op d`r nachtkastje en ik gebruik hem nog ook ( alleen of met mijn man samen). Tja tis met sex is het net als in het dagelijks leven soms heb je zin in een patatje-met, terwijl je de volgende keer geniet van een 6 gangendiner. Beiden errug lekker maar absoluut niet te vergelijken.
Hyves!
  zondag 13 juni 2004 @ 00:58:16 #54
43778 NeoDweezil
Full-Time 0_o
pi_19848850
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:21 schreef gexxz het volgende:
hij maakt niet veel lawaai, je hoort alleen een monotoon gezoem, en je kan het ook via
deze site bestellen. Komt gewoon in een doosje ofzo, niemand die kan zien wat erin zit en van wie het afkomstig is
niemand ziet et maar elke posbode weet bijna wat het is, ik zeg maar een ding: Port Betaald Dordrecht. hoorde ik een keer van een vriend die postbode is, meeste sex-artikelen komen uit dordrecht dus de meeste postbodes hebben wel een idee wat er in kan zitten
pi_19848880
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:58 schreef NeoDweezil het volgende:

[..]

niemand ziet et maar elke posbode weet bijna wat het is, ik zeg maar een ding: Port Betaald Dordrecht. hoorde ik een keer van een vriend die postbode is, meeste sex-artikelen komen uit dordrecht dus de meeste postbodes hebben wel een idee wat er in kan zitten
alsof er geen andere post uit dordrecht komt
alsof die postbode 't wat kan schelen
pi_19849246
Q: waar koop je een vibrator behalve in een sex shop?
A: Via een catalogus of via internet bij bijvoorbeeld: http://www.x-toys.nl

Q:hoeveel kost een vibrator?
A:Tussen de 10 euro en de 100 euro, net wat je wil hé

Q: maakt een vibrator herrie?
A: Ja!, maar er zijn er ook die bijna geen geluid maken! zie:
http://www.x-toys.nl/producten.php?zoek=factory deze speeltjes zijn van Funfactory en ze zijn zeer goed kan ik je vertellen!

Succes!
pi_19849900
En dan neemt d'r vader of moeder het pakje aan..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
  zondag 13 juni 2004 @ 09:06:37 #58
96261 Hotnights
Erotiek en meer...
pi_19851256
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef trueblue het volgende:
Inderdaad een leuke
Misschien vlak voor de verjaardag van een vriendin van je online te kopen en dan zeggen dat het een 'geintje' is omdat zij liep te bluffen dat ze een vibo wilde voor haar verjaardag.
(oke, ik weet het, klinkt heeeeeel stom )

Maar gewoon gaan shoppen in een winkel lijkt me het slimste voor je.
Nieuw in nederland!!! Wij hebben ze...
ViCon
Het vibrerende condoom!
  zondag 13 juni 2004 @ 09:18:21 #59
83921 poepert
lamme anus
pi_19851285
ik vind 16 echt niet te jong...
ik ben zelf 16 en mijn vriendin is 15 en die krijgt volgende week ook een vibo van mij, dan hebben we een jaar een relatie.
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19852424
quote:
Op zondag 13 juni 2004 09:18 schreef poepert het volgende:
ik vind 16 echt niet te jong...
ik ben zelf 16 en mijn vriendin is 15 en die krijgt volgende week ook een vibo van mij, dan hebben we een jaar een relatie.
Als je zestien bent denk je wel iets anders over seks dan als je ouder bent, al is het alleen maar omdat je meer ervaring hebt of juist dingen hebt gedaan waar je spijt van hebt... Maakt wel enigszins een verschil hoor!

Vind 16 op zich ook wel meevallen trouwens, daar niet van. Of je nou met je vingers en weet ik veel wat allemaal gaat kloten (want genoeg meisjes die de voorraadkast in duiken en een rookworst of komkommer zoeken ) of dat je het fatsoenlijk met een schone, speciaal daarvoor gefabriceerde vibo doet... maakt niks uit, naar mijn idee.
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 22:39 schreef kreeftje het volgende:
Waarom zou je er dan geen een kopen als je "meer" wilt? Tis helemaal niet scarry ofzo, en vibo's zijn er in alle maten en in verschillende prijscategorien. Voor 15 euro kun je er al een hebben, en die dingen zijn prima om mee te beginnen. Er is niks mis mee om als vrouw je eigen seksualiteit te ontdekken en te gebruiken, sterker nog, ik vind dat alle vrouwen het zouden moeten doen, is sowieso goed voor je algemene seksleven om te weten wat je lekker vindt.

En waarom zou je eigenlijk geen Christine LeDuc binnen lopen? Gewoon vrouwvriendelijke winkel, niks geen donkere bedompte zooi met vieze mannetjes, maar schoon, licht en alles netjes uitgestald. Als je vragen hebt kun je die stellen, en anders laten ze je rustig rondkijken. Ik loop persoonlijk liever zo'n winkel binnen dan dat ik wat ga bestellen, en er zo'n prachtige discrete doos binnen komt. Gaat mijn moeder geheid vragen wat daar in zit.
  zondag 13 juni 2004 @ 18:21:31 #61
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19860841
Ik wil hier even zeggen dat ik Yoni een gweldig mooi woord vind !!!!!

Het komt uit India toch??? of heb ik dit mis ???
En het is de benaming voor het vrouwelijk geslachtsdeel ......
MOOI HË ! .....

Mooier dan "kut" of "vagina" in ieder geval!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19860921
heb je al wat gevonden, kreeftje?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_19861859
quote:

[..]

Jij bedoeld dus te zeggen zij jou neemt i.p.v. met een vibo te spelen?
pi_19862065
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef trueblue het volgende:
Wat boeit dat nou. Ik moest zelfs voor mn pakje tekenen terwijl mn ma er naast stond. "Goh wat zit daar in?" "Een vibrator." "Echt?" "Ja leuk toch."
  zondag 13 juni 2004 @ 19:20:55 #65
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19862098
Ok, iets te veel offtopic reacties, als TS nog iets wil weten over vibrators mag ze kijken in Vibrators....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')