quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:20 schreef BB-King het volgende:
Bij Neckermann, kijk in het boek blz. 231
Ligt aan de lengte en de dikte van de staaf.
Hij maakt heeeeeeeeeel veel herrie, stop hem er dus maar vlug in.
1.- Bij een sex shop op internet (bijvoorbeeld Pabo of Christine le Duc)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:12 schreef kreeftje het volgende:
waar koop je een vibrator behalve in een sex shop? hoeveel kost een vibrator? maakt een vibrator herrie?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
Niet een beetje jong (16) voor een vibo?
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
Ik loop tegen de 20 alweer dus voor mij is ze al wat te jong maar ik zou zeggen leef je uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:24 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Zie haar profiel, ze is geboren ergens in '88, en dan vind ik imho dat ze beetje jong is voor een vibo en beter een leuke knul kan gaan zoeken
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
Emancipatiegolf heb jij dan ook gemistquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er jong is aan 16 jaar en een vibo
Ik geloof dat je een emancipatiegolf gemist hebt hoor
Vind ik ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eh.. het lijkt mj dat ze beter met een vibo kan klooien dan 'zomaar' met een jongen het bed in duiken. Niks mis met een vibo hoor.. harstikke goed om je eigen lichaam mee te ontdekken e.d.
Geen last van gehad hoor (en nog steeds niet...en ik masturbeer al met een vibo vanaf mijn dertiendequote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
Die mag je uitleggen....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
Emancipatiegolf heb jij dan ook gemist
Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:31 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar je maakt daarmee wel de kans groot dat de eerste ke(e)r(en) sex voor haar wellicht erg zullen tegenvallen aangezien desbetreffende vriend niet kan wat die vibo wel kan
*zucht*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen....
[..]
Ah, dus vrouwen die een vibrator hebben vinden sex helemaal niks:?
![]()
Ik weet niet wat jouw ervaringen zijn met een vrouw, maar zo te horen is er nog een lange weg te gaan...
Ik ken meisjes van 13 met zoon ding.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:18 schreef febster het volgende:
Niet een beetje jong (16) voor een vibo?
Wat een puberale en vrouw onvriendelijke opmerking weerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef Ingrate het volgende:
je kan mij ook gebruiken (ik ben gratis)
Dan verschillen wij van mening op dat punt....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
*zucht*
Ik vind een meisje van 16 geen vrouw dat terzijde...
Erm...quote:En wat ik bedoelde is dat zij als ze een vibo gebruikt daar waarschijnlijk erg gewend aanraakt en gemakkelijk klaar zal komen(waarop zich niks mis mee is) maar krijgt ze dan (binnenkort) of over iets langere tijd een vriendje dan zal hij het waarschijnlijk zeer moeilijk vinden om haar een hoogtepunt te bezorgen aangezien ze gewend is geraakt aan de manier waarop de vibo dat hij haar doet
(en hij zeer waarschijnlijk dat niet na kan doen)
ik bied een goedkope oplossing en waar de vrouw meer van geniet ( een vibo kan niet beffen)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat een puberale en vrouw onvriendelijke opmerking weer![]()
Misschien omdat niet geheel duidelijk is wat je in je laatste (posts) bedoelt....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef kreeftje het volgende:
why dont anyone react on me?????
Ben ik toch wel benieuwd wat voor "vrouwen" van 16 jij allemaal tegenkomt of ontmoetquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening op dat punt....
Goed dan verschillen we daarover van meningquote:Erm...
Dit vind ik echt kul (ja, ook hier verschillen we van mening). Er is inderdaad niets mis met het klaarkomen door een vibrator, maar volgens mij is het totaal niet met elkaar te vergelijken.(klaarkomen door vibrator / man of vrouw)
Kom je wel eens buiten?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:53 schreef febster het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd wat voor "vrouwen" van 16 jij allemaal tegenkomt of ontmoet?
Ik kan mijn vrouw er wel even bijhalenquote:Goed dan verschillen we daarover van meningwellicht kan een (ervaren) vrouw vertellen wie er van ons tween gelijk heeft (erodome)
?
Lekker vooroordeelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:57 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kom je wel eens buiten?
Ligt aan je definitie van vrouw en voor mij is dat meer dan sex alleen. Ik heb het dan over "volwassen" gedrag of er op een volwassen manier mee te praten is enz enz.
Yep, maar ik had het net zoals jij over dat je ook geestelijk/verstandelijk volwassen moet zijn, de meisjes/vrouwen van tegenwoordig zijn behoorlijk vroegrijpquote:Daarnaast zijn veel meiden/vrouwen op hun 16e lichamelijk aardig "klaar" om het heel plastisch uit te drukken....
Niet objectief enzoquote:Ik kan mijn vrouw er wel even bijhalen
Jij kent mijn vrouw nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:01 schreef febster het volgende:
Niet objectief enzo
Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel objectief is in dezequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Jij kent mijn vrouw niet![]()
Bekende fokker toevalligquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel onpartijdig is in deze
Zie je wel!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik 'ken' haar wel, en ik sta ervoor in dat zij zeker wel objectief is in deze
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef febster het volgende:
Euuh... Five_Horizons van '76, en woonachtig iets onder Rotterdam... Brighteyes van '75, en woonachtig in Zuid Holland...
*zucht* *open deur intrapt* Five HorizonsBrighteyes?
"RVS-adviseur. Hypotheken, pensioenen en verzekeringen"quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
![]()
Zie hieronder....
Nee, geen open deur. Plank volledig mis en zo...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef febster het volgende:
Euuh... Five_Horizons van '76, en woonachtig iets onder Rotterdam... Brighteyes van '75, en woonachtig in Zuid Holland...
*zucht* *open deur intrapt* Five HorizonsBrighteyes?
Ja, shit, zie je, nou is er stront aan de knikker!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Euh, mis ik hier iets, Brighteyes, Five hebben jullie mij wat te vertellen![]()
![]()
Hij bedoelde dat ik(de vrouw van...), wel even zou reageren, maar ik typ blijkbaar niet snel genoegquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:16 schreef febster het volgende:
[..]
"RVS-adviseur. Hypotheken, pensioenen en verzekeringen"
Misschien ben ik te jong om het te begrijpen, maar ik zal het maar zeggen dan, ik snap het niet
Jaaaa, hij is een makkelijke prooi nu hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, shit, zie je, nou is er stront aan de knikker!
Sorry Loena, ik weet dat het heel vervelend is in jouw toestand, maarreh...
Ik weet dat dat de "pers" smiley is, alleen aangezien een man hem post in een nogal ongebruikelijk verband snapte ik hem nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
Haha Five Horizons, ik denk dat er maar weinig mensen buiten het puf forum zijn die weten waar die smiley echt voor bedoeld is!
niemand ziet et maar elke posbode weet bijna wat het is, ik zeg maar een ding: Port Betaald Dordrecht. hoorde ik een keer van een vriend die postbode is, meeste sex-artikelen komen uit dordrecht dus de meeste postbodes hebben wel een idee wat er in kan zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:21 schreef gexxz het volgende:
hij maakt niet veel lawaai, je hoort alleen een monotoon gezoem, en je kan het ook via
deze site bestellen. Komt gewoon in een doosje ofzo, niemand die kan zien wat erin zit en van wie het afkomstig is
alsof er geen andere post uit dordrecht komtquote:Op zondag 13 juni 2004 00:58 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
niemand ziet et maar elke posbode weet bijna wat het is, ik zeg maar een ding: Port Betaald Dordrecht. hoorde ik een keer van een vriend die postbode is, meeste sex-artikelen komen uit dordrecht dus de meeste postbodes hebben wel een idee wat er in kan zitten![]()
Inderdaad een leukequote:Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef trueblue het volgende:
En dan neemt d'r vader of moeder het pakje aan..![]()
Als je zestien bent denk je wel iets anders over seks dan als je ouder bent, al is het alleen maar omdat je meer ervaring hebt of juist dingen hebt gedaan waar je spijt van hebt... Maakt wel enigszins een verschil hoor!quote:Op zondag 13 juni 2004 09:18 schreef poepert het volgende:
ik vind 16 echt niet te jong...
ik ben zelf 16 en mijn vriendin is 15 en die krijgt volgende week ook een vibo van mij, dan hebben we een jaar een relatie.
Waarom zou je er dan geen een kopen als je "meer" wilt? Tis helemaal niet scarry ofzo, en vibo's zijn er in alle maten en in verschillende prijscategorien. Voor 15 euro kun je er al een hebben, en die dingen zijn prima om mee te beginnen. Er is niks mis mee om als vrouw je eigen seksualiteit te ontdekken en te gebruiken, sterker nog, ik vind dat alle vrouwen het zouden moeten doen, is sowieso goed voor je algemene seksleven om te weten wat je lekker vindt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:39 schreef kreeftje het volgende:
bij nader inzien vind ik het toch een beetje scarry.. ik hb op de 1 of andere manier niet wat ik wil als k mezelf vinger, het gevoel dat ik meer wil
maar ik denk dt k maar moet wachten..
Jij bedoeld dus te zeggen zij jou neemt i.p.v. met een vibo te spelen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:23 schreef febster het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Ik moest zelfs voor mn pakje tekenen terwijl mn ma er naast stond. "Goh wat zit daar in?" "Een vibrator." "Echt?" "Ja leuk toch."quote:Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef trueblue het volgende:
En dan neemt d'r vader of moeder het pakje aan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |